Акробатикалық элементтер кешені. Баскетбол.Кеудеден екі қолмен допты беру. 7 Ә сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Акробатикалық элементтер кешені. Баскетбол.Кеудеден екі қолмен допты беру. 7 Ә сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Акробатикалық жаттығу алға қарай домалауды орындайды Оқушылар көпшілігі орындай алады: Акробатикалық жаттығу жауырынға тұрады Кейбір оқушылар орындай алады: Акробатикалық жатттығу көпіршені жасайды
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Алматы облысы білім басқармасының еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«Абылай хан атындағы № 4 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Бекітемін»

--------------

Мектеп директоры

Л.Тункаева

Ашық сабақ


Shape1

Акробатикалық элементтер кешені.

Баскетбол.Кеудеден екі қолмен допты беру.


Тақырыбы:












Дене шынықтыру пәні мұғалімі:Умирова Жадыра Мусаевна


Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық элементтер кешені.

Баскетбол кеуден екі қолмен допты беру


Бөлім

3-бөлім Гимнастика арқылы когнитивті және денені басқару дағдылары

Педагогтің аты-жөні

Умирова Жадыра Мусаевна

Күні:

13.11.2025ж

Сынып: 7 «Ә»

Қатысушылар саны:.

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Акробатикалық элементтер кешені

Баскетбол кеудеден екі қолмен допты беру


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7. 1. 2. 1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау

Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Акробатикалық жаттығу алға қарай домалауды орындайды

Оқушылар көпшілігі орындай алады:

Акробатикалық жаттығу жауырынға тұрады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Акробатикалық жатттығу көпіршені жасайды



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

15мин





Ұйымдастыру

Зeйнiндepiн cабаққа шoғыpландыру

«Сабақ беру үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу үшін «Миға шабуыл» әдici

Қандай суреттер көріп тұрсыңдар?


Shape2 Бұның барлығы акробатикалық жаттығуларға жатады.







Ал енді бүгінгі өтетін тақырыбымыз

Акробатикалық элементтер кешені.

Баскетбол кеудеден екі қолмен допты беру

1.Акробатикалық жаттығулар дегеніміз не ?

















Техника қауіпсіздігін ескерту.

Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару.

1.Денені қыздырып алмай күрделі жаттығуларды орындауға болмайтындығы есте ұстаңдар.

2.Гимнастикалық құрал-жабдықтарда тек қана мұғалімнің көмегімен жаттығу керек.

3.Жүгіріп келіп секіретін жолда және секіріп түсетін орында тұруға болмайды.

4.Секіріп түсетін жерлерге гинастикалық төсеніш төсеу қажет.

5.Спорт жабдықтарынан (ат, бөрене, гимнастикалық қабырға) секіргенде, жерге міндетті түрде екі аяқпен түсу керек.

6.Біріңнен соң бірің жүріп келе жатқан кезде және жаттығу орындау кезінде ара қашықтық қатаң сақталсын.

7.Гимнастикалық құрал-жабдықтардың қолдануға жарамдылығын анықтап алу қажеттілігін ұмытуға болмайды. Құрал-жабдықтардың таза болуын, тот баспауын қадағалап отыру керек. Снарядтарын бекітілуі мұқият тесерілсін.

8.Арқан бойымен төмен түскенде екі қолымен кезек ұстап, екі аяқпен демеп, асықпай түсу керек.

9.Гимнастика сабағында міндетті түрде арнаулы киім кию қажет екенін ұмытуға болмайды.


10.Гимнастикалық таяқшамен немесе секіртпемен жаттығу орындағанда, оларды жақын тұрған балаларға тигізіп алмауды қатты ескеру керек.


Саптық жаттығулар:

1.Оңға бұрыл!

2.Солға бұрыл!

3.Кері айнал!

4.Секіріспен кері айнал!

5.Оңға!

Жүру жаттығулары:

а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп бас!

ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас!

б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас!

в) қол алда, жартылай отырып бас!

г) қол еркін, толық отырып бас!

ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп,қолды соғу



ЖДЖ орындауын және Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.


Оқушылар тақырыпты анықтайды.

Мақсатты айтады.







Арқанға өрмелеп жатыр

Есектен секіріп

Тепе-теңдік сақтаған баланы















Сұрақтың жауаптары:







1. Акробатикалық жаттығулар — бұл адамның күшін, ептілігін, тепе-теңдігін және икемділігін дамытатын дене қимылдары мен қозғалыстар жиынтығы.

Мысалы, акробатикалық жаттығуларға мыналар жатады:

Көпірше жасау (мостик)

Көтеріліп тұру, аударылу, домалау

Қолдың үстінде тепе-теңдікті сақтау

Секіру және әртүрлі сальто элементтері















































Жаттығуларды қайталайды
















Жаттығуларды қайталайды










Бой жазу және ЖДЖ жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.


«Суреттер сөйлейді»














Асқат Әлимов

«Интербелсенді әдістерді қолдану» 2009 Алматы.


«5 әдістен-

50 әдіске» әдістемелік жинақ









Дене шынықтыруды оқытудың денені салауатты шынықтыру, спорттық-спецификалық қозғалу, техникалық қауіпсіздік дағдылары мен дене бітімі қабілеттерін меңгеруге бағытталған ӘНХ басшылыққа алу.

https://www.youtube.com/watch?v=aVli4VCB2i0



























































бой жазу жаттығулары сілтемесі

















Жалпы дамыту жаттығулар сілтемесі






Сабақ

тың ортасы

25 мин








  1. Акробатика (аяқтың ұшымен жүремін) · күш жұмсай орындалатын дене шынықтыру жаттығуларының бір түрі; · цирк өнерінің жанры (акробатикалық күш жұмсау, секіру арқылы орындалады); · спорт түрі (спорттық гимнастика) Акробатика біздің заманымыздан бұрын шамамен 2300 жылы Ежелгі Мысырда, Грекияда, тағы басқа елдерде пайда болды. Акробатикалық жаттығулар алғаш қалалардың ашық алаңдарында, базарларында орындалды. Бертін келе цирк аренасына көшіп, жаттығулары күрделене бастады. Акробатика – қазір спорттың кең тараған бір түрі. Қазақстанда спорттық акробатика


  1. 1933 жылдан тарай бастады және одан тұңғыш чемпионат 1949 жылы өткізілді.


Алға домалау жаттығу жасаушы оқушы жиырылып отырады, бас екі тізенің арасына қарай еңкейтіледі. Қауіпсіздендіруші көмекші бала бір қолының алақанын оның желкесіне қояды. Аяқты тіреп итерілу қарсаңында және домалап түсудің алдында қауіпсіздендіруші қолымн жаттығушының желкесіне басып, басын төсенішке тигізбей, екі тізесіне қарай жақындатады, сөйтіп,денені бірден аударып түсіруге көмектеседі. Алға қарай домалап түсуді өз бетінше көмекшінің көмегінсіз жасап үйрену.

Артқа қарай домалап түсуді үйренгенде жүйелілік барынша сақталған жөн. Артқа домалап түсуде әуелі шалқалап жатып, қолды иықтан асыра тіреу арқылы артқа тербетілу әдісімен басталады. Келесі кезен-жиырылып отырудан артқа домалап түсу, қолды тіреп тізерлеп отыру; домалап асып түсіп, аяқты алшақ қойып тіреп тұру; артқа қарай домалап асып түсу арқылы қолды тіреп отырғаннан кейін, жоғары секіру, аяқты бірге ұстап артқа қарай домалап асып түсу.

Жауырынға тұру бүгіліп отырған қалыптан артқа домалау және жауырынға тұру акробатикалық құрама жаттығуын орындау техникасы. Домалап түсу жаттығуын орындай отырып, бүгіліп отыру жағдайына тез келуге тырысу керек . Ол үшін жауырынға домалап түсу кезінде жамбастың еденнен жеңіл көтерілуіне көмек беру мақсатында қолды белсенді қимылға көшіру керек; жауырынға тұруға әрекет ету кезінде жауырынды гимнастикалық төсенішке қатты ұрып алудан сақтана отырып, арқаны дөнгелете бүгіп барып, иыққа тұра қою қажет
.

Көпірше жасау

Екі аяқты алшақ қойып, жамбасты ілгері жіберіп шалқайғанда, бас пен екі қолды артқа қарай қатар иіп, қолды жерге тіреу керек. 2

Жіберілуі мүмкін қателіктер: қол мен аяқтың бүгіліп кетуі, қол мен дене аралығы 180°-тан кем болуы, қолмен аяқтың арасы иық кеңдігінен не кең, не тар болуы және т.б. 

Қарлығаш жасау

Қарлығаш кейпіне келу, алға аунап түсу, көпір жасау, жауырынға тұру, жартылай шатқа отыру.

Колесо фортуны ойыны .


1.Акробатикалық жаттығулары дегеніміз не?

2Акробатикалық жаттығулар түрлері қандай?

3Тепе-теңдік жаттығулары дегеніміз не ?

4 Тепе-теңдік жаттығулап түрлері қандай?

5.Акробатика біздің заманымыздан бұрын қай жылы дами бастады?

6 Акробатика қай елдерде пайда болды?

7Акробатика Қазақстанда қай жылы дами бастады?

8 Қазақстанда тұңғыш чемпионат қай жылы өтілді

Ал енді 3 сағатымызға байланысты Баскетбол добын екі қолмен кеудеден беру тоқталайық



1.Допты екі қолмен беру әдістері

Кеудеден екі қолмен беру

Еденге екі қолмен соғып беру

«Геймификация» әдісі бойынша түсінгендерін зерттеу

«Колесо» ойыны

  1. Баскетболда 1 командада неше ойыншы ойнайды?

  2. Баскетбол ойынын кім ойлап тапты?

  3. "Баскетбол" сөзі қандай мағынаны білдіреді?

  4. "basket" сөзі қандай мағынаны білдіреді?

  5. 1 командада 5 ойыншыдан артық ойнауға болады ма?

«Қабырға сөзі» ойыны

















































Жаттығуды қайталайды
















Жаттығуды қайталайды






Жаттығуды қайталайды


Есімдері аталған білім алушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді.



Тақтаға шыққан суреттер арқылы баскетбол ойынының элементтерін атайды.





























































































https://www.youtube.com/watch?

v=So792zB7f8E


https://www.voutube.com/watch?

V=g:T435OWgXy4


































Баскетбол ойынының сілтемесі









Слайдтағы


көзге арналған жаттығулар сілтемесі













https://www.youtube.com/watch?v=bJ1x6gK577c







https://www.youtube.com/watch?v=bJ1x6gK577c






https://www.youtube.com/watch?v=bJ1x6gK577c




https://www.youtube.com/watch?v=bJ1x6gK577c


https://wordwall.net/ru/resource/10693880



https://onlinemektep.org/schedule/07.03.2022/lesson/5a78e270-13c9-4691-8dd7-f78b4b625001




Сабақ

тың соңы

5мин

Рефлексия

Футбол, волейбол, баскетбол доптарына қорытындысын түстер бойынша айқындау

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.


Баскетбол «Өте жақсы»

Волейбол «Жақсы»

Футбол «Орташа»






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі