Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚУТЫДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚУТЫДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Зейлбекова Жадыра Мухтаровна Түлкібас ауданы, Мақталы ауылы А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектеп Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Қазіргі мектептің дамуындағы басым бағыт білім берудің гуманистік бағыты болды, онда жетекші орын алады. жеке потенциал(принцип). Ол оқушының қажеттіліктері мен қызығушылықтарын есепке алуды, оқытудың сараланған тәсілін жүзеге асыруды көздейді. Бүгінгі таңда оқушы, оның тұлғасы, қайталанбас ішкі әлемі басты назарда. Сондықтан қазіргі мұғалімнің басты мақсаты – тұлғаны дамыту мақсатына оңтайлы сәйкес келетін оқушылардың оқу әрекетін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын таңдау. Соңғы жылдары мектептерде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мәселесі жиі көтерілуде. Бұл жаңа техникалық құралдар ғана емес, сонымен қатар оқытудың жаңа формалары мен әдістері, оқу процесіне жаңаша көзқарас. Шет тілдерін оқытудың негізгі мақсаты – мектеп оқушыларының коммуникативті мәдениетін қалыптастыру және дамыту, шет тілін практикалық меңгеруге үйрету. Мұғалімнің міндеті – әрбір оқушының тілді іс жүзінде меңгеруіне жағдай жасау, әр оқушының белсенділігін, шығармашылығын көрсете алатындай оқыту әдістерін таңдау. Мұғалімнің міндеті – шет тілін оқыту үдерісінде оқушының танымдық әрекетін белсендіру. сияқты заманауи педагогикалық технологиялар жаттығу ынтымақтастық, дизайн техника, қолдану жаңа ақпарат технология, Интернет ресурстары, технология даму сыни ойлау оқытудың оқушыға бағытталған тәсілін жүзеге асыруға көмектесу, балалардың қабілеттерін, олардың оқу деңгейін ескере отырып, оқытуды дараландыру мен саралауды қамтамасыз етеді.
Шетел тілі сабақтарында компьютерлік оқыту бағдарламаларымен жұмыс істеу формаларына мыналар жатады: лексиканы меңгерту; айтылымға жаттықтыру; диалогтік және монологтық сөйлеуге үйрету; жазуды үйрену; грамматикалық құбылыстардың дамуы. Интернет-ресурстарды пайдалану мүмкіндіктері орасан зор. Ғаламдық интернет әлемнің кез келген нүктесінде орналасқан студенттер мен мұғалімдерге қажетті кез келген ақпаратты алу үшін жағдай жасайды: елтану материалдары, жастар өміріндегі жаңалықтар, газеттер мен журналдардағы мақалалар және т.б. Интернетті пайдалана отырып, ағылшын тілі сабақтарында сіз бірқатар дидактикалық тапсырмаларды шешу: ғаламдық желі материалдарын пайдалана отырып, оқу дағдыларын қалыптастыру; мектеп оқушыларының жазу дағдыларын жетілдіру; оқушылардың сөздік қорын толықтыру; студенттердің ағылшын тілін үйренуге деген мотивациясын қалыптастыру. Сонымен қатар, жұмыс мектеп оқушыларының ой-өрісін кеңейту, ағылшын тілді елдердегі құрдастарымен іскерлік байланыстар мен байланыстар орнату және қолдау үшін интернет-технологиялардың мүмкіндіктерін зерделеуге бағытталған. Жаппай компьютерлендірудің мазмұндық негізі қазіргі заманғы компьютердің ой еңбегінің шарттарын, жалпы оның кез келген көріністерін оңтайландырудың тиімді құралы болып табылатындығына байланысты.
Компьютердің басқаларды оқыту құрылғысы және білімді меңгеруде көмекші ретінде пайдалануынан көрінетін бір қасиеті бар, ол – оның жансыздығы. Құрылғы пайдаланушымен «достық» сөйлесе алады және белгілі бір уақытта оны «қолдай алады», бірақ ол ешқашан тітіркену белгілерін көрсетпейді және оның жалығып кеткенін сезінуге мүмкіндік бермейді. Осы тұрғыдан алғанда, компьютерді пайдалану оқытудың белгілі бір аспектілерін даралау үшін ең пайдалы болуы мүмкін. Мектепте шет тілін оқытудың негізгі мақсаты – коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, қалған барлық мақсаттар (тәрбиелік, тәрбиелік, дамытушылық) осы негізгі мақсатты жүзеге асыру барысында жүзеге асады. Коммуникативті тәсіл қарым-қатынас жасауды үйренуді және Интернеттің қызмет етуінің негізі болып табылатын мәдениетаралық өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастыруды білдіреді. Қарым-қатынастан тыс Интернеттің мағынасы жоқ - бұл халықаралық көпұлтты, мәдениетаралық қоғам, оның өмірі бүкіл әлем бойынша 2 сөйлейтін миллиондаған адамдардың электронды байланысына негізделген.
Сонымен бірге - бұрын-соңды болмаған әңгімеге қатысушылардың көлемі мен саны бойынша ең алып. Шетел тілі сабағына қатыстыра отырып, біз шынайы қарым-қатынас үлгісін жасаймыз. Қазіргі уақытта қарымқатынасқа, интерактивтілікке, қарым-қатынастың шынайылығына, мәдени контексте тілді үйренуге, автономияға және оқуға басымдық беріледі. Бұл принциптер коммуникативті қабілеттің құрамдас бөлігі ретінде мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға мүмкіндік береді. Коммуникативті тәсіл – бұл қарым-қатынасқа психологиялық және тілдік дайындықты қалыптастыруға, материалды және онымен әрекет ету әдістерін саналы түсінуге бағытталған қарым-қатынасты модельдейтін стратегия. Пайдаланушы үшін Интернетте коммуникативті тәсілді жүзеге асыру ерекше қиын емес. Коммуникативті тапсырма студенттерге талқылауға проблема немесе сұрақ ұсынуы керек, ал оқушылар ақпаратпен бөлісіп қана қоймай, оны бағалайды. Бұл тәсілді оқу әрекетінің басқа түрлерінен ерекшелендіретін негізгі критерий – оқушылардың өз ойын қалыптастыру үшін тілдік бірліктерді өз бетінше таңдауы. Коммуникативті тәсілде Интернетті пайдалану өте жақсы уәжделген: оның мақсаты студенттердің білімі мен тәжірибесін жинақтау және кеңейту арқылы шет тілін үйренуге қызығушылық таныту. Интернет-ресурстарды пайдалана отырып, шет тілдерін оқытудың негізгі талаптарының бірі - әдістемеде әдетте интерактивті деп аталатын сыныпта өзара әрекеттестік құру. Интерактивтілік «сөйлеу құралдары арқылы коммуникативті мақсат пен нәтиженің күш-жігерін біріктіру, үйлестіру және толықтыру». Түпнұсқа тілді үйрету арқылы Интернет сөйлесу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ лексика мен грамматиканы үйретуге көмектеседі, шынайы қызығушылықты және демек тиімділікті қамтамасыз етеді. Интербелсенділік өмірден нақты жағдайларды тудырып қана қоймайды, сонымен қатар студенттерді шет тілі арқылы оларға адекватты түрде жауап беруге итермелейді. Оқушыға бағытталған оқытуды қамтамасыз ететін технологиялардың бірі жоба әдісі шығармашылықты, танымдық белсенділікті, дербестікті дамыту тәсілі ретінде. Жобалардың типологиясы әртүрлі. М.Е.Брейгинаның айтуынша, жобаларды моножоба, ұжымдық, ауызша-сөйлеу, көрнекі, жазбаша және интернет жобалар деп бөлуге болады. Нақты тәжірибеде жиі 3 болуы керек болғанымен зерттеу, шығармашылық, тәжірибеге бағытталған және ақпараттық белгілері бар аралас жобалармен айналысу. Жобалық жұмыс – оқу, тыңдау, сөйлеу және грамматиканы қамтитын тіл үйренудің көп деңгейлі тәсілі. Жобалау әдісі оқушылардың белсенді өз бетінше ойлауын дамытуға ықпал етеді және оларды бірлескен жұмысқа бағыттайды зерттеу жұмысы. Менің ойымша, жобалық оқыту балаларды ынтымақтасуға үйрететіндігімен, ал ынтымақтасуға үйрету өзара көмек, эмпатия білу, қалыптастыру сияқты адамгершілік құндылықтарды тәрбиелейтінімен маңызды. Шығармашылық дағдылар және оқушыларға қуат береді. Жалпы жобалық оқыту процесінде білім мен тәрбиенің ажырамастығын байқауға болады. Жобалық әдіс студенттердің коммуникативті дағдыларын, қарым-қатынас мәдениетін, ойларын қысқаша және оңай тұжырымдау қабілетін, қарым-қатынас серіктестерінің пікіріне төзімділікпен қарауды, әртүрлі көздерден ақпаратты алу, оны заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып өңдеу қабілетін дамытады. шет тілінде қарым-қатынаста табиғи қажеттіліктің пайда болуына ықпал ететін тілдік орта. Жұмыстың жобалық формасы студенттерге жинақталған білімдерін пән бойынша қолдануға мүмкіндік беретін өзекті технологиялардың бірі болып табылады. Студенттер өз ой-өрісін, тілді меңгеру шекарасын кеңейтеді, оны практикалық қолданудан тәжірибе жинақтайды, жобаларды қорғау кезінде шет тілінде сөйлеуді тыңдауға және естуге, бір-бірін түсінуге үйренеді. Балалар анықтамалық әдебиеттермен, сөздіктермен, компьютермен жұмыс жасайды, сол арқылы шынайы тілмен тікелей байланысқа түсу мүмкіндігін жасайды, бұл тілді тек оқулықпен сабақта оқыту мүмкін емес. Жобалық жұмыс – шығармашылық процесс. Студент өз бетімен немесе мұғалімнің жетекшілігімен мәселенің шешімін іздейді, бұл тек тілді білуді ғана емес, сонымен қатар үлкен көлемдегі пәндік білімді, шығармашылық, коммуникативті және интеллектуалды дағдыларды қажет етеді. Шетел тілі курсында жоба әдісін кез келген дерлік тақырып бойынша бағдарламалық материалдың бөлігі ретінде пайдалануға болады. Жобалармен жұмыс қиял, қиял, шығармашылық ойлау, дербестік және басқа да жеке қасиеттерді дамытады