Алаш қайраткері-Міржақып Дулатұлы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алаш қайраткері-Міржақып Дулатұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге керек,əдістемелік көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 5-бөлім:

Тарихи тұлғалар

Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №121жом»

Күні: 12.12

Мұғалімнің аты-жөні: Ақшаева А

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Алаш қайраткері-Міржақып Дулатұлы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.4.1.ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын,мазмұнын ,тілдік ерекшелігін салыстыру

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: ауызекі сөйлеу стилінде мазмұнды бере алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тілдік,стильдік тұрғыды ажыратады

Оқушылардың кейбірі орындай алады:берілген акпаратты қорытып,түсіндірме жасай алады

Бағалау критерийлері

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Ауызекі сөйлеу тілінде мазмұндайды

Берілген акпарат бойынша сұхбаттасады

Дәйексөз келтіріп,түсіндірме жазады

Көнерген сөздер мен жаңа сөздерді ажыратады

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер:алаш,қайраткер,ұлт,ұран,конституцияСыныптағы диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша,...салыстырғанда,Ахметтің еңбегі...

Мәтін негізінде ойталқы жүргізе алады

Жазылым бойынша ұсыныстар:алған акпаратка коментарий жасай алады


Осыған дейін меңгерілген білім

Құрманғазының өмірі,шығармашылығымен таныс

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

Сабақтың басы














Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың тақырыбы,мақсаты хабарланады. Күтілетін нәтижелер белгіленеді.

Қызығушылықты ояту

Оқылымалды тапсырма

1.

Қазақ әдебиетінде еңбек сіңірген «Бес арыс» деп атайтын ақын-жазушылардан кімдерді білесіңдер?



Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды

Топтық жұмыс

1-тапсырма. Берілген мәтіндегі негізгі ойды анықтап оқу

Мәтіндегі негізгі және қосымша акпараттарды анықтайды

Мәтінге сай акпараттарды аныктайды

Мәтіндегі қосымша акпараттарды анықтайды

Тақырыпка қатысты өз ойын білдіреді

Ауызекі сөйлеу стиліндегі тілдік құралдарды табады



Жұптық жұмыс

2-тапсырма.»Сұқбат»айдарымен берілген тапсырманы орындайды.

1.М.Дулатұлының «Оян,қазақ» кітабы не себепті түрік тіліне аударылды?

2.М.Дултұлының шетелдерге танымал болуының себебі неде?

3.М.Дултұлының тағы қандай шығармаларын білесіңдер?

4.М.Дулатұлымен бір кезеңде өмір сүрген қандай қоғам қайраткерлерін білесіңдер


Жұптық жұмыс

3-тапсырма.Алаштың арысы М.Дулатұлы туралы сұхбаттасады. Сол заманд «Оян қазақ !»деп ұран салып,елді оятып,жаңаша өмірге,еркіндікке шақыруы қаншалықты маңызды еді? Төңірегінде сұхбаттаса алады

Жеке жұмыс

4-тапсырма.Тақырыпты 2 дәйексөзбен қорытып, «Қос жазба күнделігін» толтырады. Жұпта талқылайды


Дәйексөз

Түсіндірме (коментарий)



Жеке жұмыс

5-тапсырма.Берілген сөздерді түрлеріне қарай ажыратып,кестеге жазады.

Көнерген сөздер

Жаңа сөздер

Қолданыста

бар сөз

Қолданысқа қайта енген сөз







Топқа 1,2,3сандары бойынша бөлу

Сабақтың соңы


Рефлексия

«Шығу парағы»әдісімен оқушылар сабақтың қалай өткенін бағалайды.


Үйге тапсырма:Екі тапсырманың бірін орындайды

1.Қосымша әдебиеттерден ізденіп,жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып,М.Дулатұлының өмірбаянын жазады.

2.Алаш арыстары туралы алған білімдерін «ББТЗО» кестесіне түсіреді.

Б білемін

Ол туралы мен не білемін?

Б білгім келеді

Нені білгім келеді?

Т табу

Көбірек акпаратты қайдан табамын?

З зерделеу

Нені зерделеу керек?

О одан кейінгі іс-әрекет

Одан әрі не істеу керек?


Жапырақтар мен тақтада емен ағашының суреті.

Стикерлер

Саралау




Берілген сұрақ бойынша дәлелдемелер келтіре отырып,сұхбаттасады.

Пәнаралық байланыс :әдебиет,тарих

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз


Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уакыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да,оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жаксарта алады(оқытуда да,оқуды да ескеріңіз)?




Тексерілді:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2018
3834
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі