Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру
|
Бөлім |
Жеңіл атлетика арқылы белсенді өмір салтын қалыптастыру |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 6 Б |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||
|
Қауіпсіздік ережесі |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу. Спорт секторынан мәлімдеме алу, оқушыларды түгелдеу. Сабақтың мақсатын түсіндіру Сабақтың барысында оқушыларға техника қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, қатаң сақтауды ескерту. Сабақтың дайындық бөлімінің мақсаты мен техникалық ерекшелігін ескерту. Саптық жаттығулар. Оңға, солға, кері бұрылу. Алға жүру. Оқушыларға дене қыздыру жаттығуларын жасайды. Жаттығуларды дұрыс орындауларын қадағалау. Тізені көтере
жүгір
Аяқтын ұшымен қол
жоғарыда жүру.
Жаттығу: |
Топтастыру арқылы түсіндірмелі жаттығу жұмысы |
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Ысқырық, ұзындықты өлшейтін құрал |
|
|
Ортасы |
Қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. « Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру» Қысқа қашықтыққа жүгіру - жеңіл атлетиканың көп тараған түрі 4 x 10 — эстафета жүгірістің классикалық түрі. 4 x 10 метрге шеңбер бойымен жүгіреді: 1. Сөре (жүгірудің басталуы — старттан шығу). 2. Сөрелік қозғалыс (старттық қозғалыс). 3. Қашықтық бойымен жүгіру. 4. Мәре (финиш). Барлық күш - қуатты аз уақытта тиімді пайдалану қажет. Бірінші кезеңде тұрған жүгіруші сөреде ұзындығы 30 см, диаметр 3 – 4 см. эстаф. таяқшаны алады. Оны ол өз кезегінің аяғында өз командасының кезекте тұрған жүгірушісіне береді, сөйтіп, өз кезегін аяқтайды. Таяқшаны алған бала өзінің сатысын жүгіріп өтеді, мұның аяғында эстафеталық таяқшаны 3 жүгірушіге береді. Эстафеталық қозғалмалы ойыны: «Ортаға түспек»
Денсаулығына байланысты дене шынықтыру сабақтан босатылған оқушылармен жұмыс: Шахмат ойнау |
|
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Ысқырық, ұзындықты өлшейтін құрал |
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, денеге (ағзаға) түскен жүктемені қалпына келтіру жаттығуларын жасату. Үйге тапсырма беру : Үйден эстафеталық таяқшаны дұрыс қабылдауын үйрену. Өзін-өзі бағалау Кері байланыс 1.Не қиын болды? 2.Не оңай болды? 3.Нені ескеруім керек? Қоштасу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру,6 сынып, дене шынықтыру
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру,6 сынып, дене шынықтыру
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру
|
Бөлім |
Жеңіл атлетика арқылы белсенді өмір салтын қалыптастыру |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 6 Б |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||
|
Қауіпсіздік ережесі |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу. Спорт секторынан мәлімдеме алу, оқушыларды түгелдеу. Сабақтың мақсатын түсіндіру Сабақтың барысында оқушыларға техника қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, қатаң сақтауды ескерту. Сабақтың дайындық бөлімінің мақсаты мен техникалық ерекшелігін ескерту. Саптық жаттығулар. Оңға, солға, кері бұрылу. Алға жүру. Оқушыларға дене қыздыру жаттығуларын жасайды. Жаттығуларды дұрыс орындауларын қадағалау. Тізені көтере
жүгір
Аяқтын ұшымен қол
жоғарыда жүру.
Жаттығу: |
Топтастыру арқылы түсіндірмелі жаттығу жұмысы |
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Ысқырық, ұзындықты өлшейтін құрал |
|
|
Ортасы |
Қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. « Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру» Қысқа қашықтыққа жүгіру - жеңіл атлетиканың көп тараған түрі 4 x 10 — эстафета жүгірістің классикалық түрі. 4 x 10 метрге шеңбер бойымен жүгіреді: 1. Сөре (жүгірудің басталуы — старттан шығу). 2. Сөрелік қозғалыс (старттық қозғалыс). 3. Қашықтық бойымен жүгіру. 4. Мәре (финиш). Барлық күш - қуатты аз уақытта тиімді пайдалану қажет. Бірінші кезеңде тұрған жүгіруші сөреде ұзындығы 30 см, диаметр 3 – 4 см. эстаф. таяқшаны алады. Оны ол өз кезегінің аяғында өз командасының кезекте тұрған жүгірушісіне береді, сөйтіп, өз кезегін аяқтайды. Таяқшаны алған бала өзінің сатысын жүгіріп өтеді, мұның аяғында эстафеталық таяқшаны 3 жүгірушіге береді. Эстафеталық қозғалмалы ойыны: «Ортаға түспек»
Денсаулығына байланысты дене шынықтыру сабақтан босатылған оқушылармен жұмыс: Шахмат ойнау |
|
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Ысқырық, ұзындықты өлшейтін құрал |
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, денеге (ағзаға) түскен жүктемені қалпына келтіру жаттығуларын жасату. Үйге тапсырма беру : Үйден эстафеталық таяқшаны дұрыс қабылдауын үйрену. Өзін-өзі бағалау Кері байланыс 1.Не қиын болды? 2.Не оңай болды? 3.Нені ескеруім керек? Қоштасу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз















