Ағылшын тілін оқыту негізінде оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту
-
Ағылшын тілінде ауызекі сөйлеуге үйрету жолдары
-
Сөйлеудің негізгі қиындықтары
-
Ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру
-
Қорытынды
I. Елімізде жүріп жатқан ауқымды өзгерістердің мәнін әділ пайымдау бәрінен бұрын жастарды тәрбиелеп отырған мұғалімдерге үлкен жауапкершіліктер жүктейді.
Ел Президентінің жолдауында көрсеткендей қазіргі шәкірттеріміз ертеңгі күні әлем кеңістігіне еркін ену үшін білім беру жүйесі халықаралық деңгейге көтерілуі керек.
1.Оқушының зиялы,интеллект ретінде және сезімтал жан болып өсуіне, оның шығармашылық қабілеттерінің дамуына көмектесу;
2.Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, оларды өмір бойы дербес оқуға,өз бетімен ізденіп білімалуға дайындап,білімнен өзіне қажеттерінала білуге даідыландыру.
3.Оқушының өзі тілін үйреніп жатқан ел мен оның мәдениетіне,біліміне,өнеріне деген өз көз қарастарын қалыптастыру,сол тілге қызығушылығынарттыру;
4.Өздерінің қабілеттеріне,мүдделеріне орай тілін үйреніп жүрген ел өкілдерімен байланыс орнатып ,оны түрлі қарым қатынас жағдайларында ары қарай жауап беруге үйрету.
Ерте жастан ағылшын тілін оқыту бағытымыз бүгінгі күн талабына әбден сай. Бастауыш сыныптағы әрбір сабақ басынан аяғына дейін балаға деген мейірімге толы болу керек.Осы бағытта Ш.А.Амонашвили: «Мектептегі әр бір күн әр бір сабақ мұғалім тарапынан оқушыға сыйлық болуы керек»
Сондықтанда ағылшын тілі сабақтары қызығушылықты ояту,ой ашардан бастайды,яғни мұғалім балаларға жымиып,оқушылармен жылы амандасып ,хал-жағдайларын сұраумен бастап ,өз иелігіндегі қырық минут құдіреттілігін өзі сезініп ,балаларды тарта білі керек.Мысалы: 1. I am glad to see you. I love you. I like you.
2.Turn and say warm words.
Say complements.
Себебі : біз біріншіден оқушылардың ойлауына ,сабаққа қызығуына қолайлы орта жасауымыз керек.
II. Сөйлеудің негізгі қиындықтары.
Тыңдау,түсіну,меңгеру оқушылар үшін қиынға соғады,себебі олар дыбыстарды жалдам айырып ,ойында сақтар түсінуі керек .Оқушылар бұл процесті өзінің туған тілінде оңай орындайды,ал шет тілінде қаты қиналады.Ерік –зейіннің ,еске сақтау қабілетін толық пайдалану дыбыстарды еске сақтауға көмектеседі.
Оқушыларға шет тілін үйренуде негізгі үш қиыншылық бар:фонетикалық,лексикалық,грамматикалық.
1.Фонетикалық: Worked-walked; lion-lint
2.Лексикалық:The horse is slipping.The horse is sleepping
3.Тыңдауға берілген материалдың мазмұныда түсінуге әсер етеді.Тыңдауға арналған материалды дайындау үшін мыналарды ескеру қажет.
а)Материал тақырыбы түсінуге жеңілме?
b)Материал түрі:суреттеу ме,әңгіме ме?
c)Материал тыңдауға әзірлік
d)Материал үзіндіме ,әлде толықпа?
e)Материал диалок түріндеме ,әлде монологпа?
III.Ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру
Сабақтың мақсаты: а) өтілген материалдар бойынша барлық сөйлем құрылысын пайдалана отырып,әр түрлі тақырыпта сөйлем құрату,мәтін оқыту,монологты және диалогты ауызекі сөйлеуін меңгерту;
ә)оқу сөйлеу дағдыларын жетілдіру;
б)өзіміз тілін үйреніп отырған елге сол елдің тіліне қызығушылығын арттыру.
The Plan and the procedure of the lesson:
1.Organization moment
1.I am glad to see you. I love you. I like you.
2.Turn and say warm words.
Say complements.
2.Cheking up home task

3.Concluding the Prepositions of time: “in”

-
Қорытынды
Негізінде шет тілінде оқушылардың лингвистикалық белсенділігі ауызекі сөйлеу мен оқуда дамиды.Сол себепті шығармашылық газет –журналдардағы монологтарды ,диалогтарда қолданылады.Оқушылар көзбен көрген бейне баяндағы үзінділерін ауызша өз сөзімен жеткізіп ,шет тілінде еркін сөйлеуге уйренуі қажет.Қазіргі кезде заман талабына сай оған тек газет –журналдар емес ,екі тілде қойылатын бейнефильмдер ,мультфильмдер ,компьютерленген бағдарламалар ұсынылуы керек.
ШҚО Үржар ауданы,Сағат ауылы
«Сағат орта мектебі»КММ


2020-2021жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағылшын тілін оқыту негізінде оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Әдістемелік көмекші құрал
Ағылшын тілін оқыту негізінде оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Әдістемелік көмекші құрал
Ағылшын тілін оқыту негізінде оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту
-
Ағылшын тілінде ауызекі сөйлеуге үйрету жолдары
-
Сөйлеудің негізгі қиындықтары
-
Ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру
-
Қорытынды
I. Елімізде жүріп жатқан ауқымды өзгерістердің мәнін әділ пайымдау бәрінен бұрын жастарды тәрбиелеп отырған мұғалімдерге үлкен жауапкершіліктер жүктейді.
Ел Президентінің жолдауында көрсеткендей қазіргі шәкірттеріміз ертеңгі күні әлем кеңістігіне еркін ену үшін білім беру жүйесі халықаралық деңгейге көтерілуі керек.
1.Оқушының зиялы,интеллект ретінде және сезімтал жан болып өсуіне, оның шығармашылық қабілеттерінің дамуына көмектесу;
2.Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, оларды өмір бойы дербес оқуға,өз бетімен ізденіп білімалуға дайындап,білімнен өзіне қажеттерінала білуге даідыландыру.
3.Оқушының өзі тілін үйреніп жатқан ел мен оның мәдениетіне,біліміне,өнеріне деген өз көз қарастарын қалыптастыру,сол тілге қызығушылығынарттыру;
4.Өздерінің қабілеттеріне,мүдделеріне орай тілін үйреніп жүрген ел өкілдерімен байланыс орнатып ,оны түрлі қарым қатынас жағдайларында ары қарай жауап беруге үйрету.
Ерте жастан ағылшын тілін оқыту бағытымыз бүгінгі күн талабына әбден сай. Бастауыш сыныптағы әрбір сабақ басынан аяғына дейін балаға деген мейірімге толы болу керек.Осы бағытта Ш.А.Амонашвили: «Мектептегі әр бір күн әр бір сабақ мұғалім тарапынан оқушыға сыйлық болуы керек»
Сондықтанда ағылшын тілі сабақтары қызығушылықты ояту,ой ашардан бастайды,яғни мұғалім балаларға жымиып,оқушылармен жылы амандасып ,хал-жағдайларын сұраумен бастап ,өз иелігіндегі қырық минут құдіреттілігін өзі сезініп ,балаларды тарта білі керек.Мысалы: 1. I am glad to see you. I love you. I like you.
2.Turn and say warm words.
Say complements.
Себебі : біз біріншіден оқушылардың ойлауына ,сабаққа қызығуына қолайлы орта жасауымыз керек.
II. Сөйлеудің негізгі қиындықтары.
Тыңдау,түсіну,меңгеру оқушылар үшін қиынға соғады,себебі олар дыбыстарды жалдам айырып ,ойында сақтар түсінуі керек .Оқушылар бұл процесті өзінің туған тілінде оңай орындайды,ал шет тілінде қаты қиналады.Ерік –зейіннің ,еске сақтау қабілетін толық пайдалану дыбыстарды еске сақтауға көмектеседі.
Оқушыларға шет тілін үйренуде негізгі үш қиыншылық бар:фонетикалық,лексикалық,грамматикалық.
1.Фонетикалық: Worked-walked; lion-lint
2.Лексикалық:The horse is slipping.The horse is sleepping
3.Тыңдауға берілген материалдың мазмұныда түсінуге әсер етеді.Тыңдауға арналған материалды дайындау үшін мыналарды ескеру қажет.
а)Материал тақырыбы түсінуге жеңілме?
b)Материал түрі:суреттеу ме,әңгіме ме?
c)Материал тыңдауға әзірлік
d)Материал үзіндіме ,әлде толықпа?
e)Материал диалок түріндеме ,әлде монологпа?
III.Ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру
Сабақтың мақсаты: а) өтілген материалдар бойынша барлық сөйлем құрылысын пайдалана отырып,әр түрлі тақырыпта сөйлем құрату,мәтін оқыту,монологты және диалогты ауызекі сөйлеуін меңгерту;
ә)оқу сөйлеу дағдыларын жетілдіру;
б)өзіміз тілін үйреніп отырған елге сол елдің тіліне қызығушылығын арттыру.
The Plan and the procedure of the lesson:
1.Organization moment
1.I am glad to see you. I love you. I like you.
2.Turn and say warm words.
Say complements.
2.Cheking up home task

3.Concluding the Prepositions of time: “in”

-
Қорытынды
Негізінде шет тілінде оқушылардың лингвистикалық белсенділігі ауызекі сөйлеу мен оқуда дамиды.Сол себепті шығармашылық газет –журналдардағы монологтарды ,диалогтарда қолданылады.Оқушылар көзбен көрген бейне баяндағы үзінділерін ауызша өз сөзімен жеткізіп ,шет тілінде еркін сөйлеуге уйренуі қажет.Қазіргі кезде заман талабына сай оған тек газет –журналдар емес ,екі тілде қойылатын бейнефильмдер ,мультфильмдер ,компьютерленген бағдарламалар ұсынылуы керек.
ШҚО Үржар ауданы,Сағат ауылы
«Сағат орта мектебі»КММ


2020-2021жыл
шағым қалдыра аласыз













