Материалдар / Айнымалыларды қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айнымалыларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақта қолдану әдіс -тәсілдермен бөлісу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән:

«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар»

Мектеп: «Шүлбі жалпы орта білім беретін эстетикалық білім және тәрбие беру мектеп -кешені» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Мұқатаева Құндыз Серікқанқызы

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Айнымалылар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.4.2.1 Айнымалыларды қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Айнымалыларды қолдана алады

Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:

Айнымалыларды қолдана отырып, кірістірілген қайталау операторын жүзеге асыра алады;

Мәтін бойынша қарапайым кестелер жасай алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Айнымалыларды қолдану арқылы сюжетті ойындар құрастыра алады.

Бағалау критерийлері

  • - айнымалыларды қолдана алады;

  • - мәтінде қарапайым кестелер жасай алады

  • - сценарий бойынша ойындар құрастыра алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу. Түсіну, қолдану, жинақтау

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Айнымалыларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады.

Пәндік лексика және терминология: Scratch программасы, айнымалы, скрипттер,алгоритм, логика

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Scratch программасы, айнымалы, скрипттер, кейіпкер, сахна, блоктар, оқиға, командалар, орындалу реті, айнымалылар, қайталау, шешім, алгоритм, логика.

Топта талқылауға арналған сұрақтар:

1.Компьютерді не үшін қолданамыз?

2 .Компьютердің пайдасы қандай?

3. Компьютердің қандай зияны бар?

4.Мультфильмнің қандай түрілерін білесіңдер?

5.Оның қандай түрлері бар?

Құндылықтарды

дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу, топпен, жұмыс жасауға баулу.

Пәнаралық байланыстар

Математика, өзін - өзі тану

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстар , дерек қордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу ;

Бастапқы білім

Интернет желісімен жұмыс жасау.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

6 мин







1мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Гүлшоғы арқылы «Жылы лебіздер»


«ПАЗЛ» әдісі арқылы топқа бөлу


«Миға шабуыл» Анимациялық суреттер бойынша тақырыпты болжайды.


Сабақтың тақырыбы,оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижемен таныстыру









Сабақтың ортасы

30 мин












































Сергіту сәті.


«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша ақпарат алады.

«V» - «Білемін»

«-» «мен үшін түсініксіз»

«+» - «мен үшін жаңа ақпарат»

«?» - «мені таңғалдырады»






Мұғалімнің көмегімен сұрақтарына жауап алады.

1-тапсырма. Топтық жұмыс.

Секундомер жобасын жасау. Ол үшін айнымалыны құрып, оны Уақыт деп атайық. Айнымалының мәнін 60-қа тең деп алайық және оның мәні әр секунд сайын 1 секундқа азайып тұрсын. Нәтижесінде 1 минут уақыт өткенде программа жұмысын тоқтатады (3-су рет)












Дескриптор:

Айнымалыны қолданады;

Мәнін анықтайды;

Бағдарламаны іске қосады.

Қолданылатын әдіс-тәсіл: «Жобалау»

Қалыптастырушы бағалау: «Көңіл-күй букеті»

Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет.

Сары түс – барлығы түсінікті емес.

Жасыл түс – барлығы жақсы.


2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Өздеріне таныс қарапайым жобаның жоспарын құрып, жобаға қажетті фон, спрайттарды анықтаңдар.

Дескриптор:

1.Жобаны құрайды;

2.Фон мен спрайттарды анықтайды.

Қолданылған әдіс-тәсіл: «Жұптас, ойлан, бөліс»

Қалыптастырушы бағалау: «Плюс, минус»

Сергіту сәті. «Мен қазақпын.»







3-тапсырма. Жеке жұмыс.

Практикалық жұмыс

Саматтың жайлаудағы атқа шабуын бейнелейтін жобаны жасау үшін төмендегі қадамдарды орында:

1. Жобаны орындау үшін қажетті спрайттарды дайында.

2. Жобаның фонына жайлаудың суретін орналастыр. Жайлаудың суретін Интернеттен көшіруге немесе қолдан салуға болады

3. Фонның бетіне ат үстінде отырған баланың спрайтын енгіз.

4.Баланың ат үстінде шабуы сенімді шығу үшін бұл спрайттың 1-2 костюмін (қозғалысты сипаттайтын суреттің 1-2 түрі) цикл арқылы ауыстыр.

5. Спрайтқа арналған программа скриптін құрастыр. Скрипт енгізіліп, жасыл жалауша шертілгенде Самат атымен 5 рет шауып өтуі керек.​


Дескриптор:

1.Қажетті спрайттарды дайында.

2.Фонға жайлаудың суретін орналастырады

3.Баланың спрайтын енгізеді.

4.Цикл арқылы спрайттың 1-2 костюмін ауыстырады.

5.Программа скриптін құрастырады

Қолданылған әдіс-тәсіл: «Борт журналы»

ҚБ. «Сендвич» бутерброды
























































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!