Әлем жаңалықтары: өнер және мәдениет. Сөз мәдениеті. Лувр музейі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әлем жаңалықтары: өнер және мәдениет. Сөз мәдениеті. Лувр музейі

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып . Қазақ тілі . Сабақтың мақсаты: 10.1.3.3 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу, астарлы ойды анықтау 10.4.1.1.мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: 8-бөлім: Әлем жаңалықтары: өнер және мәдениет. Сөз мәдениеті

Сабақтың тақырыбы: Лувр музейі

Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті

Күні: 5.10.22

Мұғалімнің аты-жөні:


СЫНЫП: 10 Т1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

10.1.3.3 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу, астарлы ойды анықтау

10.4.1.1.мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:









Негтив

  • Тыңдалым бойынша мәтінмен жұмыс жасай алады;

  • Көтерілген тақырыпты анықтай алады;

  • Орфографиялық норма бойынша жазады ;

Тілдік мақсаттар

Музей, тарихи ескерткіштер, опера

Бағалау критерийлері

  • Тыңдалым мазмұнын толық түсінеді;

  • Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

  • Жауаптары анық, әрі дәлелді;

  • Өз ойын түсінікті жеткізе алады.


Тілдік мақсаттар

Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

Менің ойымша.....

Менің пікірімше....

Қорытындылай келе......

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын сұрау


Төмендегі сөздерге анықтама беріп көр:

Музей, тарихи ескерткіштер, опера, галерея, экспонат

1-тапсырма

«Жұптас. Ойлан. Бөліс» тәсілімен сұрақтарға жауап беріңдер

  1. Әлемнің әйгілі музейлері туралы қандай ақпарат білесіңдер?

  2. Лувр музейінің тарихы жайында не білесіңдер?

  3. Лувр топтамасында әлемнің қандай атақты суретшілердің картиналары бар?


ҚБ


Сабақтың ортасы



























































































2-тапсырма Мәтінді түсініп оқып, мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу, астарлы ойды анықтаңдар.

Лувр –Париж қаласындағы сәулет ескерткіші, өнер музейі. Алғаш франзуц патшаларының сарайы ретінде ескі қамал орнына 13-14 ғасырларда тұрғызылған. 17 ғасырдың екінші жартысында Лувр патша сарайы болудан қалып, патшаның жеке көркемсурет коллекциясын сақтау ордасына айналды.

1791 жылғы Конвет декреті негізінде Лувр ұлттық көркемсурет музейі мәртебесін алып, 1793 жылғы 8 қарашадан халыққа қызмет көрсете бастады.

Музейдің негізін бұрынғы корольдік мұралар жинағы, сондай-ақ монастырлар мен шіркеуден және бай әулеттерден жиналған жалпы ұлттық мүддеге қызмет еткен колекциялар құрайды. Лувр экспонаттары Наполеон жаулап алған елдердің қымбат қазыналарымен, шетелден сатып алған өнер туындыларымен,түрлі қайырымдылық шаралардан түскен ,бұйым, заттармен толықтырылды. 20 ғасырдың 90-жылдарындағы кескіндеме мен мүсіндеме катологі бойынша , музей қорында 30 мыңдай туынды болған.

Луврда Б.Микеланджелоның , Лоенардо до Винчидің, С.Рафаэльдің, В.Тицианның, П.Веронездің, Я.Ван ЭЖйктің, П,Рубенстің, Х.Ремрандттың т.б туындылары қойылған.

Лувр құрамында 1947 жылы галерея ретінде ашылған Импрессионизм музейі мен оранжерея кіреді.


Сөздік:

Импрессоинизм- негізінен, өнерді жаңа қырынан көрсетіп, көптеген жаңашыл, асыл мұраттарға жеткен өнер ағымы

Оранжерея (франц. orangerіe, orange – апельсин) немесе жылыжай – өсімдіктер өсіру мен оларды күтіп-баптау үшін арнайы жасалған әйнектелген ғимарат. 

ҚБ


3-тапсырма. Мәтіндегі ақпаратты ғаламдыққ мәселемен байланыстырыңдар.



Схема 1



«Артық болмас білгенің»

Уффици галереясы (Флоренция, Италия)

Әлемнің ең таңдаулы әрі ең үлкен көркемсурет және мүсін музейі Флоренцияның Уффици алаңында орын тепкен. Музейдің суреттер коллекциясында Джотто, Симоне Мартинт, Леонардо до Винчи, Рафаэлб, Микеландджелло және Караваджо , Дюрер, Рембрандт және Рубенс сынды әлем мойындаған тұлғалардың туындылары қойылған.

4-тапсырма. Оқылым және «Артық болмас» айдарындағы мәтін бойынша негізгі ақпаратты іріктей отырып, түртіп жазыңдар.( конспектілеңдер)

ҚБ

6-тапсырма. Үш топқа бөлініп, берілген тапсырманы орындаңдар.

1-топ: Оқылым мәтінінен 5 сөзді синонимімен ауыстырып жазыңдар.

2-топ: Ең әйгілі музейлер жайында сұхбат құрыңдар.

3-топ: «Музей» сөзіне «5 жолды өлең» әдісімен өлең құрастырыңдар

ҚБ














































2 минут

Рефлексия.

Сабақта

Мен ..............................................білдім.

Мен .......................................... үйрендім.

Маған ...................................... ұнады.

Мен .......................................... қиналдым.


Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемелері



Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары

жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


























































Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:


2:









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2022
3509
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі