Сабақтың
басы
4
мин.
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны
қалыптастыру, үй жұмысын тексеру.
Психологиялық
ахуал
Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде
есеп,
Ауырсаң ішетұғын дәріде
есеп.
Есепсіз өмір деген мазмұнсыз -
ау,
Дүниенің бар тұлғасы есеп
десек.
Оқушылар берілген билет бойынша орындарына
отырады.
Үй жұмысын тексеру (жеке
жұмыс)
«Көршіңе сен»
әдісі
Мақсаты: әділ бағалауға
ұмтылу.
Шарты: оқушылар интербелсенді
тақтада үй жұмысының жауаптарына қарап, қасындағы көрші оқушымен
дәптерлерін алмастырып, есептің дұрыс болғанына қарай бір-бірін
бағалайды.
|
Оқушылар үй тапсырмасын көрші
оқушымен дәптерлерін алмастырып есепті
тексереді.
|
Оқушылар бір-бірін
бағалайды
|
Оқу дәптері,
интербелсенді тақта
|
Сабақтың
ортасы.
6
минут
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Аралас сандарды қосу және
азайту
Жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін
мұғалім интербелсенді тақтадан жаңа тақырыпты
түсіндіреді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
тақырыпты ашып, оқушыларға қосымша сұрақтар
қояды.
|
Оқушылар жаңа тақырыптың
мазмұнымен танысады.
Жаңа тақырыптың мазмұны
бойынша құрастырылған сұрақтарға жауап
береді
|
Берілген сұрақтарға
жауап берген оқушылар бағаланады.
|
Интербелсенді
тақта
|
8
мин
5мин
9мин
|
(Жеке жұмыс) Дәптермен
жұмыс
«Кім ширақ»
әдісі
Мақсаты: Оқушыларды
шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу,оқушылар оқулықтағы 827- есепті
дәптерлеріне орындайды. Бірінші болып аяқтаған 3- оқушының жауабы
тексеріліп, «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен
бағаланады.
Функционалдық сауаттылыққа
байланысты есептер
Мұғалім әр жұпқа бірігіп
орындауға берілген тапсырма береді
Әрқайсысының ұзындығы 4
сантиметрге тең 18 таяқшадан тік
төртбұрыш құрастырылды. Осы тік төртбұрыштың ең үлкен ауда
нын табыңдар.
Топтық
жұмыс
«Ширату
тапсырмалары».
Мақсаты:Оқушылар бірігіп қасындағы
жұбымен жұмыс жасайды және қарқынды жұмыс жасаған оқушы қасындағы
оқушыға көмек көрсетеді. №829 есеп
|
Оқушылар берілген
тапсырманы орындайды.
Жұптық жұмыс тапсырмасын әрбір
оқушы алдымен жеке орындайды, сонан соң
қарқынды жұмыс жасаған оқушы
қасындағы оқушыға көмек көрсетеді..
|
Бірінші болып аяқтаған
оқушылар «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен
бағаланады
Жұптық жұмыс тапсырмасын
бірінші болған жұптарды «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен
бағаланады
|
Алматы «Атамұра»
2018
Барлық таяқшалардың
ұзындығының қосындысы тік төр бұрыштың периметірі болады
18 · 4 = 72 (см),Егер тік
төрбұрыштың бір қабырғасын 18 деп санасақ 4 см таяқшалармен
құрастыру мүмкін емес. Сондықтанда 4-ке бөлінетін қабырғаларды
құрастырамыз.
4х4=16
4х5=20
Еді уаданын
табамыз
S = a*b = 16 · 20 = 320
(см²)
|
Сабақтың
соңы.
Сабақты
қорытындылау
5мин
|
Рефлексия
Бүгінгі өткен тақырып бойынша
сұрақтар қойылады. Берілген сұрақтарға оқушылар жауап
береді.
Сабақты қорытындылау
мақсатында «Insert» әдісін
қолдану.
Үй
тапсырмасы:№830
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.
Сабақты қорытындылау
мақсатында берілген қағазға«белсенді қатыстым», «түсінікті болды»,
«қызықты болды», «жаңаны білдім» деп
жазады.
|
Оқушылар сабақты
қорытындылау мақсатында берілген қағазға «белсенді қатыстым»,
«түсінікті болды», «қызықты болды», «жаңаны білдім» деп
жазады.
|
|