Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ тәрбие сағатына арналып жасалған А Байтұрсыновтың шығармашылығына арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы

Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы – ғылымның қайраткері.

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан үлесін, жаңалықтарын ашып көрсету.

  • Ұлы ғалымның тұлғасын дәріптеу, оның ерлігін, еңбегін ұлықтау.

  • Оқушылардың Отан тарихына, ұлттық мұраға деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы.

Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, әңгімелесу, топтық жұмыс, топтық талқылау, слайд көрсету.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Сәлемдесу. Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықты тексеру.

Оқушылар сабаққа дайындалады.


Жаңа сабақ (25 мин)

Кіріспе: * Ахмет Байтұрсынұлы - қазақтың ұлы ғалымы, ағартушысы, әдебиетшісі, тілшісі деген сөздермен бастау.
Негізгі бөлім:
* Ахмет Байтұрсынұлының 7 жаңалығын талдау:

* Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды.
* Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

* Ахмет Байтұрсынұлының суреттері
* Ғалым туралы видеоролик
* Ғалымның еңбектері туралы қосымша ақпараттар


* 1. Ұлттық қаріпті ойлап тапқан (төте жазу)
* 2. Қазақ тіл білімінің негізін салушы
* 3. Әдебиеттану ғылымының негізін салушы
* 4. Қазақ оқулығының басында тұрған педагог
* 5. Мәдениеттану ғылымының алғашқы өкілі
* 6. Географ-астроном
* 7. Алғашқы ғылым министрі
* Ғалымның қосқан үлесін оқушыларға түсіндіру.




* Оқушылардан сұрақтар қою, олардың пікірлерін тыңдау.



Жаңа материалды бекіту (10 мин)

* Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлы туралы қосымша материалдар беру.
* Оқушыларды топқа бөліп, берілген материалдар бойынша тапсырмалар беру.
* Топтар өзара тапсырмалар бойынша презентация жасайды.

* Оқушылар материалдарды оқиды.
* Топтар тапсырмаларды орындайды.
* Топтар презентация жасайды.

* Қосымша материалдар (мәтіндер, суреттер)

Сабақты қорытындылау (5 мин)

* Оқушылардың білімдерін тексеру (сұрақ-жауап)
* Сабақ туралы пікір айту.

* Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
* Оқушылар сабақ туралы пікір айтады.


Үйге тапсырма (3 мин)

* Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы әңгіме жазу.
* Ғалымның еңбектерін оқу.

* Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.


Қосымша материалдар:

  • Ахмет Байтұрсынұлының суреттері

  • Ғалым туралы видеоролик

  • Ғалымның еңбектері туралы қосымша ақпараттар

Сабақта қолданылатын әдістемелік ұсыныстар:

  • Сабақ барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сұрақ-жауап, талқылау әдістерін қолдану.

  • Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы қызықты фактілерді айтып беру.

  • Оқушыларды топқа бөліп, әр топқа тапсырмалар беру.

Сабақтың маңызы:

  • Оқушылардың ұлттық мұраға деген құрметін арттыру.

  • Ұлы ғалымның өмірі мен еңбегін тереңірек білу.

Сабақ барысында қолданылатын слайдтар:

  • Ахмет Байтұрсынұлының суреті

  • Ғалымның негізгі еңбектерінің тізімі

  • Төте жазудың мысалы

  • Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын бейнелейтін суреттер

Кесте үлгісіндегі материалдар:

Жанр

Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан жаңалығы

Мысалдар

Тіл білімі

Ұлттық қаріпті (төте жазу) ойлап тапқан

Қазақ тіліндегі фонемалардың санына сәйкес әліпби жасау.

Тіл білімі

Қазақ тіл білімінің негізін салушы

Тіл - құрал” атты грамматикалық еңбегі.

Әдебиеттану

Әдебиеттану ғылымының негізін салушы

Әдебиет танытқыш” атты еңбегі.

Педагогика

Қазақ оқулығының басында тұрған педагог

Оқу құралы” және “Сауат ашқыш” атты оқулықтары.

Мәдениеттану

Мәдениеттану ғылымының алғашқы өкілі

Мәдениет тарихы” атты еңбегі.

География

География саласына үлес қосқан

Шаруа өзгерісі” атты еңбегінде Қазақстанның географиялық ерекшелігін сипаттайды.

Ғылым саясаты

Алғашқы ғылым министрі

1920-1922 жылдары Академиялық Орталықтың төрағасы қызметін атқарды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2024
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі