Материалдар / Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу

Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын логарифмдік және корсеткіштік теңсіздіктерді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
924
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының «Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп-лицей-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.











Мектеп ішілік конкурс «Менің Үздік сабағым»



Математика пәнінен аудандарындағы магниттік мектептің мұғалімдеріне арналып өткізілді























Өскемен, 2016
Сынып: 11 «а» өткізілетін күн: 22.04.2016 . Сабақты өткізген: математика пәні мұғалімі Зейнолдина Ардак Кабасовна
ТақырыбыАйнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу
Сабақ мақсаттарыМодулмен берілген теңсіздіктерді тиімді әдіс тәсілдермен шешу дағдыларын дамыту
Күтілетін нәтиже
  • Берілген функцияның анықталу облысын табады;
  • Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешеді;
  • Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлуді орындайды;
  • Модуль анықтамасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңсіздіктерді шешеді;
  • Теңсіздіктің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатын аралығын алады;
  • Әр жағдайдағы аралықтарды біріктіріп жауабын алады
  • Аралықтар жауабын анықталу облысымен қиылыстыру
  • Сабақ түрі Практикалық сабақ.
    Білім беру технологиясыСын тұрғысынан ойлау технологиясы
    Сабақтың білім беру формасыТоппен бірлесе, жекелей атқаратын жұмысқа арналған
    Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдерТоптық зерттеу жұмысы, зерттеушілік әңгіме,
    Көрнекіліктертаратпа материалдар, презентация, бағалау парағы
    Сабақ барысы
    Мұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекетіБағалау
    Ұйымдастыру 2 мин

    Оқушыларды түгендеу Түрлі ойыншықтар көмегімен сыныпты 4 топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Оқушыларға бір жағында 1,2,3,4,5,6 сандары жазылған, ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бейджиктер таратылып беріледі.Әр столға бір жағында 1,2,3,4 сандары жазылған, ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бағыттаушы қойыладыҮй тапсырмасын тексеру: 1.



    Топпен жинақталып отыру.





    Мұғалімнің формативті бағалауы





    Топ басшысының бағалауы,
    Қызығушылықты ояту . 10мин2топ - қорғаушылар, 1топ-бағалаушылар тапсырмасыЕкі түрлі тәсілмен шешу. 6мин14топ- қорғаушылар, 3топ-бағалаушылар тапсырмасы2 - 2Қорғаушылар:Есепті тақтаға шығып қорғайды.Бағалаушылар:тақтаға шығарылған есепті бағалайды.

    Есепті қай тәсілмен шешу тиімді екенін түсіндіру
    Өзін –өзі, топ басшысының бағалауы,















    Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу алгоритмін құрау. 4мин

    Топ мүшелерімен бірігіп есепті шығару алгоритмін құрайды



    Өзін –өзі, топ басшысының бағалауы



    «Математикалық шабуыл» ойыны 13минТопқа есептер беріледі. Слайд 2.

    Қорғаушы топ есепті топпен талдау, шығару. Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғаулары қажет. Әр есепке 10 ұпай беріледі.

    Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалап ұпай санын шегере алады.



    Есепті топпен талдайды, шығарады.

    Қорғаушылар:Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғайды.

    Бағалаушылар:Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалайды.Топ оқушылары өзін-өзі бағалайды.



















    Бірін-бірі, өзін-өзі бағалауТоп басшысының бағалауы.
    Мағынаны ажырату 26 минут





















    «Ең мықты оқушы» ойыны 12 мин №2 топ тапсырмасы.Топ оқушыларына жеке тапсырма беріледіоқушылар сары, қызыл, көк, жасыл түстері бойынша сәйкес есепті шығарады.

    Теңсіздікті шешу:1- +2 = 3 - Ж ::+) сары

    х - 3) 4 -



    Әр оқушы өз есебін жеке-жеке шығарып, есеп нөміріне түсіне байланысты топтарға бірігеді.Жаңадан құрылған топта ең тиімді тәсілді анықтап, тақтада көрсетеді.Топ оқушылары топтарға қайта топтасады, әр оқушы өз есептерінің тиімді деген тәсілдерімен топта бөліседі. Әр оқушы өз білімін бағалайдыӨзін-өзі бағал Топ басшысы бағалауы.Бағдаршам



    Үй тапсырмасы: 1минҮй тапсырмасын жазады.

    Ой қозғау 7мин









    Топ басшысының бағалауы 5мин





    Кері байланыс 2мин


    22 сәуір 2016 жылы өткен Сабаққа рефлексия

    «Өзін еркін дамытқысы келген адам кедергілерді жеңіп үйренуге тиіс» деп И.П. Павлов айтқандай, бағдарлама модульдерін өз сабақтарымда ұтымды пайдалануды мақсат ете оқушыларды мейлінше бірін-бірі оқыту, түсіндіру, бағалау, бақылау рөліне енгізіп өзім жоспарлаушы, ұйымдастырушы ретінде болуды көздедім. Лицейдің 11 «а» сынып оқушыларымен жеті модульді кіріктіріп және сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолдана отырып сабағымды жоспарлап, өткіздім. Сабақтың тақырыбы: «Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу». Бұл сабақта топтық тапсырмалар арқылы оқушылардың модулмен берілген теңсіздіктерді тиімді әдіс тәсілдермен шешу дағдыларын дамыту. Алынған тапсырмалар сыныптың жас ерекшеліктерін ескере отырып оңайдан қиынға қарай сатылап беру арқылы, топ ішінде өз бетімен есеп шығару дағдыларын жетілдіруге бағытталды. Сабағымда күтілетін нәтиже:
    • Берілген функцияның анықталу облысын табады;
    • Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешеді;
    • Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлуді орындайды;
    • Модуль анықтамасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңсіздіктерді шешеді;
    • Теңсіздіктің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатын аралығын алады;
    • Әр жағдайдағы аралықтарды біріктіріп жауабын алады;
    • Аралықтар жауабын анықталу облысымен қиылыстырады;
    Сынып салыстырмалы түрде алғанда белсенді, сабаққа қызығушылығы аз оқушылар да бар. Сыныпта 20 оқушы бар, оның Кеңесова Аяулым - алтын белгіге үміткерҚабдылғазинов Данияр - алтын белгіге үміткерРахымбекова Махаббат – алтын белгіге үміткерБилялова Камила - үздік аттестатқа үміткерМәутбекова Айдана - үздік аттестатқа үміткерНурмухамбетов Аян - үздік аттестатқа үміткерҮшеуі алтын белгі үміткер, үшеуі үздік аттестатқа үміткер, қалғаны оқу екпіндісі. Оқушылардың ортада қалыптасуына психологиялық, әлеуметтік жағдайлар әсер ететіні белгілі. Сол жағынан қарастырғанда сыныптың әлеуметтік жағдай қанағаттанарлық деңгейде. Оқып – үйрену барысында сыныптағы бірлескен жұмыстың нәтижелі болуы мұғалімнің сыныптағы өзара ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруымен тығыз байланысты. Мұғалім оқыту ортасын құру керек, соның арқасында оқушылар ақпаратты енжар қабылдамай, оқу үдерісіне белсенді қатысатын болады [1., 32]. Сондықтан, қасындағы оқушыға үйретері бар белсенді және көп жағдайда белсенділік таныта қоймайтын оқушылардың барлығын сабаққа тартуды мақсат етіп топтық, бірлескен жұмыс арқылы ынталандыру үшін, оқушыларға тапсырманы жұптық, топтық талдауларға түсетіндей етіп әзірледім. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін топ оқушыларының бір – біріне ізгі тілектер айтып, сәттілік тілеуін жөн көрдім. Осылайша оқушылар өздерін еркін сезініп жұмысты ары қарай жалғастыруға жағымды орта қалыптасты. Оқушыларды топқа бөлу үшін төрт түрлі ойыншықтарды таратып, оларды төрт топқа бөлдім.Оқушыларды ауыспалы топта жұмыс жасау үшін бейджиктер таратып бердім. Онда бір жағында сандар, ал екінші жағына түстермен бөліне алатындай етіп жоспарладым. Сонымен қатар партаға дәл бейджиктеріндегідей бір жағында сандар, ал екінші жағында түстері бар бағыттаушы қойылды. Сабақта оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін тиімді қолдану барысында оқушылардың өзін – өзі, топ басшысының бағалау критерийлері арқылы неғұрлым шынайы түрде бағалауы жолға қойылған. Топ басшыларының бағалауды жүргізе алатыны сол арқылы білім алушыларымның сабақта қандай дәрежеде тұрғандығын, қандай бағытта даму керектігін айқын түсіне бастағаны сабақ барысында көрінді. Сабақтағы бағалауды топ басшылары бағалау үшін критерийлері бар бағалау парақтары таратылып берілді. Үй тапсырмасын тексеруде есептің жауабы беріліп жұпта талқылауға, сыни ойлауға уақыт берілді. Бір-бірінің дәптерлерін ауыстырып үй тапсырмасын тексеру кезінде сыныптасымен ой бөлісу нәтижесінде оқушының өзін – өзі бағалауына және бірін-бірі бағалауға қол жеткіздім. Сабақ барысында оқыту үшін бағалау ретінде формативтік бағалауды жиі қолданып отырдым. Оқушылардың кейбір қателіктері мен олқылықтарын өздері табуға және жұп арқылы жұмыс жасауды ұйымдастыра келе бір –бірінің қателіктерін өздерінің жоюына ықпал етуге тырысып, оларды мадақтап, қолдап, қолпаштап, рух беріп отырдым. Оларға сенім білдірген сайын олар да сенімнен шығуға тырысып, ынтамен жұмыс жасады. Бағалау – одан арғы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.[1., 56] Сондықтан балалардың өз білімін өзі бағалауы маңызды деп ойлаймын. Әрі қарай өзін дамыту керек екенін, нені үйренгенін және нені үйрену керек екенін оқушылар өздері шешу керек және арғы қызметті өздері белгілеулері қажет. Бағалау парағы топ басшысында болғанымен әр жұмыстың түрін қалай орындағанына байланысты оқушы өзін-өзі бағалауды оқушылардың өздеріне тапсырдым. Олар өзін-өзі бағалау арқылы бағалау кестесі берілген кезде оқушылар өзінің білімі қандай деңгейде тұрғанын бағалай алады және алдағы уақытта білімін дамыту үшін қалай жұмыс жасау керектігін білетін болады. Оқушыларға әртүрлі және кеңейтілген сыныпта жүргізілген диалогтерге қатысу мүмкіндіктері берілгенде, олар өзіндік жеке түсініктерін өрісін зерттей алады. Бұл мүмкіндіктер олардың тілді білімді құру ретінде қолданудың жаңа тәсілдерін тәжірибеден өткізуіне жол ашады. Сабақ барысындағы әлеуметтік өзара іс-әрекеттер оқуды маңызды рөл атқарады. "Мұғалім - оқушы" және "оқушы - оқушы" жағдайындағы қарым-қатынас түсінікті дамыту мен мағынаны ашудың елеулі бөлігін құрайды [1.,29], - деген пікірді негізге ала отырып, диалогтік оқытуды сабақтарымның негізгі қолданысына алуға тырыстым. Оқушылар қызығушылығын ояту мақсатында 2топ - қорғаушылар, 1топ-бағалаушылар тапсырмасы1 4топ- қорғаушылар, 3топ-бағалаушылар тапсырмасы 2 - 2 тапсырмасы берілді. Әр топ есепті екі жолмен шығару керек бірі формуланы қолданса, екіншісі интервалдар әдісі арқылы шешулері қажет. Қорғаушы және бағалаушы топқа екеуіне бірдей 3 минут уақыт топта талдауға берілді.Оқушылар топпен жұмыс барысында ой бөлісіп, зерттеушілік, талқылау, пікірлесу арқылы диалогқа түсіп есептің шығарылу жолында жіберген қателіктерін түсініп ой бөлісе отырып шығарды. Қорғаушы топ оқушылары Аяулым, Айман, Айдана А, Айдана М есепті тақтада талдап шығарды, ал бағалаушы топта отырған Данияр, Сабина, Еркежан, Аян ол оқушылардың шығару жолын, жіберген қателіктерін айтып түсіндіре отырып бағалау жүргізді. Бұл кезде оқушылар есепті формула арқылы шығарған әлдеқайда жеңіл екенін және уақытты біраз үнемдеуге болатындығына көз жеткізді. Формуланы тақтаға жазып, есте ұстаулары қажет екенін түсінді. Әр оқушы өзін-өзі және бірін-бірі бағалады. Модульмен берілген есептер тек формуламен ғана шыға бермейтіні түсінікті сондықтан келесі тапсырма айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңсіздіктерді шешу алгоритмін құрау. Тапсырмаға уақыт белгілеп, сол уақыт аралығына тапсырманың орындалуын талап еттім. Оқушылар алгоритмді топпен ақылдаса отырып, алған білімдерін еске түсіріп плакатқа жазды. Сабағымның бұл кезеңінде өзім ойлағанындай сәтті өтті, себебі оқушыларымның қимылдары ширақ және бірін-бірі толықтыра жауап берді. Уақыт сабағымның негізгі бөлігі мағынаны ажыратуға да келді. Бұл тұста сыныпты қорғаушы және бағалаушы деп екі топқа бөліп математикалық шабуыл (мат. бой) ойынын ойнау мақсатында көсеткіштік модульдік теңсіздіктермен берілген есептер берілді. Әр оқушы таққан бейджиктегі өз нөмеріне сәйкес есепті шығарады, әрине бұл тұста топ оқушыларының бір-бірімен білім алмасуы белең алды. Ойын шарты бойынша қорғаушы топ оқушылары есепті топпен талдайды, шығарады, есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғайды. Бағалаушы топ оқушылары есепті топпен талдайды, шығарады, тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалайды. Бағалаушы топ оқушылары қорғаушы топ оқушыларының шығарған есептерінің дұрыс бұрыс екенін тексеру барысында бір-бірімен есептің шығарылу жолын егжей–тегжейін талдай отырып білімдеріндегі кемшіліктерін одан әрі толықтыруға қолы жетті. Осы кезде оқушылар бір-бірімен қарым - қатынасқа түсіп, өз идеяларын дәлелдеп ортақ шешім таба білді, оқушылар зерттеушілік әңгімеге тартылды. Ой бөлісіп, ортақ пікірге келе алды. Оқушылар табандылық танытып, білімділігін көрсетіп, ынтымақтастықта, ықпалдаса отырып білім алуға қол жеткізді. Сонымен, оқушылар топпен есептерді шығарып есептерін қорғады, өз шығарған есептерін басқаның есептерімен салыстырып, бір-бірінің тапсырмасына сыни көзқараспен қарай отырып, көп білуге ұмтылды. Әр есепті шығарып болған соң бағалаушы топтың ұсыныс пікірімен бағалау жүргізіліп отырылды. Бағалаушы топ өздерінің есеп шығаруда қарастырған тиімді тәсілдерін көрсете отырып бағалады, төменгі деңгей оқушысы Олжас, Марал, Еркежан есептер шығару барысында түсінбегенін түсініп, талдау жасау арқылы есептің шығару жолын ұққандығы байқалды. Жоғары деңгей оқушысы - есептерді шығарудың оңтайлы әдістерін көрсете алды, топта өз ойларын талдап, дәлелдеп анализ жасап, білгенін қасындағыларға түсіндірумен отырды. Келесі «Ең мықты оқушы» ойыны бойынша оқушы өз бейджиктеріндегі түстері бойынша есебін жеке-жеке шығарып, есеп нөміріне байланысты топтарға бірігеді. Жаңадан құрылған топта оқушылар ең тиімді және дұрыс шығарған оқушыны анықтап, сол оқушы топтың жұмысын тақтада қорғайды, ал мұғалім бағалайды. Себебі есеп күрделі болды және мұғалім бағалаған кезде оқушыларда жауапкершілігі артады, сонымен қатар жіберген қателері естерінде қалып, келесіде ондай қателер жібермеуге тырысады. Топ оқушылары топтарға қайта топтасады, әр оқушы өз есептерінің тиімді деген тәсілдерімен топта бөліседі. Оқушылар өз білімін бағалайды. Бұл тапсырмада модульмен логарифмдік теңсіздіктер берілді. Осы тапсырманы орындау барысында оқушылардың топтық талдау арқылы қиын есептерді де өз беттерінше шығаруға қолдары жетті. Әрине топтағы деңгейі жоғары оқушылардың өз топтарындағы балаларға қателерін түсіндіріп, дұрыс жауап алуға көмектесті Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып талдау жүргізгенде оқушылардың тақырып бойынша білімдері берік қалыптасқаны байқалды. Қызыл түсті алған Рауанның 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ