Материалдар / Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбындағы ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2023
180
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.».


Бөлімі:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Педагогтің аты-жөні:

Мырзабай Алтын Қайрадинқызы

Күні:

20.01.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.4 түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;

Сабақтың мақсаты:

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандармен таныcу.

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандарды білу.

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандарды шығару.

Бағалау критерийлері


түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандармен танысады.

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандарды біледі.

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандарды шығарады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




4 мин.






3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны қалыптастыру, үй жұмысын тексеру. Психологиялық ахуал

Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,

Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.

Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,

Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

Оқушылар берілген билет бойынша орындарына отырады.

Үй жұмысын тексеру (жеке жұмыс)

«Көршіңе сен» әдісі

Мақсаты: әділ бағалауға ұмтылу.

Шарты: оқушылар интербелсенді тақтада үй жұмысының жауаптарына қарап, қасындағы көрші оқушымен дәптерлерін алмастырып, есептің дұрыс болғанына қарай бір-бірін бағалайды.

Оқушылар үй тапсырмасын көрші оқушымен дәптерлерін алмастырып есепті тексереді.

Оқушылар бір-бірін бағалайды








Оқу дәптері, интербелсенді тақта



Сабақтың ортасы.


6 минут

Жаңа тақырыпты меңгеру

Аралас сандарды қосу және азайту

Жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін мұғалім интербелсенді тақтадан жаңа тақырыпты түсіндіреді.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша тақырыпты ашып, оқушыларға қосымша сұрақтар қояды.


Оқушылар жаңа тақырыптың мазмұнымен танысады.


Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша құрастырылған сұрақтарға жауап береді


Берілген сұрақтарға жауап берген оқушылар бағаланады.



Интербелсенді тақта





8 мин





5мин









9мин

(Жеке жұмыс) Дәптермен жұмыс

«Кім ширақ» әдісі

Мақсаты: Оқушыларды шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу,оқушылар оқулықтағы 827- есепті дәптерлеріне орындайды. Бірінші болып аяқтаған 3- оқушының жауабы тексеріліп, «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады.


Функционалдық сауаттылыққа байланысты есептер

Мұғалім әр жұпқа бірігіп орындауға берілген тапсырма береді

Әрқайсысының ұзындығы 4 сантиметрге тең 18 таяқшадан тік
төртбұрыш құрастырылды. Осы тік төртбұрыштың ең үлкен ауда
нын табыңдар.​


Топтық жұмыс

«Ширату тапсырмалары».

Мақсаты:Оқушылар бірігіп қасындағы жұбымен жұмыс жасайды және қарқынды жұмыс жасаған оқушы қасындағы оқушыға көмек көрсетеді. №829 есеп


Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.











Жұптық жұмыс тапсырмасын әрбір оқушы алдымен жеке орындайды, сонан соң қарқынды жұмыс жасаған оқушы қасындағы оқушыға көмек көрсетеді..

Бірінші болып аяқтаған оқушылар «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады








Жұптық жұмыс тапсырмасын бірінші болған жұптарды «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады

Алматы «Атамұра» 2018

Барлық таяқшалардың ұзындығының қосындысы тік төр бұрыштың периметірі болады              18 · 4 = 72 (см),Егер тік төрбұрыштың бір қабырғасын 18 деп санасақ 4 см таяқшалармен құрастыру мүмкін емес. Сондықтанда 4-ке бөлінетін қабырғаларды құрастырамыз.

4х4=16

4х5=20

Еді уаданын табамыз

S = a*b = 16 · 20 = 320 (см²)

Сабақтың соңы.

Сабақты қорытындылау

5мин




Рефлексия

Бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді.

  • Модульдің негізгі неше қасиетімен таныстық?

  • Модульден неше мән шығады?

Сабақты қорытындылау мақсатында «Insert» әдісін қолдану.

Үй тапсырмасы:№830


Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

Сабақты қорытындылау мақсатында берілген қағазға«белсенді қатыстым», «түсінікті болды», «қызықты болды», «жаңаны білдім» деп жазады.

Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында берілген қағазға «белсенді қатыстым», «түсінікті болды», «қызықты болды», «жаңаны білдім» деп жазады.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!