Ұйымдастыру кезеңі 5
мин
|
- Оқушыларды сабаққа
дайындау
- Сәлемдесу
- Қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру
Қауіпсіздік
Ережелері:
-
Жүгіру алаңының таза болуын
қадағалау.
-
Жүгіру алдында жақсы қыздыру
жаттығуларын жасау.
-
Ара қашықтықты сақтау, бір-біріне
кедергі жасамау.
-
Өз денсаулық жағдайын қадағалау,
шаршаған жағдайда жаттығуды
тоқтату.
Оқушылардың қатарда түзу
тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу
жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
|
Сәлемдесу. Оқушылар сабаққа дайын,
күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi
.Оқушыларды қатарға тұрғызу..
Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару.
Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау
критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу
жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына
келтіру.
|
Қол
шапалақ
|
|
Негізгі бөлім 35
мин
|
Жұпта ең
жақсы аударылып түсуді көрсететін оқушыларды таңдаңыз
(унисон/бірізді көрсету) және оларды барлығына көрсетуді сұраңыз.
Дене бөліктеріне және бұлшық еттерге назар аударыңыз, неліктен Сіз
осы оқушыларды таңдағаныңызды түсіндіріңіз. Сұрақ қойыңыз:
«Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне
бірқалыпты өтуді қалай орындай
аламыз?
«Унисон» және
«бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей
жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс
істеу).


|
Акробатикалық жаттығулар
орындау
(ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда
бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта
және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар
аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін
қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің
қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7
акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу,
артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі,
отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау.
Аударылып түсулерді бір-бірімен қалай орындауға болатынына тәжірибе
жүргізіңіз (мысалы, аударылып түсуді орындау кезінде қолдан ұстау
және басына бас қойып жату).
|
Смайликтер
арқылы
|
|
Қорытынды кезеңі
5
мин
|
Гимнастика
жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретімен
орындаңыз.
1. Қолыңызды тіреп
отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет
орындаңыз.
2. Гимнастикалық
төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды
10-15 рет орындаңыз.
3. Алақаныңызды
бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып
топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет
орындаңыз.
4. Гимнастикалық
төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет
орындаңыз.
Дескриптор
- қолын тіреп
отырып, тізесін кеудеге
жинақтайды;
- гимнастикалық
төсенішке жатып, аяғын кеудесіне
жинақтайды;
- алақанын
бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып
топтастырады;
- гимнастикалық
төсенішке жатып, тез арада отырып
топтастырады;
- гимнастика жаттығуларын
ретімен орындайды.
|
Оқушылар өз
беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен
тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды,
оқушылар ауызша жауап
береді.
Оқушының әрекеті: Қиын болған
немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік
нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы
мұғалім сұрағына жауап
береді.
|
Қол
шапалақ
|
|