|
2017 жыл |
Мектеп тренері: |
||
|
Тақырыбы: |
Оқыту мен оқуда АКТ қолдану мақсаттары. Оқу сапасын арттыру мақсатында АКТ қолдану әдістемесі. |
||
|
Мақсаты: |
Мұғалімдер оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған сапалы педагогикалық құрал ретінде сыныпта АКТ тиімді пайдалану қағидаттарын әзірлейді. Озық педагогикалық тәжірибе негізінде сабақ жоспарына АКТ қолдану әдістерін енгізеді. |
||
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер оқу үдерісінің танымдық, эффектті, әлеуметтік бөліктеріне негізделе отырып АКТ қолданылатындай сабақ жоспарларын дайындайынды. |
||
|
Түйінді идеялар: |
. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сергіту сәті. |
АКТ қолдануға арналған жаттығу.
|
||
|
Уақыт |
Тренер іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
бағалау |
|
3 мин |
Топтарға бөлу. 1-топ. «Фотоаппарат» 2-топ. «Бейнекамера» 3-топ «флипчарт», 4-топ «PowerPoint»
|
Мұғалімдер электронды құралдар атауларына байланысты 4 топқа бөлінеді. |
Тақырыпты ашу қолайлығын көрсетеді
|
|
10 мин Топпен жұмыс |
Зейінді шоғырландыру. Бейнеролик «Новые компьютерные технологии в образовании»көрсетіледі. http//www.youtube.com/watch?v=8CRvK9FUHSk
Ақпараттық технология туралы мәлімет тыңдау ұсынылады. |
Мұғалімдер топпен біріге отырып, бейнероликті тамашалайды. Көру – 4 мин Талқылау – 6 мин |
Біз қараған бейнероликтен не жайында ақпарат алдық? Қазіргі заманда компьютер арқылы қандай мүмкіндіктерге қол жеткізе аламыз? Қандай педагогикалық әдіс қолданылды? |
|
|
Социометрия «Білім ағашы» АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау.
Сіз АКТ –ны қалай
пайдаланасыз? 18-20- компьютерлік программаларды меңгеремін деп есептейді./жоғары дәрежеде/ 15-17 -қажетті программалардағы әрекеттердің кейбірін меңгермеймін деп есептейді. 13 - 14программаны меңгеруде орта жолда тұрмын деп есептейді. 10- 12 әріптесіммен ақпараттарды меңгеруім жеңіл деп есептейді. 1-9-өздігінен АКТ-ны пайдалана алмаймын деп есептейді.0 |
|
|
|
АКТ қолдану |
|||
|
Топтық жұмыс 21 мин |
«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы топтарға сұрақтар беріледі. Сұрақтар: 1-топқа «Мектепте АКТ тиімді қолданудағы кедергілер», 2-топқа: «Жағдаяттарды шешеміз» әдісімен сынып жағдайында АКТ-ны барынша қолдану жағдаяттарын құрастыру, 3-топқа сыныпта АКТ қолдануда туындайтын кедергілер тізімін дайындау 4-топ шешу жолдарын іздеп. |
Мұғалімдер өздеріне берілген тапырмаларды топпен орындайды.
Топта талқылау- 5мин Постерге түсіру –8 мин Қорғау – 8 мин |
Топтар бір-біріне 10 баллдық жүйе арқылы жұмыстарына кері байланыс жасалады. |
|
|
АКТ тиімді тәжірибесі |
||
|
27 мин Топтық жұмыс |
Нұсқаулықпен жұмыс 1 топ – Білім салалары 54-бет 2 топ - Пәндік білім, Педагогикалық білім, технологиялық білім 55-бет 3 топ – Сандық видеоны қолдану 58- бет 4 топ – Ең үлкен қауіп: жеке ақпаратын ашатын оқушылар 62- бет Ең үздік фильмге немесе таныстырылымға Оскар сыйлығын табыс ету. |
Топтарда жұмыс Оқуға – 5 мин Топта талқылау – 6 мин АКТ мен көрсету (видео, слайд) – 8 мин Қорғау – 8 мин |
Мақтау, мадақтау Топтар бірін-бірі бағалайды. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
|
Қорытынды.
Рефлексия. 7 мин Кері байланыс |
«Kahoot.it» ойыны арқылы қорытынды жасалады.
«Алақан-жұдырық» әдісімен жүргізілген жұмысты қорытындылау ұсынылады. Мұғалімдер тақырып егер тиімді болды, АКТ қолдану оқу сапасын арттыруға көмегі бар дегендері алақанын, тиімділігі аз дегендер 3 саусағын, ал мүлдем қажеттілігі жоқ дегендер жұдырығын көрсетеді.
|
|
Өзара бағалау |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акт қолдану тиімділігі
Акт қолдану тиімділігі
|
2017 жыл |
Мектеп тренері: |
||
|
Тақырыбы: |
Оқыту мен оқуда АКТ қолдану мақсаттары. Оқу сапасын арттыру мақсатында АКТ қолдану әдістемесі. |
||
|
Мақсаты: |
Мұғалімдер оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған сапалы педагогикалық құрал ретінде сыныпта АКТ тиімді пайдалану қағидаттарын әзірлейді. Озық педагогикалық тәжірибе негізінде сабақ жоспарына АКТ қолдану әдістерін енгізеді. |
||
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер оқу үдерісінің танымдық, эффектті, әлеуметтік бөліктеріне негізделе отырып АКТ қолданылатындай сабақ жоспарларын дайындайынды. |
||
|
Түйінді идеялар: |
. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сергіту сәті. |
АКТ қолдануға арналған жаттығу.
|
||
|
Уақыт |
Тренер іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
бағалау |
|
3 мин |
Топтарға бөлу. 1-топ. «Фотоаппарат» 2-топ. «Бейнекамера» 3-топ «флипчарт», 4-топ «PowerPoint»
|
Мұғалімдер электронды құралдар атауларына байланысты 4 топқа бөлінеді. |
Тақырыпты ашу қолайлығын көрсетеді
|
|
10 мин Топпен жұмыс |
Зейінді шоғырландыру. Бейнеролик «Новые компьютерные технологии в образовании»көрсетіледі. http//www.youtube.com/watch?v=8CRvK9FUHSk
Ақпараттық технология туралы мәлімет тыңдау ұсынылады. |
Мұғалімдер топпен біріге отырып, бейнероликті тамашалайды. Көру – 4 мин Талқылау – 6 мин |
Біз қараған бейнероликтен не жайында ақпарат алдық? Қазіргі заманда компьютер арқылы қандай мүмкіндіктерге қол жеткізе аламыз? Қандай педагогикалық әдіс қолданылды? |
|
|
Социометрия «Білім ағашы» АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау.
Сіз АКТ –ны қалай
пайдаланасыз? 18-20- компьютерлік программаларды меңгеремін деп есептейді./жоғары дәрежеде/ 15-17 -қажетті программалардағы әрекеттердің кейбірін меңгермеймін деп есептейді. 13 - 14программаны меңгеруде орта жолда тұрмын деп есептейді. 10- 12 әріптесіммен ақпараттарды меңгеруім жеңіл деп есептейді. 1-9-өздігінен АКТ-ны пайдалана алмаймын деп есептейді.0 |
|
|
|
АКТ қолдану |
|||
|
Топтық жұмыс 21 мин |
«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы топтарға сұрақтар беріледі. Сұрақтар: 1-топқа «Мектепте АКТ тиімді қолданудағы кедергілер», 2-топқа: «Жағдаяттарды шешеміз» әдісімен сынып жағдайында АКТ-ны барынша қолдану жағдаяттарын құрастыру, 3-топқа сыныпта АКТ қолдануда туындайтын кедергілер тізімін дайындау 4-топ шешу жолдарын іздеп. |
Мұғалімдер өздеріне берілген тапырмаларды топпен орындайды.
Топта талқылау- 5мин Постерге түсіру –8 мин Қорғау – 8 мин |
Топтар бір-біріне 10 баллдық жүйе арқылы жұмыстарына кері байланыс жасалады. |
|
|
АКТ тиімді тәжірибесі |
||
|
27 мин Топтық жұмыс |
Нұсқаулықпен жұмыс 1 топ – Білім салалары 54-бет 2 топ - Пәндік білім, Педагогикалық білім, технологиялық білім 55-бет 3 топ – Сандық видеоны қолдану 58- бет 4 топ – Ең үлкен қауіп: жеке ақпаратын ашатын оқушылар 62- бет Ең үздік фильмге немесе таныстырылымға Оскар сыйлығын табыс ету. |
Топтарда жұмыс Оқуға – 5 мин Топта талқылау – 6 мин АКТ мен көрсету (видео, слайд) – 8 мин Қорғау – 8 мин |
Мақтау, мадақтау Топтар бірін-бірі бағалайды. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
|
Қорытынды.
Рефлексия. 7 мин Кері байланыс |
«Kahoot.it» ойыны арқылы қорытынды жасалады.
«Алақан-жұдырық» әдісімен жүргізілген жұмысты қорытындылау ұсынылады. Мұғалімдер тақырып егер тиімді болды, АКТ қолдану оқу сапасын арттыруға көмегі бар дегендері алақанын, тиімділігі аз дегендер 3 саусағын, ал мүлдем қажеттілігі жоқ дегендер жұдырығын көрсетеді.
|
|
Өзара бағалау |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз














