Сабақтың
басы
10
минут
|
Оқушылардың қатарда түзу
тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу
жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
|
Дайындық бөлімі: Оқушыларды
қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін
анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.
Тыныс жолдарын қалпына келтіру.
Саптық
жаттығулар:
1. Оңға бұрыл!
2. Солға бұрыл!
3. Кері айнал!
4. Оңға!
Бағыттаушының соңынан оң иық
алда, жай жүріспен бас!
Жүру
жаттығулары:
а) қол жоғары, аяқтың ұшымен
жүріп бас!
ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас!
б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас!
в) қол алда, жартылай отырып бас!
г) қол еркін, толық отырып бас!
ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп, қолды
соғу.
Тапсырмасыз! Жай жүгіріске
көш
. Жүгіру
жаттығулары:
1. Оң қапталмен қолды алдыға
айналдырып бас.
2. Сол қапталмен қолды артқа айналдырып бас.
3. Оң (сол) қапталға қайшылап бас!
4. Алға (артқа) қайшылап бас!
5. Аяқты ашып, алға секіріп бас!
6. Екі адым жасап, жоғары секіріп бас!
7. Тізені кеудеге тартып,секіріспен
бас!
-Сынып! Қадаммен
жүр.
Жүріс кезінде
орындалатын Ж.Д.Ж
1. Қол жанда, 4-сан білектен,
4-сан шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру
(артқа)
2. Оң қол жоғары, қолымызды жоғары төмен сермиміз
3. Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру.
4. Қол йықта, йықты алға 4 артқа 4 айналдыру
5. Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу.
6. Қол кеуде алдында, кеудені оңға солға
бұру
-Сынып! Тыныс алуды қалыпқа
келтіреміз.
|
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен
бос кеңістік, ысқырғыш мұғалімге уақыт
өлшегіш,
фишкалар.
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Бас, қол, аяқтары дұрыс
орналасқанын
қадағалаңыз.
Әр түрлі бастапты қалыптан
жылдам домалауды
үйрену
Оқушыларға түсіндіру алға
домалағанда топталу (групировка) керек, және қолдың көмегінсіз
бастапқы қалыпқа
тұру.
|
Акробатикалық жаттығулар
комбинациясын
орындау.
Дайындық жаттығуларына
арналған жаттығулар. Топтасу
:
1. Бастапқы қалыпта қолды
жоғары көтеріп жылдам отырып қайта
жиырылу.
2. Отыру қалпында жылдам аяқты
бүгіп қайта жиырылу.
3. Арқаға жатып аяқтарын бүгіп
тез қайта жиырылу,
4. Арқада жатып жылдам аяқты
бүгіп домалап отыру
5. Арқада жатып жылдам аяқты
кеудеге бүгу және домалап жауырынға
тұру.
(Т, Ж, ҚБ) Дайындық және
арнайы жаттығуларды орындауға
тапсырма.
Аударылу
1. Бастапқы қалып, отырған
күйден арқаға жатып артқа қарай домалап аяқты төсенішке тигізу және
бастапқы қалыпқа
оралу
2. Бастапқы қалыпта алға
домалап және жылдам артқа домалап бастапқы қалыпқа
тұру.
3. Арқада жатқан күйде оңға
және солға аударылу
4. Тізеде тұрған күйден оң
және сол жаққа жанымен
аударылу.
5. Тізеде тұрған күйде қолды
кеудеге қысып аунау гимнастикалық төсенішке денені
тигізу.
|
Оқушылар бірін-бірі
бағалау.
Өзін-өзі
бағалау
|
Әрбір
қызмет
түрі үшін
үлкен
бос
кеңістік,
волейбол
добы, ысқырғыш мұғалімге
уақыт
өлшегіш
|
Сабақтың
Соңы/
рефлексия
5
минут
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Оқушының әрекеті:
Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ
қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен
бөліседі.
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.

|

|