Саралау тәсілі:
«Тапсырма»
"Өзара тексеріс"
әдісі Жеке
жұмыс№632
2п және 2п+1 алгебралық
өрнектерінің мәндерін есептеп, кестені
толтырыңдар.
n
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
2n
|
|
|
|
|
|
Сандар
|
2n+1
|
|
|
|
|
|
сандар
|
Оқушылар кестені
толтырып, сағат тілі бағытымен тапсырмаларын ауыстыра
отырып интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптар
арқылы тексереді.
Шешуі:
n
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
2n
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
жұ п
сандар
|
2n+1
|
9
|
11
|
13
|
15
|
17
|
тақ сандар
|
Дескриптор:
1.жұп,тақтылығын айыра
алады.
2. алгебралық өрнектің мәнін
таба алады.
ҚБ
"Бағдаршам" әдісімен
бағаланады.
Қызыл түсті көтерсе, толық
шығармадым .
Сары түсті көтерсе, жартылай
шығардым.
Жасыл түсті көтерсе, толық
шығардым.
Саралау тәсілі «Дереккөз»
Жұптық жұмыс
Белсенді оқу
әдіс-тәсілі: «Көршіңмен кеңес»
Қайық өзенде ағыспен жұзіп
келеді. Қайықтың меншікті жылдамдығы а км/сағ, ал өзен ағысының
жылдамдығы в км/сағ. Қайық өзен ағысымен 1,4 км/сағ жүзгенде неше
км қашықтыққа барады.
vм=а
км/сағ
va=в
км/сағ
t(ағыспен)=1,4км/сағ
табу керек:
Sa
Шешуі:va=а+в
S=V*t=(а+в)*1,4=1,4(а+в)
Жауабы:Sa=1,4(а+в)
Дескриптор: Білім
алушы
-
Шартын құра
алады
-
Формуланы
анықтайды
-
Алгебралық өрнек құра
алады.
-
Жауабын
жазады.
ҚБ: Топтар өзара «шапалақтау»
арқылы бірін-бірі бағалайды.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма»
Деңгейлік
тапсырмалар:
А
деңгейі:
Айнымалылардың берілген
мәндеріндегі өрнектің мәнін тап:
1)2+3а мұндағы
а=4,-5;
-
7-2в , мұндағы
в=-1,3;
3)8с-9, мұндағы
с=3,-2;
4)4+5d,
мұндағы d=-3,6;
Дескриптор:
-
Әріпті өрнекті санды өрнекке
айналдырады.
-
Өрнектің мәнін
табады.
В
деңгейі:
Формуласын
жазыңдар:
-
Х санын 7-ге бөлгенде қалдық
3-ке тең
-
У санын 11-ге бөлгенде қалдық
8-ге тең
-
m санын 13-rе бөлгенде қалдық
4-rе тең
-
n санын 21-ге бөлгенде қалдық
1 8-ге тең
Дескриптор:
-
Шарты бойынша өрнек
құрастырады.
C
деңгейі:
Есептің шарты бойынша
алгебралық өрнек құрастырып , оның мәнін
тап:
Мектепаралық жарысқа n оқушы
қатысты. Оның 10 %
жеңімпаздар болды .
Жеңімпаздардың 40 %
қыздар. Неше қыз жеңімпаз
болды. Мұндағы n=100
.
Дескриптор:
-
Есептің шартын
жазады
-
Айнымалысы бар өрнек
құрады
-
Пайызға сәйкес сандық мәнін
тауып, өрнекті шешеді.
-
Жауабын
жазады
ҚБ : « +, - , қызықты»
әдісі бойынша оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
мұғалімнің мадақтауы
(«Мықтысыңдар!»)
Саралау
тәсілі: «Қарқын»
Қосымша тапсырма(дарынды
оқушыға)
|