Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    «Нұркен Әбдіров атындағы ЖББМ» КММ

    Бөлім:

    XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания

    Педагогтің Т.А.Ә.:

    Маратов Нурбек Шалкарулы

    Күні:

    04.10.2023

    Сынып:

    7«А»

    Сабақтың тақырыбы:

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?


    Оқу мақсаты:

    7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

    7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды.

    Көпшілігі: «экспорт», «импорт» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсінеді

    Кейбірі: «экспансия», «отарлау» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсінеді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Орта және төмен

    Бағалау критерийлері:

    1. Үй тапсырмасын сұрау мақсатында сабақ тақырыбы бойынша тарихи дереккөзді сыни талдауға бағытталған сұрақтарға жауап береді

    2. Тақырыпты түсінуге арналған сұрақтарға «шеңберге жиналған уақыт» әдісі арқылы жауап береді.

    3. Оқушылар сабақтың соңында өздерінің түйінді сөздерін айтады.

    Құндылықтарға баулу:


    Тарихи ойлау дағдысы:


    Концепті:

    Ұқсастық пен айырмашылық



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Қызығушылықты ояту


    5 минут





    3 минут




    Үй тапсырмасын сұрау мақсатында сабақ тақырыбы бойынша тарихи дереккөзді сыни талдауға бағытталған сұрақ (тар):


    1.Бабырдың Ауғанстанда және Солтүстік Үндістандағы иелігі қалай аталды?

    2.Брахмандар деген кімдер?

    3.Ұлы Моғол падишахы Шах Жаханның сүйікті жары Мүптаз Бегімге арнап салған кесенесі туралы не білесіңдер?


    Сөзді тап:

    «Отаршылдық»

    Оқушылар 1 параққа қойылған сұрақтардың жауабын жазып, тапсырады



    Карточкада сөз беріледі. Бір оқушы бір карточканы алып, онда жазылған суретті сыныпқа дене қимылдары арқылы көрсетеді. Оған сөйлеуге болмайды. Ал оқушылар жүргізіп тұрған сөзді табулары керек

    Әр сұраққа 2 балл

    Жалпы 3 балл














    Мақтау: «Жарайсыңдар!»

    Конспект

    тақта

    Сабақтың ортасы



    Жаңа сабақ


    3 минут










    Жаңа тақырып

    22 минут































































    7 минут

    Тарихи дереккөзді зерделеу және талдау арқылы тақырыпты түсінуге бағытталған тапсырма:


    «Отар және жартылау отар ел» ұғымының мағынасы қандай?

    Пікір-талас





    Еуропалықтардың Шығыс елдерін отарлау үрдісі үш кезеңнен тұрады:

    1 кезең. Сауда отаршылдығы, 16 ғ.а.б. 18 ғ орт. Бұл кезеңде еуропалықтар шығыстық таураларды отаршылдық жолмен Еуропаға тасымалдауымен айналысты.

    2 кезең. «Өндірістік капитал дәуірінің отаршылдығы». 18 ғ 2 жарт.-19 ғ аяғ. Бұл кезеңде Англия, Франция сияқты елдерШ Шығыс елдерін отарлап алып, Шығыстың байлығын тонаумен айналысты.

    3 кезең. «империализм дәуірінің отаршылдығы» немесе «монополистік капитал дәуірінің отаршылдығы». 19 ғ соңынан басталды. Шығыс елдерінің табиғи ресурстарын пайдаланумен қатар қанаудың жаңа тәсілі ретінде еуропалық капиталды әкеліп, инвестиция салуды күшейтіп, өнеркәсіп өндірісін дамыта бастады.

    ҰГА негізінде Америкадағы, Африка мен Азиядағы халықтарды отарлау басталды. Сауда және отаршылдық саясат жүргізуде Голландия алғашқы орынды иеленді. Ероцентризм- Еуропаға табыну.

    17 ғ. Англия мен Голландия дж саудада бәсекелескен. Сауда компанияларын салған.

    Сауда компаниялары әскери күштер ұстау, бітім жасау, соғыс жариялау, қамал салуға құқылы болды, заң шығаруға құқықтары болмады.

    Голландия: Цейлон, Оңтүстік Америка, Солтүстік Америка, Индонезияда отарлық иеліктері болды.

    Ост-үнді компаниясы Үнді мұхиты арқылы келді 1600 ж. Мемлекет ішіндегі мемлекет: Англия, Франция, Голландия

    Экспорт-елдің мемлекеттің кеден шекарасынан басқа мемлекетке тауардың өтуі.

    Импорт-елдің басқа мемлекеттің кеден шекарасынан мемлекеттің ішіне тауардың өтуі

    Экспансия-монополистік бірлестіктердің, мемлекеттердің, әлеуметтік топтардың экономикалық әдістермен де, бақа әдістермен де ықпал ету аясын кеңейту.

    Отаршылдық-жергілікті тұрғындарды күшпен бағындыру және ығыстыру саясаты.

    18 ғасырда Америка мен Үндістанды отарлау үшін Англия мен Франция күрес жүргізеді. 1756-1763

    Жаңа заманда батыс державаларына қарсы Шығыс елдері «жабық есік» саясатын ұстанады. Ол елдер: Қытау, Корея, Жапония, Вьетнам.


    1 Тапсырма:

    Шеңберге жиналған уақыт

    Мұғалім сабаққа қатысты 5 сұрақ қойып, оқушылардың қолына зат ұстатады.

    1.Ост-Үнді компаниялары кімге тиіесілі?

    2. «жабық есік» саясатының мәні неде?

    3.Англия мен Франция арасындағы соғыс неше жылға созылды?

    4.Еуроцентризм деген не?

    5.Экспансия деген не?







    Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Тақырыптың не туралы болады екенін болжайды




    Оқушылар мұғалімді тыңдап, конспектелеп отырады.




















































    Оқушылар ол затсыз сөйлей алмайды. Тек сол зат жеткен уақытта сұраққа жауап береді. 3 секунд ішінде жауап беруі тиіс


















    Мақтау: «Жарайсыңдар!»
































































    Әр сұраққа 3 балл


    Сабақтың соңы


    Қорытынды



    Ой толғаныс



    Рефлексия


    5 минут





    5-5-1 . Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.

    Оқушылар өздерінің түйінді сөздерін айтады

    1 балл


    Үй тапсырмасы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маратов Нурбек Шалкарулы
    03 Қазан 2023
    463
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? 2 сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? 2 сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    «Нұркен Әбдіров атындағы ЖББМ» КММ

    Бөлім:

    XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания

    Педагогтің Т.А.Ә.:

    Маратов Нурбек Шалкарулы

    Күні:

    04.10.2023

    Сынып:

    7«А»

    Сабақтың тақырыбы:

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?


    Оқу мақсаты:

    7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

    7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды.

    Көпшілігі: «экспорт», «импорт» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсінеді

    Кейбірі: «экспансия», «отарлау» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсінеді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Орта және төмен

    Бағалау критерийлері:

    1. Үй тапсырмасын сұрау мақсатында сабақ тақырыбы бойынша тарихи дереккөзді сыни талдауға бағытталған сұрақтарға жауап береді

    2. Тақырыпты түсінуге арналған сұрақтарға «шеңберге жиналған уақыт» әдісі арқылы жауап береді.

    3. Оқушылар сабақтың соңында өздерінің түйінді сөздерін айтады.

    Құндылықтарға баулу:


    Тарихи ойлау дағдысы:


    Концепті:

    Ұқсастық пен айырмашылық



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Қызығушылықты ояту


    5 минут





    3 минут




    Үй тапсырмасын сұрау мақсатында сабақ тақырыбы бойынша тарихи дереккөзді сыни талдауға бағытталған сұрақ (тар):


    1.Бабырдың Ауғанстанда және Солтүстік Үндістандағы иелігі қалай аталды?

    2.Брахмандар деген кімдер?

    3.Ұлы Моғол падишахы Шах Жаханның сүйікті жары Мүптаз Бегімге арнап салған кесенесі туралы не білесіңдер?


    Сөзді тап:

    «Отаршылдық»

    Оқушылар 1 параққа қойылған сұрақтардың жауабын жазып, тапсырады



    Карточкада сөз беріледі. Бір оқушы бір карточканы алып, онда жазылған суретті сыныпқа дене қимылдары арқылы көрсетеді. Оған сөйлеуге болмайды. Ал оқушылар жүргізіп тұрған сөзді табулары керек

    Әр сұраққа 2 балл

    Жалпы 3 балл














    Мақтау: «Жарайсыңдар!»

    Конспект

    тақта

    Сабақтың ортасы



    Жаңа сабақ


    3 минут










    Жаңа тақырып

    22 минут































































    7 минут

    Тарихи дереккөзді зерделеу және талдау арқылы тақырыпты түсінуге бағытталған тапсырма:


    «Отар және жартылау отар ел» ұғымының мағынасы қандай?

    Пікір-талас





    Еуропалықтардың Шығыс елдерін отарлау үрдісі үш кезеңнен тұрады:

    1 кезең. Сауда отаршылдығы, 16 ғ.а.б. 18 ғ орт. Бұл кезеңде еуропалықтар шығыстық таураларды отаршылдық жолмен Еуропаға тасымалдауымен айналысты.

    2 кезең. «Өндірістік капитал дәуірінің отаршылдығы». 18 ғ 2 жарт.-19 ғ аяғ. Бұл кезеңде Англия, Франция сияқты елдерШ Шығыс елдерін отарлап алып, Шығыстың байлығын тонаумен айналысты.

    3 кезең. «империализм дәуірінің отаршылдығы» немесе «монополистік капитал дәуірінің отаршылдығы». 19 ғ соңынан басталды. Шығыс елдерінің табиғи ресурстарын пайдаланумен қатар қанаудың жаңа тәсілі ретінде еуропалық капиталды әкеліп, инвестиция салуды күшейтіп, өнеркәсіп өндірісін дамыта бастады.

    ҰГА негізінде Америкадағы, Африка мен Азиядағы халықтарды отарлау басталды. Сауда және отаршылдық саясат жүргізуде Голландия алғашқы орынды иеленді. Ероцентризм- Еуропаға табыну.

    17 ғ. Англия мен Голландия дж саудада бәсекелескен. Сауда компанияларын салған.

    Сауда компаниялары әскери күштер ұстау, бітім жасау, соғыс жариялау, қамал салуға құқылы болды, заң шығаруға құқықтары болмады.

    Голландия: Цейлон, Оңтүстік Америка, Солтүстік Америка, Индонезияда отарлық иеліктері болды.

    Ост-үнді компаниясы Үнді мұхиты арқылы келді 1600 ж. Мемлекет ішіндегі мемлекет: Англия, Франция, Голландия

    Экспорт-елдің мемлекеттің кеден шекарасынан басқа мемлекетке тауардың өтуі.

    Импорт-елдің басқа мемлекеттің кеден шекарасынан мемлекеттің ішіне тауардың өтуі

    Экспансия-монополистік бірлестіктердің, мемлекеттердің, әлеуметтік топтардың экономикалық әдістермен де, бақа әдістермен де ықпал ету аясын кеңейту.

    Отаршылдық-жергілікті тұрғындарды күшпен бағындыру және ығыстыру саясаты.

    18 ғасырда Америка мен Үндістанды отарлау үшін Англия мен Франция күрес жүргізеді. 1756-1763

    Жаңа заманда батыс державаларына қарсы Шығыс елдері «жабық есік» саясатын ұстанады. Ол елдер: Қытау, Корея, Жапония, Вьетнам.


    1 Тапсырма:

    Шеңберге жиналған уақыт

    Мұғалім сабаққа қатысты 5 сұрақ қойып, оқушылардың қолына зат ұстатады.

    1.Ост-Үнді компаниялары кімге тиіесілі?

    2. «жабық есік» саясатының мәні неде?

    3.Англия мен Франция арасындағы соғыс неше жылға созылды?

    4.Еуроцентризм деген не?

    5.Экспансия деген не?







    Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Тақырыптың не туралы болады екенін болжайды




    Оқушылар мұғалімді тыңдап, конспектелеп отырады.




















































    Оқушылар ол затсыз сөйлей алмайды. Тек сол зат жеткен уақытта сұраққа жауап береді. 3 секунд ішінде жауап беруі тиіс


















    Мақтау: «Жарайсыңдар!»
































































    Әр сұраққа 3 балл


    Сабақтың соңы


    Қорытынды



    Ой толғаныс



    Рефлексия


    5 минут





    5-5-1 . Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.

    Оқушылар өздерінің түйінді сөздерін айтады

    1 балл


    Үй тапсырмасы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Сабақ жоспары 7 сынып
    03.10.2023
    463
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маратов Нурбек Шалкарулы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации