Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Адамгершілік - асыл қасиет
| Мектеп:
|
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып: 5
| Қатысқандар:
| Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
| А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
|
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарма бойынша жоспар құрады, талдайды
|
| Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы үзінділерді жатқа айтады, өмірмен байланыстырады, өз көзқарасын білдіреді;
|
Бағалау критерийі |
Шығармадан алынған үзіндіні мәнерлеп, жатқа оқиды. Шығармадағы диалогтен үзінді таңдайды; - үзіндіні жатқа оқып, рөлдік ойын арқылы көрсетеді.
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.
|
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Егінші,бала,бидай,дәнге толу,тәкаппарлық,шекірею,Бүгілу,кекірейіп, тәкаппар |
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Бейне тағзым, көкке қарап, қайран қалу, шекірейіп қарау/ менің ойымша, деп санаймын, деп түсінемін, |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Шығарманың «Егіннің бастары» деп аталуының себебі?Мысал өлеңнің негізгі түйіні неде?Шығармада қандай тақырып қозғалған?
|
|
|
| Ишара: Мысал өлеңнен алған әсерлері туралы жазады
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу, А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» шығармасын оқыту арқылы іске асырылады.
|
Пәнаралық байланыс | Тарих, өзін-өзі тану, қазақ тілі пәндерімен өзара байланысты оқытылады. |
Алдыңғы оқу | А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, 5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
(10 мин) | СәлемдесуСыныпты түгендеуПсихологиялық ахуал қалыптастыру; «Өрмекші торы»4.Миға шабуыл: мысал өлеңнің мазмұнын еске түсіру, сұрақтар қоюНеліктен А.Байтұрсынұлы шығармасын «Егіннің бастары» деп атаған?Мысал өлеңнің негізгі түйіні қалай түсіндіңдер?Шығармада қандай тақырып қозғалған?
| АКТ немесе сұрақтар жазылған қиынды қағаздар |
Сабақтың ортасы
(25 мин)
| Саралау тапсырмалары: (үш түрлі (қызыл, жасыл, сары) параққа тапсырмалар топтастырылады, парақ түстерінде оқушылардың деңгейлері белгіленген)
ЖЖ. Шығарманы мәнерлеп оқиды, сурет бойынша талдайды, диалогті табады, әке мен баланың диалогін кезектесіп оқиды.Критерий1: Шығарманы мәнерлеп оқиды,
«Басқа атау ұсыну» өлеңге өз тарапынан ат қояды, (қолдауды көп қажет ететін оқушылар үшін) Критерий1: Шығармаға басқа атау ойластырады.Критерий2: Өз ойын білдіреді.
«Рөлдік ойын» әдісі бойынша - рөлге бөліп оқу.
ЖЖ. «...қатысты 10 сөзді атаңыз»Оқушылар шығарма тақырыбына, кейіпкеріне қатысты 10 сөз атайды.
(қолдауды аз қажет ететін оқушылар үшін) Критерий1: Шығарма кейіпкерлерін талдайды.Критерий2: Пікірін білдіреді
«Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісітұжырымдарды жалғастыр.1.Баланың бір бидайға көзі түсті.......себебі....2.Жалғыз бидай көкке қарап бүлініп тұр......себебі.......3.Әкесі бидай мен адамды байланыстырады.....себебі........Критерий1: Шығарма мазмұны туралы тұжырымдарын айтады.
Ж.Мазмұнын қара сөзбен жазу( қолдауды мүлдем қажет етпейтін оқушылар үшін) – мысал өлеңдегі берілген адам мінез-құлқын қара сөзбен жазады; (Егінші,бала,бидай,дәнге толу,тәкаппарлық,шекірею, Бүгілу,кекірейіпсөздерін қолдана отырып) Критерий1: Шығармадағы адам мінез-құлқы туралы талдайды. | АКТ карточкалар |
Сабақтың соңы
(10 мин)
| «Сұрақ-жауап» әдісі. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1. «Егіннің бастары» мысалында не жайында айтылады? 2. Піскен бидай мен шикі бидай деген сөздерді адам болмысына ауыстырып, сипаттама беріңдер. 3. Ақылды, адамгершілігі мол, білімі терең адам қасиетін бидай сипатында айтып беріңдер.
Бағалау. (бағдаршам әдісі бойынша)Үй тапсырмасы: Өлең жолдарынан көріктеу құралдарын тауып, теріп жазыңдар.РефлексияШығу билеті Мысал өлеңнен алған әсерлері туралы жазады
| АКТ қиынды қағаздар |
Қосымша мәлімет: |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Деңгейлік тапсырмалар негізінде: мәтінге талдау жасау, пікір айту, қима қағаздар (қолдау көрсету шектеулі оқушылар үшін ), бөлімдерге бөлу, бөлімдерге ат қою;
| Стикер, бағдаршам, Критерийлер арқылы оқушы өзін өзі бағалайды
| АКТмен байланыс сабақтың өн бойында, сабақ мақсаты құндылықтар негізінде (отансүйгіштік, ұлтжандылық) |