Сабақ: Эстафеталық ойындар | Мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні; Сайлауханұлы Манарбек |
Сынып :6 | Қатысқаны: | Қатыспағаны: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 6.1.1.1 Аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Эстафетаның не екенін біледі, жеңіл атлетика әдіс тәсілдерін колданады.Эстафеталық ойындар ойнай алады. |
| Оқушылар көпшілігі орындай алады: |
| Оқушылар таяқшамен беріп жүгірп эстафеталық ойын ойнай алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Оқушылар таяқшаны дұрыс беріп алады жұппен топпен жұмыс істей алады. Ойын ережелерін айталады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: |
| Эстафеталық ойындар ережелерін біледі ойнай алады. |
| Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: |
| Таяқ, доп, скакалка, спорт зал |
| Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
| Бізге эстафеталық ойындарда ережелер не үшін қажет екенін білесіз. |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Бізге эстафеталық ойындарда қауыпсіздік ережелерін білу қажетпе. |
| Не себепті .....деп ойлайсыз? Эстафеталық ойындарда жүгіру элементтері неліктен жиі қолданады. |
Жоспарланған уақыт | 40 |
|
|
| Ишара қолдын көмегі аркылы мадақтау, ескертпелер, төреші белгілері. |
Алдыңғы оқу | Эстафеталық ойындар жугіру орын ауыстыру ережесін біледі. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері. | Ресурстар. |
Басы
12-15 минут | Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, тексеру «Неліктен» әдісі арқылы. Оқушыларға жеңіл атлетикаға байланысты сұрақтар қойылып сабақ мақсаты анықталады.Дұрыс жауап берген оқушыларға смайликтер таратамын.
Саптық жаттығулар 1.Аяқтың ұшымен жүгіру.2.Тілерсекті жоғары көтеріп жүгіру.3. Адым сайын секіріп жүгіру.4.Адымды ашып жүгіру.6. Сапта жүріп келе жаттығулар жасау.7. Бой жазу жаттығулар.8. Журіп келе колды алдыға және артқа айландыру.9. Журкеле жатып колды аяк ұшына жеткізу.
|
|
Ортасы
25 минут |
«Кім білгір» әдісі бойынша екі топқа тұрғызып атақты спортшылар туралы сұрақ қоямын, әр оқушы атақты спортшы туралы мәлімет береді , бір-бірін толтырып отырады.Оқушылар екіге бөлемін Сұнкар тобы және Есіл тобы.
Жұптық жаттығу: 1).Оқушы екі топқа бөліп эстафеталық таяқпен жүгіру әдістерін көрсету 2). эстафеталық жүгіріс арқылы таяқ беру әдістерін беру біледі.«Ойын» әдісі:1). Эстафеталық ойындар жайлы мәлементерін ойын тәртібін таныстырамын2). Оқушылар бөлінген топтар бойынша эстафеталық ойының ережеге сай ойнайды сабақта үйренген әдіс тәсілдерді ойын барысында қолданадыЖанкүйерлер ойын жайлы мәліметтерін білімін жоғартамын.Жанкүйерлер тобы бағалау критерийлері арқылы бағалайды |
Таяқшамен
Жалаушалар
Бағалау |
Соңы
5минут | «Кім шатаспайды» әдісі арқылы1).3 дегенде қалды жоғары созамыз2).13 дегенде қолды белге қойып белді айландырамыз3.33 дегенде қолды алдыға созып отырамыз Оқушылар өзара 33,13,3 ойын арқылы әсерлерін білдіреді ойларындағы сұрақтарын қояды.
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Әдіс тәсілдер жаттығуын йрету көрсету арқылы ынталандыру. | Эстафеталық ойындарын тйімді тәсілдерін қолдана алады. | Жаратылыстану, өзін-өзі тану. |