Қорытынды есеп
Қазақ фольклоры – халқымыздың рухани байлығының алтын қазынасы. Университетте оқып жүріп, осы фольклорлық мұралардың маңызын тереңірек ұғынуға мүмкіндік алдым. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығын таңдаған сәттен бастап, бұл саланың тереңдігі мен күрделілігі мені таң қалдыра бастады. Фольклор арқылы халқымыздың дүниетанымы, өмір сүру салты, арман-мақсаты мен адамгершілік құндылықтары айқын көрінеді.
Семинарлар мен практикалық сабақтар барысында аңыз-әңгімелер, ертегілер, батырлар жыры, мақал-мәтелдер және шешендік сөздермен танысып, оларды жан-жақты талдадық.Қиындықтар жайлы айта кетсем,көп қиындық болды.Ол қиындық өзімнің еріншектік,кішкене болсын жалқаулығымда болды.Сабақ оқу кезінде сол жаман қасиеттерімнің кері әсері болды.Бірақ та,сол қасиеттерді барынша жеңе отырып,сабаққа назарымды аудара білдім.СОӨЖ тапсырмаларын орындағанда қиындықтар болды.Ақыннан сұхбат алу кезінде кішкене қиыншылықтар болды.Бірақ,топ болып жұмыс істегендіктен ол қиындықтар байқалмады.Мен әрбір тапсырмадан өзіме әсер ала білдім.Ганна Ганмирхановнаның әрбір берген тапсырмасы бізге мұғалім болуға қосымша біліктілік ретінде болды.ҚМЖ тапсырмасын жасап,оқушыларға тест тапсырмасын құрастырып,тағы да басқа тапсырмаларды орындай отырып,көптеген тәжірибе жинай алдық.Әсіресе,ақынмен сұхбат алу қатты ұнады.Себебі,біз алғаш рет сұхбат алдық.Өзімізді тура, сұхбат алушы, жүргізуші ретінде сезіндік.Батырлар жырындағы ел қорғау идеясы, ерлік пен адалдыққа құрылған мазмұны мені қатты қызықтырды. Сондай-ақ, ертегі жанры арқылы халқымыздың қиял-ғажайып әлемі мен даналығын байқауға болады екен. Бұл менің ой-өрісімді кеңейтіп, халықтың рухани мұрасын жаңа қырынан тануыма себеп болды.
Өз бетімше зерттеу жүргізіп, фольклорлық шығармаларға әдеби талдау жасағанымда, өзімнің кәсіби өсу жолында үлкен бір қадам жасағанымды сезіндім. Фольклорды оқи отырып, тек әдеби білім алып қана қоймай, ұлттық болмысымды тереңірек сезіне бастадым.
Қорытындылай келе, қазақ фольклоры – тек өткеннің шежіресі емес, бүгінгі және келешек ұрпаққа бағыт-бағдар беретін рухани темірқазық.Болашақ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ретінде, осы құндылықтарды жас ұрпаққа жеткізу – менің басты міндетім деп білемін.Менде Ганна Ганмирхановна секілді жаңашыл,білікті маман иесі болғым келеді.Әрбір берген сабағына,шәкірттеріне қарап қандай оқытушы екендігін білуге болады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айтыс-қазақтың сөз сайысы
Айтыс-қазақтың сөз сайысы
Қорытынды есеп
Қазақ фольклоры – халқымыздың рухани байлығының алтын қазынасы. Университетте оқып жүріп, осы фольклорлық мұралардың маңызын тереңірек ұғынуға мүмкіндік алдым. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығын таңдаған сәттен бастап, бұл саланың тереңдігі мен күрделілігі мені таң қалдыра бастады. Фольклор арқылы халқымыздың дүниетанымы, өмір сүру салты, арман-мақсаты мен адамгершілік құндылықтары айқын көрінеді.
Семинарлар мен практикалық сабақтар барысында аңыз-әңгімелер, ертегілер, батырлар жыры, мақал-мәтелдер және шешендік сөздермен танысып, оларды жан-жақты талдадық.Қиындықтар жайлы айта кетсем,көп қиындық болды.Ол қиындық өзімнің еріншектік,кішкене болсын жалқаулығымда болды.Сабақ оқу кезінде сол жаман қасиеттерімнің кері әсері болды.Бірақ та,сол қасиеттерді барынша жеңе отырып,сабаққа назарымды аудара білдім.СОӨЖ тапсырмаларын орындағанда қиындықтар болды.Ақыннан сұхбат алу кезінде кішкене қиыншылықтар болды.Бірақ,топ болып жұмыс істегендіктен ол қиындықтар байқалмады.Мен әрбір тапсырмадан өзіме әсер ала білдім.Ганна Ганмирхановнаның әрбір берген тапсырмасы бізге мұғалім болуға қосымша біліктілік ретінде болды.ҚМЖ тапсырмасын жасап,оқушыларға тест тапсырмасын құрастырып,тағы да басқа тапсырмаларды орындай отырып,көптеген тәжірибе жинай алдық.Әсіресе,ақынмен сұхбат алу қатты ұнады.Себебі,біз алғаш рет сұхбат алдық.Өзімізді тура, сұхбат алушы, жүргізуші ретінде сезіндік.Батырлар жырындағы ел қорғау идеясы, ерлік пен адалдыққа құрылған мазмұны мені қатты қызықтырды. Сондай-ақ, ертегі жанры арқылы халқымыздың қиял-ғажайып әлемі мен даналығын байқауға болады екен. Бұл менің ой-өрісімді кеңейтіп, халықтың рухани мұрасын жаңа қырынан тануыма себеп болды.
Өз бетімше зерттеу жүргізіп, фольклорлық шығармаларға әдеби талдау жасағанымда, өзімнің кәсіби өсу жолында үлкен бір қадам жасағанымды сезіндім. Фольклорды оқи отырып, тек әдеби білім алып қана қоймай, ұлттық болмысымды тереңірек сезіне бастадым.
Қорытындылай келе, қазақ фольклоры – тек өткеннің шежіресі емес, бүгінгі және келешек ұрпаққа бағыт-бағдар беретін рухани темірқазық.Болашақ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ретінде, осы құндылықтарды жас ұрпаққа жеткізу – менің басты міндетім деп білемін.Менде Ганна Ганмирхановна секілді жаңашыл,білікті маман иесі болғым келеді.Әрбір берген сабағына,шәкірттеріне қарап қандай оқытушы екендігін білуге болады.
шағым қалдыра аласыз













