Ай - Жердің табиғи серігі туралы түсінеді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ай - Жердің табиғи серігі туралы түсінеді

Материал туралы қысқаша түсінік
екінші сыныпқа жаратылыстанудан
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пәні: Жаратылыстану

Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі КММ

Күні: 23.01.18

Мұғалімнің аты-жөні :Жамбулова У.Е

Сынып: 2



Қатысқандар саны :

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ай – Жердің табиғи серігі



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау

2.1.2.2 .-бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан,жоспар, мерзім ,нәтиже).


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ай мен жердің ара қашықтығы, айдың толысуы, ғарышкерлердің зерттеуі ай екендігін түсіну, тәжірибе жасай алу.

Кейбір оқушылар: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамытылады.

Күтілетін нәтиже

 Айдың тұтылуы, күннің тұтылуын біледі, жердің серігі ай екендігін түсінеді, тәжірибе жасай алады.Топпен, жұппен жұмыс істей алады.

Бағалау критерилері

Тірек сөздерді есте сақтайды.

Оқушылар жер ғаламшарының шарға ұқсайтынын біледі;


Тілдік мақсат

Оқушылар Жер ғаламшары;Глобус;шар.қатыстыра отырып, сөйлемдер құрайды.





Құндылықтарды дарыту

Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

Алдыңғы меңгерілген білім


Жер мен Күн

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру.Амандасу

Оқушыларды топқа бөлу. 1. Күн. 2.Жер. 3.Ғарыш. 4.Ай .5. Табиғат

«Қызығушылықты ояту»

Табиғат туралы слайд

Айтылым,тыңдалым «Өткенді бекту»

1. Жер Күн жүйесіндегі нешінші планета?

2. Жер мен Күннің қашықтығы қанша?

3. Жердің қанша бөлігін құрлық алып жатыр?

4. Тәулік дегеніміз не?

5. Жыл дегеніміз не?

6. Көктемгі күн мен түн қай кезде теңеледі?

7. Күн туралы не айта аласың? Ол неге ұқсайды?

8. Аспан дегеніміз не?

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді

Ұпайға ие болады

Бағалау: Оқушылар сыныпта бір – бірін бас бармақ арқылы бағалайды.

Оқылым Жұппен жұмыс

. «Адасқан әріптер» ойынында сөздердің дұрысын табу

1. «Жер» тобына 2. «Күн» тобына 3. «Ай» тобына

1.Үнк-Күн 1. Ату-Тау 1.Өлк-көл

2. Ерж –жер 2.Тізең- теңіз 2. Лада-дала

3.Ракта-карта 3Алар- арал 3.Ензө-өзен

4.Лбұт-бұлт 4.Снапа-аспан 4.Лже-жел

5.Натаса-Астана 5.Ыматал-Алматы 5.Йесем-Семей

Дескриптор:

Адасқан әріптерді оқиды,

Ойындағы сөздердің дұрысын табады.

Бағалау Оқушылар жұпта бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.





Сабақ ортасы


«Миға шабуыл»

Әлемге нұрын шашады (Күн)

Орақ болып туады,

Табақ болып тұрады (Ай)

Теңізді, тауларды халықты

Ойлап тап, көтерген алапты. (Жер)


Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз

Жаңаны ашу

Серік дегеніміз –біреумен бірге сапарға шығатын адам .Ай-Жердің табиғи серігі .Аспан денелері арасындағы Жерге ең жақыны – Ай. Жер мен Айдың ара қышықтығы шамамен 384 00 шақырым (км). Айдың диаметрі Жерден 4 еседей аз. Ай –жердің серігі-бірге айналады, қозғалады. Неге? Себебі,Ай Жердің тартылыс күшіне байланысты оны айнала қозғалады.Жерді 28 тәуілікте айналып өтеді. Ай Жердің айналғанда тек қана бір жағымен айналады. Сондықтан Ай түнде бізге жарық болып көрінеді.Ай бетінен дақтарды көруге болады. Қара қоңыр дақтар теңіздер деп аталады . Айда белгілі бір мөлшерде жерге әсер етеді. Теңіздердің деңгейі айдың тартылыс күшіне байланысты көтеріліп, төмен түсіп отырады.Теңіз деңгейінің көтерілуін толысу деп атайды.


Топпен жұмыс

Бағалау критерийі: Ай мен жердің моделін жасау

Дескриптор:

Оқушылар Ай мен жердің моделін жасайды

Ай мен жер табиғый серік екенін айтады

Ермексазбен жасалған ай мен күннің жасанды моделін жасанды табиғи серік екенін біледі.Модельдердің мөлшерін біледі.(Жер-үлкен, Ай кішкенетай)

Сергіту сәті


Сабақтың соңы


Қорытынды.

-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.

Рефлексия

Зымыран

- Егер сабақта бәрі түсінікті болса,жасыл зымыранмен ғарышқа ұшамын.

-Егер сабақ түсініксіз болса, онда қызыл зымыранмен ғарышқа ұшамын.

-Егер сізге көмек керек болса, онда сары зымыранмен ғарышқа ұшамын

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Қағаз, желім, фломастер, ермексаз,

Су ішуге арналған түтікшелер,

Желімді паста

Үйге тапсырма: 37 жұмыс парағы ә) 40 –бет жазылым

Қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді жоспарлаймын

Марапаттау, бас бармақ әдісі бойынша

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?






Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Тексерілді: Қыдыралиева М. К




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
423
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі