Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өркениет: даму ерекшеліктері


    Мектеп: №82 «Дарын» мамандандырылған лицей


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменов Е.Т.


    Сынып: 10А


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы


    Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі (Алғашқы сабақтың жалғасы, 3-сабақ)


    Сабақтың мақсаты

    Орталық Азия халықтарының материалдық мәдени жетістерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    10.1.3.2 Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау


    Бағалау

    критерийлері

    Сыни ойлау мен талдау- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау

    Синтез- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін түйіндеу

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік дағдылар

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті туралы зерттеулерін анықтайды (оқылым, жазылым)

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдайды (айтылым, тыңдалым)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Тәңірлік дін, ислам діні, Ұмай-ана, Күлтегін ескерткіші, «Кодекс-Куманикус» сөздігі, «Оғызнама» жыры

    Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

    Орталық Азия халықтарының рухани мәденитінің ерекшеліктері...

    Орталық Азия халықтарының рухани мәденитінің ең басты жетістіктері...

    Салалар бойынша жетістіктердің ең маңыздысы ...

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеттегі жетістіктерінің адамзат дамуына қосқан үлесі...

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

    Пәнаралық

    байланыстар

    Оқылым-айтылым- жазылым-тыңдалым дағдыларына арналған тапсырмаларды орындауда қазақ тілімен, рухани мәдениет туындыларын сипаттауда қазақ әдебиеті пәнімен сабақтастық жүзеге асады


    АКТ қолдану

    дағдылары

    Ғаламтор көздері мен бейнематериалмен жұмыс

    Бастапқы білім


    Орталық Азия халықтарының шаруашылық пен тұрмыс саласындағы, қолөнер, сәулет өнері, бейнелеу мен мүсін өнеріндегі жетістіктері туралы

    3-сабақ

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    5 минут














    2 минут






    Т Ұйымдастыру бөлімі. Топтастыру

    Б Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

    БЫМ Орталық Азия халықтарының рухани мәдениетіне байланысты материалдардан «галерея» ұйымдастырылады. Мысалы: Тәңірлік дін, ислам діні, Ұмай-ана, Күлтегін ескерткіші, «Кодекс-Куманикус» сөздігінің мұқабасы, «Оғызнама» жырынан үзінді, Әл-Фарабидің суреті, М. Қашғаридің «Диуани лүғат ат-түрк» еңбегінен үзінді, Ұлықбек обсерваториясы, Әл Хорезми суреті. Оқушылар сынып қабырғаларына ілінген материалдар (Орта ғасырлық ғұламалардың портреттер мен рухани мәдениет ескерткіштерін) қарап, оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Қабырғаға ілінген көрнекіліктер кейін сабақ барысында ресурс ретінде қолданылады.

    • Қабырғада ілінген суреттер арасында қандай байланыс бар?

    • Сізге қандай ой келді?

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?


    Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.


    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады, тарихи концепт пен бағалау критерийлері нақтыланады.


    Тарихи концепт (фокус): маңыздылық

    Презентация


    Топтастыру карточкасы



    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    2-том. – Алматы, 2010.


    Иллюстрациялық суреттер

    Булекбаев С. Вклад тюрков в мировую цивилизацию [Текст] : время / С. Булекбаев // Мысль. - 2015. - №12. - С. 31-36. http://mysl.kazgazeta.kz/?p=6838

    Культурное наследие народов Центральной Азии, Казахстана и Кавказа: [сборник статей / отв. ред. В.А. Прищепова]. - Санкт-Петербург: Изд-во "Наука", 2006.

    Арғынбаев Х. Қазақ халқының қолөнері. А., 1987.

    Алимбаев Н., Муканов М.С., Аргынбаев Х. Традиционная культура жизнеобеспечения казахов. Очерки теории и истории. – Алматы: Гылым, 1998.


    Қосымша-1

    Таратпа-мәтіндер
























    Қосымша-2

    Тапсырма-парақшасы




























    Кері байланыс парағы



    Сабақтың ортасы





    2 минут


































    20 минут






















    7 минут



    Зерттеу және талдау


    М Зерттеу сұрағын ұсыну:

    • Орталық Азия халықтарының қандай рухани мәдениет жетістіктері әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?

    • Орталық Азия халықтарының ғылым саласындағы табыстарын қалай бағалаймыз?


    1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

    1-қадам.

    (Т) Зерттеу алдында оқушылардың алдыңғы сабақтағы білімін еске түсіріп, Орталық Азия халықтарының рухани мәдениетінің жетістіктерін анықтау тапсырмасы орындалады. Оқушылар тапсырма шарты бойынша рухани мәдени жетістіктерді анықтайды.


    1-топ. Орта Азия халықтарының діни наным-сенімдері;

    2-топ. Орта Азия халықтарының ауыз әдебиеті;

    3-топ. Орта Азия халықтарының жазу мәдениеті;

    4-топ. Орта Азия халықтарының ғылымы


    2-қадам

    (Т) Оқушыларға Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктері туралы мәтін беріледі. Мәтінде Орталық Азия халықтарының рухани саладағы жетістіктері туралы ақпарат қамтылады. Мәтінді оқыған соң алдыңғы жетістіктер тізімін толықтырылады. Осыдан соң жетістіктер тізімін діни наным-сенім, ауыз әдебиеті, жазу мәдениеті, ғылым салаларына топтастыру тапсырмасы ұсынылады. Әр топ рухани мәдениеттің өздеріне бөлінген салалары бойынша ең маңызды деген үш жетістікті анықтап, А-4 парақшасына жазып тақтаға іледі. Бұл жетістіктерді неліктен маңызды деп есептейтіндігін түсіндіреді.Топтар бірін-біріне кері байланыс береді.

    3-қадам

    (Т) Рухани мәдениет салалары бойынша бөлінген оқушылардан «джигсо» әдісі бойынша жаңа топтар құрастырылады. Әр рухани салалар бойынша топтасқан оқушылардан жаңа топ құрастырылады. Бұрынғы топтардан келген (өкілдер) жаңа топтарда өз салалары бойынша ақпаратты баяндайды. Әр топтағы оқушылар түрлі топтардан баяндалған ақпаратты естіп, білімдерін толықтырады, белгілі бір уақыттан кейін өз тобына кері оралады.


    Бағалау критерийі:

    Сыни ойлау мен талдау- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау

    Дескриптор:

    1-топ. Орта Азия халықтарының діни наным-сенім түрлерінің ерекшелігін кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;

    2-топ. Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің дамығандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;

    3-топ. Орта Азия халықтарында жазу мәдениетінің қалыптасқандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;

    4-топ. Орта Азия халықтарының ғылым дамығандығын, кемінде 3 дәйек арқылы түсіндіреді.


    Кері байланыс. Топтардың бірін-бірі бағалауы. «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Интерпретация

    2-тапсырма. Қорытындылау, тұжырымдау

    (Т) Оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын қорытындылап, түйіндеу «Орталық Азия халықтарының қандай рухани мәдениет жетістіктері әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?», «Орталық Азия халықтарының ғылым саласындағы табыстарын қалай бағалаймыз?» деген зерттеу сұрағына кері оралу ұйымдастырылады. Зерттеу сұрағының төңірегінде ой-тұжырымдар қорытындылап, түйіндеуде төмендегі тапсырма орындалады.

    (М) Адамзат мәдениетінің дамуына қосқан үлесі деп анықтау үшін рухани мәдениеттің жетістіктерін қандай критерийлер бойынша бағалаймыз?

    Зерттеу тақырыбы

    Сол замандағы маңызы мен адамдардың өміріне әкелген өзгерістері қандай?

    Қазіргі кездегі маңызы қандай?

    Күнделікті өмірде көрініс таба ма? Неліктен маңызды деп ойлайсыз?

    Болашақтағы маңызы қандай? Неліктен маңызды болуы мүмкін?

    Діни наным-сенімдер





    Ауыз әдебиеті





    Жазу мәдениеті





    Ғылым







    Бағалау критерийі:

    Синтез- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін түйіндеу


    Дескриптор:

    1-топ. Орта Азия халықтарының діни наным-сенімдердің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    2-топ. Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    3-топ. Орта Азия халықтарының жазу мәдениетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    4-топ. Орта Азия халықтарының ғылымының сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    Сабақтың соңы


    4 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сулейменов Еркебулан Тасболатович
    04 Сәуір 2024
    641
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Орталық Азия халықтарының материалдық мәдени жетістерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өркениет: даму ерекшеліктері


    Мектеп: №82 «Дарын» мамандандырылған лицей


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменов Е.Т.


    Сынып: 10А


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы


    Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі (Алғашқы сабақтың жалғасы, 3-сабақ)


    Сабақтың мақсаты

    Орталық Азия халықтарының материалдық мәдени жетістерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    10.1.3.2 Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті мен ғылым саласындағы жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау


    Бағалау

    критерийлері

    Сыни ойлау мен талдау- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау

    Синтез- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін түйіндеу

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік дағдылар

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеті туралы зерттеулерін анықтайды (оқылым, жазылым)

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдайды (айтылым, тыңдалым)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Тәңірлік дін, ислам діні, Ұмай-ана, Күлтегін ескерткіші, «Кодекс-Куманикус» сөздігі, «Оғызнама» жыры

    Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

    Орталық Азия халықтарының рухани мәденитінің ерекшеліктері...

    Орталық Азия халықтарының рухани мәденитінің ең басты жетістіктері...

    Салалар бойынша жетістіктердің ең маңыздысы ...

    Орталық Азия халықтарының рухани мәдениеттегі жетістіктерінің адамзат дамуына қосқан үлесі...

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

    Пәнаралық

    байланыстар

    Оқылым-айтылым- жазылым-тыңдалым дағдыларына арналған тапсырмаларды орындауда қазақ тілімен, рухани мәдениет туындыларын сипаттауда қазақ әдебиеті пәнімен сабақтастық жүзеге асады


    АКТ қолдану

    дағдылары

    Ғаламтор көздері мен бейнематериалмен жұмыс

    Бастапқы білім


    Орталық Азия халықтарының шаруашылық пен тұрмыс саласындағы, қолөнер, сәулет өнері, бейнелеу мен мүсін өнеріндегі жетістіктері туралы

    3-сабақ

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    5 минут














    2 минут






    Т Ұйымдастыру бөлімі. Топтастыру

    Б Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

    БЫМ Орталық Азия халықтарының рухани мәдениетіне байланысты материалдардан «галерея» ұйымдастырылады. Мысалы: Тәңірлік дін, ислам діні, Ұмай-ана, Күлтегін ескерткіші, «Кодекс-Куманикус» сөздігінің мұқабасы, «Оғызнама» жырынан үзінді, Әл-Фарабидің суреті, М. Қашғаридің «Диуани лүғат ат-түрк» еңбегінен үзінді, Ұлықбек обсерваториясы, Әл Хорезми суреті. Оқушылар сынып қабырғаларына ілінген материалдар (Орта ғасырлық ғұламалардың портреттер мен рухани мәдениет ескерткіштерін) қарап, оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Қабырғаға ілінген көрнекіліктер кейін сабақ барысында ресурс ретінде қолданылады.

    • Қабырғада ілінген суреттер арасында қандай байланыс бар?

    • Сізге қандай ой келді?

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?


    Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.


    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады, тарихи концепт пен бағалау критерийлері нақтыланады.


    Тарихи концепт (фокус): маңыздылық

    Презентация


    Топтастыру карточкасы



    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    2-том. – Алматы, 2010.


    Иллюстрациялық суреттер

    Булекбаев С. Вклад тюрков в мировую цивилизацию [Текст] : время / С. Булекбаев // Мысль. - 2015. - №12. - С. 31-36. http://mysl.kazgazeta.kz/?p=6838

    Культурное наследие народов Центральной Азии, Казахстана и Кавказа: [сборник статей / отв. ред. В.А. Прищепова]. - Санкт-Петербург: Изд-во "Наука", 2006.

    Арғынбаев Х. Қазақ халқының қолөнері. А., 1987.

    Алимбаев Н., Муканов М.С., Аргынбаев Х. Традиционная культура жизнеобеспечения казахов. Очерки теории и истории. – Алматы: Гылым, 1998.


    Қосымша-1

    Таратпа-мәтіндер
























    Қосымша-2

    Тапсырма-парақшасы




























    Кері байланыс парағы



    Сабақтың ортасы





    2 минут


































    20 минут






















    7 минут



    Зерттеу және талдау


    М Зерттеу сұрағын ұсыну:

    • Орталық Азия халықтарының қандай рухани мәдениет жетістіктері әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?

    • Орталық Азия халықтарының ғылым саласындағы табыстарын қалай бағалаймыз?


    1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

    1-қадам.

    (Т) Зерттеу алдында оқушылардың алдыңғы сабақтағы білімін еске түсіріп, Орталық Азия халықтарының рухани мәдениетінің жетістіктерін анықтау тапсырмасы орындалады. Оқушылар тапсырма шарты бойынша рухани мәдени жетістіктерді анықтайды.


    1-топ. Орта Азия халықтарының діни наным-сенімдері;

    2-топ. Орта Азия халықтарының ауыз әдебиеті;

    3-топ. Орта Азия халықтарының жазу мәдениеті;

    4-топ. Орта Азия халықтарының ғылымы


    2-қадам

    (Т) Оқушыларға Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктері туралы мәтін беріледі. Мәтінде Орталық Азия халықтарының рухани саладағы жетістіктері туралы ақпарат қамтылады. Мәтінді оқыған соң алдыңғы жетістіктер тізімін толықтырылады. Осыдан соң жетістіктер тізімін діни наным-сенім, ауыз әдебиеті, жазу мәдениеті, ғылым салаларына топтастыру тапсырмасы ұсынылады. Әр топ рухани мәдениеттің өздеріне бөлінген салалары бойынша ең маңызды деген үш жетістікті анықтап, А-4 парақшасына жазып тақтаға іледі. Бұл жетістіктерді неліктен маңызды деп есептейтіндігін түсіндіреді.Топтар бірін-біріне кері байланыс береді.

    3-қадам

    (Т) Рухани мәдениет салалары бойынша бөлінген оқушылардан «джигсо» әдісі бойынша жаңа топтар құрастырылады. Әр рухани салалар бойынша топтасқан оқушылардан жаңа топ құрастырылады. Бұрынғы топтардан келген (өкілдер) жаңа топтарда өз салалары бойынша ақпаратты баяндайды. Әр топтағы оқушылар түрлі топтардан баяндалған ақпаратты естіп, білімдерін толықтырады, белгілі бір уақыттан кейін өз тобына кері оралады.


    Бағалау критерийі:

    Сыни ойлау мен талдау- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау

    Дескриптор:

    1-топ. Орта Азия халықтарының діни наным-сенім түрлерінің ерекшелігін кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;

    2-топ. Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің дамығандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;

    3-топ. Орта Азия халықтарында жазу мәдениетінің қалыптасқандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;

    4-топ. Орта Азия халықтарының ғылым дамығандығын, кемінде 3 дәйек арқылы түсіндіреді.


    Кері байланыс. Топтардың бірін-бірі бағалауы. «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Интерпретация

    2-тапсырма. Қорытындылау, тұжырымдау

    (Т) Оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын қорытындылап, түйіндеу «Орталық Азия халықтарының қандай рухани мәдениет жетістіктері әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?», «Орталық Азия халықтарының ғылым саласындағы табыстарын қалай бағалаймыз?» деген зерттеу сұрағына кері оралу ұйымдастырылады. Зерттеу сұрағының төңірегінде ой-тұжырымдар қорытындылап, түйіндеуде төмендегі тапсырма орындалады.

    (М) Адамзат мәдениетінің дамуына қосқан үлесі деп анықтау үшін рухани мәдениеттің жетістіктерін қандай критерийлер бойынша бағалаймыз?

    Зерттеу тақырыбы

    Сол замандағы маңызы мен адамдардың өміріне әкелген өзгерістері қандай?

    Қазіргі кездегі маңызы қандай?

    Күнделікті өмірде көрініс таба ма? Неліктен маңызды деп ойлайсыз?

    Болашақтағы маңызы қандай? Неліктен маңызды болуы мүмкін?

    Діни наным-сенімдер





    Ауыз әдебиеті





    Жазу мәдениеті





    Ғылым







    Бағалау критерийі:

    Синтез- Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін түйіндеу


    Дескриптор:

    1-топ. Орта Азия халықтарының діни наным-сенімдердің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    2-топ. Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    3-топ. Орта Азия халықтарының жазу мәдениетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    4-топ. Орта Азия халықтарының ғылымының сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды

    Сабақтың соңы


    4 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 10 сынып
    04.04.2024
    641
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сулейменов Еркебулан Тасболатович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации