1-тапсырма
(ТЖ) «1 минуттағы ой»
стратегиясы
Оқушылар «Айт мерекесі» дегенде ойларына не
түсті, соны 1 минут ішінде жазып, ортақ тізім жасайды. Сосын сол
сөзді не үшін жазды топта бір- біріне түсіндіреді. Мысалы: «Айт
мерекесі- айттау» , 7 шелпек, тазалық,
т.б.
Айт- арабшадан
тілімізге аударғанда «мейрам» деген мағынаны білдіреді. Айт жылына
2 рет болады. Біріншісі- Рамазан айты, екіншісі- құрбан айт. Айтта
адамдар ниеттерін түзетіп, жаманшылықтан арылып, жақсылыққа бет
бұруға тырысады.
«Айт күндері» (Бейімбет
Майлин) мәтінімен «Стоп кадр» тәсілі арқылы
таныстыру.
Оқушылар шеңбер құрып
тұрады.
Ортаға бір оқушы
мәтінді дауыстап оқиды. Тоқтау қажет жерде оқушылар шапалақтап
белгі береді ( яғни «Стоп
кадр»).
Оқыған оқушы өлеңнің
өзі оқыған бөлігіне қатысты бір сұрақ
қояды.
Қалған оқушылар мәтін
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар:
Айт мерекесін ауыл
тұрғындары қалай тойлайды?
Айт мерекесінде адамдар
бір- біріне қандай тілек
тілейді?
Ауыл іші гу- гу дегенді
қалай түсінесің?
Ауыл адамдарының іс-
әрекеттері қалай
сипатталады?
2-тапсырма
Өлең авторы туралы
мәліметті түсініп оқиды. Сызбаны
толтырады.
С
Темірхан
Медетбек
аралау: Орындау барысында
қарқын арқылы саралау. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.

________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________

Кім?
Қай
жерде
дүниеге
келген?
Шығармалары
4-
тапсырма
(ЖЖ) «Менен сұрақ, сізден жауап»
әдісі
Мәтіндер бойынша Айт мерекесіне қатысты 3
сұрақ дайында және оларға жауап
бер.
(ӨЖ) Айт мерекесі
туралы берілген мәліметтерді автор өз мәтінінде сипаттаған тұсты
тауып, көшіріп жаз.
Айт
мерекесі
|
Мәтінде
|
Рамазан айт, Құрбан айт
мерекелерін қазақ халқы асыға
күтеді.
|
|
Адамдар бұл күні бір- бірімен
көрісіп мәре- сәре
болады.
|
|
Барлығы бір- бірінің үйін
аралап, «Айт қабыл болсын!» деп
айтады.
|
|
Жеті шелпек пісіріп, ет асылып,
бар жақсысы дастарханға
қойылады.
|
|
Айт алдында барлығы тазалық
ұстап, мерекеге
дайындалады.
|
|
(ҚБ)
Дескриптор:
Мәтіннен қажетті
ақпаратты тауып жазады.
Бір- бірін «Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалау.
«Атомдар мен
молекулалар» ойыны.
Елімізде Айт мерекесін
қалай тойлайды?
«Айт күндері»
мәтініндегі және бейнематериалдағы Айт мерекесінің тойлануында
ұқсастық бар ма?
Саралау: тапсырма барлығына
бірдей ұсынылады. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілетті оқушылар
өз пікірлерін нақты дәлелдермен жүйелі
жеткізеді.
5-тапсырма
Айт күні айтылатын 5 тілек
жаз. Оқу
тапсырмасы Мәтінді түсініп
оқу
ЕҚҚЕО
Мәтінге
мазмұнына
қатысты сұрақтар мен
суреттер беріледі
Сен кіммен
айттадың
Айттаған кезде қандай
сезімде болдың
Айттық дегенді қалай
түсіндің
Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды.
Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті
үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі
дамиды.
Кері байланыс арқылы
оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін
қалыптастырады.
|
Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып,
жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез
келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге
тырысады
- Мәтінді
түсініп
оқиды.
Топтар бір –бірін
тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ
үстеліне
жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер
жапсырылады бес жолды өлең
құрастырады Сыныптастарының
жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар
қояды.
Мұғалімнің сұрақтарына жауапты бірі- біріне айтады.
Кезектесе отырып, бір топтасқанда мұғалім сұрақ қойса, екінші
топтасқанда оқушы сұрақ қояды.
Қабілеті жоғары
оқушының және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау
беріледі
|