|
Пән: «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» |
Мектеп: «Шүлбі жалпы орта білім беретін эстетикалық білім және тәрбие беру мектеп -кешені» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұқатаева Құндыз Серікқанқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Айнымалылар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.4.2.1 Айнымалыларды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Айнымалыларды қолдана алады Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Айнымалыларды қолдана отырып, кірістірілген қайталау операторын жүзеге асыра алады; Мәтін бойынша қарапайым кестелер жасай алады Кейбір оқушылар орындай алады: Айнымалыларды қолдану арқылы сюжетті ойындар құрастыра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу. Түсіну, қолдану, жинақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Айнымалыларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады. Пәндік лексика және терминология: Scratch программасы, айнымалы, скрипттер,алгоритм, логика Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Scratch программасы, айнымалы, скрипттер, кейіпкер, сахна, блоктар, оқиға, командалар, орындалу реті, айнымалылар, қайталау, шешім, алгоритм, логика. Топта талқылауға арналған сұрақтар: 1.Компьютерді не үшін қолданамыз? 2 .Компьютердің пайдасы қандай? 3. Компьютердің қандай зияны бар? 4.Мультфильмнің қандай түрілерін білесіңдер? 5.Оның қандай түрлері бар? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу, топпен, жұмыс жасауға баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, өзін - өзі тану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет – ресурстар , дерек қордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу ; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Интернет желісімен жұмыс жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 мин 1мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыру Гүлшоғы арқылы «Жылы лебіздер» «ПАЗЛ» әдісі арқылы топқа бөлу «Миға шабуыл» Анимациялық суреттер бойынша тақырыпты болжайды. Сабақтың тақырыбы,оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижемен таныстыру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин Сергіту сәті. |
«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша ақпарат алады.
Мұғалімнің көмегімен сұрақтарына жауап алады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Секундомер жобасын жасау. Ол үшін айнымалыны құрып, оны Уақыт деп атайық. Айнымалының мәнін 60-қа тең деп алайық және оның мәні әр секунд сайын 1 секундқа азайып тұрсын. Нәтижесінде 1 минут уақыт өткенде программа жұмысын тоқтатады (3-су рет)
Дескриптор: Айнымалыны қолданады; Мәнін анықтайды; Бағдарламаны іске қосады. Қолданылатын әдіс-тәсіл: «Жобалау» Қалыптастырушы бағалау: «Көңіл-күй букеті» Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет. Сары түс – барлығы түсінікті емес. Жасыл түс – барлығы жақсы.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Өздеріне таныс қарапайым жобаның жоспарын құрып, жобаға қажетті фон, спрайттарды анықтаңдар. Дескриптор: 1.Жобаны құрайды; 2.Фон мен спрайттарды анықтайды. Қолданылған әдіс-тәсіл: «Жұптас, ойлан, бөліс» Қалыптастырушы бағалау: «Плюс, минус» Сергіту сәті. «Мен қазақпын.»
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Практикалық жұмыс Саматтың жайлаудағы атқа шабуын бейнелейтін жобаны жасау үшін төмендегі қадамдарды орында: 1. Жобаны орындау үшін қажетті спрайттарды дайында. 2. Жобаның фонына жайлаудың суретін орналастыр. Жайлаудың суретін Интернеттен көшіруге немесе қолдан салуға болады 3. Фонның бетіне ат үстінде отырған баланың спрайтын енгіз. 4.Баланың ат үстінде шабуы сенімді шығу үшін бұл спрайттың 1-2 костюмін (қозғалысты сипаттайтын суреттің 1-2 түрі) цикл арқылы ауыстыр. 5. Спрайтқа арналған программа скриптін құрастыр. Скрипт енгізіліп, жасыл жалауша шертілгенде Самат атымен 5 рет шауып өтуі керек.
Дескриптор: 1.Қажетті спрайттарды дайында. 2.Фонға жайлаудың суретін орналастырады 3.Баланың спрайтын енгізеді. 4.Цикл арқылы спрайттың 1-2 костюмін ауыстырады. 5.Программа скриптін құрастырады Қолданылған әдіс-тәсіл: «Борт журналы» ҚБ. «Сендвич» бутерброды |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Мұқатаева Құндыз СерікқанқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Айнымалыларды қолдану
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Айнымалыларды қолдануМатериал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақта қолдану әдіс -тәсілдермен бөлісу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















