Пәні: Физика | Мектеп: №12 мектеп-интернат |
Күні: | Мұғалімнің есімі:Кыдырбекова Ж. |
Сынып:9в | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: Әлемнің дамуы. Ғылыми – техникалық өркениет және ноосфера. Экологиялық мәдениет |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 1. Әлемнің дамуы туралы білу2. Ғылыми – техникалық өркениет және ноосфера туралы ақпарат алу3. Экологиялық мәдениетті түсінуТабыс критерийлері:1. Әлемнің дамуы туралы білемін2. Ғылыми – техникалық өркениет және ноосфера туралы ақпарат аламын3. Экологиялық мәдениетті түсінемін |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Анықтамалардың мағынасын түсіне отырып, есептер шығара алу |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Есептерді шығарып достарына түсіндіре алу |
| Кейбір оқушылар: |
| Күрделі есептерді шығаруда формулаларды өздігінен қорыта алу |
Тілдік мақсат
| Оқушылар: |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Массаның атомдық бірлігі, фемтометр, масса ақауы, Эйнштейн теңдеуі |
| Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|
| Сіз ноосферадағы экологиялық..... білесіз бе? |
| Сіз ноосферадағы экологиялық дағдарыстың туралы білесіз бе? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |
Алдыңғы оқу |
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 15 минут | «Сұрақ жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіремін.Табыс критерийі:1. 1 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 2. 2 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 3.3 сұраққа дұрыс жауап бере аламын Оқушылар «Табыс критерийіне» сүйене отырып бір бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды |
Ақ парақ, маркер, сызғыш, карандаш |
Ортасы 22 минут | Оқушыларға «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы түсіндіремін. Бүгінгі негізгі мақсатымыз «Ғылыми техникалық өркениет және ноосфера» жайында, оның пайда болуы туралы түгел мәлімет алу, аспан әлемінің басқа да денелерімен танысу, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерімен танысу. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.Радиоактивті сәулелердің қауіптілігі?Әлем дегеніміз не?Пульсар дегеніміз не?Коллапс дегеніміз не?Қара құрдым дегеніміз не?Табыс критерийі:1. Әлемнің дамуы туралы білемін2. Ғылыми – техникалық өркениет және ноосфера туралы ақпарат аламын3. Экологиялық мәдениетті түсінемін Оқушылар «Табыс критерийлерін» басшылыққа ала отырып, бір бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды |
Постер, стикер, маркер, сызғыш, қарандаш |
Аяқталуы8 минут | Сабақты «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі арқылы бекіту. Табыс критерийі:1. 1-2 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 2. 3-4 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 3. 5-6 сұраққа дұрыс жауап бере аламын Оқушылар «Табыс критерийлерін» басшылыққа ала отырып, бір бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайдыОқушыларға «4 себеп» «Мен түсіндім. Себебі......., Мен өірде қолдана аламын.Себебі......, Мен түсінбедім. Себебі...., Менің сұрағым бар. Себебі....» кері байланысын орындатамын | Ақ парақ, |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
|
|
|
Рефлексия
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауСабақ өз денгейінде жоспарланғандай өтті. Барлық оқушылар мүмкіндігінше өз ойларын жеткізе алады.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?
|