|
САБАҚ: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:
|
|||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 А/И2) |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Қызыл гүлім-ай» би |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер»
|
||||||||
|
Ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минут Топтарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату) Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу Ахмет Байтұрсынов - Ақын,
әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог,
аудармашы, қоғам қайраткері Туған жері - бұрынғы Торғай уезінің
Тосын болысы (қазіргі Қостанай облысының Жангелдин ауданындағы
Ақкөл ауылы). 1882-84 жж. ауыл мектебінде оқыды. 1890 ж. Торғайдағы
екі кластық, орыс-қазақ училищесін, 1895 ж. Орынбордағы мұғалімдер
мектебін бітірген. 1895-1909 ж. Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы
уездеріндегі мектептер мен орыс-қазақ училищелерінде мұғалімдік
қызмет атқарады. 1909 ж. патша үкіметінің саясатына наразылық
білдіргені үшін Семей түрмесіне жабылып, 1910 ж. жер аударылды.
1913 ж. Орынборда «Қазақ» газетін ұйымдастырып, 1917 жылдың аяғына
дейін оның редакторы болды. Патша үкіметі құлатылғаннан кейін
ұлт-азаттық қозғалыс күшейеді. 1918-19 жж. Алашорда қатарында
болады. 1919 ж. маусымның 24 Қазақ өлкесін басқаратын
Әскери-революциялық комитеттің мүшелігіне тағайындалады. 1922-25
жж. Қазақстан Халық ағарту комиссариаты жанындағы ғылыми-әдеби
комиссияның төрағасы, Халық ағарту комиссары, Бүкілресейлік
ОАК-ның, ҚР ОАК-нің мүшесі, Түркістан Компартиясы ОК-нің органы «Ақ
жол» газетінде қызметкер. 1925-29 ж. Қазақ халық ағарту
институтында (Ташкент) және ҚазПИ-де оқытушы болды. 1929 ж.
маусымында қамауға алынып өзі Архангельск облысына жер аударылған,
ал жұбайы мен қызы Томскіге жіберілген. 1934 ж. Қызыл Крест
комиссиясында қызмет еткен Е. Пешкованың (Максим Горькийдің зайыбы)
қолдаухатымен Ахмет Байтұрсынұлы босатылған. Сол кезде ол
жанұясымен бірге Алматыға қайта оралған. 1937 ж. қазан айында Ахмет
Байтұрсынұлы тағы да қамауға алынған, екі айдан соң, желтоқсанның 8
«халық жауы» есебінде атылған. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
«Қыдырып қайтайық!» биі |
||||||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Синтез Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы
|
САБАҚ: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:
|
|||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 А/И2) |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Қызыл гүлім-ай» би |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер»
|
||||||||
|
Ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минут Топтарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату) Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу Ахмет Байтұрсынов - Ақын,
әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог,
аудармашы, қоғам қайраткері Туған жері - бұрынғы Торғай уезінің
Тосын болысы (қазіргі Қостанай облысының Жангелдин ауданындағы
Ақкөл ауылы). 1882-84 жж. ауыл мектебінде оқыды. 1890 ж. Торғайдағы
екі кластық, орыс-қазақ училищесін, 1895 ж. Орынбордағы мұғалімдер
мектебін бітірген. 1895-1909 ж. Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы
уездеріндегі мектептер мен орыс-қазақ училищелерінде мұғалімдік
қызмет атқарады. 1909 ж. патша үкіметінің саясатына наразылық
білдіргені үшін Семей түрмесіне жабылып, 1910 ж. жер аударылды.
1913 ж. Орынборда «Қазақ» газетін ұйымдастырып, 1917 жылдың аяғына
дейін оның редакторы болды. Патша үкіметі құлатылғаннан кейін
ұлт-азаттық қозғалыс күшейеді. 1918-19 жж. Алашорда қатарында
болады. 1919 ж. маусымның 24 Қазақ өлкесін басқаратын
Әскери-революциялық комитеттің мүшелігіне тағайындалады. 1922-25
жж. Қазақстан Халық ағарту комиссариаты жанындағы ғылыми-әдеби
комиссияның төрағасы, Халық ағарту комиссары, Бүкілресейлік
ОАК-ның, ҚР ОАК-нің мүшесі, Түркістан Компартиясы ОК-нің органы «Ақ
жол» газетінде қызметкер. 1925-29 ж. Қазақ халық ағарту
институтында (Ташкент) және ҚазПИ-де оқытушы болды. 1929 ж.
маусымында қамауға алынып өзі Архангельск облысына жер аударылған,
ал жұбайы мен қызы Томскіге жіберілген. 1934 ж. Қызыл Крест
комиссиясында қызмет еткен Е. Пешкованың (Максим Горькийдің зайыбы)
қолдаухатымен Ахмет Байтұрсынұлы босатылған. Сол кезде ол
жанұясымен бірге Алматыға қайта оралған. 1937 ж. қазан айында Ахмет
Байтұрсынұлы тағы да қамауға алынған, екі айдан соң, желтоқсанның 8
«халық жауы» есебінде атылған. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
«Қыдырып қайтайық!» биі |
||||||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Синтез Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз















