Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Алаңқайдағы балапандар»
Мақсаты: балаларды үй қүстарымен таныстыруды жал-ғастыру; бейненің жеке бөліктерін қүрау арқылы композиция жасауға үйретуді жалғастыру. Тілдерін дамыту. Саусақтың үсақ бүлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Балалардыүй қүстарына қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Алдын ала орындалатын жүмыс: үй қүстарымен таныстыру, иллюстрация қарау.
Корнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, үй қүстары бейнеленген суреттер; магнитті тақта, дайын пішіндер.
Создік жүмыс: үй қүстары.
Билингвальді компонент: балапан - цыпленок.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Нұсқаушының іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозгаушылық |
Шаттық шеңбері Аула ішінен цызыл тауық Қазып-қазып дәнді тауып, Ойлаған соң бала амын, - Қыт-қыт, қыт-қыт, Қыт-қыт, қыт-қыт, Сен шъқ, сен шық! Тез шық, тез шық! - Деп шақырды балапанын. (А. Шаяхмет) |
Балалар шеңбер жасап түрады, қызығушылық танытады, тақпақты қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Педагог жүмбақ жасырады: Ақ сауытыжыртылды, Бір жыгылып, бір тцрды. Ғажайып cam «Шиқ-шиқ» дегендыбысшығады. - Бүл не екен? Есіктен сарыбалапан(ойыншық) көрінеді. - Бүл менмін. Билингвальді компонент: балапан - цыпленок. Үй қүстары бейнеленген суреттерді көрсетеді. Суретте: тауық, әтеш, қаз, балапан. Педагог бүлардың үй ңұстары екенін айтады. Олар адамның қасында тіршілік етеді. Сөздік жұмыс: үй құстары. Дидактикалыц ойын: «Не қалай дыбыстайды?» - Өтеш шақырады. - Тауық қыт-қыттайды. - Қаз қаңқылдайды. - Балапан шиқылдайды. Балапан: - Балалар, мен ағаларымнан адасып қалдым. Педагог: - Кене, Балапан, бізбен бірге күш жина, сонсын сенің ағаларыңды іздестіреміз! Сергітусәті ПІеп-шеп, шеп-шеп, шөжелерім, Сары алтындай балапаным. Тез жетіңдер, жем беремін, Дэнге толы алақаным. (А. Торгаев) Үлестірмелі материалға назарларын аударады. - Балапанқандай? - Басы, денесі қандай? Педагог «алаңқайдагы» балапандарды қалай дүрыс жайғастыруды магнитті тақтада көрсетеді. - Балапанның басын денесіне жалгастырамыз, денесінің үстіне қанатын, содан кейін қүйрығын орналастырамыз. Композицияға Күн де керек. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді. |
Балалар жүмбақтың шешуін табады. Жауабы - балапан.
- Бұл балапан. Қайталайды: тауық, әтеш, қаз, балапан Қайталайды: үй құстары.
- Ку-ка-ре-ку. - Қыт-қыт-қыт. - Ғақ-ғақ-ғақ. - Шиқ-шиқ-шиқ.
Балалар іс-қимылды қайталайды. Қолдарымен шақырады, бастарын шайқайды, жем шашңан қимыл жасайды, ңолдарында дөн болғандай алақандарын тосады. Иллюстрацияға ңарап, жауап береді: - Сары. - Дөңгелек. Балалар«алаңқайдагы» балапандардыдүрыс жайғастырады. |
|
Рефлексиялық түзеушілік |
Балапан (цуанып): - Міне - менің ағаларым табылды! Балалар, сендерге көп рақмет! Балапандар балаларменқоштасады. |
Балалар балапанмен бірге қуанады. Балалар балапан-дармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: балапанның дене мүшелерін ретімен орналастырады.
Түсінеді: үй қүстары туралы, оларға қамқорлық жасауды біледі.
Қолданады: композиция жасайды, іс-әрекет барысында алған дағдыларын қолданады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алаңқайдағы балапандар»
«Алаңқайдағы балапандар»
Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Алаңқайдағы балапандар»
Мақсаты: балаларды үй қүстарымен таныстыруды жал-ғастыру; бейненің жеке бөліктерін қүрау арқылы композиция жасауға үйретуді жалғастыру. Тілдерін дамыту. Саусақтың үсақ бүлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Балалардыүй қүстарына қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Алдын ала орындалатын жүмыс: үй қүстарымен таныстыру, иллюстрация қарау.
Корнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, үй қүстары бейнеленген суреттер; магнитті тақта, дайын пішіндер.
Создік жүмыс: үй қүстары.
Билингвальді компонент: балапан - цыпленок.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Нұсқаушының іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозгаушылық |
Шаттық шеңбері Аула ішінен цызыл тауық Қазып-қазып дәнді тауып, Ойлаған соң бала амын, - Қыт-қыт, қыт-қыт, Қыт-қыт, қыт-қыт, Сен шъқ, сен шық! Тез шық, тез шық! - Деп шақырды балапанын. (А. Шаяхмет) |
Балалар шеңбер жасап түрады, қызығушылық танытады, тақпақты қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Педагог жүмбақ жасырады: Ақ сауытыжыртылды, Бір жыгылып, бір тцрды. Ғажайып cam «Шиқ-шиқ» дегендыбысшығады. - Бүл не екен? Есіктен сарыбалапан(ойыншық) көрінеді. - Бүл менмін. Билингвальді компонент: балапан - цыпленок. Үй қүстары бейнеленген суреттерді көрсетеді. Суретте: тауық, әтеш, қаз, балапан. Педагог бүлардың үй ңұстары екенін айтады. Олар адамның қасында тіршілік етеді. Сөздік жұмыс: үй құстары. Дидактикалыц ойын: «Не қалай дыбыстайды?» - Өтеш шақырады. - Тауық қыт-қыттайды. - Қаз қаңқылдайды. - Балапан шиқылдайды. Балапан: - Балалар, мен ағаларымнан адасып қалдым. Педагог: - Кене, Балапан, бізбен бірге күш жина, сонсын сенің ағаларыңды іздестіреміз! Сергітусәті ПІеп-шеп, шеп-шеп, шөжелерім, Сары алтындай балапаным. Тез жетіңдер, жем беремін, Дэнге толы алақаным. (А. Торгаев) Үлестірмелі материалға назарларын аударады. - Балапанқандай? - Басы, денесі қандай? Педагог «алаңқайдагы» балапандарды қалай дүрыс жайғастыруды магнитті тақтада көрсетеді. - Балапанның басын денесіне жалгастырамыз, денесінің үстіне қанатын, содан кейін қүйрығын орналастырамыз. Композицияға Күн де керек. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді. |
Балалар жүмбақтың шешуін табады. Жауабы - балапан.
- Бұл балапан. Қайталайды: тауық, әтеш, қаз, балапан Қайталайды: үй құстары.
- Ку-ка-ре-ку. - Қыт-қыт-қыт. - Ғақ-ғақ-ғақ. - Шиқ-шиқ-шиқ.
Балалар іс-қимылды қайталайды. Қолдарымен шақырады, бастарын шайқайды, жем шашңан қимыл жасайды, ңолдарында дөн болғандай алақандарын тосады. Иллюстрацияға ңарап, жауап береді: - Сары. - Дөңгелек. Балалар«алаңқайдагы» балапандардыдүрыс жайғастырады. |
|
Рефлексиялық түзеушілік |
Балапан (цуанып): - Міне - менің ағаларым табылды! Балалар, сендерге көп рақмет! Балапандар балаларменқоштасады. |
Балалар балапанмен бірге қуанады. Балалар балапан-дармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: балапанның дене мүшелерін ретімен орналастырады.
Түсінеді: үй қүстары туралы, оларға қамқорлық жасауды біледі.
Қолданады: композиция жасайды, іс-әрекет барысында алған дағдыларын қолданады.
шағым қалдыра аласыз













