Мадын Сандигул
Өзін-өзі тану пәні
мұғалімі
Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы, Сағыр ауылы
«А.С.Пушкин атындағы орта
мектеп» КММ
«Үздік 100 автор-2020»
Мерзімі: 24 .11.2020ж №12
сабақ
Сабақтың
тақырыбы: ӘЙЕЛДІҢ ОРНЫ,
РӨЛІ Құндылық: Ақиқат
Қасиеттер: ойдың, сөздің және істің
бірлігі, жақсыдан жаманды ажырата білу, отаншылдық,
шыншылдық.
Сыныбы: 9 «А»
Сабақтың
мазмұны
|
Ресустар
|
Сабақтың
мақсаты: Жауапкершілікті сезініп
ақиқатпен өмір сүру керектігін
түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: - ойдың, сөздің және істің
бірлігі жауаптылықты нығайтатындығын
ұқтыру;
Дамытушылық: - жақсыдан жаманды ажырата
білу қабілетін дамыту;
Тәрбиелік: - Шыншылдыққа, отаншылдыққа
тәрбиелеу.
|
Сәлемдесу,түгелдеу,
сабақтың мақсаты мен міндеті
таныстырылады.
|
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі:
Тыныштық
сәті: Жағымды күйге
ену «Нұрға
бөлену»
2. Үй тапсырмасын
тексеру.
Қайдасыңдар
достарым
Бірге тойлап, бірге
өткізген Бәрімізде таптық
бүгін
Жалындаған жас
шағын. Бақыт жолын іздеген.
Талай қызық күнді
өткізген Дос үміті – достық
сенім
Қайдасыңдар,
достарым ? Әрқашанда
біізбенен.
Қайырмасы:
Достар, достар
жүрсің қайда? Жүрсек-дағы қиыр
шетте,
Бірге еді ғой
жанымыз. Досты ұмытқың
келмейді.
Еске алысып
осындайда Достық жалын бір
жүректе
Кел, шырқайық бәріміз.
Суымайды, сөнбейді.
|
Музыка
қойылады
|
3.
Дәйексөз
«Өзінің
айналасындағы
жора-жолдастарының,
бауырларының
жан дүниесіне үңіліп қарамаған
адам
өмірде үлкен
қиыншылықтарға кезігеді
және
айналасына
зиянын тигізеді.»
Альфред
Адлер
Жан дүниесіне үңілу дегенді
қалай түсінесің?
|
Дәйексөз
мағынасын ашу,оқушы өз пікірін
білдіреді.
|
4.
Әңгімелеу
Өлімді жеңген
ана Ғабит
Мүсірепов
1. Ананың баласына, өмірге
деген сүйіспеншілігінің мәні неде? Оған қуат беріп, қайраттандырған
қандай күш деп ойлайсыздар? 2. Ананың әрекеттерінен жалпыадамзаттық
құндылықтар қалайша көрініс береді деп
санайсыздар?
3. Ананың «Сен өлім сепсең,
мен дүниеге өмір себем. Сені жеңем! Сондықтан сен маған әділ бола
аласың!» деген сөздері оның бойындағы қандай қасиеттердің
айғағы?
4. Айбатынан ай жасырынған
қаһарлы Ақсақ Темірді орнынан тұрғызып, әйелге басын идірген қандай
күш?
5. Сіздің пікіріңізше, ананың
сөздері ұлы әміршінің бойындағы қандай қасиеттерінің жарыққа
шығуына себеп болды? Жауабыңызды мысал келтіріп,
дәйектеңіз.
6. Ата-ананың үмітін ақтау
үшін қандай қасиеттерді бойымызға сіңіруіміз керек? Әңгімелеп
беріңіздер.
|
|
5. Шығармашылық
жұмыс
Онлайн мектеппен
жұмыс
1-тапсырма: Төменде берілген өлең
шумақтарын оқып, ондағы айтылған ой мен сөздің, отбасы мүшелерінің,
атап айтқанда әйел мен қыздың орны, рөлі туралы айтып
беріңіздер.
6-тапсырма: Ғабиден Мұстафиннің нақыл
сөздерін оқып, отбасы мүшелерінің қандай дұрыс әрекет жасайтынын
талдап, отбасындағы жалпыадамзаттық құндылықтарды тауып, әңгімелеп
беріңіздер.
1. Анаң – асыл қазынаң,
әкең – асқар тау.
2. Бала әкеден ақыл,
анадан мейірім
алады.
3. Бала – өмірдің
жалғасы, отбасының жеміс берер
гүлі.
4. Балаға сіңірген
ата-ана еңбегін бала өмір бойы ақтап бола алмайды. Балаға деген
махаббатқа ешбір махаббат теңдесе алмайды, ол өле-өлгенше
сусындайтын
махаббат.
7-тапсырма: (83-беттегі) Сөзтізбектегі әріптерді тауып,
орнына қойсаңыздар, мақалды оқуға болады.
1. Туынды сын есім. 2. Зат
есім (Атау септік). 3. 3ат есім (Барыс септік). 4. Етістік (Есімше
тұлғасы. 5. Туынды сын есім. 6. Зат есім (Атау септік). 7. Зат есім
(Барыс септік). 8. Етістік (Есімше
тұлғасы).
|
Жағдаяттарды
талқылау
|
7.Соңғы тыныштық
сәті:
Бүгінгі сабақтан
игерген жақсы қасиеттерді бойларыңызға сіңіріп,жүректеріңізге түйіп
алыңыздар.
|
|