Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Акробатикалық элемент кешендері. Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ:Акробатикалық элемент кешендері |
Мектеп: «Көгедай орта мектебі»КММ |
|
|||
Мұғалімнің аты-жөні: Испаев Р.Т. |
|
||||
Сынып:7 |
Қатысқаны:12 |
Қатыспағаны: |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.3.2.2 Жалпы дене жаттығуларын өткізу және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының құрамын көрсету |
|
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жалпы акробатикалық жаттығулуар элементтерін біледі, орындайды. |
|
|||
|
|
|
|||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: Алға, артқа домалап, жауырынға тұру, жартылай шатқа отыру, көпірше жасауды меңгереді. |
|
||||
|
|
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Толық шатқа отыруды біледі.Акробатикалық жаттығу элементтерін біледі, көрсетеді. |
|
||||
|
|
||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:Оқушылар акробатикалық жаттығуларды рет-ретімен орындайды |
|
|||
|
|
|
|||
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Гимнастикалық төсеніш, гимнастические маты, gymnastic mates, ысқырық, свисток,whistle аунау, кувырок, grupmtnt. Үш тілдік әдістерін қолданамын. |
|
||||
|
|
||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Бізге акробатикалық жаттығулуардың не үшін қажет екенін білесіз бе? Сіз ережелерін қадағалайсыз ба? |
|
||||
|
|
||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Бізге акробатика жаттығуларында қауіпсіздік туралы білу қажет деп ойлайсыз ба? Жинақталу кезінде қандай бұлшық ет жұмыс істейді? |
|
||||
|
|
||||
Не себепті .....деп ойлайсыз?Алға, артқа домалау кезнде қандай бұлшық еттер жұмыс атқарады? |
|
||||
Жоспарланған уақыт |
45 мин |
|
|||
|
|
|
|||
Ишара мадақтау,ынталандыру, қолпаштау. |
|
||||
Алдыңғы оқу |
Оқушылар акробатикалық жаттығулардың кауіпсіздік ережесін біледі. Акробатикалық жаттығу элементтерді орындай алады. |
|
|||
Жоспар |
|
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Басы 10минут |
Сапқа тұрғызызу, сәлемдесу. Сабаққа дайындығын тексеру. Өтетің сабақтын жалпы мақсатымен таныстыру. Сергіту сәті ретінде Қозғалыс жаттығулары: 1.Тізені кезекпен көтеріп жүгіру;2.Екі қол артта, өкшені артқа сермеу; 3.Екі қол белде, аяқтарын кезекпен тіке алға сермеу; 4.Екі қол желкеде, аяқтарын тіке артқа сермеу; 5.Оң және сол жамбаспен жүгіру, екі қолдарын алға, артқа айналдыру. 6.Тікелей аяқтарын қайшылап жүгіру. |
Ысқырық |
|||
Ортасы 25 минут |
«Уақыт шеңбері» оқушылар шеңберге тұрадыжәне әр оқушы бір-бір гимнастикадық акробатикалық жаттығуларды атапмәліметбереді, бір-бірін толықтырып отырады. Топқа бөлу: Оқушыларды екіге бөлемін: ұлдар, қыздар болып екі топқа бөлінеді Топтық жаттығулар: 1.оқушыларқатармен кезектесіп, жинақталып алға, артқа домалау әдістерін көрсетеді. 2.Оқушылар топпен жаттығу орындау арқылы жауырынға тұру, жартылай шатқа отыру, толық шатқа отыруды , көпірше жасауды көрсетеді. Гимнастика жайлы «Сұрақ -жауап» әдісі арқылы шолу жасау, оқушылардың біліміндерін толықтырамын. 3. Оқушылар бөлінген топтары бойынша акробатикалық элементтерді көрсете біледі. «Эстафеталық ойын» әдісі арқылысабақта меңгерген акрабатикалық жаттығу элементерін қолданады. . |
Гимнастикалық Төсеніштері. Кеңістікте жүгіру. Гимнастика төсеніштер. Кедергілер. |
|||
Соңы 10 минут |
1. Оқушылар бір-біріне кері байланыс ұсынып, «сныптасынан алған кеңес» әдісі арқылы сабақта алған әсерлерін ой елегінен өткізеді . Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) Гимнастика жайлы видео сюжеттерқарастыру. Бағалау:Акробатикалық элементтерді көрсету кезінде жаттығуларды толық, нақты, дұрыс орындау техникасы арқылы критериалды бағалау арқылы бағаланады. |
Бағалау парағы |
|||
Қосымша ақпарат |
|
||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||
Жоғары деңгейдегі оқушыны техникасын мейлінше дұрыс орындауға ынталандыру. |
Акробатикалық жаттығулар элементтерін орындау кезінде дырыс техникасын көрсету арқылы. |
Тарих,Физика пәнімен. |
|||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Сабақтың мақсат міндеттері орындалды Оқушылар акробатикалық жаттығуларды орындауды үйренді Сабақ қызықты жоғары деңгейде өтті Берілген тапсырмалар оқушылардың деңгейіне сәйкес болды Уақытты тиімді қолданға тырыстым Спорттық жабдықтардың санын көбейтусабақтың тығыздығын арттыру үшін |
||||
|
|
Алға және артқа қарай аударылып түсу жаттығуларын орындаңыз. Олардың
байланысы туралы әңгімелеңіз.
.
Дескриптор: Білім алушы
- жаттығуды талапқа сай орындайды;
- секіру барысындағы қиындықтарды атайды;
- домалау кезіндегі қиындықтарды атайды;
- жаттығуды орындауға қатысты тәуекелдерді сипаттайды;
- қауіпсіздік ережелерді сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
7 сынып оқушыларының акробатика жаттығу элементтерінің 5 балдық жүйе мен критериалды бағалау кестесі
№ |
Аты-жөні |
Алдыға домалау техникасы |
Артқа домалау техникасы |
Жауырынға тұру техникасы |
Жалпы ұпай |
Жиынтық балы, бағасы |
1. |
Нұкиев С |
4 |
3 |
5 |
12 |
80%-4 |
2. |
Қанатбеков Т |
5 |
4 |
5 |
14 |
90%-5 |
3. |
Қамиев Т |
2 |
2 |
3 |
7 |
40%-3 |
4. |
Қабдолда Т |
5 |
5 |
5 |
15 |
100%-5 |
5. |
Айдын Ұ |
4 |
5 |
2 |
11 |
70 %-4 |
6 |
Салауат З |
5 |
5 |
5 |
15 |
100%-5 |
7 |
Маратов Е |
4 |
5 |
5 |
14 |
90%-5 |
8 |
Жақанова А |
5 |
3 |
4 |
12 |
80%-4 |
9 |
Тоқтарбаева А |
4 |
4 |
3 |
11 |
70%-4 |
10 |
Жұмашева Б |
5 |
5 |
5 |
15 |
100%-5 |
11 |
Сақажанова П |
4 |
5 |
5 |
14 |
90%-5 |
81%-100% - «5» баға, 51%-80% - «4» баға, 21%-50% - «3» баға.