"Әлемнің ақпараттық көрінісі " 6 - сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Әлемнің ақпараттық көрінісі " 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Әлемнің ақпараттық көрінісі " тақырыбында қысқа мерзімді жоспар 6 сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР

Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: «____» ______ 2017 ж . Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

2. Әлемнің ақпараттық көрінісі

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарылуын қалыптастырады.

Басым бөлігі: Ақпараттық үдерістің түрлерін және талаптар мен ережелерді меңгереді.

Кейбір оқушылар : Адам ақпаратты шынайы өмірде пайдалана алады.

Бағалау критерийі

1.Ақпарат дегеніміз не және ақпараттың түрлерін ажыратып ережесін айта алады.

2.Ақпараттық үдеріс түрлерін жасай алады.

3.Ақпараттың жасалу жолдарын біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар ақпараттың түрлерін және үдерістерін ажыратып бере алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Compitor-есептеуіш машина

  • Принтер-баспа

Құндылықтарға баулу

Қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

Пәнаралық байланыс

Математика ,ағылшын тілі , орыс тілі.

Алдыңғы білім

Техникалық қауіпсіздік ережесі туралы не білесіңдер ?

Аппатық қауіпсіздік ережелері туралы не білесіңдер ?

Қандай көз жаттығуларын білесіңдер?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы



5 мин

Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.
Оқушыларды топтастыру
мегаәлем, макроәлем, микроәлем суреттері арқылы үш топқа бөлу.

Психологиялық тренинг. “Жағымды психологиялық ахуал тудыру»

Бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

Үй тапсырмасын ширату:

(Жж) «Білім шыңы» әдісі

    1. Копьютер кабинетінде қандай ережелерді қатаң ұстау қажет?

    2. Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қаупсіздік ережелерін атаңдар?

    3. Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерінатаңдар?

    4. Арнайы көзге арналған жаттығулар қандай?

    5. Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері?

«Білу» әдісі бойынша үш топқа оқулықтан бүгінгі тақырыпты оқуды ұсынамын.

І-ші Мегаәлем тобына: мегаәлем дегеніміз не деген сұраққа жауап іздеу.

ІІ-ші Макроәлем тобына: Мегаәлем мен макроәлемнің айырмашылығы не дедеген сұраққа жауап іздеу.

ІІІ-ші Микроәлемнің басқалардан өзгешелігі неде? Үш топта ойларын тұжырымдап, постерге түсіріп қорғайды.


Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары


Сабақтың ортасы





30 мин



«Түсіну» әдісі бойынша (Мұғалімнің түсіндіруі.)

  1. Неге Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарады?

  2. Ақпарат дегеніміз не?

  3. Адам ақпаратты қалай қабылдайды?

Неліктен? Деген сұрақтарға өзім мағлұмат беріп оқушыларға түсіндіріп өтемін?

«Талдау»

«Венн диаграммасы» әдісі.

Ақпараттық үдерістердің ортақ белгілерін табыңдар және талдаңдар

«Жинақтау» әдісі

«Сәйкестендіру кестесі»

Жұптық жұмыс.

Берілген кестеге сәйкес анықтамаларын жазу.

Атауы

Анықтамасы

1

Ақпараттық үдеріс

Қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекет

2

Ақпарат дегеніміз не?

Ақпарат әртүрлі байланыс желілері арқылы берілед

3

Ақпараттық үдеріс түрлерін атаңдар?

Сақтау, өңдеу, қабылдау(беру)

4

Ақпараттық үдерістің ортақ белгілері

Ақпараттық үдерістер тірі табиғатта ,адамдар қоғамында,техникада орын алады

«Қолдану»

«Миға шабуыл» әдісі.

І-тапсырма: Өздерің қалаған ақпаратты алып сол алған ақпараттарыңа анықтама беріңдер.

ІІ-тапсырма. Кез келген ақпаратты толықтырып, компьютерде теріңдер және алынған ақпаратқа анықтама беріп өтіңдер.Не үшін? Неліктен? Неге ? деген сұрақтарға жауап беріңдер (диктант).

Қорытындылау.
Оқушыларға қорытынды сұрақтар қойып сабақты бекітемін және толықтырып түсіндіріп өтемін.

  1. Сендер қалай ойлайсыңдар, өздеріңнің алғашқы ақпараттарыңды аласыңдарма?

  2. Ақпарат адамға қажет па?

Болашақта қолданасыңдарма? Ой бөлісіңдер.

Қалыптастырушы бағалау

«Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін

Дискрептор

  • Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарылуын қалыптастырады.

  • Ақпараттық үдерістің түрлерін және талаптар мен ережелерді меңгереді.

  • Адам ақпаратты шынайы өмірде пайдалана алады.

Компьютер

Оқулық,

жұмыс дәптерлері

Оқу құралдары






Интерактивті тақта





Компьютер

Оқулық,

Жұмыс дәптерлері






Сабақтың соңы

5мин

Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді:






Үйге тапсырма: Оқулықтағыбақылау сұрақтарына жауаптар жазып келу .

Информатика оқулығы





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»


Оқушыларды қолдау мақсатында «Жарайсың» , «Өте жақсы» деген сөздерді марапаттау сөздерін қолданамын.

Дарынды оқушыларға: қосымша тапсырмалар дайындаймын.

Қабілеті орта оқушылар: Денгейлік тапсырмалар беріп отырдым.

Қабілеті төмен оқушыға: қажет жағдайда үлгеруші оқушыны көмек көрсетуге ұсынамын.

Денгейлеріне қарап деңгейлік тапсырмалар беремін

Деңгейлік сұрақтар;

Мұғалімнің қолдауы;

-Әр тапсырмадан кейін бағалау критерййлерін;

-Топтық жұмыстан кейін смайликтер арқылы бағалаттым;

-өзара- бірін-бірі бағалау;

- “Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы кері байланыс орнаттым.

Аты -жөні

Білім шыңы

Пос тер қорғау

Тал дау

Сәй кес тен діру

Қорытынды сұрақ тар


























- Сергіту жаттығуларын орындау;

- Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау.

-Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау;


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2018
830
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі