Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




    Сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті

    Тақырыбы: Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»






    Іс-тәжірибе базасы: № 202 жалпы орта мектебі.

    Әдіскер: .........Нурпейсова Е.Б

    Пән мұғалімі: ...........Кенесова Л

    Машықкер: ..............Шаментай Диана

    Сыныбы: 8 «Ә»

    Күні: 02.10.2020 ж

    Баға____________











    2020 жыл

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Ахмет Йассауи

    Мектеп:№202 ЖОББМ КММ

    Күні:02.10.2020ж

    Машықкердің аты-жөні:Шаментай Диана Ерболатқызы

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

    Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

    8.2.1.1. Қожа Ахмет Йасауи өмірі мен шығармашылығы арқылы ақынның ерекшелігін таниды;

    8.2.2.3 Ахмет Йассауи «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды түсінеді.


    Сабақмақсаттары






    Барлық оқушылар орындай алады:

    Қожа Ахмет Йасауидің өмірі жәнешығармалары туралы біледі;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Қожа Ахмет Йасауидің хикметтерінің мағынасын түсінеді;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Өз пікірлерін дәлелді жеткізе алады.


    Бағалау критерий

    -Оқушылар өз дүниетанымын дамытуға мүмкіндік алады.


    -Қожа Ахмет Йассауи туралы оқығандарын естеріне түсіреді;

    -Сыни тұрғыдан ойлай отырып талдайды.

    Тілдікмақсаттар


    Түйінді сөздер мен фразалар:

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

    Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология:

    Менің байқағаным,...

    Менің  ойымша,...

    Мен ойлаймын...

    Құндылықтарға баулу

    Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық

    Пәнаралықбайланыс

    Қазақ тілі, қазақстан тарихы

    Алдыңғыоқу


    Ахмет Йассауидің өмірі жайлы біледі

    Жоспар

    Жоспарланғануақыт

    Жоспарланғанжаттығутүрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут











    3 мин

























    10 мин




















    Ұйымдастыру кезеңі


    Психолгиялық дайындық


    «Жақсы сөз, жарым ырыс»


    Сыныпта жағымды ахуал орнатып шаттық шеңберін құру. Оқушылардың көңіл –күйлерін сұрап,

    «Бір тілек» тренингі арқылы балалар  бір-біріне  өздерінің аттарының бас әріптеріне сәйкес тілек білдіреді.



    «Мозайка» әдісі қима қағаздағы сөздерді құрастыру арқылы оқушыларды топқа бөлу:


    I топ Әбу Насыр Әл-Фараби

    II топ Ахмет Йүгінеки

    III топ Қожа Ахмет Йассауи


    «Дауылға қарсы тұру» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру (қалай өтеді?)

    ҚБ. Шапалақ ұру

    «Сыни тұрғыдан ойлау» арқылы жұмыс жүргізеді. Интерактивті тақтадан Қожа Ахмет Йасауи кесенесі көрсетіледі.

    -Балалар, қалай ойлайсыңдар бұл кімнің кесенесі?

    -Дұрыс айттыңдар, Қожа Ахмет Йассауи кесенесі

    -Олай болса, бүгін біз Қожа Ахмет Йассауи жайлы тереңірек танысамыз.

    Ә) Қожа Ахмет Йассауи туралы қосымша ақпарат слайд, видеоролик көретеді.



    I топӘбу Насыр Әл-Фараби (Дүниежүзілік мәдениет пен білімнің Аристотельден кейінгі екінші ұстазы атанған данышпан, философ, энциклопедист ғалым, өз дәуірінің көрнекті ақыны, ислам дәуірі әдебиетінің дамуына зор үлес қосқан ғұлама, Арыс өзені Сырдария маңындағы ежелгі Отырар қаласында туған)


    II топАхмет Йүгінеки (ХІІ –ХІІІ ғасырда өмір сүргенаса көрнекті ақын, есімі кезінде ұлан- ғайыр Қарақан мемлекеті түркілеріне мәшһүр болғанғұлама ғалым.Ақын жөнінде мағлұмат тым аз берілген.Сыр бойындағы белгілі қалалардың бірі Жүйнекте (қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысы)туып өскен.)Йүгінек – Түркістандағы Жүйнек деген жер аты, «и» - парсыша « сол жердікі» деген ұғым беретін жұрнақ. Ғалымдардың айтуы бойынша, бұл дүниенің жарық сәулесін көрмеген, туа біткен зағип болған.


    III топҚожа Ахмет Йасауи(Х-ХІІ ғасырларда Оңтүстік Қазақстан облысы Сайрам ( бұрынғы Испиджаб) ауданы Йасы (қазіргі Түркістан) қаласында өмір сүріп, сол жерде жерленген. Бүкіл түркі жұртының рухани атасы, ислам мәдениетіндегі сопылық ағымның өкілі, ұлы ақын, философ, ойшыл ұстаз.)


    1-тапсырма:


    Алдыңғы біліммен байланыс жасай отырып «Миға шабул» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.


    1.Ахмет Йүгінеки туралы не білесіңдер?

    2.Автордың «Ақиқат сыйы» дастаны қандай шығарма?

    3. «Ақиқат сыйы» дастанын жазудағы ақынның мақсаты қандай?

    4.Қалай ойлайсыңдар Ахмет Йүгінеки«Ақиқат сыйы» шығармасының бүгінгі өмірдегі маңызы қандай?

    5.Дастаннан қандай тәлім алдыңдар? Қай жолдары ұнады?

    6. Ахмет Йүгінекидің «Ақиқат сыйы» дастанынан өздеріңізге ұнаған үзіндісін оқып беріңіздер!


    Бағалау критерийлері:


    1.Ахмет Йүгінекитуралы біледі.

    2.Ахмет Йүгінекидің «Ақиқат сыйы» дастаны туралы біледі, үзінді оқып бере алады.

    3.Сұрақтарға нақты жауап бере алады.

























































    10 мин.





































    15 мин

































    Сабағымызды Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың мына сөзімен бастағым келіп отыр. «Біз тегіміз түрік, дініміз ислам екенін ұмытпауымыз керек . Ол үшін қасиетті кітап Құран Кәрімді насихаттауды естен шығармауға тиіспіз ». 


    Бүгінгі сабағымыз түркі тілдес халықтардың аса көрнекті ақыны, есімі Ислам әлеміне мәшһүр болған ойшыл қайтаркер Қожа Ахмет Йасауидің өмірі мен шығармашылығына арналады. Видеорлик көрсетіледі.


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын және бағалау критерийлерін таныстыру.


    2- тапсырма:

    «Кластерлер»

    («жүзімнің шоқтары»- деген мағынада ) идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындауға арналған жазба кестелер. Негізгі тақырып тірек сөз шеңберге жазылады да, одан туындаған тақырыпшалар оның жан-жағына жазылып, шеңберленеді, оларды бір-біріне сызықтармен қосып, өзара байланыстары туралы әрбір топ өз пікірлерін әңгімелейді.


    Бағалау критерийлері:

    1.Қожа Ахмет Йасауидің өмірі мен шығармашылығытуралы біледі.

    2. Қожа Ахмет Йасауидің «Диуани хикмет» («Даналық кітабы») шығармасы 149 хикметтен тұратынын толық біледі.

    3.Тақырыпты жүйелі, нақты қорытып, дәлелдей алады.


    3- тапсырма

    Оқулықпен жұмыс

    «Білгенге маржан» әдісі арқылы

    Қожа Ахмет Йасауидің «Диуани хикмет» («Даналық кітабы») кітабындағы хикметтерінен үзіндіні мәнерлеп оқып, шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


    «Хикмет» сөзін қалай түсінгендігін, туған жерге деген сүйіспеншілігі, ғұмырдың мәңгі еместігі, өмір сүрудің мәні, адам бойындағы ізгі қасиеттерді дәріптеуі, рухани адамгершілік, имандылық тәрбиесі туралы ойлар айтылған.


    "Диуан" - жинақ, "хикмет" - Алланың ақ жолы деген ұғымды білдіреді.

    Бағалау критерийлері:

    1.Өлеңді мәнерлеп оқи алады;

    2.Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;

    3. Қожа Ахмет Йасауидің «Диуани хикмет» («Даналық кітабы») кітабының бүгінгі таңдағы құндылығына баға бере алады.


    Сөздік жұмысы.


    Сопылық - ислам дініндегі бір ағым,рухани тазалық арқылы Аллаға жақындай түсу жолын іздейтіндер.


    Қылует - халуат деген сөзден шыққан, («араб сөзі»оңашалану дегенді білдіреді) жер астында бір кісілік жертөле.


    Әзәзіл - діни: шайтан, ібіліс тәрізді қаскөй рух, бұл жерде ағартушы деген мағынада


    Қыңбай-қарсыласпай жүрдім


    Мақшар күні- о дүниедегі сұрақ күні


    Ысырт көпірі- о дүниедегі қыл көпір


    Жазмыш- әр адамның тағдыры күні бұрын жазылып қойылады деген түсінік


    Күпірлік-асып-тасқандық


    Пір – (парсы сөзі) жетекші, бастаушы


    Сопылық – мұсылман дінінің суфизм деп аталған ағымы.


    Зікір – Құдайды мадақтап айтылатын өлеңдер


    Шариғат – ислам заңдары мен әдет-ғұрып жинағы


    Мағрифат – дін жолын танып,оқып білу


    Тариқат – сопылық идеясы


    Хақиқат – Құдай және оған жақындау


    Ғазиз – өте үстем


    Ғафил – бейқам


    Аят – Құран кәрім сүресіндегі ақ жол өлеңдер


    Хадис – Мұхаммед пайғамбар жайлы әңгімелер


    Ислам дінінің бес парызытуралысұрау : 
    1. Зекет 
    2. Намаз 
    3. Ораза 
    4. Қажылыққа бару 
    5. Діндіуағыздау


    4-тапсырма

    «Білгір болсаң тауып көр»


    Йасауи шығармасындағы сақтандырған 5 нәрсемен таныстыра отырып,кімнің даналық ойымен сәйкес келетіндігін анықтау,кестені толтыру:


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шаментай Диана Ерболатқызы
    14 Қазан 2020
    424
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ахмет Йассауи "Даналық кітабы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ахмет Йассауи "Даналық кітабы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдер мен машықкерлерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




    Сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті

    Тақырыбы: Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»






    Іс-тәжірибе базасы: № 202 жалпы орта мектебі.

    Әдіскер: .........Нурпейсова Е.Б

    Пән мұғалімі: ...........Кенесова Л

    Машықкер: ..............Шаментай Диана

    Сыныбы: 8 «Ә»

    Күні: 02.10.2020 ж

    Баға____________











    2020 жыл

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Йасауи


    Абай

    1

    Алланың ақ жолын мойындамаудан сақтан.

    1

    Өсек.

    2

    Менмен,тәкаппар болма.

    2

    Өтірік.

    3

    Дүние –мүлік үшін арыңды сатпа.

    3

    Мақтаншақ.

    4

    Арамдықтан аулақ бол.

    4

    Еріншек.

    5

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Ахмет Йассауи

    Мектеп:№202 ЖОББМ КММ

    Күні:02.10.2020ж

    Машықкердің аты-жөні:Шаментай Диана Ерболатқызы

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

    Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

    8.2.1.1. Қожа Ахмет Йасауи өмірі мен шығармашылығы арқылы ақынның ерекшелігін таниды;

    8.2.2.3 Ахмет Йассауи «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды түсінеді.


    Сабақмақсаттары






    Барлық оқушылар орындай алады:

    Қожа Ахмет Йасауидің өмірі жәнешығармалары туралы біледі;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Қожа Ахмет Йасауидің хикметтерінің мағынасын түсінеді;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Өз пікірлерін дәлелді жеткізе алады.


    Бағалау критерий

    -Оқушылар өз дүниетанымын дамытуға мүмкіндік алады.


    -Қожа Ахмет Йассауи туралы оқығандарын естеріне түсіреді;

    -Сыни тұрғыдан ойлай отырып талдайды.

    Тілдікмақсаттар


    Түйінді сөздер мен фразалар:

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

    Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология:

    Менің байқағаным,...

    Менің  ойымша,...

    Мен ойлаймын...

    Құндылықтарға баулу

    Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық

    Пәнаралықбайланыс

    Қазақ тілі, қазақстан тарихы

    Алдыңғыоқу


    Ахмет Йассауидің өмірі жайлы біледі

    Жоспар

    Жоспарланғануақыт

    Жоспарланғанжаттығутүрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут











    3 мин

























    10 мин




















    Ұйымдастыру кезеңі


    Психолгиялық дайындық


    «Жақсы сөз, жарым ырыс»


    Сыныпта жағымды ахуал орнатып шаттық шеңберін құру. Оқушылардың көңіл –күйлерін сұрап,

    «Бір тілек» тренингі арқылы балалар  бір-біріне  өздерінің аттарының бас әріптеріне сәйкес тілек білдіреді.



    «Мозайка» әдісі қима қағаздағы сөздерді құрастыру арқылы оқушыларды топқа бөлу:


    I топ Әбу Насыр Әл-Фараби

    II топ Ахмет Йүгінеки

    III топ Қожа Ахмет Йассауи


    «Дауылға қарсы тұру» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру (қалай өтеді?)

    ҚБ. Шапалақ ұру

    «Сыни тұрғыдан ойлау» арқылы жұмыс жүргізеді. Интерактивті тақтадан Қожа Ахмет Йасауи кесенесі көрсетіледі.

    -Балалар, қалай ойлайсыңдар бұл кімнің кесенесі?

    -Дұрыс айттыңдар, Қожа Ахмет Йассауи кесенесі

    -Олай болса, бүгін біз Қожа Ахмет Йассауи жайлы тереңірек танысамыз.

    Ә) Қожа Ахмет Йассауи туралы қосымша ақпарат слайд, видеоролик көретеді.



    I топӘбу Насыр Әл-Фараби (Дүниежүзілік мәдениет пен білімнің Аристотельден кейінгі екінші ұстазы атанған данышпан, философ, энциклопедист ғалым, өз дәуірінің көрнекті ақыны, ислам дәуірі әдебиетінің дамуына зор үлес қосқан ғұлама, Арыс өзені Сырдария маңындағы ежелгі Отырар қаласында туған)


    II топАхмет Йүгінеки (ХІІ –ХІІІ ғасырда өмір сүргенаса көрнекті ақын, есімі кезінде ұлан- ғайыр Қарақан мемлекеті түркілеріне мәшһүр болғанғұлама ғалым.Ақын жөнінде мағлұмат тым аз берілген.Сыр бойындағы белгілі қалалардың бірі Жүйнекте (қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысы)туып өскен.)Йүгінек – Түркістандағы Жүйнек деген жер аты, «и» - парсыша « сол жердікі» деген ұғым беретін жұрнақ. Ғалымдардың айтуы бойынша, бұл дүниенің жарық сәулесін көрмеген, туа біткен зағип болған.


    III топҚожа Ахмет Йасауи(Х-ХІІ ғасырларда Оңтүстік Қазақстан облысы Сайрам ( бұрынғы Испиджаб) ауданы Йасы (қазіргі Түркістан) қаласында өмір сүріп, сол жерде жерленген. Бүкіл түркі жұртының рухани атасы, ислам мәдениетіндегі сопылық ағымның өкілі, ұлы ақын, философ, ойшыл ұстаз.)


    1-тапсырма:


    Алдыңғы біліммен байланыс жасай отырып «Миға шабул» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.


    1.Ахмет Йүгінеки туралы не білесіңдер?

    2.Автордың «Ақиқат сыйы» дастаны қандай шығарма?

    3. «Ақиқат сыйы» дастанын жазудағы ақынның мақсаты қандай?

    4.Қалай ойлайсыңдар Ахмет Йүгінеки«Ақиқат сыйы» шығармасының бүгінгі өмірдегі маңызы қандай?

    5.Дастаннан қандай тәлім алдыңдар? Қай жолдары ұнады?

    6. Ахмет Йүгінекидің «Ақиқат сыйы» дастанынан өздеріңізге ұнаған үзіндісін оқып беріңіздер!


    Бағалау критерийлері:


    1.Ахмет Йүгінекитуралы біледі.

    2.Ахмет Йүгінекидің «Ақиқат сыйы» дастаны туралы біледі, үзінді оқып бере алады.

    3.Сұрақтарға нақты жауап бере алады.

























































    10 мин.





































    15 мин

































    Сабағымызды Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың мына сөзімен бастағым келіп отыр. «Біз тегіміз түрік, дініміз ислам екенін ұмытпауымыз керек . Ол үшін қасиетті кітап Құран Кәрімді насихаттауды естен шығармауға тиіспіз ». 


    Бүгінгі сабағымыз түркі тілдес халықтардың аса көрнекті ақыны, есімі Ислам әлеміне мәшһүр болған ойшыл қайтаркер Қожа Ахмет Йасауидің өмірі мен шығармашылығына арналады. Видеорлик көрсетіледі.


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын және бағалау критерийлерін таныстыру.


    2- тапсырма:

    «Кластерлер»

    («жүзімнің шоқтары»- деген мағынада ) идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындауға арналған жазба кестелер. Негізгі тақырып тірек сөз шеңберге жазылады да, одан туындаған тақырыпшалар оның жан-жағына жазылып, шеңберленеді, оларды бір-біріне сызықтармен қосып, өзара байланыстары туралы әрбір топ өз пікірлерін әңгімелейді.


    Бағалау критерийлері:

    1.Қожа Ахмет Йасауидің өмірі мен шығармашылығытуралы біледі.

    2. Қожа Ахмет Йасауидің «Диуани хикмет» («Даналық кітабы») шығармасы 149 хикметтен тұратынын толық біледі.

    3.Тақырыпты жүйелі, нақты қорытып, дәлелдей алады.


    3- тапсырма

    Оқулықпен жұмыс

    «Білгенге маржан» әдісі арқылы

    Қожа Ахмет Йасауидің «Диуани хикмет» («Даналық кітабы») кітабындағы хикметтерінен үзіндіні мәнерлеп оқып, шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


    «Хикмет» сөзін қалай түсінгендігін, туған жерге деген сүйіспеншілігі, ғұмырдың мәңгі еместігі, өмір сүрудің мәні, адам бойындағы ізгі қасиеттерді дәріптеуі, рухани адамгершілік, имандылық тәрбиесі туралы ойлар айтылған.


    "Диуан" - жинақ, "хикмет" - Алланың ақ жолы деген ұғымды білдіреді.

    Бағалау критерийлері:

    1.Өлеңді мәнерлеп оқи алады;

    2.Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;

    3. Қожа Ахмет Йасауидің «Диуани хикмет» («Даналық кітабы») кітабының бүгінгі таңдағы құндылығына баға бере алады.


    Сөздік жұмысы.


    Сопылық - ислам дініндегі бір ағым,рухани тазалық арқылы Аллаға жақындай түсу жолын іздейтіндер.


    Қылует - халуат деген сөзден шыққан, («араб сөзі»оңашалану дегенді білдіреді) жер астында бір кісілік жертөле.


    Әзәзіл - діни: шайтан, ібіліс тәрізді қаскөй рух, бұл жерде ағартушы деген мағынада


    Қыңбай-қарсыласпай жүрдім


    Мақшар күні- о дүниедегі сұрақ күні


    Ысырт көпірі- о дүниедегі қыл көпір


    Жазмыш- әр адамның тағдыры күні бұрын жазылып қойылады деген түсінік


    Күпірлік-асып-тасқандық


    Пір – (парсы сөзі) жетекші, бастаушы


    Сопылық – мұсылман дінінің суфизм деп аталған ағымы.


    Зікір – Құдайды мадақтап айтылатын өлеңдер


    Шариғат – ислам заңдары мен әдет-ғұрып жинағы


    Мағрифат – дін жолын танып,оқып білу


    Тариқат – сопылық идеясы


    Хақиқат – Құдай және оған жақындау


    Ғазиз – өте үстем


    Ғафил – бейқам


    Аят – Құран кәрім сүресіндегі ақ жол өлеңдер


    Хадис – Мұхаммед пайғамбар жайлы әңгімелер


    Ислам дінінің бес парызытуралысұрау : 
    1. Зекет 
    2. Намаз 
    3. Ораза 
    4. Қажылыққа бару 
    5. Діндіуағыздау


    4-тапсырма

    «Білгір болсаң тауып көр»


    Йасауи шығармасындағы сақтандырған 5 нәрсемен таныстыра отырып,кімнің даналық ойымен сәйкес келетіндігін анықтау,кестені толтыру:


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    14.10.2020
    424
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шаментай Диана Ерболатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации


    Йасауи


    Абай

    1

    Алланың ақ жолын мойындамаудан сақтан.

    1

    Өсек.

    2

    Менмен,тәкаппар болма.

    2

    Өтірік.

    3

    Дүние –мүлік үшін арыңды сатпа.

    3

    Мақтаншақ.

    4

    Арамдықтан аулақ бол.

    4

    Еріншек.

    5