Ортасы
|
( Ұ)
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында берілетін «Кім зерек?»
ойыны
- 5
санының модулі неге тең?
- модуль шамасы қандай саннан
үлкен еді?
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма ретінде береді
тапсырма
№1 1-тәсіл Шешуі :
-8 0
8
Жауабы:
2-тәсіл /қос теңсіздік түрінде
жазайық/
-
Егер
х
болса,
х
-
Егер
х
болсв, -х х
Бұдан х мен х шешімдерін бір сан
аралығына салып, шешімдерді біріктіреміз
-8 0
8
Жауабы:
Дискрипторы:
*санның модулі анықтамасын қолданып, теңсіздікті
шешеді
*шешімдерді сан аралығында
кескіндейді
* *координаталық түзуден
жүйедегі теңсіңздіктердің ортақ шешімдерін
табады
Тапсырма№2
1-тәсіл /үйге
тапсырма/
2-тәсіл
-
Х+2≥0 болса
Х+2≥3
х≥1
2)
Х+2<0
Х+2≤-3
х≤-5
демек
х≥1 пен
х≤-5 теңсіздіктерінің шешімдерін біріктіреміз.
Сонда
жауабы
Дискрипторы:
*санның модулі анықтамасын қолданып, теңсіздікті
шешеді
*шешімдерді сан аралығында
кескіндейді
* *координаталық түзуден
жүйедегі теңсіңздіктердің ортақ шешімдерін
табады
Тапсырма 3
-
≤-4 Жауабы:
-
>-5 жауабы:
кез -келген сан
-
≤0 жауабы: 0 (бір ғана
шешім)
Жұптық жұмыс
«Ой қорыту»
№988-есеп
Жеке жұмыс
№990-есеп
|
Оқушылар
....сұрақтар бойынша жауап береді, әр дұрыс
жауапқа бір ұпай алып отырады
Дәптерлеріне тапсырманы
орындайды, оқулықта берілген ақпарат бойынша ойларын ортаға салу
арқылы қорытынды жасайды
Тапсырмаларды дәптерлеріне
жазып алады
Тапсырмаларды жазбаша орындайды
Дискрипторы:
*санның модулі анықтамасын
қолданып, қос теңсіздік түрінде жазады
Дискрипторы:
*санның модулі анықтамасын қолданып, теңсіздікті
шешеді
*шешімдерді сан аралығында
кескіндейді
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
КБ
«Бутерброд» әдісі
Жарайсың!
Керемет шешім!
Сен
дұрыс жолда келе жатсын!
Бүгін кешегіге қарағанда
жақсысың!
Стикерлер беру
ҚБ
«Басбармақ»
Стикерлер беру
ҚБ
КБ «Бес саусақ» әдіс
|
Математика
6-сынып
Т.
А. Алдамұратова
Алматы «Атамұра» 20189ж
|
Соңы
|
«Бағдаршам»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына
жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз
ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау
|
Стикер
|