Қысқа мерзімді жоспар
|
САБАҚ тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар кешені |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Пән мұғалімі:Утегалиев А.Б |
|||||||
|
СЫНЫП: 7 сынып |
Қатысатындар саны: |
Сабақта жоқ: |
||||||
|
Бұл сабақ қатыстыратын танымдық мақсат(тар) |
7.3.2.2 Дене жаттығуларының алдында жалпы қыздыру жаттығуларын жасау және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының құрамын көрсету 7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау |
|||||||
|
|
Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады: |
|||||||
|
гимнасатика сабағының қауіпсіздік ережесін ұғындыру.
|
||||||||
|
Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады: |
||||||||
|
Басқа оқушыларды байқау және оларға сындарлы пікір айту.
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады: |
||||||||
|
Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару. Топтық жұмысты сенімді жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасау |
||||||||
|
Жетістік критерийлері |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар дене бөліктері |
||||||||
|
|
||||||||
|
Диалог/жазу үшін сынып ішіндегі пайдалы тіл: |
||||||||
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Алдыңғы білімдер |
Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Құралдар |
|
|||||
|
басы |
Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу. 2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру. 3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру ,аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.
Бір орында жалпы дене шынықтыру
жаттығуларын орындау. |
Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң. Бастау-тоқтау дабылы ретінде барабан. |
|
|||||
|
Ортасы ортасы |
(С) Берілген элементтер саны тапсырылады (мысалы, 4, 6, 8). Олардан жаттығу ойластыру қажет. 2 немесе одан артық оқушылар топтары қатыса алады. Тапсырманы топ таңдаған оқушы орындай алады. Мысалы, акробатика элементтері берілген: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, жауырынға тұру, көпір, бұрыш жасап отыру, жартылай шпагат, аяқта тепе-теңдік ұстау, 180 градусқа (С, Ф) Командалардан 10 м арақашықтықта екі оқушы тұрады және тік қалыпта еденде құрсау шеңбер ұстап тұрады. Мұғалімнің белгісі бойынша командалардағы ойыншылар жүгіреді, алға қарай аударылып түсіп құрсауға секіреді, одан әрі бағандарды айналып жүгіріп, кері қарай құрсаудан өтеді де (жүгіріп өтеді), эстафетаны келесі ойнышыға береді.
(С, К, Т) Комбинацияларды орындау сәтінде дененің тепе-теңдігін сақтау маңыздылығын зерттеңіз. Барлығы бірнеше секунд бойы ұстап тұруға болатын жаттығулар комбинациясын орындап, бір аяқпен тепе-теңдікті сақтауға тырысады. |
Мұғалімге ысқырық.
Конустар. Бағалау криерийлері үшін Негізгі қимыл қабілеттері ресурсын қараңыз (2-кітап, қашықтыққа секіру, 21-24 бб):
|
|
|||||
|
Соңы
|
|
Спорт алаңы. |
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Түрленім – көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру |
||||||
|
|
|
||||||
|
Сын-пікір Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма? Оқушылар бүгін не үйренді? Оқу ортасы қандай болды? Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма? Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім? |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)? 1: 2: Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)? 1: 2: Сынып пен жеке тұлғалар туралы келесі сабақ туралы хабар беретін не білдім? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акробатика
Акробатика
Қысқа мерзімді жоспар
|
САБАҚ тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар кешені |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Пән мұғалімі:Утегалиев А.Б |
|||||||
|
СЫНЫП: 7 сынып |
Қатысатындар саны: |
Сабақта жоқ: |
||||||
|
Бұл сабақ қатыстыратын танымдық мақсат(тар) |
7.3.2.2 Дене жаттығуларының алдында жалпы қыздыру жаттығуларын жасау және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының құрамын көрсету 7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау |
|||||||
|
|
Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады: |
|||||||
|
гимнасатика сабағының қауіпсіздік ережесін ұғындыру.
|
||||||||
|
Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады: |
||||||||
|
Басқа оқушыларды байқау және оларға сындарлы пікір айту.
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады: |
||||||||
|
Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару. Топтық жұмысты сенімді жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасау |
||||||||
|
Жетістік критерийлері |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар дене бөліктері |
||||||||
|
|
||||||||
|
Диалог/жазу үшін сынып ішіндегі пайдалы тіл: |
||||||||
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Алдыңғы білімдер |
Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Құралдар |
|
|||||
|
басы |
Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу. 2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру. 3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру ,аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.
Бір орында жалпы дене шынықтыру
жаттығуларын орындау. |
Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң. Бастау-тоқтау дабылы ретінде барабан. |
|
|||||
|
Ортасы ортасы |
(С) Берілген элементтер саны тапсырылады (мысалы, 4, 6, 8). Олардан жаттығу ойластыру қажет. 2 немесе одан артық оқушылар топтары қатыса алады. Тапсырманы топ таңдаған оқушы орындай алады. Мысалы, акробатика элементтері берілген: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, жауырынға тұру, көпір, бұрыш жасап отыру, жартылай шпагат, аяқта тепе-теңдік ұстау, 180 градусқа (С, Ф) Командалардан 10 м арақашықтықта екі оқушы тұрады және тік қалыпта еденде құрсау шеңбер ұстап тұрады. Мұғалімнің белгісі бойынша командалардағы ойыншылар жүгіреді, алға қарай аударылып түсіп құрсауға секіреді, одан әрі бағандарды айналып жүгіріп, кері қарай құрсаудан өтеді де (жүгіріп өтеді), эстафетаны келесі ойнышыға береді.
(С, К, Т) Комбинацияларды орындау сәтінде дененің тепе-теңдігін сақтау маңыздылығын зерттеңіз. Барлығы бірнеше секунд бойы ұстап тұруға болатын жаттығулар комбинациясын орындап, бір аяқпен тепе-теңдікті сақтауға тырысады. |
Мұғалімге ысқырық.
Конустар. Бағалау криерийлері үшін Негізгі қимыл қабілеттері ресурсын қараңыз (2-кітап, қашықтыққа секіру, 21-24 бб):
|
|
|||||
|
Соңы
|
|
Спорт алаңы. |
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Түрленім – көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру |
||||||
|
|
|
||||||
|
Сын-пікір Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма? Оқушылар бүгін не үйренді? Оқу ортасы қандай болды? Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма? Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім? |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)? 1: 2: Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)? 1: 2: Сынып пен жеке тұлғалар туралы келесі сабақ туралы хабар беретін не білдім? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














