Материалдар / Ағылшын тілі сабағында мәтіндермен жұмыс жасау арқылы оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін арттыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағылшын тілі сабағында мәтіндермен жұмыс жасау арқылы оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін арттыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі сабағында мәтіндермен жұмыс жасау арқылы оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін арттыру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ағылшын тілі сабағында мәтіндермен жұмыс жасау арқылы оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін арттыру.

Мақсаты: ағылшын тілін оқытуда нәтижелілікке жету; шет тілін оқуда оқушылардың ішкі ынтасын арттыру.
Міндеттері:
коммуникативті ептіліктің түрлерін дамыту.
лингвистикалық қабілеттілікті дамыту.
коммуникативті жағдаяттарды тудыру.
оқушының өз бетінше жеке жұмыс істеу жолдарын қалыптастыру.
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
коммуникативтік тәсілдердің барлық түрлерін дамыту.


. Біздің мақсатымыз – оқушының мәтінді түсініп, тілдесімді дамытуы. Алайда, коммуникативтік құзыреттілікті дамыту барысында ағылшын тіліндегі тыңдалым, тілдесім, оқылым және жазылым сияқты төрт әдіс бірлесіп жүруі тиіс.

Ағылшын тілін үйренудегі басты бағыттардың бірі оқу дағдысын игеру мен қатар оқығаны туралы талдау жасай білу.


Кез келген мәтінмен жұмыс үш кезеңнен тұрады:

  1. Мәтінді оқымас бұрын. (алдын ала оқу)

  2. Мәтінді оқу кезінде.

  3. Мәтінді оқығаннан кейін.

Ағылшын тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс істеудің әртүрлі кезеңдерінде қолданатын ең көп таралған оқу стратегиялары:

Мәтінге дейінгі оқудың мақсаты мен міндеттерін қою, маңызды ұғымдармен, терминдермен, жаңа сөздермен танысу, алдыңғы білімді жаңарту, сұрақтар немесе тапсырмалар арқылы оқу ой-өрісін қалыптастыру, оқушыларды ынталандыру, оқу алдында мәтін туралы ойлау қабілеті мен дағдысын қалыптастыру.

«Миға шабуыл». (Берілген тақырып бойынша ассоциациялар)

«Глоссарий». (Мәтін тақырыбына байланысты сөздік қорын толықтыру, қайталау)

«Алдын ала сұрақтар». (Оқушылар мәтіннен жауап іздейтін сұрақтар құрастыру)

«Сұрақты бөлу». (Тақырып негізінде мәтіннің ықтимал мазмұны туралы семантикалық болжам)

«Болжам және әсер». (Кітаптың мазмұнын иллюстрацияларға қарап болжау әрекеті)


Мәтін оқу кезеңі

Оқудың орындаушылық кезеңіндегі стратегиялардың мақсаты – мәтінді түсіну және оған оқушының интерпретациясын жасау, оқылатын нәрсенің мазмұны туралы гипотеза жасау, оны растау/жоқтау, контекстік және семантикалық болжау, оқу барысында не және қалай туралы ойлау. Мен оқыдым және оқығанымды қаншалықты түсінемін.


«Шеңберде оқу» (кезекпен оқу)

«Жұппен оқу»

Жазбалармен оқу. Қабылдау кірістіру»

v Таныс ақпарат

+ Жаңа ақпарат

- Мен басқаша ойладым (ойландым).

? Бұл мені қызықтырды (таң қалды), мен көбірек білгім келеді

«Сұрақтар арқылы оқу»

«Тоқтап оқу»

«Үзіліс!» (ақпаратты сақтау үшін үзіліс жасайды).

«Мәтінді кестеге түрлендіру»

«Мәтінді қысу» (сұрақтардағы жоспар, түйінді сөздермен)

«Кластер»

Мәтіннен кейінгі кезең.

Оқудан кейінгі стратегияның мақсаты материалды әртүрлі жағдайларда, формаларда, салаларда қолдану, пайдалану және оны басқа, үлкенірек әрекетке қосу. Стратегиялар оқылғанды ​​меңгерумен, кеңейтумен, тереңдетумен, талқылаумен байланысты және оқырманның түсіндіруі автордың мағынасына қарай түзетіледі.


«Сұрақ пен жауаптың байланысы»

«Мәтіннен кейінгі сұрақтар» (мәтінді сыни талдауға байланысты бағалау, рефлексиялық сұрақтар)

«Ромашка гүлі» (алты жапырақ – алты сұрақ түрі)

қарапайым (Кім? Қашан? Қайда? Қалай?)

нақтылау (дұрыс түсіндім бе ..?)

практикалық (Қалай қолдануға болады ..? Не істеуге болады ..?)

түсіндіру (неге?)

шығармашылық (егер.. не болады?)

бағалау (сіз оған қалай қарайсыз?)

«Өзара сұрақтар»

«Синквайн». (оқушылардың оқығандарындағы негізгі ұғымдарды, негізгі ойларды бөліп көрсету, алған білімдерін синтездеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту)

«Жиынтық кестелер»

«Шын, жалған, ақпарат жоқ»

«Тексеру парағы»

«Көзқарастың өзгеруі» (оқушы мәтінді кейіпкерлердің орнынан қайталайды)


Олай болса, оқу стратегияларын оқыту мәтінмен өзара әрекеттесу, оқылған және оқылған туралы ой елегінен өткізу қабілетін дамытады; оқырман мәтіннің мазмұнын қалай түсінетінін және онымен қалай жұмыс істеу керектігін талдайтын түсінуге үйрету процедураларын қамтиды. Семантикалық оқу қабілеттерін дамыту аналитикалық, түсіндіру және сыни оқу өнерін меңгеруге көмектеседі.




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!