Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әлемнің ең ірі мұражайлары ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: 4.1. бөлімше |
4-бөлім. Мәдениеттің дамуы Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдар |
|
Педагогтің аты-жөні |
Орынкулова Гулжанар Мажбеновна |
|
Күні: |
20.04.2021ж. |
|
Сынып:10 Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихтың пайда болуын, дамуын және ерекшеліктерін зерттеу |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, назарларын сабаққа аудару. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. «Ой шақыру» жеке жұмыс 1.Мұражай қандай мекеме. 2.Мұражай тарихы алғаш қалай қалыптасты. 3.Мұражай әлеуметтік функциясына қарай қанша түрге бөлінеді? 4.Коллекциялардың тақырыбы мен құрамына қарай мұражайлар қандай топтарға бөлінеді? «Галерияға саяхат» Дүниежүзінің ең ірі мұражайлар суреттерін слайдтан көрсету:
|
Сәлемдеседі Тақырыппен таныс болады Оқушылар бейнетаспаны түсініп көріп алады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады Мемлекеттік Эрмитаж , Лувр, Британдық, Метрополитен мұражайы, Токио мен Египет ұлттық мұражайы, Уффици галериясы, ҚР Ұлттық мұражайы. |
Слайдтар Карта, кеспе қағаздар, Суреттер, смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
Қызығушылықты ояту: «Бейнетаспаны» көрсету. Мәтінмен жұмыс. Постер қорғау. Топпен жұмыс Дүниежүзінің ең ірі мұражайлары І-топ: ҚР Ұлттық мұражайы
ІІ-топ: Египет ұлттық мұражайы
-Мысыр мұражайының ерекшелігі неде? Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады. Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.
Әлемнің ең ірі мұражайларына кестемен жұмыс. Жеке жұмыс
Дескриптор:
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: - Мысыр мұражайдың құрылу тарихын сипаттайды; - Мысыр мұражайдың құрылымын анықтайды; - Мысыр мұражайдың ерекшелігін ажыратады; Мысыр мұражайдың заттарына сипаттама береді - Мысыр мұражайдың тарихи маңыздылығына баға береді;
кестемен жұмыс жасап жеке-жеке тоқталып өтеді. |
Слайдтар кеспе қағаз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды Бекіту |
Дәптермен жұмыс. Жеке тапсырма ұсыну. Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |