Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ай мен күн
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: №9 |
Аспан әлемінің құпиялары |
|
Педагогтің аты-жөні |
Таугудретова Ж.А |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 5- сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ай мен Күн |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. 5.4.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгелдеу. Үй тапсырмасын тексеріп , оқыту Төл сөз бен төлеу сөздің ережесін сұрап, мысалдар келтіру |
Үй тапсырмасын
оқиды, еске түсіреді, мысалдар келтіре отырып жауап
берді |
ҚБ |
|
|||
Сабақтың ортасы |
Оқылым алды тапсырма. «Серпілген сауалдар» әдісі
Оқылым тапсырмасы. Оқулықтағы мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңыз. Мәтінді оқымас бұрын оқушыларға қосымша және жанама ақпарат туралы мәлімет береміню
Мәтіннің мағыналық бөлігінде негізгі және қосымша (жанама) ақпарат көрсетіледі. Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Мағыналық бөліктің негізгі мәліметтерін көрсету үшін онда тезистер мен тұжырымдар қолданылады және олар көбінесе азатжолдың басты идеясы - бірінші және екінші сөйлемдер болады. Қосымша (жанама) ақпарат түрлері мыналарды қамтиды: қосымша, суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар. Қосымша ақпарат кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін ашып түсіндіреді. Мәтіндегі нақты және суреттеуші ақпараттарды автор мынадай сөйлемдер арқылы береді: 1) берілген идеяны нақтылайтын, растайтын немесе түсіндіретін нақты мысалдар келтіреді; 2) басқа ғалымдардың пікірлерін, дәйексөздерін келтіріп, өзінің ойларын растайды, көрсетеді. Мұндай ақпарат мынадай қыстырма сөздер мен шылау сөздер арқылы енгізілуі мүмкін: мысалы; сондықтан; мәселен, сол сияқты; атап айтқанда, яғни, басқаша айтқанда, басқаша түсіндіре кетсек, , дәлірек айтқанда, дәлірек және т.б. Күн неге батады, неге шығады? Бірақ, шындығында, күн батпайды және шықпайды. Жер өз білігінен сағат тіліне қарама-қарсы бағытқа айналу арқылы Күнге біресе бір жағымен, біресе екінші жағымен қарайды. Ал бізге Күн шығыстан шығып, батысқа бататын тәрізді көрінеді. Ай Күн мен Жердің арасынан өткен кезде ол Күннің бетін көлегейлейді.Бұл күннің тұтылуы деп аталады. Әдетте, Жердің көпшілік бөлігінде жарым-жартылай тұтылу көрінеді. Айдың тұлғасы күнді толық жапқанда 7 минуттай түнек орнайды. Сол кезде Жерден Күннің сәуле жиегі көрінеді. Күн көз шыдатпайтын жарық дөңгелек болып көрінеді. Егер бұлтсыз ашық күні бір-екі минут қарап тұрсаң, көзің басқа ештемені көмей қалады. Сондықтан күнге тіке қарауға болмайды.Күнге таңертең ерте және кешке қарай дәл көкжиекте тұрғанда қараған қауіпсіз. Оқылым соңы тапсырмасы.Кестені негізге ала отырып, төл сөз бен автор сөзіне сөйлем құрастырыңдар
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашады Сұрақтарға жауап береді
Кестені пайдаланып сөйлем құрайды |
Қалыптастырушы
бағалау
Дескриптор: Кестені пайдаланып, 3 cөйлем құрастырады |
Оқулық, тақта |
|||
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма:7-тапсырма 115-бет |
Оқулықтан үй тапсырмасын орындап дәптерлеріне жазып келу |
|
-
-
Сабақтың тақырыбы
Н.Айтұлының өмірі
Бөлім:
Мәңгілік ел-мәңгілік мұрат
Педагогтің аты-жөні:
Таугудретова Ж.А.
Күні:
0ә.04.2021 ж
Сынып: 9 А
Қатысушылар саны Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау
Сабақтың мақсаты
автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды.
Сабақтың барысы
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі.Оқушыларды түгелдеу
Сабақтың
ортасы
Қызығушылығын ояту
Несіпбек Айтұлы - 1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиынды бұлақ деген жерінде дүниеге келген.
1962 жылы ата-анасымен атамекенге оралып, орта мектепті бұрынғы Семей облысы, Шұбартау ауданы, Баршатас ауылында бітірген. Еңбек жолын Шұбартау аудандық «Жаңа өмір» газетінде бастаған. 1974 жылы Қазақ Мемлекеттік университетінің журналистика факультетін бітірген.
1974—1984 жж. «Балдырған» журналы поэзия бөлімінің меңгерушісі, «Жалын» баспасында редактор, 1984—1994 жж. Қазақстан Жазушылар одағында әдеби кеңесші, 1995—1996 жж. «Ақын» қауымдастығының директоры, 1997 — 2001 жж. «Қазақ әдебиеті» газетінде сын бөлімінің, «Жұлдыз» журналында поэзия бөлімінің меңгерушісі болып, 2001 жылдан бері Нұр-Сұлтандағы Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде, Президенттік Мәдениет орталығында қызмет істеген. Қазір «Алтын тамыр» журналының бас редакторы.
Алғашқы «Балалық» деген өлеңі 1965 жылы Шұбартау аудандық «Жаңа өмір» газетінде,
-
алғашқы топтамасы 1972 жылы Мұқағали Мақатаевтың сәт сапар тілеуімен «Лениншіл жас» (қазіргі «Жас алаш») газетінде,
-
алғашқы кітабы 1974 жылы «Қозыкөш» деген атпен жарық көрді.
-
«Жүректегі жаңғырықтар»,
-
«Әке туралы сыр»,
-
«Жаңбыр әні»,
-
«Түнделеп ұшқан тырналар»,
-
«Рухымның падишасы»,
-
«Мұқағали-Желтоқсан»,
-
«Бәйтерек»;
-
балаларға арналған «Бала-бақшаға барар жолда»,
-
«Желкілдеп өскен құрақтай»,
-
«Күміс күйме» («Серебряный сундучок»)
-
«Қартаймайды күн неге?» атты кітаптары,
-
«Ескендір қорғаны» (Ә.Науан),
-
«Игорь жорығы туралы жыр», т.б. аударма кітаптары шыққан.
Түріктің VII ғасырда өмір сүрген ұлы ақыны Жүніс Еміренің, қытайдың көне дәуір ақыны Бо Цызюдың, француз ақыны ДЖ. Родаридың, сондай-ақ М.Исаковский, A.Барто, С.Михалков, С.Баруздин, B.Берестов, Т.Сыдықов, С.Жусуевтің өлеңдерін тәржімалаған.
«Бас сүйектері» (1976),
-
«Жасынның сынығы» (1977),«Найзағай» (1978),
-
«Жүректегі жаңғырықтар» (1979) поэмалары кезінде «Жалын» альманахы жариялаған республикалық конкурстардың жүлделерін,
-
«Мұхтар мен Абыз» толғауы М.Әуезовтің 100 жылдығына арналған мүшәйраның бас жүлдесін алған.
-
«Мұқағали-Желтоқсан» поэмасы 2001 жылы республикалық әдеби конкурстық жүлдесіне ие болса,
-
«Бәйтерек» поэмасы әдеби қауым тарапынан жоғары бағаланды.
-
2004 жылы Мәдениет министрлігі жариялаған Республикалық патриоттық әндер конкурсының Бас жүлдегері.
«Көз жасым» (2006),«Бөрітостаған» 2007),«Құланойнақ» (2009) атты кітаптары және«Бөгенбай»,«Бердіқожа»,
«Шақантай»,«Қара-өткел қырғыны» т.б. поэмалары жарық көрген.
Қазақстан Жазушылар одағының Мұқағали Мақатаев және Халықаралық Жамбыл атындағы сыйлықтардың лауреаты. «Парасат» орденінің иегері.
«10 ақпарат»әдісі арқылы берілген ақпараттар бойынша 10 дерек жазу
Сұрақтарға жауап береді.
ҚБ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңізАшық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап табыс табыңыз!Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз. (kaspi Gold, Halyk bank)Ресми байқаулар тізіміРеспубликалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!Материал іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Ұқсас материалдарДайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалғанСертификатталған тренер жасаған01.01.202317 86313 694ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.Барлық пәндерБарлық материалдарБарлық сыныптарАттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймызАттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесізӨткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасадыТолығырақ -
-