Материалдар / Айнымалысы модуль таңбасының іішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айнымалысы модуль таңбасының іішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
314
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№148 қазақ орта мектебі» КММ


Пән мұғалімі: Бердімұратова Айгүл Ахматқызы

Мерзімі: 19.02.2021ж

ҰМЖ

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер


Сыныбы: 6 В

Сабақ тақырыбы:

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

6.2.2.15

lхl>a , , теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу



Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар үшін: айнымалысы модуль таңбасының ішінде

lхl>a , , теңсіздіктер түрінде жаза алады

Көпшілік оқушылар үшін: lхl>a , , теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіней алады

Кейбір оқушылар үшін: Модулі бар теңсіздіктердің шешімін қолданып, есептің жауабын бірігу арқылы жаза алады


Бағалау критерийлері:

Қос теңсіздік түрінде жазады; Координаталық түзуде кескіндейді;

Модулі бар теңсіздіктердің шешімін қолданып, есептің жауабын бірігу арқылы жазады


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

«Кім қандай түс таңдайды?»









Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Өзін-өзі бағалау






Ортасы

(DrawObject1 Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында берілетін «Кім зерек?» ойыны

- 5 санының модулі неге тең?

- модуль шамасы қандай саннан үлкен еді?

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма ретінде береді


тапсырма №1
1-тәсіл Шешуі :



-8 0 8

Жауабы:

2-тәсіл /қос теңсіздік түрінде жазайық/

  1. Егер х болса, х

  2. Егер х болсв, -х х

Бұдан х мен х шешімдерін бір сан

аралығына салып, шешімдерді біріктіреміз

DrawObject2

-8 0 8

Жауабы:

Дискрипторы:

*санның модулі анықтамасын қолданып, теңсіздікті шешеді

*шешімдерді сан аралығында кескіндейді

* *координаталық түзуден жүйедегі теңсіңздіктердің ортақ шешімдерін табады

Тапсырма№2

1-тәсіл /үйге тапсырма/

2-тәсіл

  1. Х+2≥0 болса

Х+2≥3

х≥1

2) Х+2<0

Х+2-3

х-5

демек х≥1 пен х-5 теңсіздіктерінің шешімдерін біріктіреміз. Сонда

жауабы

Дискрипторы:

*санның модулі анықтамасын қолданып, теңсіздікті шешеді

*шешімдерді сан аралығында кескіндейді

* *координаталық түзуден жүйедегі теңсіңздіктердің ортақ шешімдерін табады

Тапсырма 3

  1. -4 Жауабы:

  2. >-5 жауабы: кез -келген сан

  3. 0 жауабы: 0 (бір ғана шешім)

Жұптық жұмыс

«Ой қорыту»

№988-есеп




Жеке жұмыс

990-есеп








Оқушылар

....сұрақтар бойынша жауап береді, әр дұрыс жауапқа бір ұпай алып отырады


Дәптерлеріне тапсырманы орындайды, оқулықта берілген ақпарат бойынша ойларын ортаға салу арқылы қорытынды жасайды




Тапсырмаларды дәптерлеріне жазып алады

Тапсырмаларды жазбаша орындайды









































































Дискрипторы:

*санның модулі анықтамасын қолданып, қос теңсіздік түрінде жазады



Дискрипторы:

*санның модулі анықтамасын қолданып, теңсіздікті шешеді

*шешімдерді сан аралығында кескіндейді


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,


талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға






«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
























КБ «Бутерброд» әдісі

Жарайсың!

Керемет шешім!

Сен дұрыс жолда келе жатсын!

Бүгін кешегіге қарағанда жақсысың!












Стикерлер беру
























ҚБ

«Басбармақ»

Стикерлер беру








ҚБ


КБ «Бес саусақ» әдіс


Математика

6-сынып

Т. А. Алдамұратова

Алматы «Атамұра» 20189ж


















































































Соңы

«Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау




Стикер




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!