Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын тілін оқытудағы жаңартылған бағдарлама бойынша бағалау критерийлерінің ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
Шетел тілдері кафедрасы
Баяндама
Тақырыбы: Ағылшын тілін оқытудағы жаңартылған бағдарлама бойынша бағалау критерийлерінің ерекшеліктері
Орындаған: ИЯ-41 топ студенті Шәріпова А.А.
Ғылыми жетекшісі: аға оқытушы, магистр Шамгонова Р.Г.
Орал 2021 ж.
Мақсаты: оқушыларды ағылшын тіліне уйрету кезінде бағалау түрлерінің алатын орны мен оларды дұрыс қалыптастыру барысында тигізетін ықпалына мән беру және қолданудың тиімділігін анықтау болып табылады.
Міндеттері:
бағалау түрлерін анықтау, негізгі түсінік беру;
бағалау критерийлерін анықтау;
аталған мәселе бойынша педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді зерттеу;
Өзектілігі: Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - оқушыларды оқыту нәтижелерін жақсарту болып табылады. Орта білім беру мазмұнын жаңартудың көптеген компоненттері, соның ішінде мұғалімдерді даярлау бағдарламасы дәл осы мақсатқа бағытталған. Жаңа бағдарламаға сәйкес жаңа тәсіл әзірленіп, білім деңгейі арттырылатын болады. Заманауи білім беру жүйесіне жаңа технологияларды енгізу барған сайын маңызды бола түсуде және осы әдістерді жетілдіру барған сайын өзекті бола түсуде. Мұғалімнің дағдылары қаншалықты жоғары болса да, мұғалім берген білім, егер мұғалім оқушының іс-әрекетін оята алмаса, күтілетін нәтиже бермейді. Оқушы тұлға ретінде әрекет арқылы қалыптасады. Қазіргі қоғамның зиялы азаматын тәрбиелеу-бұл саналы әлеуеті жоғары, сыни және жаңашыл ойлау қабілеті, өз білімін қоғамның дамуына бағыттайтын рухы мықты адамды тәрбиелеу. Білім беру бағдарламасында білім мен кәсіби дайындық бір-бірімен тығыз байланысты. Қазіргі мектептер үйлесімді тұлға үшін қолайлы педагогикалық кеңістік құруға және жоғары білікті, шығармашылық тұлғаны дамытуға тырысады. Өз білімдерінің нәтижесінде оқушы сыни ойлауды, білімді, зерттеу дағдыларын, АКТ-ны шығармашылық пайдалану дағдыларын, топта, жеке жұмыс істей білуді, тілдік дағдыларды, міндеттерді және күрделі мәселелерді шеше білуді дамытады. Интеграцияланған пәндерді мектеп бағдарламасына енгізу оқушының жалпы дамуына, сабақта тақырыпты тереңірек зерттеуге, әлемге тұтас көзқарасты дамытуға ықпал етеді. Білім берудің жаңартылған мазмұны білім салаларымен анықталатын күтілетін нәтижелерге негізделеді. Күтілетін нәтижелер оқушының жұмысын, оның табыстылығын бағалауға, әрбір оқушының жеке даму курсын нақтылау үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді. Бұл сонымен қатар білім мен дағдыларды дамытуға деген ынтаны арттырады. Білім беру процесінің сапасын арттырады. Осылайша, оқыту нәтижелерін мониторингілеудің жаңа нысаны-критерийлерге негізделген бағалау жүйесі енгізіледі. Оқу мақсаттарына қол жеткізудің табыстылық критерийлерін әзірлеу және қолдану білім алушының оқу-танымдық құзыреттілігін дамытуда білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген алдын ала белгіленген нәтижелермен салыстыру процесі болып табылады. Оқу процесінде, жетістік критерийлері арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды игереді, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көреді, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді. Оқушының бұл жүйеде қалай жұмыс істегені, ол ойлағандай анық болады. Оқушыларды оқыту нәтижелері білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін критерийлер негізінде салыстырылады, олар нақты анықталған, бірлесіп әзірленген және білім беру процесінің барлық қатысушыларына алдын-ала белгілі оқушылардың оқу-танымдық құзыреттерінің дамуын анықтайды.
Жаңартылған бағдарламадағы білім берудің барлық деңгейлері «Мәңгілік Ел» идеясына негізделген. Мектептегі білім беру мазмұны ғылыми пәндерге, ғылыми-зерттеу және оқудан тыс қызметке және қосымша білім беруге негізделеді. Бұл идеяның мазмұны-интеллектуалды және адамгершілік, қазақстандық патриотизм, толеранттылық және этносаралық қарым-қатынас ретінде тәрбиелеу.
Соңғы педагогикалық мен процесінде өзгерістер болды. берудің және үдерістерін жалғастыруға ететін факторлардың педагогтердің даярлығы табылады. , «кәсіби » термині , дидактикалық, әдістемелік, және білім дағдыларды ғана , сонымен қатар жеке әлеуеті кәсіби құндылықтарын білдіреді.
жаңа беру көшкен басты - болашағы , өз ойларын жеткізе , туындаған шеше және өмірге жоғары азаматтардың буынын . Сонымен , мемлекеттік зор әлеуеті керек барлық ұлтаралық келісімнің құрметтеуі керек.
« көбірек әдістерді үйренуге керек. өзіңізді тірек пайдалануыңыз », - деді Байтұрсынов. Өз ісінің шебері ғана нәтижелерге қол алады. Қазіргі тақырыпты , терең , күнделікті тақырыпты қамтитын, оқушыларымен қарым-қатынас алатын, әртүрлі тапсырмаларды алатын, және ғылыми- әдістер мен құралдары туралы сөйлесе , оқушының деген қызығушылығын іздеу және тапсырмаларын ұсыну талап табылады.
, жаңа маңызды мен қолдауды . Бұл бағдарламаны қалай қабылдайтынына . Жаңа артықшылықтарына болсақ, алдымен қауымы, оқушылар бағдарламаға көзқараспен қарайды. бағдарламаның - білім сыни дағдыларын және әртүрлі әлеуметтік еркін -құлыққа үйрету.
Жаңа нәтижесінде бәсекеге қабілетті құзыретті тұлғаларға , барлық қауымдастықтарда тіл және мен басқалармен шешуді үйренеді. , кез- пән оқыту әдісін таңдау жаңа дұрыс басты бірі табылады. практикалық келетін , жаңа балалар әртүрлі қабылдайды. Бұл дайындық де .
мақсатын отырып: « сабақтан күтемін; сабақ қандай жетістіктерге ; осы жетелейтін әдістерді қалай қолдануға болады; өз мақсаттарына қол ме, күткен қол жеткіздім ?» сияқты назар керек.
қазіргі білімі білім практикасы бойынша соңында ғана . «Бағалау» латын болып , ол «-бірімен қатар » білдіреді, өйткені басты -басқа айтқандарынан істегендерінен гөрі мұқият немесе өз , түсіну мінез-құлық, өзін-өзі жағдайы. жүргізу үшін нені , олар істей алатынын қандай қиындықтарға тап мүмкін анықтау қажет.
ұсынылып отырған тәсілдері өзара құрметтеуге, өзін-өзі бағалау құқығын , оқу мен үшін жауапкершілікті , өзін-өзі бақылауды ықпал .
Бағалау оқытушының өзара іс-қимылы үзілмейді, керісінше, білімді үшін ынтымақтастық . Жиынтық немесе бағалаудың -оқушының қазіргі не жатқанын қорытындылау. бағалау дамыған , оның ішінде , Сингапур, , Франция Финляндияда қолданылады. бағалау артықшылығы- ойлау қабілеті ғылымға деген ұмтылысы . Қалыптастырушы үздіксіз енгізумен мен арасындағы байланысты қамтамасыз және балл баға оқу түзетуге береді. Қорытынды оқу бөлігін ( тақырыптарды белгілі оқу ) орындаған үлгерімі туралы алу баллдар бағалар арқылы .
Қалыптастырушы бағалау жиынтық барлық бойынша қолданылады. бағалаудан , біз білім күнделікті процесінде қолдана , критериалды жүйесі жақсартуға бере .
Критериалды -бұл , оқушыларды, -аналарды, бағалаудың өте түрі, нәтижелерге әкелетін құру, талдауға мәліметтерді , болашақта іс-әрекеттерді және . б. алушыларға критерийлерін көмектесу, сәттілік, өзін-өзі арқылы байланыс , түсініспеушілікті, ойлауды, т. дағдыларды қолайлы болып .
білім бағдарламасымен істеу кезінде қиындықтар негізінен базамен . Кейбір мектептерде мен тақталар болмай жатады. мұғалім дайын құралдарды толығымен алмайды.
жоспарына бағалау әзірлеу, тапсырмаларды және сипаттау мақсаттары бағалау сәйкес қажет етеді [1, 3].
Өз кезегінде, білім беру сапасын жоғарылату оқушылар жетістіктерін бағалаудың нақты критерийлерін жасауды талап етеді. Бағалаудағы ерекше амал критерий арқылы бағалау болып табылады. Критериалды бағалау-бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі, яғни белгілі бір критерийлер арқылы бағалау болып табылады
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:
1. Мектепте оқыту сапасын жоғарылату
2. Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.
Критерий арқылы бағалаудың оқыту үшін маңызы неде?
Оқушы өзін-өзі талдау мен рефлексия жасау тәжірибесін үйренуі, оқу үдерісі ғана емес, бағалау үдерісінің де белсенді қатысушысы болуы керек. Бұл жағдайда өзін-өзі бағалауға баса назар аударылады.
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі:
1. Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы 2. Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан
қайшылықтар
3.Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі
Ұстанымдар негіздері:
1. Бағамен оқушының жұмысы бағаланады.
2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала белгілі болуы шарт.
3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет.
4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы қажет.
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
1.алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;
2. анық, айқындылығы;
3. бағаның әділдігі;
4. өзін-өзі бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
Сабақта критерий арқылы бағалауды қолдану:
-сабақтың мақсаты критерий құрудың негізі болып табылады.
-сабақтың/бөлімнің басында оқу мақсатын түсіндіру.
-алдын-ала критерийлердің үлгісін дайындау, оқу мақсаттарына сай келуін қарау.
-критерийлерді оқушылар тіліне аудару, оларға түсінікті болу үшін өздеріне құрғызу (немесе) бірге құру.
-критерийлерді тақтаға немесе оқушының дәптерлеріне жаздырту.
-белгіленген критерийлерді оқушылардың барлығы бірдей түсінгеніне көз жеткізу.
-оқушыларға өз жұмысын құрылымдауға көмек беру үшін жоспарлауға/жазуға арналған ережелер [3, 14].
Критериалды бағалаудың функциялары:
-
Ынталандыру
-
Белсенділік
-
Түзету
-
Дамытушы
Принциптері:
-
Нақтылық
-
Әділдік
-
Жүйелік
Критериалды жүйе арқылы бағаның қойылуы:
Оқытуда зерттеушілік іс - әрекеттердің кеңінен қолданылуы қазіргі талаптарға сай келетін жаңаша бағалау жүйесін қажет етеді.
Критериалдық бағалау жүйесі арқылы:
1. Оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттау
2. Тұлғаны нәтижеге жеткізу
3. Өсу динамикасын кез-келген кезеңде анықтау
4. Қалыптастырушылық және негізгі бағалау арқылы білімін анықтауға болады. Қалыптастырушы бағалау- Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды; негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді; кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады; негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады; бір тарауға байланысты қалыптастырған білім деңгейін анықтайды және мазмұны оқылған материалды қамтуы керек. Негізгі бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек. Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады [4, 56].
Тоқсан соңында әр критерий бойынша негізгі бақылаудан алынған орташа балл есептелінеді.
Сабақта критериалды бағалауды жиі қолданудың нәтижесінде, яғни сабақтың басында оқушылар нені білуі тиіс, не нәрсеге қол жеткізу керек деген мақсатпен сабақтың критерийін интерақтивті тақтаға жазып көрсеткен немесе әр оқушыға қағазға жазылған күйде сабаққа құрылған критерийлерді таратқан жөн. Жалпы критерийлерді мұғалім әрдайым өзі құрастырып қана қоймай, кейбір тақырыптарды оқушылармен бірігіп құруға дағдыланса болады. Сабақ критерийлері өткен сабақпен байланыстырыла құрылады, өйткені ағылшын тілі сабақтарында кейбір түсінуге қиын грамматикалық құрылымдарды дамыту, жетілдіру мақсатында көбірек жұмыстануды қажет етеді және әр сабақта оқушылардың сабақта ағылшын тілінде сөздік қорларын пайдалануы, сөйлеген кезде немесе оқыған кезде дауыс ырғағына, яғни дауысты көтеріп немесе төмен түсіру мәнеріне көңіл бөле отырып, сабақ критерийлерін құрамын.
Мысалы, 9 «Ә» сыныбында өткен “Vocabulary.Types of films” (Лексика.Фильмнің түрлері) тақырыбында сабақта мынадай критерий бойынша өзін-өзі бағалады.
№ |
Name |
I can speak about my favorite types of films(Мен өзімнің сүйікті фильмнің түрлері туралы айтып бере аламын). |
I can count types of films (Мен фильмнің түрлерін атап бере аламын). |
I know about the types of films (Мен фильнің түрлері тіралы білемін). |
1 |
|
|
|
|
Мысалы, бастауыш буында 2-3 сыныптарда оларға түсінікті, әрі қиындық туғызбайтындай, жас ерекшелігін ескере отырып, құрылады.
Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау кезінде «Басбармақ» әдісі бойынша-формативті бағалаудың критерийін келесідей құруға болады..
Тапсырманың көрсетілуі |
Критерий |
Жетістік деңгейі |
Мектеп стандартына айналдыру |
А. Басбармақ жоғары |
Өте жақсы, |
3 |
5(10-8) |
Б. Басбармақ жанына |
Жақсы орындалған |
2 |
4(7-6) |
С. Басбармақ төмен |
Орташа, әлі де толықтыру қажет |
1 |
3(5-тен төмен) |
Present Continuous шағын өту барысында постер қорғауда «Постер қорғау критерийін» құрдым.
Сriteria Критерий |
Descriptor Дескриптор |
The level of achievement Жетістік деңгейі |
А.Мазмұны |
Тақырып мазмұны ашылмады |
0 |
|
Тақырып мазмұны ашылды, бірақ толықтыру қажет. |
1 |
В. Безендірілуі |
Бояуы қанық емес, сурет салмаған. |
1 |
|
Әсемделген, бірақ эстетикалық талғамға сай келмейді. |
2 |
|
Жақсы әсемделген, сурет, символ, белгілер қолданылған. |
3 |
С.Баяндау шеберлігі |
Ойды жеткізу тілі түсініксіз болды. |
1
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |