2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.15 теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу;

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар теңсіздіктер түріндегі сызықтық теңсіздіктерді және бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді, алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге келтіреді, теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндейді. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үйге тапсырмасын тексеру: №983(т), №985

«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.


Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында

«Миға шабуыл» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады.

а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.

ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.



Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді.

Рахмет айту



бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп

ынталандыру

kundelik.kz







қима қағаздар

Негізгі бөлім

15 минут


Жаңа білімді қалыптастыру

Егер  a < 0  болса:

1) |x| ≤ a және |x| < a теңсіздіктерінің шешімдері болмайды;

2) |x| > a теңсіздіктерінің шешімі (–∞; +∞) аралығындағы кез келген сан.

1-мысалы. |x| < –5 теңсіздігін шеш.

Кез келген теріс емес сан кез келген теріс саннан үлкен. Сондықтан теңсіздіктің шешімі жоқ.

2-мысалы. |x| ≥ –1 теңсіздігін шеш.

Кез келген теріс емес сан кез келген теріс саннан үлкен. Сондықтан берілген теңсідік x-тің кез келген мәнінде тура, яғни x  (–∞; +∞).

Егер a > 0 болса:

1) |x| ≤ a теңсіздігі a ≤ x ≤ a теңсіздігімен немесе теңсіздіктер жүйесімен мәндес;

2) |x| < a теңсіздігі –a < x < a теңсіздігімен немесе теңсіздіктер жүйесімен мәндес;

3-мысалы.  |x| ≤ 4 теңсіздігін шешіңдер. Шешімдер жиынын координаттық түзуде кескіндеңдер.

Координаттық түзу бойындағы координаты 0-ге тең нүктеден 4 бірлікке тең қашықтықтағы нүктелердің координаттары: –4 және 4.

Онда координаты  0-ге тең нүктеден 4 бірліктен артық емес қашықтықтағы нүктелерге сәйкес сандар [–4; 4] сан аралығына тиісті. Демек, |x| ≤ 4 теңсіздігінің шешімдері  x  [–4; 4] сан аралығына тиісті.

4-мысалы. Теңсіздікті шеш және оның шешімі болатын бүтін сандар жиынын жазыңдар: |x| ≤ 3.

1) Егер x ≥ 0 болса: x ≤ 3.

2) Егер x < 0 болса: –x ≤ 3, x ≥ –3.

Осыдан: 0 ≤ x ≤ 3 немесе –3 ≤ x < 0.

Теңсіздіктердің шешімін біріктірсе, –3 ≤ x ≤ 3 теңсіздігін қанағаттандыратын сандар (x) жиыны [–3; 3] аралығына тиісті.

Осы аралыққа тиісті бүтін сандар: {–3; –2; –1; 0; 1; 2; 3}.

5-мысалы. Теңсіздікті шешіңдер: |x| + 7 < 10.

|x| < 10 – 7,

|x| < 3.

1) Егер  x ≥ 0 болса: x < 3.

2) Егер x < 0 болса: x < 3,

x > –3.

Осыдан:  0 ≤ x < 3 немесе –3 < x < 0.

Теңсіздіктердің шешімін біріктірсе, –3 < x < 3 теңсіздігін қанағаттандыратын сандар (x) жиыны (–3; 3) аралығына тиісті.

Білім алушылар ережелерді тыңдайды.

Есептерді шығарады.

Математикалық тілде сөйлейді.


Тапсырмалар:

1. Теңсіздікті шешіңдер:

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)


Бір-бірін бағалау (+/-)





«Жарайсың!»

деп ынталандыру

Оқулық,

дәптер, қима қағаздар


Оқулықпен жұмыс

20 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері №988, №989

В деңгейінің есептері №990(ж), №991(ж)


Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.



Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді.

Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі.

Тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар бағаланады.


Әрбір жауапқа

1 балл қойылады.

Үлестірмелі қағаздар,

оқулық

ЕББҚ

ҮТОЖ

Амалдарды орындаңдар.

Дескриптор:

-Амалдарды орындайды.

-Мәнін табады.

ДОЖ

1. Теңсіздікті шеш және ең кіші теріс емес бүтін шешімді анықта: |x – 2+ 3 < 7

2. Теңсіздікті шеш және оның шешімі болатын бүтін сандар жиынын анықта: |x – 7≤ 2.

3. Теңсіздікті шешіп, ең үлкен және ең кіші натурал шешімдердің қосындысын тап: |4 + x| < 7.





Үлестірмелі қағаздар


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту:

Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:


Үйге тапсырма: №990 - №991(т)

Кері байланыс

Рефлексия: «Көңіл-күй»

Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді.

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Рефлексия: «Көңіл-күй»

Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді.

Белсенді оқушыларды бағалау


Kundelik.kz – ке бағаларын қою

6 сынып математика

2бөлім

Т.А.Алдамұратова

Алматы

«Атамұра»

2018ж


Kundelik.kz


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы


Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру.

Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу

Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру.

Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау.

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?






11 Ақпан 2025
126
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі