"Академиктің стипендиясы" 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Академиктің стипендиясы" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның ғалымдары туралы білімдерін кеңейту, алған мәліметті қолдануға үйрену,тақырып бойынша түсініп тыңдау, байланыстырып сөйлеу, баяндау машықтарын дамыту. Қазақ халқының белгілі тұлғаларын білу. Оқушылар Академиктің стипендиясы, оның маңыздылығын түсіну керек, қазақ тілінде өз ойларын тұжырымдай алатын деңгейге жетуді түсіну қажет;
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні: 30.11.


Пәні: қазақ тілі

40 минут


Сыныбы: 9



Сабақтың тақырыбы:

Академиктің стипендиясы



Cабақтың SMART мақсаты:

Оқушылар Академиктің стипендиясы, оның маңыздылығын түсіну керек, қазақ тілінде өз ойларын тұжырымдай алатын деңгейге жетуді түсіну қажет;



Міндеттері:

  1. Оқушылардың тілдік дағдысы мен ойлау қабілетін дамыту;

  2. Ғалым болудың маңыздылығын түсіндіру.

  3. Күнделікті өмірде таза қазақша сөйлеуге үйрету.



Оқу нәтижесі:

Ғалым Асқар Жұмаділдаев туралы терең түсінік қалыптасады. Ғалым болудың маңыздылығын түсінеді.



Қолданылатын материалдар:

Презентация, бейнежазба, аудиотапсырма.



Оқыту технологиясы


Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы, диалогтік оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларға жұмыс, орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық.




Формасы мен әдістері:








Топпен жұмыс, жұптық жұмыс,жеке жұмыс, Блум таксономиясы, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әдістері





Ойлау

ды

Блум

бойынша жіктеу

Тапсырма

Мұғалім іс-әрекеті


Оқушы іс-әрекеті

Тіл үйренуде

гі кедергі-лерді жеңу.

Уақыт

Бағалау


Табыс

критерийлері

Дескрип

тор

Ұпай

Жиын

тық ұпай

Баға

лау

дың түрлері


Психоло-

Гия

лық

дайын-дық

1.Психология

лық дайын-дық

2.Топқа бөлу







1. «Ыстық алақан» ойынын өткізу.


Алдымен алақандарын жылдам ысқылап кейін бір-бірінің қолдарынан ұстап оң алақандарын бір-бірінің жылы лебіздерін білдіреді


3








Тақырыпқа деген қызығушылықтарын

артты

ру










Білу.

Түсіну





Өткен сабақта сұрақтарға жауап беру ұсынылған .





10 мин

1.Мақсат қою кезеңі

1. Оқушылар тақырыпты анықтап алады.

2.Бір немесе бірнеше мәселені анықтап алады.

3.Соңғы нәтиженің мақсатын анықтап алу.

2.Жоспарлау кезеңі

1.мәселені талдау, гипотеза шығару, гипотезаны дәйектеу.

2.ақпарат көзін анықтап алу

3.міндеттер қою.



Шешімді қабылдау кезеңі және шағын жобаны орындау кезеңі

1.Қабылданған гипотезаны талқылау.

2. оны қалай ұсыну керек екенін анықтап алу.

3. ақпарат жинау. (интервью, сауалнамалар, бақылау, экспиримент)

Диалогқа түскен кездегі сөздік қорларының мола

юы

10

Өздеріне сұрақ

қою арқылы тақырыптың мазмұнын терең меңгерілуі

1.Тапсырманы түсініп орындады




Өзара топ мүшелері сұрақтарды жауаптармен сәйкестендіреді, топтар бір-бірін бағалайды (критерий ұсынылады)

Тақырыптың өзекті болуы

Мақсаттың толық болып, дұрыс қоюлары

Міндеттердің маақсатпен байланыста болуы

Гипотеаның дәектемесі

Рефлексия



««Тамаша. Жақсы.Нашар» тәсілі

(Топтар жұмыстарымен алмасады ) Дескрипторға сүйене отырып, табиғи құбылыстар арқылы бағалайды.












«Жигсо» әдісі.


Мәтінмен жұмыс. 71 бет.

Топтық жұмыс

Деңгейлік тапсырма

Өткізу барысы: Орындықтың сырт жағына әр түсті стикерлер жабыстырылады, түстер арқылы оқушылар топтасады.




Жигсо әдісі бойынша әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмаларды топта талдайды.өз тапсырмаларын басқа топқа барып түсіндіреді.Өзара пікір-алысу арқылы тапсырманы орындап, түсінгендерін бір-біріне жеткізеді.



15






Түсіну


Сыни тұрғыдан ойлау

«Ыстық орындық»


Оқушылардың сұрақтары


.

5

Тақырып бойынша диалогқа түседі, сөздік қорлары арттады.


1.Тақырыпты ашуда белсенділік артты

2. Тақырып ашуда тырысты

3. Белсенділік артпады

3







2





1

6


Рефлексия

Үй жұмысы

6-тапсыр

ма

72 бет



Рефлексия «Миға шабуыл»

Рефлексия «ПОПС формуласы», «1 минуттық ЭССЭ» (сабақтан алған білім, білігі, үйренген дағдылары, алған әсерлері бойынша бір сурет салу және бес сөз жазу арқылы ойын білдіреді.





3





Бағалау парағындағы

















Оқушының Аты-Жөні

Дескрип

тор

Ұпай

Жиын

тық ұпай




Тапсырманы түсініп орындады





Братенькова В




Веретельникова Е




Винтовкина А




Жолтых Е




Зуева Е




Гулина А




Зырянова Д




Кашкарова Н




Лаврешина А




Пойда О




Черненко Н




Селина С




Сенникова Д




Шепелева М




Фенина А




Иншакова А




Савченко М




























































1)Ғалым деген кім?







2) Ғылым деген не?









3)Қазақстандағы қандай атақты ғалымдарды білесің?









4) Сені қай ғылым саласы қызықтырады?



















 Бүкіл ғұмырын ғылым

жолына сарп еткен

үнемі ізденіс жолындағы тұлға.



------------------------------------------------------------------------------------





Адамның табиғат, коғам және өзінің танымы

туралы білім алуға бағытталған рухани

кызметінің ерекше

-----------------------------------------------------------------------------------





 Әл-Фараби, Жүсіп Баласағұни,

Қожа Ахмет Йасауи, М. Хайдар Дулати,

К.Жалаири және басқалар.

XIX ғасырда Қазақстанның  ғылымында

П.П.Семенов-Тян-Шанский, Н. П. Рычков,

П. М. Мелиоранский, В. В. Радлов, В. В.

Бартольд, А. А. Диваев, Ч. Уәлиханов 

-------------------------------------------------------------------------------------



Гуманитариялық ғылымдар,

математика және жаратылыстану





«ПОПС» формуласы

Менің ойымша...





Себебі мен оны...деп түсіндіремін





Оны мен ....деген мысалдармен дәлелдей аламын.





Осыған байланысты мен...деген шешімге келдім.





«ПОПС» формуласы

Менің ойымша...





Себебі мен оны...деп түсіндіремін





Оны мен ....деген мысалдармен дәлелдей аламын.



Осыған байланысты мен...деген шешімге келдім.























Picture 16










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1095
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі