|
Бөлім: |
3.Адамгершілік - асыл қасиет |
|
|
Мұғалім: |
А.Кайранова |
|
|
Күні: |
14.01.2025 ж |
|
|
Сынып: 5 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5 А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырп бағалау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар ға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: әдеби тілде сөйлеу аясын кеңейту; Ар-ұят құндылығы: шыншыл болу, бауырмалдыққа, мейірімділікке құмарту, қиялға ерік беру, жанашырлық таныту. Талап құндылығы: сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
2 мин 10 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу Жағымды ахуал қалыптастыру |
|
|
Оқулық Слайд |
||||||||||
|
|
ІІІ. Жаңа сабақ Миға шабуыл
Берілген кесте бойынша автор бейнесін анықтаңыз
Өз өзіңді бағала. Мен не үйрендім? Үйге тапсырма беру: оқу |
Білімалу шылар жақсы/жаман қасиеттерді атай алады;
Оқушылар автор туралы мәлімет айта алады;
Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлең мазмұнына қатысты не түсінгенін баяндай алады;
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды;
Оқулықпен жұмыс жасайды. |
Өз өзіңді бағала.
|
https://learningapps.org/display?v=p67m3esqk25
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
|
Бөлім: |
3.Адамгершілік - асыл қасиет |
|
|
Мұғалім: |
А.Кайранова |
|
|
Күні: |
14.01.2025 ж |
|
|
Сынып: 5 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5 А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырп бағалау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар ға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: әдеби тілде сөйлеу аясын кеңейту; Ар-ұят құндылығы: шыншыл болу, бауырмалдыққа, мейірімділікке құмарту, қиялға ерік беру, жанашырлық таныту. Талап құндылығы: сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
2 мин 10 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу Жағымды ахуал қалыптастыру |
|
|
Оқулық Слайд |
||||||||||
|
|
ІІІ. Жаңа сабақ Миға шабуыл
Берілген кесте бойынша автор бейнесін анықтаңыз
Өз өзіңді бағала. Мен не үйрендім? Үйге тапсырма беру: оқу |
Білімалу шылар жақсы/жаман қасиеттерді атай алады;
Оқушылар автор туралы мәлімет айта алады;
Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлең мазмұнына қатысты не түсінгенін баяндай алады;
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды;
Оқулықпен жұмыс жасайды. |
Өз өзіңді бағала.
|
https://learningapps.org/display?v=p67m3esqk25
|
шағым қалдыра аласыз
















