Ағзаның бейімділік қабылеттерін дамыту. 60 м қысқа қашықтыққа жүгіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ағзаның бейімділік қабылеттерін дамыту. 60 м қысқа қашықтыққа жүгіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар: 1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Бодыков Самат Аманжолович

Күні

15.05.2024

Сынып 6 Қ

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Ағзаның бейімділік қабылеттерін дамыту.

60 м қысқа қашықтыққа жүгіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну


Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады:

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және оқушылар уақытқа өз жолақтарымен жүгіруді меңгереді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан сақтай отырып, оқушылар уақытқа жылдам өз жолақтарымен жүгіреді


Бағалау критерииі

Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және уақытқа жылдам өз жолақтарымен жүгіреді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы 10 мин

Дайындық бөлім:

Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!», «Тік тұрыңдар!»

«Сәлеметсіздер ме! Еркін тұрыңдар».

Сыныпты тексеру.

Сабақтың мақсатын хабарлау.

Оңға, солға, кері айнал!

Жалпы денені қыздыру жаттығулары.

Жүру жаттығулары:

1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру

2. Қол желкеде өкшемен жүру

3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру

4. Қол алда жартылай отырып жүру

5. Қол белде толық отырып жүру

6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру

Жүгіру жаттығулары:

1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру

2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру

3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру

4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру

5. Қол белде жанымызбен жүгіру

Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар:

1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.

Оқушылар спорттық киімдеріне назар аударады. Қатарда түзу тұруға тырысады. Келмеген оқушылардың себебін айтады. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады. Бағалау критерийлерін түсініп біледі. Техника қауіпсіздігін ескереді. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындауға тырысады.

Қол шапалақ



ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау»










Ысқырық, секундомер,

Ортасы 25 мин

-Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

-Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау.

-Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет.



Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы

Қысқа қашықтыққа жүгірместен бұрын «Кім жылдам ?» ойыны арқылы ең жылдам жүгірген ер балалар мен қыз балалар арасында үштік анықталады және аттары аталатын болады.

- «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға түседі.

  • «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп жүгіреді.

  • Оқушыларды уақытты есепке алып қысқа қашықтыққа жүгіру.


жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және уақытқа жылдам өз жолақтарымен жүгіреді



ҚБ өзін өзі бағалау




ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау»

Спорт алаңы,

секундомер

Ысқырық

Сабақтың соңы 5 мин


Сабақ соңында «Кім жылдам ?» ең жылдам жүгірген ер балалар мен қыз балалар арасында үштік анықталады және аттары аталады

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Бас бармақ»

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тәжірибесіне байланысты «Бас бармақ» арқылы кері байланыс жасайды.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.05.2024
404
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі