Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

        

    Бөлім:

    Демалыс мәдениеті. Мерекелер.

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    18.05.2023ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Айт құтты болсын! Айт күндері» Бейімбет Майлин

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    мәтінді түсініп оқиды, мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді.

    мәтінді түсініп оқиды, мәтіннен қажет ақпараттарды табады және мәтін мазмұнына қатысты ой қорытып айтады; сұрақтар құрастырады және жауап береді.

    мәтінді түсініп оқиды, мәтіндегі көркем сөздерді қолданып өз ойын айтады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Сабақтың басы
    Ширату тапсырмасы
    Ширату тапсырмасы

    «Менің көңіл- күйім» жаттығуы

    Бүгінгі сабақ көңілді, сәтті өтсін десек, «Күлкі- өмірдің кілті демекші», бір- бірімізге жымия отырып, мейірім сыйлай білейік. Сабақтағы өз көңіл- күйлеріңізді суреттеп салыңыздар.

    Жақсы. Қане, көңілімізді көтеріп алайықшы. Хормен айтқызу.

    Біз қандаймыз? Қандаймыз?

    Жарқыраған таңдаймыз?

    Шуақ шашқан күндейміз.

    Ренжісуді білмейміз.

    Үй тапсырмасын сұрау
    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру,

    Айт - мұсылмандардың ұлы мейрамы. Ислам дінінде екі айт мейрамы бар. Ол ораза айт, Құрбан Айт деп аталады. Ораза айт отыз күн ораза біткеннен кейін шәууал айының 1-3 күндері өтеді.. Құрбан айт Ораза айттан 70 күннен кейін басталып, үш күнге созылады. Бұл Меккеге қажылықка бару кезінің аяқталуына сәйкес келеді. Қажылыққа баратын ай зұлхижа деп аталады. Құрбан айтта таңертеңгі айт намазынан кейін әр мұсылман мал сойып, құрбан шалады. Ауру, ақсақ, соқыр, жаралы, қотыр малды құрбандыққа шалуға болмайды. Құрбандық еті көпшілікке беріледі. Құрбан шалушыға жұрт «Құрбандық қабыл болсын!» дейді. Айт күндері әр үйде дастарқан жайылып, таза киінген адамдар бір-біріне айтқа құтты болсын айтып, құттыктайды, «айттық» сұрайды.


    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.

    Үй тапсырмасын мазмұндайды

    Сұрақтарға жауап береді.





    Бейнежазба қарайды

    мәліметтермен танысу сәті




    Салт дәстүрімізді бағалаймыз, оны сақтау жолдары туралы ой бөлісу




    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!

    ҚБ

    1-10 балл аралығы













    Дескриптор:

    Үй тапсырмасын айтады

    Мәліметтермен танысады

    Бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл.









    Оқулық суреттер



















    Айт мерекесі туралы бейнематериал

    https://www.youtube.com/watch?v=raF5f6dMZ9o


    Айт мерекесі

    тақырыбында

    бейнежазбан тамашалау

    мәліметтермен аудиотаныс

    тырылым

    Жаңа білім

    15 мин

















    2 мин











    Бекіту

    15 мин






    1-тапсырма

    (ТЖ) «1 минуттағы ой» стратегиясы

    Оқушылар «Айт мерекесі» дегенде ойларына не түсті, соны 1 минут ішінде жазып, ортақ тізім жасайды. Сосын сол сөзді не үшін жазды топта бір- біріне түсіндіреді. Мысалы: «Айт мерекесі- айттау» , 7 шелпек, тазалық, т.б.

    Айт- арабшадан тілімізге аударғанда «мейрам» деген мағынаны білдіреді. Айт жылына 2 рет болады. Біріншісі- Рамазан айты, екіншісі- құрбан айт. Айтта адамдар ниеттерін түзетіп, жаманшылықтан арылып, жақсылыққа бет бұруға тырысады.

     «Айт күндері» (Бейімбет Майлин) мәтінімен «Стоп кадр» тәсілі арқылы таныстыру.

    Оқушылар шеңбер құрып тұрады.

    Ортаға бір оқушы мәтінді дауыстап оқиды. Тоқтау қажет жерде оқушылар шапалақтап белгі береді ( яғни «Стоп кадр»).

    Оқыған оқушы өлеңнің өзі оқыған бөлігіне қатысты бір сұрақ қояды.

    Қалған оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    Айт мерекесін ауыл тұрғындары қалай тойлайды?

    Айт мерекесінде адамдар бір- біріне қандай тілек тілейді?

    Ауыл іші гу- гу дегенді қалай түсінесің?

    Ауыл адамдарының іс- әрекеттері қалай сипатталады?

    2-тапсырма

    Өлең авторы туралы мәліметті түсініп оқиды. Сызбаны толтырады.

    С

    Темірхан Медетбек

    аралау: Орындау барысында қарқын арқылы саралау. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    Shape3 Shape2 Shape4

    ________________________________________________

    ________________________________________________

    ________________________________________________

    Shape5





    Кім?

    Қай жерде

    дүниеге келген?

    Шығармалары

    4- тапсырма

    (ЖЖ) «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі

    Мәтіндер бойынша Айт мерекесіне қатысты 3 сұрақ дайында және оларға жауап бер.

    (ӨЖ) Айт мерекесі туралы берілген мәліметтерді автор өз мәтінінде сипаттаған тұсты тауып, көшіріп жаз.

    Айт мерекесі

    Мәтінде

    Рамазан айт, Құрбан айт мерекелерін қазақ халқы асыға күтеді.


    Адамдар бұл күні бір- бірімен көрісіп мәре- сәре болады.


    Барлығы бір- бірінің үйін аралап, «Айт қабыл болсын!» деп айтады.


    Жеті шелпек пісіріп, ет асылып, бар жақсысы дастарханға қойылады.


    Айт алдында барлығы тазалық ұстап, мерекеге дайындалады.


    (ҚБ) Дескриптор:

    Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып жазады.

    Бір- бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

    «Атомдар мен молекулалар» ойыны.

    Елімізде Айт мерекесін қалай тойлайды?

    «Айт күндері» мәтініндегі және бейнематериалдағы Айт мерекесінің тойлануында ұқсастық бар ма?

    Саралау: тапсырма барлығына бірдей ұсынылады. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілетті оқушылар өз пікірлерін нақты дәлелдермен жүйелі жеткізеді.

    5-тапсырма

    Айт күні айтылатын 5 тілек жаз.
    Оқу тапсырмасы
    Мәтінді түсініп оқу

    ЕҚҚЕО

    Мәтінге мазмұнына

    қатысты сұрақтар мен суреттер беріледі

    Сен кіммен айттадың

    Айттаған кезде қандай сезімде болдың

    Айттық дегенді қалай түсіндің

    Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.

    Кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады.

    Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады

    - Мәтінді түсініп оқиды.






    Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер жапсырылады бес жолды өлең құрастырады
    Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды.





    Мұғалімнің сұрақтарына жауапты бірі- біріне айтады. Кезектесе отырып, бір топтасқанда мұғалім сұрақ қойса, екінші топтасқанда оқушы сұрақ қояды.

    Қабілеті жоғары оқушының және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі

    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    07 Мамыр 2023
    1035
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Айт құтты болсын. Айт. Айт күндері 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Айт құтты болсын. Айт. Айт күндері 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

        

    Бөлім:

    Демалыс мәдениеті. Мерекелер.

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    18.05.2023ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Айт құтты болсын! Айт күндері» Бейімбет Майлин

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    мәтінді түсініп оқиды, мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді.

    мәтінді түсініп оқиды, мәтіннен қажет ақпараттарды табады және мәтін мазмұнына қатысты ой қорытып айтады; сұрақтар құрастырады және жауап береді.

    мәтінді түсініп оқиды, мәтіндегі көркем сөздерді қолданып өз ойын айтады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Сабақтың басы
    Ширату тапсырмасы
    Ширату тапсырмасы

    «Менің көңіл- күйім» жаттығуы

    Бүгінгі сабақ көңілді, сәтті өтсін десек, «Күлкі- өмірдің кілті демекші», бір- бірімізге жымия отырып, мейірім сыйлай білейік. Сабақтағы өз көңіл- күйлеріңізді суреттеп салыңыздар.

    Жақсы. Қане, көңілімізді көтеріп алайықшы. Хормен айтқызу.

    Біз қандаймыз? Қандаймыз?

    Жарқыраған таңдаймыз?

    Шуақ шашқан күндейміз.

    Ренжісуді білмейміз.

    Үй тапсырмасын сұрау
    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру,

    Айт - мұсылмандардың ұлы мейрамы. Ислам дінінде екі айт мейрамы бар. Ол ораза айт, Құрбан Айт деп аталады. Ораза айт отыз күн ораза біткеннен кейін шәууал айының 1-3 күндері өтеді.. Құрбан айт Ораза айттан 70 күннен кейін басталып, үш күнге созылады. Бұл Меккеге қажылықка бару кезінің аяқталуына сәйкес келеді. Қажылыққа баратын ай зұлхижа деп аталады. Құрбан айтта таңертеңгі айт намазынан кейін әр мұсылман мал сойып, құрбан шалады. Ауру, ақсақ, соқыр, жаралы, қотыр малды құрбандыққа шалуға болмайды. Құрбандық еті көпшілікке беріледі. Құрбан шалушыға жұрт «Құрбандық қабыл болсын!» дейді. Айт күндері әр үйде дастарқан жайылып, таза киінген адамдар бір-біріне айтқа құтты болсын айтып, құттыктайды, «айттық» сұрайды.


    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.

    Үй тапсырмасын мазмұндайды

    Сұрақтарға жауап береді.





    Бейнежазба қарайды

    мәліметтермен танысу сәті




    Салт дәстүрімізді бағалаймыз, оны сақтау жолдары туралы ой бөлісу




    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!

    ҚБ

    1-10 балл аралығы













    Дескриптор:

    Үй тапсырмасын айтады

    Мәліметтермен танысады

    Бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл.









    Оқулық суреттер



















    Айт мерекесі туралы бейнематериал

    https://www.youtube.com/watch?v=raF5f6dMZ9o


    Айт мерекесі

    тақырыбында

    бейнежазбан тамашалау

    мәліметтермен аудиотаныс

    тырылым

    Жаңа білім

    15 мин

















    2 мин











    Бекіту

    15 мин






    1-тапсырма

    (ТЖ) «1 минуттағы ой» стратегиясы

    Оқушылар «Айт мерекесі» дегенде ойларына не түсті, соны 1 минут ішінде жазып, ортақ тізім жасайды. Сосын сол сөзді не үшін жазды топта бір- біріне түсіндіреді. Мысалы: «Айт мерекесі- айттау» , 7 шелпек, тазалық, т.б.

    Айт- арабшадан тілімізге аударғанда «мейрам» деген мағынаны білдіреді. Айт жылына 2 рет болады. Біріншісі- Рамазан айты, екіншісі- құрбан айт. Айтта адамдар ниеттерін түзетіп, жаманшылықтан арылып, жақсылыққа бет бұруға тырысады.

     «Айт күндері» (Бейімбет Майлин) мәтінімен «Стоп кадр» тәсілі арқылы таныстыру.

    Оқушылар шеңбер құрып тұрады.

    Ортаға бір оқушы мәтінді дауыстап оқиды. Тоқтау қажет жерде оқушылар шапалақтап белгі береді ( яғни «Стоп кадр»).

    Оқыған оқушы өлеңнің өзі оқыған бөлігіне қатысты бір сұрақ қояды.

    Қалған оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    Айт мерекесін ауыл тұрғындары қалай тойлайды?

    Айт мерекесінде адамдар бір- біріне қандай тілек тілейді?

    Ауыл іші гу- гу дегенді қалай түсінесің?

    Ауыл адамдарының іс- әрекеттері қалай сипатталады?

    2-тапсырма

    Өлең авторы туралы мәліметті түсініп оқиды. Сызбаны толтырады.

    С

    Темірхан Медетбек

    аралау: Орындау барысында қарқын арқылы саралау. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    Shape3 Shape2 Shape4

    ________________________________________________

    ________________________________________________

    ________________________________________________

    Shape5





    Кім?

    Қай жерде

    дүниеге келген?

    Шығармалары

    4- тапсырма

    (ЖЖ) «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі

    Мәтіндер бойынша Айт мерекесіне қатысты 3 сұрақ дайында және оларға жауап бер.

    (ӨЖ) Айт мерекесі туралы берілген мәліметтерді автор өз мәтінінде сипаттаған тұсты тауып, көшіріп жаз.

    Айт мерекесі

    Мәтінде

    Рамазан айт, Құрбан айт мерекелерін қазақ халқы асыға күтеді.


    Адамдар бұл күні бір- бірімен көрісіп мәре- сәре болады.


    Барлығы бір- бірінің үйін аралап, «Айт қабыл болсын!» деп айтады.


    Жеті шелпек пісіріп, ет асылып, бар жақсысы дастарханға қойылады.


    Айт алдында барлығы тазалық ұстап, мерекеге дайындалады.


    (ҚБ) Дескриптор:

    Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып жазады.

    Бір- бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

    «Атомдар мен молекулалар» ойыны.

    Елімізде Айт мерекесін қалай тойлайды?

    «Айт күндері» мәтініндегі және бейнематериалдағы Айт мерекесінің тойлануында ұқсастық бар ма?

    Саралау: тапсырма барлығына бірдей ұсынылады. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілетті оқушылар өз пікірлерін нақты дәлелдермен жүйелі жеткізеді.

    5-тапсырма

    Айт күні айтылатын 5 тілек жаз.
    Оқу тапсырмасы
    Мәтінді түсініп оқу

    ЕҚҚЕО

    Мәтінге мазмұнына

    қатысты сұрақтар мен суреттер беріледі

    Сен кіммен айттадың

    Айттаған кезде қандай сезімде болдың

    Айттық дегенді қалай түсіндің

    Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.

    Кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады.

    Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады

    - Мәтінді түсініп оқиды.






    Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер жапсырылады бес жолды өлең құрастырады
    Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды.





    Мұғалімнің сұрақтарына жауапты бірі- біріне айтады. Кезектесе отырып, бір топтасқанда мұғалім сұрақ қойса, екінші топтасқанда оқушы сұрақ қояды.

    Қабілеті жоғары оқушының және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі

    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    07.05.2023
    1035
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации