Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Айнымалыларды қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» |
Мектеп: «Шүлбі жалпы орта білім беретін эстетикалық білім және тәрбие беру мектеп -кешені» КММ |
|||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұқатаева Құндыз Серікқанқызы |
|||||||||||
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Айнымалылар |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.4.2.1 Айнымалыларды қолдану |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Айнымалыларды қолдана алады Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Айнымалыларды қолдана отырып, кірістірілген қайталау операторын жүзеге асыра алады; Мәтін бойынша қарапайым кестелер жасай алады Кейбір оқушылар орындай алады: Айнымалыларды қолдану арқылы сюжетті ойындар құрастыра алады. |
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу. Түсіну, қолдану, жинақтау |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Айнымалыларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады. Пәндік лексика және терминология: Scratch программасы, айнымалы, скрипттер,алгоритм, логика Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Scratch программасы, айнымалы, скрипттер, кейіпкер, сахна, блоктар, оқиға, командалар, орындалу реті, айнымалылар, қайталау, шешім, алгоритм, логика. Топта талқылауға арналған сұрақтар: 1.Компьютерді не үшін қолданамыз? 2 .Компьютердің пайдасы қандай? 3. Компьютердің қандай зияны бар? 4.Мультфильмнің қандай түрілерін білесіңдер? 5.Оның қандай түрлері бар? |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу, топпен, жұмыс жасауға баулу. |
|||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика, өзін - өзі тану |
|||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет – ресурстар , дерек қордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу ; |
|||||||||||
Бастапқы білім |
Интернет желісімен жұмыс жасау. |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
||||||||||
Сабақтың басы 6 мин 1мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыру Гүлшоғы арқылы «Жылы лебіздер» «ПАЗЛ» әдісі арқылы топқа бөлу «Миға шабуыл» Анимациялық суреттер бойынша тақырыпты болжайды. Сабақтың тақырыбы,оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижемен таныстыру |
|
||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин Сергіту сәті. |
«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша ақпарат алады.
Мұғалімнің көмегімен сұрақтарына жауап алады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Секундомер жобасын жасау. Ол үшін айнымалыны құрып, оны Уақыт деп атайық. Айнымалының мәнін 60-қа тең деп алайық және оның мәні әр секунд сайын 1 секундқа азайып тұрсын. Нәтижесінде 1 минут уақыт өткенде программа жұмысын тоқтатады (3-су рет)
Дескриптор: Айнымалыны қолданады; Мәнін анықтайды; Бағдарламаны іске қосады. Қолданылатын әдіс-тәсіл: «Жобалау» Қалыптастырушы бағалау: «Көңіл-күй букеті» Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет. Сары түс – барлығы түсінікті емес. Жасыл түс – барлығы жақсы.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Өздеріне таныс қарапайым жобаның жоспарын құрып, жобаға қажетті фон, спрайттарды анықтаңдар. Дескриптор: 1.Жобаны құрайды; 2.Фон мен спрайттарды анықтайды. Қолданылған әдіс-тәсіл: «Жұптас, ойлан, бөліс» Қалыптастырушы бағалау: «Плюс, минус» Сергіту сәті. «Мен қазақпын.»
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Практикалық жұмыс Саматтың жайлаудағы атқа шабуын бейнелейтін жобаны жасау үшін төмендегі қадамдарды орында: 1. Жобаны орындау үшін қажетті спрайттарды дайында. 2. Жобаның фонына жайлаудың суретін орналастыр. Жайлаудың суретін Интернеттен көшіруге немесе қолдан салуға болады 3. Фонның бетіне ат үстінде отырған баланың спрайтын енгіз. 4.Баланың ат үстінде шабуы сенімді шығу үшін бұл спрайттың 1-2 костюмін (қозғалысты сипаттайтын суреттің 1-2 түрі) цикл арқылы ауыстыр. 5. Спрайтқа арналған программа скриптін құрастыр. Скрипт енгізіліп, жасыл жалауша шертілгенде Самат атымен 5 рет шауып өтуі керек.
Дескриптор: 1.Қажетті спрайттарды дайында. 2.Фонға жайлаудың суретін орналастырады 3.Баланың спрайтын енгізеді. 4.Цикл арқылы спрайттың 1-2 костюмін ауыстырады. 5.Программа скриптін құрастырады Қолданылған әдіс-тәсіл: «Борт журналы» ҚБ. «Сендвич» бутерброды |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |