Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    1-бөлім. Программалау

    (ортақ тақырыптары:«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қалыбек Наргиз

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Айнымалылар

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.4.2.1 Айнымалыларды қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну, Қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.


    Бағалау критерийлері

    Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    Айнымалы – Переменная –Variable,

    Жол-Cтрока-String;

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады? Есіңе түсір!

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі, Сурет, Математика.

    Алдыңғы білім

    Scratch бағдарламасы.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин.















    2 мин.










    3 мин.
























    5 мин.


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    1. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру

    I - Үшбұрыштар тобы

    II – Дөңгелектер тобы

    III – Төртбұрыштар тобы


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

    - Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    - Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)?

    - Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады? Есіңе түсір!

    - Программада айнымалыны пайдаланып «Жайлаудағы демалыс» жобасын қалай құрастыруға болады?


    Жаңа сабаққа кіріспе

    (Ұ) «Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушылар алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.

    Мақсаты: жылдам әрі функционалды түрде ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде анықтауға мүмкіндік береді.

    Бағалау: жауапты бірінші болып дұрыс тапқан оқушыға «жарайсың» деп мадақтау сөзімен ынталандыру.


    (Д) “INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

    Оқушылар «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

    кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

    W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; және топ ішінде өзара талдау жүргізіледі.

    Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптерлеріне жазып жұмыс жасайды.

    Айнымалы – Переменная –Variable,

    Жол-Cтрока-String;


    Мақсаты: оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру.

    Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

    Саралау: оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.













    Фигуралар салынған конверт






























    Сабақтың ортасы



    5 мин.































    10 мин.


































    10 мин.





    (Ж) Оқушылар алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет. «Case study» әдісі арқылы біріктірілген жұптар дәптерлерін алмасып, интерактивті тақтада берілген жауабымен тексереді.

    1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

    Логикалық айнымалы деген не?

    /мәні: ақиқат немесе жалған/.

    Сандық айнымалы деген не?

    /мәні: 15,20, 1,0, 100, 2.5, 10.2 және т.б.с.с/.

    Жолдық айнымал деген не?

    /(мәні: so77s, alma, sport12, сәлем, қалам және т.б.с.с/.


    Мақсаты: Нақты болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдау, болжау.

    Тиімділігі: Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

    Саралау: оқушылардың материалды оңай меңгеруі үшін тапсырманы А деңгейінен С деңгейіне дейін күрделендіремін; бұл тапсырма А деңгейіне жатады.

    Бағалау: оқушылар өз жұптарының жауаптарын интерактивті тақтадағы бағалау критерийлеріне сәйкес «Бас бармақ » әдісімен бағалайды.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Берілген үш сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

    -1 сұраққа жауап береді.

    -2 сұраққа жауап береді.

    -3 сұраққа жауап береді.

    «Бас бармақ» әдісі


    (Ж) Компьютермен жұмыс.

    «Үштік» әдісі арқылы біріктірілген жұптар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қалыбек Наргиз Қалыбекқызы
    15 Қырқүйек 2021
    617
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Айнымалылар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Айнымалылар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Айнымалылар 4 сынып қмж Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    1-бөлім. Программалау

    (ортақ тақырыптары:«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қалыбек Наргиз

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Айнымалылар

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.4.2.1 Айнымалыларды қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну, Қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолданып, жоба құрастыруды үйренеді.


    Бағалау критерийлері

    Айнымалы түрлерін ажыратып, Scratch бағдарламасында жоба құрастыра алады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    Айнымалы – Переменная –Variable,

    Жол-Cтрока-String;

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады? Есіңе түсір!

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі, Сурет, Математика.

    Алдыңғы білім

    Scratch бағдарламасы.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин.















    2 мин.










    3 мин.
























    5 мин.


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    1. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру

    I - Үшбұрыштар тобы

    II – Дөңгелектер тобы

    III – Төртбұрыштар тобы


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

    - Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    - Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)?

    - Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады? Есіңе түсір!

    - Программада айнымалыны пайдаланып «Жайлаудағы демалыс» жобасын қалай құрастыруға болады?


    Жаңа сабаққа кіріспе

    (Ұ) «Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушылар алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.

    Мақсаты: жылдам әрі функционалды түрде ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде анықтауға мүмкіндік береді.

    Бағалау: жауапты бірінші болып дұрыс тапқан оқушыға «жарайсың» деп мадақтау сөзімен ынталандыру.


    (Д) “INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

    Оқушылар «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып,

    кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады:

    W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; және топ ішінде өзара талдау жүргізіледі.

    Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптерлеріне жазып жұмыс жасайды.

    Айнымалы – Переменная –Variable,

    Жол-Cтрока-String;


    Мақсаты: оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру.

    Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

    Саралау: оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі.













    Фигуралар салынған конверт






























    Сабақтың ортасы



    5 мин.































    10 мин.


































    10 мин.





    (Ж) Оқушылар алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет. «Case study» әдісі арқылы біріктірілген жұптар дәптерлерін алмасып, интерактивті тақтада берілген жауабымен тексереді.

    1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс.

    Логикалық айнымалы деген не?

    /мәні: ақиқат немесе жалған/.

    Сандық айнымалы деген не?

    /мәні: 15,20, 1,0, 100, 2.5, 10.2 және т.б.с.с/.

    Жолдық айнымал деген не?

    /(мәні: so77s, alma, sport12, сәлем, қалам және т.б.с.с/.


    Мақсаты: Нақты болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдау, болжау.

    Тиімділігі: Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

    Саралау: оқушылардың материалды оңай меңгеруі үшін тапсырманы А деңгейінен С деңгейіне дейін күрделендіремін; бұл тапсырма А деңгейіне жатады.

    Бағалау: оқушылар өз жұптарының жауаптарын интерактивті тақтадағы бағалау критерийлеріне сәйкес «Бас бармақ » әдісімен бағалайды.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Берілген үш сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады.

    -1 сұраққа жауап береді.

    -2 сұраққа жауап береді.

    -3 сұраққа жауап береді.

    «Бас бармақ» әдісі


    (Ж) Компьютермен жұмыс.

    «Үштік» әдісі арқылы біріктірілген жұптар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 4 сынып
    15.00.2021
    617
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қалыбек Наргиз Қалыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации