|
Бөлім: |
Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Мектеп:
|
|
||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сынып: |
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ағзалардың көбеюі және өсуі |
||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату 6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қырықбуындардың құрылысы, көбеюі және дамуы, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы |
||||
|
Жетістік критерийі |
көбеюдің биологиялық маңызы,түрлері,жынысты,жыныссызжолмен көбею жолдары зерттейді , |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын, |
||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Адами құндылықтарды дәріптеу |
||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||
|
Өмірмен байланыс |
Климаттық өзгерістерді талқылау |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
, физика |
||||
|
Алдыңғы білім |
6.О2.Стильдік ерекшеліктерді анықтау |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі «Бес қадам» стратегиясы. Сыныптан 4 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді. Фотосинтездің қанша сатысы бар
? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 15 минут
|
Мағынаны тану кезеңі
Жеке жұмыс 1-тапсырма. Асты сызылған сөздерге түсініктеме беріңіз. 2-тапсырма: Тақырыпқа сүйене отыра, 3 сұрақ құрастырыңыз. |
флипчарт https://kk.wikipedia.org/wiki/ |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау |
Слайд |
|||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағзалардың көбеюі және өсуі
Ағзалардың көбеюі және өсуі
|
Бөлім: |
Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Мектеп:
|
|
||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сынып: |
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ағзалардың көбеюі және өсуі |
||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату 6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қырықбуындардың құрылысы, көбеюі және дамуы, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы |
||||
|
Жетістік критерийі |
көбеюдің биологиялық маңызы,түрлері,жынысты,жыныссызжолмен көбею жолдары зерттейді , |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын, |
||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Адами құндылықтарды дәріптеу |
||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||
|
Өмірмен байланыс |
Климаттық өзгерістерді талқылау |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
, физика |
||||
|
Алдыңғы білім |
6.О2.Стильдік ерекшеліктерді анықтау |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі «Бес қадам» стратегиясы. Сыныптан 4 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді. Фотосинтездің қанша сатысы бар
? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 15 минут
|
Мағынаны тану кезеңі
Жеке жұмыс 1-тапсырма. Асты сызылған сөздерге түсініктеме беріңіз. 2-тапсырма: Тақырыпқа сүйене отыра, 3 сұрақ құрастырыңыз. |
флипчарт https://kk.wikipedia.org/wiki/ |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау |
Слайд |
|||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















