Материалдар / «Алаңқайдағы балапандар»

«Алаңқайдағы балапандар»

Материал туралы қысқаша түсінік
саңырауқұлақтар туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
617
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Шығармашылық. ТанымБөлімі: ЖапсыруТақырыбы: «Алаңқайдағы балапандар»Мақсаты: балаларды үй қүстарымен таныстыруды жал-ғастыру; бейненің жеке бөліктерін қүрау арқылы композиция жасауға үйретуді жалғастыру. Тілдерін дамыту. Саусақтың үсақ бүлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Балалардыүй қүстарына қамқорлық жасауға тәрбиелеу.Алдын ала орындалатын жүмыс: үй қүстарымен таныстыру, иллюстрация қарау.Корнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, үй қүстары бейнеленген суреттер; магнитті тақта, дайын пішіндер.Создік жүмыс: үй қүстары.Билингвальді компонент: балапан - цыпленок.
Іс-әрекет кезеңдеріНұсқаушының іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозгаушылықШаттық шеңберіАула ішінен цызыл тауық Қазып-қазып дәнді тауып, Ойлаған соң бала амын,- Қыт-қыт, қыт-қыт,Қыт-қыт, қыт-қыт,Сен шъқ, сен шық!Тез шық, тез шық! -Деп шақырды балапанын.(А. Шаяхмет)

Балалар шеңбер жасап түрады, қызығушылықтанытады,тақпақтықайталайды.
Ұйымдастырушылық-ізденістікПедагог жүмбақ жасырады:Ақ сауытыжыртылды,Бір жыгылып, бір тцрды.Ғажайып cam«Шиқ-шиқ» дегендыбысшығады.- Бүл не екен?Есіктен сарыбалапан(ойыншық)көрінеді.- Бүл менмін.Билингвальді компонент:балапан - цыпленок.Үй қүстары бейнеленген суреттердікөрсетеді. Суретте: тауық, әтеш, қаз,балапан.Педагог бүлардың үй ңұстары екенінайтады. Олар адамның қасындатіршілік етеді.Сөздік жұмыс: үй құстары.Дидактикалыц ойын:«Не қалай дыбыстайды?»- Өтеш шақырады.- Тауық қыт-қыттайды.- Қаз қаңқылдайды.- Балапан шиқылдайды.Балапан:- Балалар, мен ағаларымнан адасыпқалдым.Педагог:- Кене, Балапан, бізбен бірге күшжина, сонсын сенің ағаларыңдыіздестіреміз!СергітусәтіПІеп-шеп, шеп-шеп, шөжелерім, Сары алтындай балапаным. Тез жетіңдер, жем беремін, Дэнге толы алақаным.(А. Торгаев)Үлестірмелі материалға назарларын аударады.-Балапанқандай?-Басы, денесі қандай? Педагог «алаңқайдагы» балапандарды қалай дүрыс жайғастыруды магнитті тақтада көрсетеді.-Балапанның басын денесіне жалгастырамыз, денесінің үстіне қанатын, содан кейін қүйрығын орналастырамыз. Композицияға Күн де керек. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді.Балалар жүмбақтыңшешуін табады.Жауабы - балапан.





- Бұл балапан.







Қайталайды:тауық, әтеш, қаз,балапан





Қайталайды:үй құстары.



- Ку-ка-ре-ку.- Қыт-қыт-қыт.- Ғақ-ғақ-ғақ.- Шиқ-шиқ-шиқ.











Балалар іс-қимылдықайталайды.Қолдарыменшақырады,бастарын шайқайды,жем шашңанқимыл жасайды,ңолдарындадөн болғандайалақандарынтосады.Иллюстрацияға ңарап, жауап береді:-Сары.-Дөңгелек.Балалар«алаңқайдагы» балапандардыдүрыс жайғастырады.
Рефлексиялық түзеушілікБалапан (цуанып):- Міне - менің ағаларым табылды!Балалар, сендерге көп рақмет!Балапандар балаларменқоштасады.Балалар балапанмен бірге қуанады.Балалар балапан-дармен қоштасады.
Күтілетін нәтиже:Жасайды: балапанның дене мүшелерін ретімен орналастырады.Түсінеді: үй қүстары туралы, оларға қамқорлық жасауды біледі.Қолданады: композиция жасайды, іс-әрекет барысында алған дағдыларын қолданады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ