Материалдар / Айнымалысы бар өрнек

Айнымалысы бар өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.1.1.алгебралық өрнек ұғымын меңгеру; 6.2.1.2.айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу, 6.2.1.3 алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
346
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

6.2.ВАлгебралық өрнектер

Күні: 5.05.2018

Сынып: 6 сынып

Мектеп: Социализм НМ

Мұғалімнің аты – жөні: Нурмуханова А. К.

Қатысқандар саны: 8

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек.(1 сабақ)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.1.1.алгебралық өрнек ұғымын меңгеру;

6.2.1.2.айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу,

6.2.1.3 алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу.

Сабақтың мақсаттары

  • алгебралық өрнек ұғымын, алгебралық өрнектің негізгі қасиетін біледі және алгебралық өрнекпен санды өрнекті ажырата алады;

  • айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін, алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін таба алады;

  • мәтін есепте алгебралық өрнек құрып, оның мәнін табады.


Бағалау критерийлері

  • алгебралық өрнек ұғымын біледі және алгебралық өрнекпен санды өрнекті ажыратады;

  • айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін, алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табады;

  • мәтін есепте алгебралық өрнек құрып, оның мәнін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Негізгі ұғымдарды тапсырмаларды орындауда қолдана алады.

Пәндік лексика және терминология:

- алгебралық өрнек

- айнымалысы бар өрнек

- санды өрнек

- айнымалының мүмкін мәндері

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

-алгебралық өрнектің сандық өрнектен өзгешелігі неде?

- айнымалының қандай мәндері оның қабылдайтын

мәндері деп аталады?

- алгебралық өрнекті не себепті айнымалысы бар өрнек

деп атауға болады?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтарына сай «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы. Жауапкершілікке, ашықтыққа және ынтымақтаса жұмыс істеуге ,өмір бойы үздіксіз білім алуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Физика, геометрия

Алдыңғы білім

Әріпті және санды өрнектер және олардың мәндерін таба біледі:

Бөлшектің бөлімі нөлге тең болмайтынын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І. Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, оқушылар құралдарын реттеу.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Саралау тәсілі "Жіктеу"арқылы (Аралас) топқа бөлу

Ә рбір оқушыға үлестірме қағаз таратамын. Оқушыларды 2 топқа бөлемін.Топтың аттары

«Санды өрнек», «Әріпті өрнек»

Ширату жаттығу.

  1. (9+5) : 2 жауабы: 7

  2. а+5 мұндағы: а = 4 жауабы: 9

  3. 2* (4+6) жауабы:20

  4. с:6 мұндағы с = 12 жауабы:2

I топ-санды өрнек

II топ- әріпті өрнек

ҚБ: мұғалім мадақтамасы ( Жарайсындар! Керемет! Өте жақсы!)







Таратпа материалдар









Сабақтың ортасы

12 минут











1.Тақырыппен, сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.

Саралау тәсілі : «Тапсырма»

Белсенді әдіс : «Ойлан. Бірік. Бөліс»(әр топқа тапсырма беру)

1- топ «Алгебралық өрнек» ұғымы

2- топ «Санды өрнек» ұғымы

2. Оқушылар өз бетімен оқып танысады.

3. Партадағы көршілерімен тақырыпты талдайды және дәптерге жазады.(жұптық жұмыс)

Әр топ тапсырмадан не үйренгендерін флипчарт арқылы қорғайды.

Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету

«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар қойылып,пысықталды.

  1. Қандай өрнектер алгебралық өрнектер деп аталады?

  2. Айнымалы,айнымалының мәні деп нені айтады?

  3. Айнымалысы бар өрнектің мәнін қалай табады?

Қандай жағдайда өрнектің мағынасы болмайды? ҚБ:Жұптар бірін-бірі «Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағалайды


А.Әбілқасымова

Математика

1 бөлім 6 сынып

2017 жыл








Қызықты тапсырма

4 минут




























5мин



















5мин




















































(5 мин)

Саралау тәсілі: «Тапсырма»

"Өзара тексеріс" әдісі Жеке жұмыс№632

2п және 2п+1 алгебралық өрнектерінің мәндерін есептеп, кестені толтырыңдар.

n

4

5

6

7

8


2n






Сандар

2n+1






сандар

Оқушылар кестені толтырып, сағат тілі бағытымен тапсырмаларын ауыстыра отырып интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексереді.

Шешуі:

n

4

5

6

7

8


2n

8

10

12

14

16

жұ п сандар

2n+1

9

11

13

15

17

тақ сандар



Дескриптор:

1.жұп,тақтылығын айыра алады.

2. алгебралық өрнектің мәнін таба алады.

ҚБ "Бағдаршам" әдісімен бағаланады.

Қызыл түсті көтерсе, толық шығармадым .

Сары түсті көтерсе, жартылай шығардым.

Жасыл түсті көтерсе, толық шығардым.

Саралау тәсілі «Дереккөз» Жұптық жұмыс

Белсенді оқу әдіс-тәсілі: «Көршіңмен кеңес»

Қайық өзенде ағыспен жұзіп келеді. Қайықтың меншікті жылдамдығы а км/сағ, ал өзен ағысының жылдамдығы в км/сағ. Қайық өзен ағысымен 1,4 км/сағ жүзгенде неше км қашықтыққа барады.

vм=а км/сағ

va=в км/сағ

t(ағыспен)=1,4км/сағ

табу керек: Sa

Шешуі:va=а+в

S=V*t=(а+в)*1,4=1,4(а+в)

Жауабы:Sa=1,4(а+в)

Дескриптор: Білім алушы

  1. Шартын құра алады

  2. Формуланы анықтайды

  3. Алгебралық өрнек құра алады.

  4. Жауабын жазады.

ҚБ: Топтар өзара «шапалақтау» арқылы бірін-бірі бағалайды.











Саралау тәсілі: «Тапсырма»

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі:

Айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін тап:

1)2+3а мұндағы а=4,-5;

  1. 7-2в , мұндағы в=-1,3;

3)8с-9, мұндағы с=3,-2;

4)4+5d, мұндағы d=-3,6;

Дескриптор:

  1. Әріпті өрнекті санды өрнекке айналдырады.

  2. Өрнектің мәнін табады.

В деңгейі:

Формуласын жазыңдар:

  1. Х санын 7-ге бөлгенде қалдық 3-ке тең

  2. У санын 11-ге бөлгенде қалдық 8-ге тең

  3. m санын 13-rе бөлгенде қалдық 4-rе тең

  4. n санын 21-ге бөлгенде қалдық 1 8-ге тең

Дескриптор:

  1. Шарты бойынша өрнек құрастырады.

C деңгейі:

Есептің шарты бойынша алгебралық өрнек құрастырып , оның мәнін тап:

Мектепаралық жарысқа n оқушы қатысты. Оның 10 % жеңімпаздар болды . Жеңімпаздардың 40 % қыздар. Неше қыз жеңімпаз болды. Мұндағы n=100 .

Дескриптор:

  1. Есептің шартын жазады

  2. Айнымалысы бар өрнек құрады

  3. Пайызға сәйкес сандық мәнін тауып, өрнекті шешеді.

  4. Жауабын жазады

ҚБ : « +, - , қызықты» әдісі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды.

мұғалімнің мадақтауы («Мықтысыңдар!»)

Саралау тәсілі: «Қарқын»

Қосымша тапсырма(дарынды оқушыға)

  • Үш таңбалы санда а жүздік, в ондық,с бірлік бар.Онда үш таңбалы санды 100а+10в+с түрінде немесе авс түрінде жазуға болады.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ