Материалдар / Ағылшын тілінен ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағылшын тілінен ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2024
147
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Check-up:





Unit:


Teacher name:

Otegen.A

Date:


Grade:

Number present:

Number absent:

Theme of the lesson:


Learning objectives(s) that this lesson is contributing to


Lesson objectives

Learners will be able to:

Value links


Lesson plan

Planned timings

Teacher's actions

Pupils` actions

Assessment

Resources

7

minutes

ORGANISATION MOMENT:

Good morning ,children

How are you?

Who is on duty today?

Who is absent?

What date is it today?

What day is it today?

  • Fifteen students in the class, we divide the group by shapes, the first group is a triangle, the second group is a rectangle

  • Phonetic drill



Good morning,teacher

I’m good thank you

I’m on duty today

All are present

The second of March

Tuesday


1st group:triangle

2nd group:rectangle







Clap hands



Board


Interactive

Board



Cards


Video




28

minutes

MAIN PART

Task:1.Group Work

  • S-T.T-S

  • Strategy: Poster

Assessment

criteria

Descriptor

Poster protection

Group work

Match the word with the picture

Feedback:Positive

TasK:2.Pair work

  • S-S.S-S

  • Strategy :Back to screen

Video

Assessment criteria

Descriptor

Listening skills

Pair work

Listening tests

Feedback:Thumb

Warm-up

Task:3 Individual work

  • T-S.S-T

  • Strategy: Clock-Time

Assessment criteria

Descriptor

Answer the question

Individual

Work

Answer the question

Feedback:Now I draw


  • Both groups are given a poster and words with images,each group must match the images with words that are subject to proper nutrition and improper nutrition during the time given to the poster given to them











In this task, students are given a pair of tasks that the first student sees, listens, and the second student only listens ,after the video is disabled, two students are given a leaflet the first student checks what the second student wrote ,the second student checks what the first student wrote and evaluates each other.







  • The third task is performed by students individually each student goes to the center and selects a question sheet, answers this question, and receives points for correct answers







Positive

















Thumb





Now I

















Interactive

Board

Poster















Page











Worksheet

Draw

















Video




5

minutes

ENDING THE LESSON

Аt the end of the lesson, let's thank each other

Home task: write the salad ingredients



Еach student thanks his or her classmates



Write the home task ingredients for salad

Shape1



Diary








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!