«Артығын алып
таста» Оқушыларға сөздер жинағының
(сабақ тақырыбына
байланысты)
көрсетемін. Олар қай сөз
қалғандарына қатысты емес екенін анықтауға қол жеткізеді. (негізгі
және қосымша ақпаратты
ажыратады).
Оқылым алды
тапсырма
С.
«Көп деңгейлі сұрақ»
стратегиясы.
М. Дулатұлы қай кезеңде өмір
сүрген қоғам қайраткері деп
ойлайсыңдар?
М.Дулатұлының қандай
шығармаларын білесіндер?
«Оян, қазақ! » деп ұрандап,
елді еркіндікке, жаңашылдыққа шақыруына не себеп болды деп
ойлайсыңдар? т.б.
Дескриптор
- Сұрақтарға нақты
жауап береді..
-Дұрыс жауап ортада
талқыланады.
Оқылым
тапсырмасы
Ж. Кестеге
сәйкес «Ататүрік ұстаз тұтқан алаш
арысы» мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты ажырат. Мәтінде
көтерілген негізге мәселені айқындауға бағытталған 3 сұрақ
құрастыр.
Мәтіндегі негізгі
ақпарат
|
Мәтіндегі көтерілген басты
мәселе
|
Басты мәселені айқындауға
бағытталған 3 нақтылау
сұрағыңыз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
1.Мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды
ажыратады.
2.Мәтінде көтерілген
негізге мәселені айқындауға бағытталған 3 сұрақ
құрастырады.
3.Өз көзқарасын
білдіреді.
Оқылымнан кейінгі
жұмыс.
ҚБ.«Алдараспақ» әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Сұрақ- жауап арқылы бір-
бірінің білімін бағалау. Мұнда сұрақтың мазмұны, жауап мазмұны,
дәйектілігі ескертіледі. Екеуіне де тең бөлініп шариктер беріледі.
Сұраққа дұрыс жауап берген адам шарик алады, ал жауап дұрыс емес
болған жағдайда немесе сұрақ қоя алмаған жағдайда өзі бір шариктен
айырылады.
Ықтимал
сұрақтар:
1.Мәтіннен негізгі
ақпаратты анықтай алдың ба? 2.Көтерілген басты мәселені айқындадың
ба? 3.Нақты үш сұрақ құрастыра алдың ба? 4.Қосымша ақпаратты
ажырата аласың ба?
Саралау
тапсырмалары:
Жоғары қабілетті(
дарынды/ талантты) оқушыларға: Өз таңдауы бойынша ресурс
арқылы «Блум»таксономиясы негізінде сұрақтар
құрастыру.
-қолдану
-талдау
-жинақтау
-бағалау
Қабілеті әртүрлі
оқушыларға: Сөздер мен сөз тіркестер
тізбегін қолданып сұрақтар
құрастыру.
Тұңғыш математик,
түрік, жапон, ...
Ерекше білім беру
қажеттілігі бар оқушыларға:
Негізгі ойды
білдіретін сөйлемдерден сұрақтар
құрастыру.
-Қазақтың тұңғыш
математигі.
-«Оян,
қазақ!»кітабын түрік тіліне аударып
шығарды.т.б
Жазылым алды
тапсырма
С. «Композиция»
әдісі. Қима қағаздар арқылы публицистикалық және ресми стиль
жанрларының орны әдейі алмастырылып ұсынылады. Оқушылар міндеті:
Тиісті бөліктерді (сәйкестендіру) орнына қою. ( памфлет, очерк,
хабарлама, фелетон, т.б.)
Жазылым
тапсырмасы
2-
тапсырма
Ж. Кестеге сәйкес
ресми стиль жанрларының біреуіне (Мінездеме, құттықтау,өмірбаян)
таңдау жаса. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын
сақтай отырып, мінездеме, не құттықтау, не өмірбаян құрастырып
жаз;
Аналетикалық
кесте.
1
|
СТИЛЬ ТҮРІ (
анықтаңыз):
○ публицистикалық
○ көркем
әдебиет
○ ресми
○ ғылыми
○ ауызекі сөйлеу
стилі
|
|
Жанрына таңдау
жасаңыз
○ мінездеме
○ құттықтау
○ өмірбаян
|
|
Құрылымын сақтай отырып,
мінездеме, құттықтау,өмірбаян
жазыңыз
|
Дескриптор:
- жанр түріне таңдау
жасайды.
- құрылымын сақтай
отырып, мінездеме,құттықтау,өмірбаян құрастырып
жазады;
- Стилін, жанрлық
ерекшелігін ажыратады.
ҚБ. «Дауыс беру» тәсілі бойынша
оқушылар бір-біріне баға береді.Яғни әр оқушы дауыс беру жәшігіне
өзіне ұнаған,жетістік критерийлеріне сай келетін бір оқушыға дауыс
беріп,жетонын тастайды,соңында жетонды санап ,жеңімпазды
анықтайды.
Жазылынан кейінгі
тапсырма
Саралау
тапсырмалары
Жоғары қабілетті(
дарынды/ талантты)
оқушыларға:
Публицистикалық
стилде М.Дулатұлы жайлы өмірдерек немесе мақала
жазыңыз.
Қабілеті әртүрлі
оқушыларға:
Төмендегі
тіркестерді қатыстырып,М.Дулатовқа құттықтаухат
жазу.
-тұңғыш
математик
-оян қазақ -рухани
ұстаз -мәңгіге қалу.
Ерекше білім беру
қажеттілігі бар
оқушыларға
алгоритм
төмендегіше ұсынамын
Өмірбаян. (М.
Дулатұлының)
Құрылымы:
1.Құжаттың атауы. 2.Аты-жөні,туған күні,айы,жылы,туған
жері. 3.Ұлты.Азаматтығы. 4.Білімі,оқыған оқу орындары.
5.Жетістіктері. 6.Отбасы туралы мәлімет. 7.Қосымша мәліметтер(тіл
білуі,қызығушылығы) 8.Қазіргі жұмысы,мекен-жайы туралы мәлімет.
9.Құжаттың жазылған күні,айы,жылы. 10.Қолы.
Құттықтаухат! М.
Дулатұлына
-Қосымша сөздерден
басталып(мерейтой иесінің),аты-жөнінің
жазылуы.
–Құттықтау себебі. –Құттықтау иесінің жетістіктері жайлы
ізгі тілектер. –Қосымша сөздермен аяқталады,құттықтаушының
аты-жөні.
Басында
|
Соңында
|
Құрметті
Қадірлі
Аса қадірлі
Қымбатты
Сүйікті
|
Шын жүректен
Ізгі тілекпен
Шынайы көңілмен
Ізгі ниетпен
Тілек
білдіруші
|
Мінездеме.
Құрылымы:
1.Құжаттың атауы. 2.Мінездеме берілетін адам туралы
мәлімет; а )Аты-жөні,туған жері,туған
күні,айы,жылы,ұлты,азаматтығы. ә) білімі,бітірген оқу орындары. Б
қызмет істеген жылдары,орны. 3.Негізгі мәтіні: а )кәсіби
біліктілігі. ә)жеткен жетістіктері. б) отбасы жағдайы. в) жеке
басының адамгершілік қасиеттері. г )сын көтеру қабілеті.
4.Қорытынды. 5.Мінездемені талап етуші ұйымның атауы. 6.Мінездеме
беруші туралы мәлімет. 7.Мінездеме берілген
күн,ай,жыл. 8.Қосымша.
|