жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әжемнің үйі ақ жайлау
Үйірме жұмысы
«Әжемнің үйі ақ жайлау»
Күні: 19.11.2024
Тобы: «Балдырған»
Тәрбиеші: Дүйсенбаева А
Тақырыбы: «Әдемі алқа»
Мақсаты: Балабақшада балалармен алқа жасау – шығармашылық және дамытушы іс-әрекет. Бұл жұмыс балалардың моторикасын, эстетикалық талғамын және өз қолымен бұйым жасау дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Негізгі мақсаттар:
1. Шығармашылық қабілетті дамыту
Балалар әртүрлі материалдармен жұмыс істеп, өз қиялдарын қолданады.
Түрлі түстер мен пішіндерді үйлестіру арқылы көркемдік талғамын жетілдіреді.
2. Ұсақ моториканы жетілдіру
Моншақтарды жіпке тізу, желімдеу, ұсақ заттармен жұмыс жасау саусақтардың икемділігін жақсартады.
Бұл кейіннен жазу дағдыларын меңгеруге көмектеседі.
3. Логикалық және ойлау қабілетін дамыту
Балалар моншақтарды белгілі бір реттілікпен орналастырады, түстерді сәйкестендіреді.
Үлгілер мен өрнектерді жасау логикалық ойлауды жетілдіреді.
4. Шыдамдылық пен зейінді арттыру
Алқа жасау – мұқияттылық пен дәлдікті талап ететін жұмыс.
Балалар тапсырманы соңына дейін орындап, шыдамдылыққа үйренеді.
5. Еңбекке баулу және өзіндік іс-әрекетті дамыту
Балалар өз қолымен әдемі бұйым жасап, еңбек нәтижесін көреді.
Жауапкершілікті сезініп, өз бетімен жұмыс істеу қабілетін дамытады.
6. Коммуникативтік дағдыларды жетілдіру
Балалар топпен немесе жұппен жұмыс істеп, өзара пікір алмасады.
Бір-біріне көмектесіп, достық қарым-қатынас орнатады.
7. Сәндік-қолданбалы өнерге деген қызығушылықты арттыру
Балалар әшекей бұйымдарды жасауға қызығады.
Өздері жасаған алқаны сыйлық ретінде беру арқылы қуаныш сезімін сезінеді.
Балалар жұмысты тәрбиешінің көмегі арқылы жасайды.
Жасалу жолы:
1. Материалдарды дайындау
Балаларға әртүрлі түсті және пішіндегі моншақтарды таңдап алу мүмкіндігін беріңіз.
2. Жіпті дайындау
Жіпті немесе эластикалық бауды қажетті ұзындыққа дейін кесіңіз (алқаның ұзындығына байланысты).
3. Моншақтарды тізу
Балалар моншақтарды жіпке өткізіп, реттілікпен немесе өз қалауынша орналастырады. Олардың шығармашылық еркіндігін қолдаңыз, бірақ түстер мен пішіндерді үйлестіруге көмектесіңіз.
4. Алқаны жинақтау
Моншақтардың соңын бекіту үшін жіптің ұштарын түйіп, немесе ілмек орнатыңыз.
5. Қосымша сәндеу
Егер балалар қалауынша, алқаны таспалармен, табиғи материалдармен немесе басқа сәндік элементтермен безендіре алады.
Қорытынды:
Алқа жасау балалардың ұсақ моторикасын, шығармашылығын, және зейінін дамытуға көмектеседі. Сонымен қатар, бұл жұмыс балаларға әсемдік пен талғамды бағалауға үйретеді. Балалар өздері жасаған әшекейлерді қоршаған ортасына, әсіресе жақындарына сыйлық ретінде бере алады, бұл олардың еңбектерінің бағаланғанын сезінуіне мүмкіндік береді.
Балабақшада алқа жасау – балалардың шығармашылық, моторикалық және когнитивті қабілеттерін дамытатын қызықты әрі пайдалы іс-әрекет. Бұл тапсырма балаларды еңбекке баулып, олардың өз қолымен әдемі бұйымдар жасауға деген қызығушылығын арттырады.
Үйірме жұмысы
«Әжемнің үйі ақ жайлау»
Күні: 05.11.2024
Тобы: «Балдырған»
Тәрбиеші: Дүйсенбаева А
Тақырыбы: «Әжемнің ертегісі»
Мақсаты: Қазақ халқының ертегілерін әже аузынан естіп, есіне сақтап, күнделікті өмірде белгілі бір мәтінді баяндау кезінде ертегі ішіндегі кейіпкерлердің сөздерін, мақал- мәтелдерді , жұмбақтарды қолдана білуге баулу.
Балабақшада балаларға ертегі айтып беру – олардың ой-өрісін дамыту үшін өте пайдалы іс. Мұндай ертегілер балалардың тіл байлығын арттырып, оларды жақсылық пен жамандықты ажыратуға, адалдық пен достықты бағалауға үйретеді.
Балаларға арналған ертегі айтуда олардың жас ерекшелігін ескеру маңызды. Мысалы, кішкене балаларға қарапайым, қысқа әрі қызықты ертегілер, ал сәл үлкендеріне тереңірек мағыналы әңгімелер айтып беру тиімді. Мысалы, мынадай ертегіні айта аласыз:
Ертегі: "Құлын мен Түлкі"
Бір күні бір құлын орман ішінде жүріп, түлкімен кездесіп қалады. Түлкі құлынға:
— Сен үлкен боласың, күшті боласың, бірақ егер жамандық жасасаң, ешқашан адалдықты таба алмайсың, — дейді.
Құлын түлкінің сөздерін тыңдап, көп ойланып қалады. Ол түлкінің айтқанын есінде сақтап, жақсылық жасап, өзінің жолында адал жүретін болып шешеді. Көп уақыт өткен соң, құлын үлкен атқа айналып, барлық орман жануарлары оны құрметтеп, оның кеңестеріне құлақ асатын болды.
Мұндай ертегілер балаларға жақсы әңгімелер мен өмірлік мәндер береді.
Үйірме жұмысы
«Әжемнің үйі ақ жайлау»
Күні: 03.12.2024
Тобы: «Балдырған»
Тәрбиеші: Дүйсенбаева А
Тақырыбы: «Қамзолды ою-өрнекпен әшекейлейік»
Мақсаты: Балабақшада балалармен қамзолды ою-өрнекпен әшекейлеу — өте шығармашылық әрі қызықты іс-шара. Бұл балалардың қолөнеріне деген қызығушылығын арттырып, олардың эстетикалық талғамын дамытуға мүмкіндік береді. Ою-өрнектер арқылы балалар қазақ мәдениетінен маңызды мағлұмат алады.
Қамзолды әшекейлеу — балалардың қолөнер дағдыларын дамытып, қазақтың ұлттық мәдениетін көрсету үшін керемет мүмкіндік. Міне, қамзолды әшекейлеу үшін балабақшада қолдануға болатын бірнеше қызықты идеялар:
1. Қағаздан немесе мата қиындыларынан ою-өрнек жасау
Қамзолдың моделін қағазға немесе матаға сызып, балаларға осы үлгіге ою-өрнектерді салуды ұсыну. Әр бала өз ойынша өрнектер қосып, оны түрлі түстермен бояй алады.
Қағаздан қиып алған түрлі пішіндермен (жұлдыздар, гүлдер, геометриялық фигуралар) ою-өрнектер жасалуы мүмкін. Балалар ою-өрнектердің мағынасы мен символикасы туралы да әңгіме жүргізіп, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыта алады.
2. Түймелермен әшекейлеу
Қамзолға түймелер мен сәндік элементтерді жапсырып, әшекейлеу үшін балалар түрлі түсті және пішінді түймелерді пайдалана алады.
Бұл тәсіл балалардың ұқыптылығын және қолдарының дәлдігін дамытуға көмектеседі.
3. Мата бояу және сурет салу
Егер қамзолды нақты матаға әшекейлеуді жоспарласаңыз, балаларды мата бояумен таныстырып, оларға матаға сурет салуды үйретуге болады. Әр бала өздігінен ою-өрнектерін таңдап, оларды түстермен бояп шығара алады.
Қарапайым, бірақ әсерлі суреттер — ағаш бұтақтары, гүлдер, күн, ай секілді табиғат көріністерін бейнелеу.
4. Секірмелі ою-өрнек техникасы
Қамзолдың жиегіне немесе қолтық астына арнайы ою-өрнек салынып, оны әр бала түрлі түстермен және түрлі әдіспен толтыра алады.
Балалар ою-өрнектерді тек әшекей емес, сонымен қатар олардың символикасына, мағынасына назар аудара отырып жасайды.
5. Жіптермен және бисермен әшекейлеу
Егер балалардың жасына байланысты арнайы қолөнер құралдары қолдануға мүмкіндік болса, жіптер мен бисерлермен әшекей жасауға болады. Бұл ою-өрнектерге ерекше әсемдік береді.
Балалар шығармашылығын көрсету үшін олардың жұмыстарын көрсету және бағалау өте маңызды. Әшекейленген қамзол тек әдемі емес, балалардың еңбегінің жемісі ретінде ерекше болады
Үйірме жұмысы
«Әжемнің үйі ақ жайлау»
Күні: 17.12.2024
Тобы: «Балдырған»
Тәрбиеші: Дүйсенбаева А
Тақырыбы: «Қоржын деген не?»
Мақсаты: Қоржын жасау — балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, еңбекке баулуға, қолөнер дағдыларын жетілдіруге бағытталған іс-шара. Оның мақсаты бірнеше аспектіні қамтиды: 1. Шығармашылық қабілетті дамыту. Қоржын жасау балалардың қиялын ұштап, өз идеяларын іске асыруға мүмкіндік береді. Олар өздеріне ұнайтын түстерді, пішіндерді және өрнектерді таңдай отырып, шығармашылықтарын көрсетуге үйренеді.
2. Қолөнер дағдыларын дамыту
Қоржын жасау арқылы балалардың қолдары мен саусақтары моторикасын дамытуға болады. Олар мата қиып, жіппен тігіп немесе басқа материалдармен жұмыс істей отырып, қол қимылдарын жетілдіреді.
3. Шыдамдылық пен ұқыптылыққа үйрету
Қоржын жасау — бұл дәлдік пен шыдамдылықты талап ететін жұмыс. Балалар өз жұмыстарын аяғына дейін жеткізу үшін ұқыптылықты және тұрақтылықты үйренеді.
4. Жеке қолөнер шығармашылықтарын бағалау
Әр баланың қоржыны ерекше болғандықтан, олар өз еңбектерін мақтан тұтады. Бұл балалардың өзін-өзі бағалауын арттырып, жеке шығармашылықтарын бағалауға үйретеді.
5. Табиғатпен танысу
Қоржын жасауда қолданылатын материалдардың табиғатпен байланысы болуы мүмкін (мысалы, сабан, ағаш, талшықтар). Бұл балаларды табиғатпен таныстырып, экологиялық сана-сезімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.
6. Топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру
Балалар бір-бірімен бірге жұмыс істеп, бірлескен іс-шаралар арқылы әлеуметтік дағдыларын дамытады. Олар бірге еңбек етіп, бір-бірін қолдап, ортақ мақсатқа жетуге үйренеді.
Қоржын жасау — бұл балаларға тек қолөнерді үйретіп қана қоймай, оларға өмірлік маңызды дағдыларды, оның ішінде шыдамдылық, шығармашылық және еңбексүйгіштік қасиеттерін де дамытуға мүмкіндік береді.
Қоржын жасау — балалар үшін өте қызықты әрі пайдалы қолөнер жұмысы. Бұл процесс балалардың қолдарын дамытуға, шыдамдылық пен шығармашылықты арттыруға көмектеседі. Міне, балабақшада балалармен қоржын жасау үшін қолдануға болатын бірнеше идея:
1. Қағаздан қоржын жасау
Материалдар: түрлі түсті қағаз, қайшы, желім, қарындаштар немесе маркерлер.
Жасалу процесі:
Қағаздан шаршы немесе тікбұрышты пішін қиямыз.
Балалар қағазды қиып, оны қиықтап бүктеп қоржынның пішінін жасауға көмектеседі.
Желікті немесе басқа сәндік элементтерді қолдану арқылы қоржынды әшекейлеуге болады.
2. Сыммен қоржын жасау
Материалдар: жұмсақ сым, таспа немесе мата, түймелер немесе басқа әшекейлер.
Жасалу процесі:
Сымды бірнеше рет қайырып, балаға қолайлы көлемдегі қоржын пішінін жасауға көмектесіңіз.
Сымның ұштарын мата немесе таспамен орап, қоржынның сыртқы көрінісін әдемілеп сәндеуге болады.
Әшекейлер ретінде түймелер, гүлдер немесе басқа элементтерді қосуға болады.
3. Сабаннан немесе талдан қоржын жасау
Материалдар: сабан, жіп, қайшы, желім.
Жасалу процесі:
Сабандарды кішкене бөліктерге қиып, балаларға оларды жіппен немесе желіммен байланыстырып қоржын жасауға мүмкіндік беріңіз.
Қоржынның сыртқы бетіне ою-өрнек немесе басқа сәндік элементтер қосуға болады.
4. Мата мен жіптен қоржын жасау
Материалдар: мата, жіп, қайшы, түймелер немесе бисер.
Жасалу процесі:
Мата қиып, оны тігу арқылы қоржынның пішінін жасаңыз.
Қоржынның ішіне қосымша материалдарды (мысалы, мақта) салып, мата тігісін бекіту арқылы қоржынның құрылымын толықтырыңыз.
Әшекейлеу үшін бисер немесе түймелерді пайдалану балаларға сәндеу дағдыларын үйретеді.
5. Пластикалық бөтелкеден қоржын жасау
Материалдар: пластикалық бөтелке, қағаз, қарындаштар, желім.
Жасалу процесі:
Пластикалық бөтелкені жартылай қиып, оның түбін жабыстырыңыз.
Бөтелкені қағазбен немесе басқа декоративті материалдармен жабу арқылы қоржынның сыртын сәндеуге болады.
Балаларға қоржын жасау барысында пайдалы кеңестер:
Қоржынның әрбір элементін әшекейлеу үшін балаларды өз қиялдарына ерік беріңіз.Әр баланың қоржыны жеке, ерекше болуы үшін оларды бір-біріне ұқсамайтын үлгілерде жұмыс істету маңызды.Бұл жұмыс балалардың креативтілігін дамытып, қолмен жұмыс істегенде шыдамдылықты арттырады.Қоржын жасау балаларға тек шығармашылық жағынан ғана емес, сонымен қатар еңбекқорлық пен өз жұмысына жауапкершілікпен қарауды үйретеді!
Үйірме жұмысы
«Әжемнің үйі ақ жайлау»
Күні: 14.01.2025ж
Тобы: «Балдырған»
Тәрбиеші: Дүйсенбаева А
Тақырыбы: «Мен анамның көмекшісімін»
Мақсаты: Балабақшада "Мен анама көмектесемін" атты тақырыпта іс-шара өткізу өте пайдалы. Бұл балаларға ата-ананы құрметтеуді, еңбекқорлықты және жауапкершілікті үйретеді.
Балаларды ата-анасына көмектесуге баулу.
Еңбекқорлық пен қамқорлық сезімін дамыту.
Тұрмыстық жұмыстарды орындауға қызығушылық қалыптастыру.
1. Әңгімелесу:
Балалардан "Сендер аналарыңа қалай көмектесесіңдер?" деп сұрап, олардың жауаптарын тыңдау.
Үйде қандай жұмыстар атқаратынын (ойыншық жинау, ыдыс жууға көмектесу, дастархан жасау, гүл суару) талқылау.
2. Сурет салу:
Балалар "Мен анама қалай көмектесемін" тақырыбында сурет салып, оны ортаға шығарып әңгімелеп береді.
3. Рөлдік ойын:
Балаларды бірнеше топқа бөліп, әр топқа белгілі бір тапсырма беру. Мысалы:
Бір топ "Ас әзірлеуге көмектесу" сахналық көрінісін көрсетеді.
Екінші топ "Бөлме жинау" ойынын ойнайды.
Үшінші топ "Гүл суару және өсімдіктерге күтім жасау" рөлін сомдайды.
4. Өлең немесе тақпақ айту:
Балалар аналарына арналған өлеңдер немесе тақпақтар айтып, анасын құрметтеудің маңызын түсінеді.
5. Қорытынды:
Балаларға "Бүгін не үйрендіңдер?" деген сұрақ қойып, олардың ойларын тыңдау.
Анаға көмектесудің қуаныш сыйлайтынын айтып, балаларды күнделікті көмектесуге шақыру.
Бұл ойын балалардың еңбекқорлығын, ата-анасына деген сүйіспеншілігін арттыруға көмектеседі!
Үйірме жұмысы
«Әжемнің үйі ақ жайлау»
Күні: 14.01.2025ж
Тобы: «Балдырған»
Тәрбиеші: Дүйсенбаева А
Тақырыбы: «Сән салонында» сюжеттік рөлдік ойын
Мақсаты:Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру, сыпайылыққа үйрету.
Кәсіптік дағдыларды таныстыру (шаштараз, визажист, стилист, маникюр шебері т.б.).
Қиял мен ұжымдасып ойнау қабілетін арттыру
Ойынға қажетті құралдар:
Шаш тарағы, жасанды шаштар, бигуди, бантиктер, әшекейлер.
Ойыншық фен, айна, қылқаламдар, жасанды бояулар.
Маникюр жасауға арналған ойыншық құралдар.
Қағаздан жасалған ақша (төлқұжат немесе чек беру үшін).
Ойын барысы:
1. Сән салонын ұйымдастыру
Балалармен бірге "Сән салоны" бұрышын жасап, орындықтар, айна, сәндік бұйымдар орналастырылады.
Салонға атау ойлап табу (мысалы, "Сұлу әлем", "Гүлдер салоны", "Айна бейнесі" т.б.).
2. Рөлдерді бөлу:
Шаштараз – клиенттің шашын сәндейді (тарау, өріп беру, қыстырғыш тағу).
Визажист – бет әрлеу қызметін көрсетеді (ойыншық қылқаламдармен бояу).
Маникюр шебері – тырнақты "әдемі" қылып бояп, күтім көрсетеді.
Клиенттер – сұлулық салонына келіп, қызмет алады, алғыс білдіреді.
Кассир – ақша қабылдап, чек береді.
3. Ойын процесі:
Клиенттер салонына келіп, өздеріне ұнайтын қызметті таңдайды.
Сән шеберлері клиенттердің сұранысы бойынша жұмыс жасайды.
Қызмет көрсетілген соң, кассада төлем жасалады.
4. Қорытынды:
Ойыннан кейін балалардан алған әсерлері сұралады.
"Сән салонында жұмыс істеу қиын ба?" немесе "Қандай қызмет көрсету ұнады?" деген сұрақтар қойылып, пікірлері тыңдалады.
-Бұл ойын балалардың қиялын дамытып, өз-өзіне күтім жасауды үйретеді, сондай-ақ, түрлі мамандықтармен таныстырады.
"Өрт – тілсіз жау"
Мақсаты:Балаларға өрттің қауіптілігін түсіндіру.
Өрттің алдын алу шаралары мен қауіпсіздік ережелерін үйрету.
Өрт кезінде дұрыс әрекет етуді үйрену.
Балалар, өрт – өте қауіпті апат. Оны "Тілсіз жау" деп бекер айтпайды, өйткені өрттің қай кезде, қай жерде болатынын білмейміз.
От пайдалы болғанымен, оны дұрыс пайдаланбасақ, үлкен қауіпке айналады.
Сондықтан өрттің алдын алу үшін арнайы ережелерді білуіміз керек.
✅ Әңгімелесу:
Өрт қайдан шығады? (Шамадан тыс қызған сымдар, сіріңке, газ, ашық от, найзағай және т.б.)
Өрт неден қауіпті? (Жарақат, түтіннен улану, мүліктің жойылуы)
Өрт шыққанда не істеу керек? (Өрт сөндірушілерді шақыру, қауіпсіз жерге шығу, суды немесе құмды пайдалану)
✅ Өрт қауіпсіздігі ережелері:
1. Сіріңке мен оттықты ойыншық ретінде қолдануға болмайды.
2. Электр құралдарын дұрыс пайдалану керек.
3. Газ плитасын қараусыз қалдырмау керек.
4. Орманда немесе далада от жаққанда, оны міндетті түрде сөндіру қажет.
5. Өрт шыққанда 101 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.
✅ Ситуациялық ойын:
Балаларға әртүрлі жағдайларды ұсынып, олардың дұрыс әрекетін анықтау:
Егер бөлмеде өрт шықса, не істеу керек?
Егер үстіңдегі киім жанса, қалай сөндіру керек?
Орманда өрт көрсең, не істеу керек?
✅ Мақал-мәтелдер:
Отпен ойнама – өрт шығады.
Сақтықта қорлық жоқ.
От – досың да, жауың да.
Балалардан "Бүгін не үйрендіңдер?" деп сұрау.
Өрттен сақтану ережелерін тағы бір қайталау.
"Өрт қауіпсіздігін сақтау – әр адамның міндеті" деген қорытынды ойды бекіту.
Бұл тәрбие сағаты балаларға өрттің қаупін түсіндіруге және оларды сақтық шараларын орындауға үйретуге көмектеседі.
[15:53, 30.01.2025] Аселек: "Тіл – татулық тірегі" тақырыбында тәрбие сағаты
Мақсаты:
Балаларға мемлекеттік тілдің маңызын түсіндіру.
Өзге ұлт өкілдеріне құрметпен қарауды үйрету.
Татулық пен бірліктің құндылығын ұғындыру.
---
Сабақ барысы
1. Кіріспе бөлім
Мұғалімнің сөзі:
Балалар, бүгін біз "Тіл – татулық тірегі" деген тақырыпта әңгімелесеміз.
Тіл – әр халықтың байлығы, ол адамдарды жақындастырады, біріктіреді.
Қазақстанда көптеген ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүреді. Біз бір-бірімізді түсініп, өзара сыйластықта болу үшін әр адамның тілін, мәдениетін құрметтеуіміз керек.
---
2. Негізгі бөлім
✅ Әңгімелесу:
"Татулық" деген сөзді қалай түсінесіңдер?
"Қандай тілдерді білесіңдер?"
"Сендер ана тілдеріңді қалай құрметтейсіңдер?"
✅ Мақал-мәтелдер:
Балаларға мына мақалдарды айтып, олардың мағынасын түсіндіру:
Тіл – халықтың жаны.
Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте.
Тіл достықтың кілті.
✅ Ойын: "Сөз құрау"
Балаларға "Достық", "Татулық", "Тіл" сөздерін беріп, соларға байланысты сөздер немесе сөйлемдер құрату.
✅ Шағын көрініс:
Балалар бір шағын қойылым қойып, онда әртүрлі ұлт өкілдерінің достығы мен ынтымағын көрсетеді (мысалы, қазақ, орыс, өзбек, ұйғыр балалары бірге ойнап, бір-біріне көмектеседі).
---
3. Қорытынды бөлім
Бүгінгі сабақтан не үйрендік?
Тіл мен татулықтың қандай байланысы бар?
Біз әрдайым өз тілімізді құрметтеуіміз керек, сонымен қатар басқа ұлттардың тілдеріне де сыйластықпен қарауымыз керек.
✅ Қорытынды:
Балаларға "Бірлік түбі – береке" деген нақыл сөздің мәнін түсіндіріп, бәріміз татулық пен достықта өмір сүру керектігін айту.
Бұл тәрбие сағаты балаларға тілдің достық пен бірлікті нығайтудағы маңызын түсіндіруге көмектеседі.

