2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру,6 сынып, дене шынықтыру

Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру,6 сынып, дене шынықтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру,6 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру

Бөлім

Жеңіл атлетика арқылы белсенді өмір салтын қалыптастыру

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 6 Б

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.5.1 ­ өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну


Сабақ мақсаттары

  • жүгіру техникасын үйрету;

  • шапшаңдық ,төзімділік дағдыларын қалыптастыру;

  • жеңіл атлетика спортына оқушылардың қызығушылығын арттыру.

Қауіпсіздік ережесі

  • Сабаққа белгіленген спорттық формада қатысу;

  • Кедергі жасайтын бөтен заттарды (қолсағаттарды, сырғаларды, сақиналарды, т.б.) алып тастау;

  • Дене шынықтыру жаттығуларын орындау кезінде сағыз немесе басқа да тағамдарды шайнамау;

  • Оқу-жаттығу өткізетін жерлерде тазалық пен тәртіп сақтау;

  • Негізгі жаттығулардың барлығын бой жазу жаттығуларын өткізгеннен кейін жасау;

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу. Спорт секторынан  мәлімдеме алу, оқушыларды түгелдеу. Сабақтың мақсатын түсіндіру

Сабақтың барысында оқушыларға техника қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, қатаң сақтауды ескерту.

Сабақтың дайындық бөлімінің мақсаты мен техникалық ерекшелігін ескерту.

 Саптық жаттығулар.

Оңға, солға, кері бұрылу. Алға жүру.

Оқушыларға дене қыздыру жаттығуларын жасайды.

Жаттығуларды дұрыс орындауларын қадағалау.

Тізені көтере жүгір
Өкшені артқа көтере жүгіру.
Сол жақ иықтан секіре жүгіру.
Оң жақ иықтан секіре жүгіру.
Қол белде тік аяқты алға сермеп жүгіру
Қол желкеде тік аяқты артқа сермеп жүгіру

 

Аяқтын ұшымен қол жоғарыда жүру.
Қол желкеде, өкшемен жүру.
қол белде табанның сыртымен жүру.
қол белде табанның ішімен жүру.
қол белде аяқты қайыншылап жүру

Жаттығу:
оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз.
қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту.
қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру.
қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю.
3-4 оң жаққа.


Топтастыру арқылы түсіндірмелі жаттығу жұмысы

ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»



Ысқырық, ұзындықты өлшейтін құрал

Ортасы

Қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. « Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.4х10 м жылдамдықа жүгіру»

Қысқа қашықтыққа жүгіру -  жеңіл атлетиканың  көп тараған түрі 4 x 10 — эстафета  жүгірістің классикалық түрі. 4 x 10 метрге шеңбер бойымен жүгіреді:

1. Сөре (жүгірудің басталуы — старттан шығу).

2. Сөрелік қозғалыс (старттық қозғалыс).

3. Қашықтық бойымен жүгіру.

4. Мәре (финиш).

Барлық күш - қуатты аз уақытта тиімді пайдалану қажет. Бірінші кезеңде тұрған жүгіруші сөреде ұзындығы 30  см, диаметр 3 – 4  см. эстаф. таяқшаны алады. Оны ол өз кезегінің аяғында өз командасының кезекте тұрған жүгірушісіне береді, сөйтіп, өз кезегін аяқтайды. Таяқшаны алған бала өзінің сатысын жүгіріп өтеді, мұның аяғында эстафеталық  таяқшаны 3 жүгірушіге береді. Эстафеталық  қозғалмалы ойыны:  «Ортаға түспек»

Денсаулығына байланысты дене шынықтыру сабақтан босатылған оқушылармен жұмыс:

Шахмат ойнау


Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»


Ысқырық, ұзындықты өлшейтін құрал

Сабақтың соңы


Оқушыларды сапқа тұрғызып, денеге (ағзаға) түскен жүктемені қалпына келтіру жаттығуларын жасату.

Үйге тапсырма беру : Үйден эстафеталық  таяқшаны  дұрыс қабылдауын үйрену.

Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

1.Не қиын болды?

2.Не оңай болды?

3.Нені ескеруім керек?

Қоштасу

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы








25 Ақпан 2025
115
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі