Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын логарифмдік және корсеткіштік теңсіздіктерді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
924
14 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының «Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп-лицей-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Мектеп ішілік конкурс «Менің Үздік сабағым»
Математика пәнінен аудандарындағы магниттік мектептің мұғалімдеріне арналып өткізілді
Өскемен, 2016
22 сәуір 2016 жылы өткен Сабаққа рефлексия
«Өзін еркін дамытқысы келген адам кедергілерді жеңіп үйренуге тиіс» деп И.П. Павлов айтқандай, бағдарлама модульдерін өз сабақтарымда ұтымды пайдалануды мақсат ете оқушыларды мейлінше бірін-бірі оқыту, түсіндіру, бағалау, бақылау рөліне енгізіп өзім жоспарлаушы, ұйымдастырушы ретінде болуды көздедім. Лицейдің 11 «а» сынып оқушыларымен жеті модульді кіріктіріп және сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолдана отырып сабағымды жоспарлап, өткіздім. Сабақтың тақырыбы: «Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу». Бұл сабақта топтық тапсырмалар арқылы оқушылардың модулмен берілген теңсіздіктерді тиімді әдіс тәсілдермен шешу дағдыларын дамыту. Алынған тапсырмалар сыныптың жас ерекшеліктерін ескере отырып оңайдан қиынға қарай сатылап беру арқылы, топ ішінде өз бетімен есеп шығару дағдыларын жетілдіруге бағытталды. Сабағымда күтілетін нәтиже:
Мектеп ішілік конкурс «Менің Үздік сабағым»
Математика пәнінен аудандарындағы магниттік мектептің мұғалімдеріне арналып өткізілді
Өскемен, 2016
Сынып: 11 «а» өткізілетін күн: 22.04.2016 . Сабақты өткізген: математика пәні мұғалімі Зейнолдина Ардак Кабасовна | |||
Тақырыбы | Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу | ||
Сабақ мақсаттары | Модулмен берілген теңсіздіктерді тиімді әдіс тәсілдермен шешу дағдыларын дамыту | ||
Күтілетін нәтиже | |||
Сабақ түрі | Практикалық сабақ. | ||
Білім беру технологиясы | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы | ||
Сабақтың білім беру формасы | Топпен бірлесе, жекелей атқаратын жұмысқа арналған | ||
Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер | Топтық зерттеу жұмысы, зерттеушілік әңгіме, | ||
Көрнекіліктер | таратпа материалдар, презентация, бағалау парағы | ||
Сабақ барысы | |||
Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Бағалау | |
Ұйымдастыру 2 мин | Оқушыларды түгендеу Түрлі ойыншықтар көмегімен сыныпты 4 топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Оқушыларға бір жағында 1,2,3,4,5,6 сандары жазылған, ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бейджиктер таратылып беріледі.Әр столға бір жағында 1,2,3,4 сандары жазылған, ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бағыттаушы қойыладыҮй тапсырмасын тексеру: 1. | Топпен жинақталып отыру. | Мұғалімнің формативті бағалауы Топ басшысының бағалауы, |
Қызығушылықты ояту . 10мин | 2топ - қорғаушылар, 1топ-бағалаушылар тапсырмасыЕкі түрлі тәсілмен шешу. 6мин⃒14топ- қорғаушылар, 3топ-бағалаушылар тапсырмасы2 - ⃒2 | Қорғаушылар:Есепті тақтаға шығып қорғайды.Бағалаушылар:тақтаға шығарылған есепті бағалайды. Есепті қай тәсілмен шешу тиімді екенін түсіндіру | Өзін –өзі, топ басшысының бағалауы, |
Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу алгоритмін құрау. 4мин | Топ мүшелерімен бірігіп есепті шығару алгоритмін құрайды | Өзін –өзі, топ басшысының бағалауы | |
«Математикалық шабуыл» ойыны 13минТопқа есептер беріледі. Слайд 2. Қорғаушы топ есепті топпен талдау, шығару. Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғаулары қажет. Әр есепке 10 ұпай беріледі. Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалап ұпай санын шегере алады. | Есепті топпен талдайды, шығарады. Қорғаушылар:Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғайды. Бағалаушылар:Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалайды.Топ оқушылары өзін-өзі бағалайды. | Бірін-бірі, өзін-өзі бағалауТоп басшысының бағалауы. | |
Мағынаны ажырату 26 минут | «Ең мықты оқушы» ойыны 12 мин №2 топ тапсырмасы.Топ оқушыларына жеке тапсырма беріледіоқушылар сары, қызыл, көк, жасыл түстері бойынша сәйкес есепті шығарады. Теңсіздікті шешу:⃒1-⃒ +2 = ⃒3 - ⃒ Ж ::+) сары ⃓х⃓ - 3) ⃒4 - ⃒ | Әр оқушы өз есебін жеке-жеке шығарып, есеп нөміріне түсіне байланысты топтарға бірігеді.Жаңадан құрылған топта ең тиімді тәсілді анықтап, тақтада көрсетеді.Топ оқушылары топтарға қайта топтасады, әр оқушы өз есептерінің тиімді деген тәсілдерімен топта бөліседі. Әр оқушы өз білімін бағалайды | Өзін-өзі бағал Топ басшысы бағалауы.Бағдаршам |
Үй тапсырмасы: 1мин | Үй тапсырмасын жазады. | ||
Ой қозғау 7мин | |||
Топ басшысының бағалауы 5мин | |||
Кері байланыс 2мин |
22 сәуір 2016 жылы өткен Сабаққа рефлексия
«Өзін еркін дамытқысы келген адам кедергілерді жеңіп үйренуге тиіс» деп И.П. Павлов айтқандай, бағдарлама модульдерін өз сабақтарымда ұтымды пайдалануды мақсат ете оқушыларды мейлінше бірін-бірі оқыту, түсіндіру, бағалау, бақылау рөліне енгізіп өзім жоспарлаушы, ұйымдастырушы ретінде болуды көздедім. Лицейдің 11 «а» сынып оқушыларымен жеті модульді кіріктіріп және сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолдана отырып сабағымды жоспарлап, өткіздім. Сабақтың тақырыбы: «Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу». Бұл сабақта топтық тапсырмалар арқылы оқушылардың модулмен берілген теңсіздіктерді тиімді әдіс тәсілдермен шешу дағдыларын дамыту. Алынған тапсырмалар сыныптың жас ерекшеліктерін ескере отырып оңайдан қиынға қарай сатылап беру арқылы, топ ішінде өз бетімен есеп шығару дағдыларын жетілдіруге бағытталды. Сабағымда күтілетін нәтиже:
- Берілген функцияның анықталу облысын табады;
- Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешеді;
- Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлуді орындайды;
- Модуль анықтамасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңсіздіктерді шешеді;
- Теңсіздіктің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатын аралығын алады;
- Әр жағдайдағы аралықтарды біріктіріп жауабын алады;
- Аралықтар жауабын анықталу облысымен қиылыстырады;
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ