2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Акт қолдану тиімділігі

Акт қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтарда акт қолданудың тиімділігі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


2017 жыл

Мектеп тренері:

Тақырыбы:

Оқыту мен оқуда АКТ қолдану мақсаттары. Оқу сапасын арттыру мақсатында АКТ қолдану әдістемесі.

Мақсаты:

Мұғалімдер оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған сапалы педагогикалық құрал ретінде сыныпта АКТ тиімді пайдалану қағидаттарын әзірлейді. Озық педагогикалық тәжірибе негізінде сабақ жоспарына АКТ қолдану әдістерін енгізеді.

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер оқу үдерісінің танымдық, эффектті, әлеуметтік бөліктеріне негізделе отырып АКТ қолданылатындай сабақ жоспарларын дайындайынды.

Түйінді идеялар:

.
АКТ – оқуда мұғалімге көмек көрсететін педагогикалық әсерлі құрал, ол мұғалімді алмастырмайды және және сабақ барысындағы оқушылардың ойын-сауығы емес. Техникалық жағынан керемет АКТ тиімді түрде қолданылмаған жағдайда белсенді емес болуы мүмкін. АКТ қолдану үш аспектіні қамту керек: әлеуметтік (оқушылар арасындағы өзара әрекеттестік), аффекттік (эмоциялық, жағымды, қызықты) және танымдық (сабақтың оқу мақсатына жетуге бағытталған)

Сабақ барысы

Сергіту сәті.

АКТ қолдануға арналған жаттығу.


Уақыт

Тренер іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

бағалау

3 мин

Топтарға бөлу.

1-топ. «Фотоаппарат»

2-топ. «Бейнекамера»

3-топ «флипчарт»,

4-топ «PowerPoint»


Мұғалімдер электронды құралдар атауларына байланысты 4 топқа бөлінеді.


Тақырыпты ашу қолайлығын көрсетеді



10 мин

Топпен жұмыс

Зейінді шоғырландыру. Бейнеролик «Новые компьютерные технологии в образовании»көрсетіледі.

http//www.youtube.com/watch?v=8CRvK9FUHSk





Ақпараттық технология туралы мәлімет тыңдау ұсынылады.

Мұғалімдер топпен біріге отырып, бейнероликті тамашалайды.

Көру – 4 мин

Талқылау – 6 мин

Біз қараған бейнероликтен не жайында ақпарат алдық? Қазіргі заманда компьютер арқылы қандай мүмкіндіктерге қол жеткізе аламыз? Қандай педагогикалық әдіс қолданылды?


Социометрия

«Білім ағашы» АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау.

Сіз АКТ –ны қалай пайдаланасыз?

18-20- компьютерлік программаларды меңгеремін деп есептейді./жоғары дәрежеде/

15-17 -қажетті программалардағы әрекеттердің кейбірін меңгермеймін деп есептейді.

13 - 14программаны меңгеруде орта жолда тұрмын деп есептейді.

10- 12 әріптесіммен ақпараттарды меңгеруім жеңіл деп есептейді.

1-9-өздігінен АКТ-ны пайдалана алмаймын деп есептейді.0



АКТ қолдану

Топтық жұмыс

21 мин

«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы

топтарға сұрақтар беріледі. Сұрақтар:

1-топқа «Мектепте АКТ тиімді қолданудағы кедергілер»,

2-топқа: «Жағдаяттарды шешеміз» әдісімен сынып жағдайында АКТ-ны барынша қолдану жағдаяттарын құрастыру,

3-топқа сыныпта АКТ қолдануда туындайтын кедергілер тізімін дайындау

4-топ шешу жолдарын іздеп.

Мұғалімдер өздеріне берілген тапырмаларды топпен орындайды.


Топта талқылау- 5мин

Постерге түсіру –8 мин

Қорғау – 8 мин

Топтар бір-біріне 10 баллдық жүйе арқылы жұмыстарына кері байланыс жасалады.



АКТ тиімді тәжірибесі

27 мин

Топтық жұмыс

Нұсқаулықпен жұмыс

1 топ – Білім салалары 54-бет

2 топ - Пәндік білім, Педагогикалық білім, технологиялық білім 55-бет

3 топ – Сандық видеоны қолдану 58- бет

4 топ – Ең үлкен қауіп: жеке ақпаратын ашатын оқушылар 62- бет

Ең үздік фильмге немесе таныстырылымға Оскар сыйлығын табыс ету.

Топтарда жұмыс

Оқуға – 5 мин

Топта талқылау – 6 мин

АКТ мен көрсету (видео, слайд) – 8 мин

Қорғау – 8 мин

Мақтау, мадақтау

Топтар бірін-бірі бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі


Қорытынды.



Рефлексия. 7 мин

Кері байланыс


«Kahoot.it» ойыны арқылы қорытынды жасалады.



«Алақан-жұдырық» әдісімен жүргізілген жұмысты қорытындылау ұсынылады.

Мұғалімдер тақырып егер тиімді болды, АКТ қолдану оқу сапасын арттыруға көмегі бар дегендері алақанын, тиімділігі аз дегендер 3 саусағын, ал мүлдем қажеттілігі жоқ дегендер жұдырығын көрсетеді.





Өзара бағалау







18 Желтоқсан 2017
827
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі