Материалдар / Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
11. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану Әр түрлі қозғалыс комбинациясын құру жә неоны дене жаттығуларын орындау кезінде жүйелі қолдана білу Қимыл-қозғалыс комбинацияларының жиынтығын құрастырады. Жаттығуды орындау барысында жетілдіру тұстарын анықтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
593
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 31


Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып






Күні






Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

3-бөлім. Гимнастикадағы денені басқарудың қозғалыс дағдылары

Сабақ тақырыбы

Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру

Оқу мақсаттары

11. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану

Сабақ мақсаттары

Әр түрлі қозғалыс комбинациясын құру жә неоны дене жаттығуларын орындау кезінде жүйелі қолдана білу

Бағалау критерийлері

Қимыл-қозғалыс комбинацияларының жиынтығын құрастырады. Жаттығуды орындау барысында жетілдіру тұстарын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Гимнастикадағы арнайы қозғалыс әрекеттерін талдайды, талқылайды және өздерінің түсініктерін көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: бұрылулар, домалаулар, тұру, топтасу, айналу осі, гимнастикалық қондырғылар, гимнастикалық қабырғалар, арқан, баспалдақ, керме, әртүрлі биіктегі арыс, гимнастикалық кіші және үлкен ағаш ат, гимнастикалық орындықтар, маттар, қозғалыс үйлесімдігі, сымбат, тепе-теңдік.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- гимнастикалық жаттығуларды бұлшық еттеріңізге қалай әсер етеді?

- жарақат алып қалу жағдайларын қалай болдырмауға болады?

- өздеріңіздің қозғалыстарыңызды кеңістікте(деңгейі/бағыты) және қозғалыс жүйелілігін түрлендіріп, - үшін өзгерте аласыздар ма?

- гимнастикадағы қозғалыс жүйелілігін не үшін жоспарлау керек екенін айта аласыз ба?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон, планшет, ноутбук

Бастапқы білім

Білім алушылар өткен дене шынықтыру сабақтары мен сабақтан тыс уақытта алған гимнастикалық жаттығу дағдылары мен білімдеріне ие.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың басы

11 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Ысқырық, секундомер, р гимнастикалық қондырғылар, кіші және үлкен ағаш ат, маттар, көпірше, интернет ресурсы

Сабақтың ортасы

25 минут

(С, Т) Қолды тіреп секіру. Оқушылар гимнастикалық үлкен және кіші ағаш атта қарапайым секірулерді орындайды. Қолды тіреп секірудің түрлері мен тәсілдерінің орындалуын талқылайды.

Оқушыларға таянып секіру кезінде қауіпсіздік ережелерінің талаптарын еске салыңыз. Сұраңыз: Қандай жарақат алып қалу жағдайлары болуы мүмкін. Оларды болдырмау үшін қандай шара қолдануға болады?

(С) Оқушылар командаларда «Гимнастикалық марафонға» қатысады. Екі команда барлық кедергілерден өтіп, тапсырманы орындау керек: 1) гимнастикалық қос сырықтан таянып (асылып) өту; 2) гимнастикалық матта қырымен аударылып түсу («доңғалақ») ; 3) үлкен ағаш аттың астынан өту; 4) бөрененің (гимнастикалық орындықтың) үстінен жүгіріп өту; 5) кермеде аударылып түсіп көтерілу; 6) кіші ағаш аттан секіріп өту (аяқ екі жаққа) ; 7) маттың үстінде екі рет домалау және мәреге келу. Тапсырманы тез орындаған команда жеңіске жетеді.

Қондырғылар алдын ала ойластырылған ретімен залда қойылады. Уақыт бірінші ойыншының сөреден шығуынан басталып, соңғы ойыншының мәреге өткен кезге дейін белгіленеді. Әр келесі оқушы, өзінің алдыңғы ойыншысы екінші қондырғыға ауысқан кезде, бірінші қондырғыға жүгіріп шығады. Жаттығуды орындаудағы әр қате үшін 2 секунд айып уақыты қосылады. Бірдей қондырғылар болмаған жағдайда, ойыншылар кезектесіп жарысады.

(Т, Тәж, Ф) Оқушылар топтарда бұрынғы үйренген гимнастикалық элементтерден қондырғыларда комбинациялар құрастырады. Таңдалған гимнастикалық қондырғыға байланысты бағалап, комбинацияларды көрсетеді.

Сұраңыз: Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтарға тап болдыңыздар?

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

Бағалау: Мұғалім оқушыларына өзіндік және бірін бірі бағалау арқылы білім бекітеді.

ҚОСЫМША АҚПАРАТ

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім.

Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды.

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

-Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

-Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

-Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

-Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

-Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 11 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ

Жалпы баға

Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

_____________________________________________________________________________________________________

Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

_____________________________________________________________________________________________________

Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт?

_____________________________________________________________________________________________________



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!