Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы – ғылымның қайраткері.
Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан үлесін, жаңалықтарын ашып көрсету.
-
Ұлы ғалымның тұлғасын дәріптеу, оның ерлігін, еңбегін ұлықтау.
-
Оқушылардың Отан тарихына, ұлттық мұраға деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, әңгімелесу, топтық жұмыс, топтық талқылау, слайд көрсету.
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Сәлемдесу. Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықты тексеру. |
Оқушылар сабаққа дайындалады. |
|
|
Жаңа сабақ (25 мин) |
Кіріспе: * Ахмет Байтұрсынұлы - қазақтың ұлы
ғалымы, ағартушысы, әдебиетшісі, тілшісі деген сөздермен
бастау. |
*
Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды. |
*
Ахмет Байтұрсынұлының суреттері |
|
|
*
1. Ұлттық қаріпті ойлап тапқан (төте жазу) |
|
|
|
|
* Оқушылардан сұрақтар қою, олардың пікірлерін тыңдау. |
|
|
|
Жаңа материалды бекіту (10 мин) |
*
Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлы туралы қосымша материалдар беру. |
*
Оқушылар материалдарды оқиды. |
* Қосымша материалдар (мәтіндер, суреттер) |
|
Сабақты қорытындылау (5 мин) |
*
Оқушылардың білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) |
*
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Үйге тапсырма (3 мин) |
*
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы әңгіме
жазу. |
* Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. |
|
Қосымша материалдар:
-
Ахмет Байтұрсынұлының суреттері
-
Ғалым туралы видеоролик
-
Ғалымның еңбектері туралы қосымша ақпараттар
Сабақта қолданылатын әдістемелік ұсыныстар:
-
Сабақ барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сұрақ-жауап, талқылау әдістерін қолдану.
-
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы қызықты фактілерді айтып беру.
-
Оқушыларды топқа бөліп, әр топқа тапсырмалар беру.
Сабақтың маңызы:
-
Оқушылардың ұлттық мұраға деген құрметін арттыру.
-
Ұлы ғалымның өмірі мен еңбегін тереңірек білу.
Сабақ барысында қолданылатын слайдтар:
-
Ахмет Байтұрсынұлының суреті
-
Ғалымның негізгі еңбектерінің тізімі
-
Төте жазудың мысалы
-
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын бейнелейтін суреттер
Кесте үлгісіндегі материалдар:
|
Жанр |
Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан жаңалығы |
Мысалдар |
|
Тіл білімі |
Ұлттық қаріпті (төте жазу) ойлап тапқан |
Қазақ тіліндегі фонемалардың санына сәйкес әліпби жасау. |
|
Тіл білімі |
Қазақ тіл білімінің негізін салушы |
“Тіл - құрал” атты грамматикалық еңбегі. |
|
Әдебиеттану |
Әдебиеттану ғылымының негізін салушы |
“Әдебиет танытқыш” атты еңбегі. |
|
Педагогика |
Қазақ оқулығының басында тұрған педагог |
“Оқу құралы” және “Сауат ашқыш” атты оқулықтары. |
|
Мәдениеттану |
Мәдениеттану ғылымының алғашқы өкілі |
“Мәдениет тарихы” атты еңбегі. |
|
География |
География саласына үлес қосқан |
“Шаруа өзгерісі” атты еңбегінде Қазақстанның географиялық ерекшелігін сипаттайды. |
|
Ғылым саясаты |
Алғашқы ғылым министрі |
1920-1922 жылдары Академиялық Орталықтың төрағасы қызметін атқарды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы
Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы
Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан 7 жаңалығы
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы – ғылымның қайраткері.
Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан үлесін, жаңалықтарын ашып көрсету.
-
Ұлы ғалымның тұлғасын дәріптеу, оның ерлігін, еңбегін ұлықтау.
-
Оқушылардың Отан тарихына, ұлттық мұраға деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, әңгімелесу, топтық жұмыс, топтық талқылау, слайд көрсету.
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Сәлемдесу. Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықты тексеру. |
Оқушылар сабаққа дайындалады. |
|
|
Жаңа сабақ (25 мин) |
Кіріспе: * Ахмет Байтұрсынұлы - қазақтың ұлы
ғалымы, ағартушысы, әдебиетшісі, тілшісі деген сөздермен
бастау. |
*
Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды. |
*
Ахмет Байтұрсынұлының суреттері |
|
|
*
1. Ұлттық қаріпті ойлап тапқан (төте жазу) |
|
|
|
|
* Оқушылардан сұрақтар қою, олардың пікірлерін тыңдау. |
|
|
|
Жаңа материалды бекіту (10 мин) |
*
Оқушыларға Ахмет Байтұрсынұлы туралы қосымша материалдар беру. |
*
Оқушылар материалдарды оқиды. |
* Қосымша материалдар (мәтіндер, суреттер) |
|
Сабақты қорытындылау (5 мин) |
*
Оқушылардың білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) |
*
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Үйге тапсырма (3 мин) |
*
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы әңгіме
жазу. |
* Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. |
|
Қосымша материалдар:
-
Ахмет Байтұрсынұлының суреттері
-
Ғалым туралы видеоролик
-
Ғалымның еңбектері туралы қосымша ақпараттар
Сабақта қолданылатын әдістемелік ұсыныстар:
-
Сабақ барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сұрақ-жауап, талқылау әдістерін қолдану.
-
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы қызықты фактілерді айтып беру.
-
Оқушыларды топқа бөліп, әр топқа тапсырмалар беру.
Сабақтың маңызы:
-
Оқушылардың ұлттық мұраға деген құрметін арттыру.
-
Ұлы ғалымның өмірі мен еңбегін тереңірек білу.
Сабақ барысында қолданылатын слайдтар:
-
Ахмет Байтұрсынұлының суреті
-
Ғалымның негізгі еңбектерінің тізімі
-
Төте жазудың мысалы
-
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын бейнелейтін суреттер
Кесте үлгісіндегі материалдар:
|
Жанр |
Ахмет Байтұрсынұлының ғылымға қосқан жаңалығы |
Мысалдар |
|
Тіл білімі |
Ұлттық қаріпті (төте жазу) ойлап тапқан |
Қазақ тіліндегі фонемалардың санына сәйкес әліпби жасау. |
|
Тіл білімі |
Қазақ тіл білімінің негізін салушы |
“Тіл - құрал” атты грамматикалық еңбегі. |
|
Әдебиеттану |
Әдебиеттану ғылымының негізін салушы |
“Әдебиет танытқыш” атты еңбегі. |
|
Педагогика |
Қазақ оқулығының басында тұрған педагог |
“Оқу құралы” және “Сауат ашқыш” атты оқулықтары. |
|
Мәдениеттану |
Мәдениеттану ғылымының алғашқы өкілі |
“Мәдениет тарихы” атты еңбегі. |
|
География |
География саласына үлес қосқан |
“Шаруа өзгерісі” атты еңбегінде Қазақстанның географиялық ерекшелігін сипаттайды. |
|
Ғылым саясаты |
Алғашқы ғылым министрі |
1920-1922 жылдары Академиялық Орталықтың төрағасы қызметін атқарды. |
шағым қалдыра аласыз













