«Әке-шаңырақтың тірегі»
Әкелермен кездесу
Мақсаты:
1.Әкенің отбасындағы жетекші тұлға және отбасы мүшелерінің бала тағдырына,тәрбиесіне деген жауапкершілігін арттыру;
2.Дұрыс шешім қабылдауға,отбасындағы психологиялық ахуалды жақсартуға дағдыландыру;
Көрнекілік: экран,слайд,ватман,маркерлер,стикер, «Тілек»ағашы
Барысы:
|
Құрылымы, стратегиялар |
Мұғалімнің әрекеті |
Әкенің әрекеті |
||
|
Топқа бөлініп отыру |
«Тілек»ағашындаға түрлі- түсті стикерлерді таңдау арқылы 4 топқа бөліну |
Әр әке өзіне ұнаған түсті таңдау арқылы топқа бөлінеді |
||
|
Танысу сәті «Есіміңіз кім?» |
Шарты: 1.Есіміңіз кім? 2.Сіздің есіміңіз қандай мағына береді? |
Әр әке орнынан тұрып, өзін таныстырады. |
||
|
Елестету |
«Балбырауын» күйі орындалады. Сіздерге не елестеді? |
Әкелер көздерін жұмып,күй тыңдайды. Әркім өз пікірін айтады. Мысалы:Кең дала, домбыра, аттың шабысы,киіз үй, дастархан басындағы отбасы, бала,т.с.с |
||
|
Ассоциация |
«Бала»сөзіне ассоциация жасау |
Топта ақылдасады, топтастырады. |
||
|
Ортақ тізім таңдау |
Бірінші орынға қай сөзді қояр едіңіз? |
БАЛА 1. 2. 3. Әр топ өз пікірін қорғайды |
||
|
|
Бала тәрбиені қайдан алады? Жауаптарды тыңдап, қорытындылау. Тақырыпты ашу |
Топта ақылдасады, ортаға салады. Отбасында,мектепте,достарынан,т.с.с. |
||
|
Ой толғаныс |
Ұқсастықтары мен айырмашылықтары |
Топта ақылдасып,кестені толтыру.ортаға салу. |
||
|
Жағдаяттан қалай шығасыз? |
1.Сіздер балаға тек қана ата
-ана
емес,дос болуларыңыз керек. Бұл үшін не істеулеріңіз керек?
5.Сіз балаңыздың өтірік
айтатынын байқадыңыз? Не істер едіңіз?
7.Бала тәрбиесінде
қандай әдісті жиі қолданасыз? |
Топта ақылдасады,ортақ шешімді ортаға салады. |
||
|
Сергіту сәті «Сіз балаңызды білесіз бе?» |
1.Балаңыздың туған күні қашан? 2.Сынып жетекшісінің аты-жөні кім? 3.Балаңыздың парталас көршісі кім? 4.Балаңыз 1- сыныпқа қай жылы барды? 5.Балаңыздың сүйікті асы не? 6.Балаңыз спорттың қай түрін жақсы көреді? 7.Балаңыз қандай түсті жақсы көреді? 8.Балаңыздың аяқ киім өлшемі қандай? 9.Балаңызды еркелетіп қандай сөз айтасыз? 10.Балаңыз сізді ренжіткенде ең алдымен аузыңызға қандай сөз түседі? |
Доп арқылы сұрақтарға жылдам жауап беру
|
||
|
«Балама хат»
|
Музыка қосылады. |
Әр әке өз баласына оған жақсы көретінін,сенім артатынын,өмірінің жалғасы екенін айтып хат жазады
|
||
|
«Тілек»ағашы |
|
Стикерге әр әке бала тәрбиесіне байланысты ақыл-кеңестерін оқып,іледі. |
||
|
Қорытындылау |
Бейнеролик көрсету Жадынама тарату,кездесуді қорытындылау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әке-шаңырақтың тілегі"
"Әке-шаңырақтың тілегі"
«Әке-шаңырақтың тірегі»
Әкелермен кездесу
Мақсаты:
1.Әкенің отбасындағы жетекші тұлға және отбасы мүшелерінің бала тағдырына,тәрбиесіне деген жауапкершілігін арттыру;
2.Дұрыс шешім қабылдауға,отбасындағы психологиялық ахуалды жақсартуға дағдыландыру;
Көрнекілік: экран,слайд,ватман,маркерлер,стикер, «Тілек»ағашы
Барысы:
|
Құрылымы, стратегиялар |
Мұғалімнің әрекеті |
Әкенің әрекеті |
||
|
Топқа бөлініп отыру |
«Тілек»ағашындаға түрлі- түсті стикерлерді таңдау арқылы 4 топқа бөліну |
Әр әке өзіне ұнаған түсті таңдау арқылы топқа бөлінеді |
||
|
Танысу сәті «Есіміңіз кім?» |
Шарты: 1.Есіміңіз кім? 2.Сіздің есіміңіз қандай мағына береді? |
Әр әке орнынан тұрып, өзін таныстырады. |
||
|
Елестету |
«Балбырауын» күйі орындалады. Сіздерге не елестеді? |
Әкелер көздерін жұмып,күй тыңдайды. Әркім өз пікірін айтады. Мысалы:Кең дала, домбыра, аттың шабысы,киіз үй, дастархан басындағы отбасы, бала,т.с.с |
||
|
Ассоциация |
«Бала»сөзіне ассоциация жасау |
Топта ақылдасады, топтастырады. |
||
|
Ортақ тізім таңдау |
Бірінші орынға қай сөзді қояр едіңіз? |
БАЛА 1. 2. 3. Әр топ өз пікірін қорғайды |
||
|
|
Бала тәрбиені қайдан алады? Жауаптарды тыңдап, қорытындылау. Тақырыпты ашу |
Топта ақылдасады, ортаға салады. Отбасында,мектепте,достарынан,т.с.с. |
||
|
Ой толғаныс |
Ұқсастықтары мен айырмашылықтары |
Топта ақылдасып,кестені толтыру.ортаға салу. |
||
|
Жағдаяттан қалай шығасыз? |
1.Сіздер балаға тек қана ата
-ана
емес,дос болуларыңыз керек. Бұл үшін не істеулеріңіз керек?
5.Сіз балаңыздың өтірік
айтатынын байқадыңыз? Не істер едіңіз?
7.Бала тәрбиесінде
қандай әдісті жиі қолданасыз? |
Топта ақылдасады,ортақ шешімді ортаға салады. |
||
|
Сергіту сәті «Сіз балаңызды білесіз бе?» |
1.Балаңыздың туған күні қашан? 2.Сынып жетекшісінің аты-жөні кім? 3.Балаңыздың парталас көршісі кім? 4.Балаңыз 1- сыныпқа қай жылы барды? 5.Балаңыздың сүйікті асы не? 6.Балаңыз спорттың қай түрін жақсы көреді? 7.Балаңыз қандай түсті жақсы көреді? 8.Балаңыздың аяқ киім өлшемі қандай? 9.Балаңызды еркелетіп қандай сөз айтасыз? 10.Балаңыз сізді ренжіткенде ең алдымен аузыңызға қандай сөз түседі? |
Доп арқылы сұрақтарға жылдам жауап беру
|
||
|
«Балама хат»
|
Музыка қосылады. |
Әр әке өз баласына оған жақсы көретінін,сенім артатынын,өмірінің жалғасы екенін айтып хат жазады
|
||
|
«Тілек»ағашы |
|
Стикерге әр әке бала тәрбиесіне байланысты ақыл-кеңестерін оқып,іледі. |
||
|
Қорытындылау |
Бейнеролик көрсету Жадынама тарату,кездесуді қорытындылау |
|
шағым қалдыра аласыз













