Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: Гимнастикадағы арнайы қозғалыс
әрекеттерін талдайды, талқылайды және өздерінің түсініктерін
көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:
бұрылулар, домалаулар, тұру, топтасу, айналу осі, гимнастикалық
қондырғылар, гимнастикалық қабырғалар, арқан, баспалдақ, керме,
әртүрлі биіктегі арыс, гимнастикалық кіші және үлкен ағаш ат,
гимнастикалық орындықтар, маттар, қозғалыс үйлесімдігі, сымбат,
тепе-теңдік.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-
гимнастикалық жаттығуларды бұлшық еттеріңізге қалай әсер
етеді?
-
жарақат алып қалу жағдайларын қалай болдырмауға
болады?
-
өздеріңіздің қозғалыстарыңызды кеңістікте(деңгейі/бағыты) және
қозғалыс жүйелілігін түрлендіріп, - үшін өзгерте аласыздар
ма?
- гимнастикадағы қозғалыс жүйелілігін не үшін
жоспарлау керек екенін айта аласыз ба?
|
Құндылықтарды дарыту
|
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады,
ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек
көрсетеді.
Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды,
идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.
Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен
байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген
сүйіспеншілікті қалыптастырады.
Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген
сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен
дәлелдейді.
Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық
жұмыс кезінде жүзеге асырады.
Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды
ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Биология, физика, математика, қазақ
тілі, өзін-өзі тану, музыка
|