|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.15 |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар
|
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №983(т), №985 «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру Егер a < 0 болса: 1) |x| ≤ a және |x| < a теңсіздіктерінің шешімдері болмайды; 2) |x| > a теңсіздіктерінің шешімі (–∞; +∞) аралығындағы кез келген сан. 1-мысалы. |x| < –5 теңсіздігін шеш. Кез келген теріс емес сан кез келген теріс саннан үлкен. Сондықтан теңсіздіктің шешімі жоқ. 2-мысалы. |x| ≥ –1 теңсіздігін шеш. Кез келген теріс емес сан кез келген теріс саннан үлкен. Сондықтан берілген теңсідік x-тің кез келген мәнінде тура, яғни x ∈ (–∞; +∞). Егер a > 0 болса:
1)
|x| ≤ a теңсіздігі –a ≤ x ≤ a теңсіздігімен
немесе
2) |x|
< a теңсіздігі
–a < x < a теңсіздігімен
немесе 3-мысалы. |x| ≤ 4 теңсіздігін шешіңдер. Шешімдер жиынын координаттық түзуде кескіндеңдер. Координаттық түзу бойындағы координаты 0-ге тең нүктеден 4 бірлікке тең қашықтықтағы нүктелердің координаттары: –4 және 4.
Онда координаты 0-ге тең нүктеден 4 бірліктен артық емес қашықтықтағы нүктелерге сәйкес сандар [–4; 4] сан аралығына тиісті. Демек, |x| ≤ 4 теңсіздігінің шешімдері x ∈ [–4; 4] сан аралығына тиісті. 4-мысалы. Теңсіздікті шеш және оның шешімі болатын бүтін сандар жиынын жазыңдар: |x| ≤ 3. 1) Егер x ≥ 0 болса: x ≤ 3. 2) Егер x < 0 болса: –x ≤ 3, x ≥ –3. Осыдан: 0 ≤ x ≤ 3 немесе –3 ≤ x < 0. Теңсіздіктердің шешімін біріктірсе, –3 ≤ x ≤ 3 теңсіздігін қанағаттандыратын сандар (x) жиыны [–3; 3] аралығына тиісті. Осы аралыққа тиісті бүтін сандар: {–3; –2; –1; 0; 1; 2; 3}. 5-мысалы. Теңсіздікті шешіңдер: |x| + 7 < 10. |x| < 10 – 7, |x| < 3. 1) Егер x ≥ 0 болса: x < 3. 2) Егер x < 0 болса: –x < 3, x > –3. Осыдан: 0 ≤ x < 3 немесе –3 < x < 0. Теңсіздіктердің шешімін біріктірсе, –3 < x < 3 теңсіздігін қанағаттандыратын сандар (x) жиыны (–3; 3) аралығына тиісті. |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №988, №989 В деңгейінің есептері №990(ж), №991(ж) |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ Амалдарды орындаңдар.
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ №1. Теңсіздікті шеш және ең кіші теріс емес бүтін шешімді анықта: |x – 2| + 3 < 7 №2. Теңсіздікті шеш және оның шешімі болатын бүтін сандар жиынын анықта: |x – 7| ≤ 2. №3. Теңсіздікті шешіп, ең үлкен және ең кіші натурал шешімдердің қосындысын тап: |4 + x| < 7. |
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №990 - №991(т) Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.15 |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар
|
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №983(т), №985 «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру Егер a < 0 болса: 1) |x| ≤ a және |x| < a теңсіздіктерінің шешімдері болмайды; 2) |x| > a теңсіздіктерінің шешімі (–∞; +∞) аралығындағы кез келген сан. 1-мысалы. |x| < –5 теңсіздігін шеш. Кез келген теріс емес сан кез келген теріс саннан үлкен. Сондықтан теңсіздіктің шешімі жоқ. 2-мысалы. |x| ≥ –1 теңсіздігін шеш. Кез келген теріс емес сан кез келген теріс саннан үлкен. Сондықтан берілген теңсідік x-тің кез келген мәнінде тура, яғни x ∈ (–∞; +∞). Егер a > 0 болса:
1)
|x| ≤ a теңсіздігі –a ≤ x ≤ a теңсіздігімен
немесе
2) |x|
< a теңсіздігі
–a < x < a теңсіздігімен
немесе 3-мысалы. |x| ≤ 4 теңсіздігін шешіңдер. Шешімдер жиынын координаттық түзуде кескіндеңдер. Координаттық түзу бойындағы координаты 0-ге тең нүктеден 4 бірлікке тең қашықтықтағы нүктелердің координаттары: –4 және 4.
Онда координаты 0-ге тең нүктеден 4 бірліктен артық емес қашықтықтағы нүктелерге сәйкес сандар [–4; 4] сан аралығына тиісті. Демек, |x| ≤ 4 теңсіздігінің шешімдері x ∈ [–4; 4] сан аралығына тиісті. 4-мысалы. Теңсіздікті шеш және оның шешімі болатын бүтін сандар жиынын жазыңдар: |x| ≤ 3. 1) Егер x ≥ 0 болса: x ≤ 3. 2) Егер x < 0 болса: –x ≤ 3, x ≥ –3. Осыдан: 0 ≤ x ≤ 3 немесе –3 ≤ x < 0. Теңсіздіктердің шешімін біріктірсе, –3 ≤ x ≤ 3 теңсіздігін қанағаттандыратын сандар (x) жиыны [–3; 3] аралығына тиісті. Осы аралыққа тиісті бүтін сандар: {–3; –2; –1; 0; 1; 2; 3}. 5-мысалы. Теңсіздікті шешіңдер: |x| + 7 < 10. |x| < 10 – 7, |x| < 3. 1) Егер x ≥ 0 болса: x < 3. 2) Егер x < 0 болса: –x < 3, x > –3. Осыдан: 0 ≤ x < 3 немесе –3 < x < 0. Теңсіздіктердің шешімін біріктірсе, –3 < x < 3 теңсіздігін қанағаттандыратын сандар (x) жиыны (–3; 3) аралығына тиісті. |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №988, №989 В деңгейінің есептері №990(ж), №991(ж) |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ Амалдарды орындаңдар.
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ №1. Теңсіздікті шеш және ең кіші теріс емес бүтін шешімді анықта: |x – 2| + 3 < 7 №2. Теңсіздікті шеш және оның шешімі болатын бүтін сандар жиынын анықта: |x – 7| ≤ 2. №3. Теңсіздікті шешіп, ең үлкен және ең кіші натурал шешімдердің қосындысын тап: |4 + x| < 7. |
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №990 - №991(т) Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз























