Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    4.1. бөлімше

    4-бөлім. Мәдениеттің дамуы

    Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдар

    Педагогтің аты-жөні

    Орынкулова Гулжанар Мажбеновна

    Күні:

    20.04.2021ж.

    Сынып:10 Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Тарихтың пайда болуын, дамуын және ерекшеліктерін зерттеу

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, назарларын сабаққа аудару.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    «Ой шақыру» жеке жұмыс

    1.Мұражай қандай мекеме.

    2.Мұражай тарихы алғаш қалай қалыптасты.

    3.Мұражай әлеуметтік функциясына қарай қанша түрге бөлінеді?

    4.Коллекциялардың тақырыбы мен құрамына қарай мұражайлар қандай топтарға бөлінеді?

    «Галерияға саяхат» Дүниежүзінің ең ірі мұражайлар суреттерін слайдтан көрсету:


    Сәлемдеседі


    Тақырыппен таныс болады

    Оқушылар бейнетаспаны түсініп көріп алады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді


    Суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады


    Мемлекеттік Эрмитаж , Лувр, Британдық, Метрополитен мұражайы, Токио мен Египет ұлттық мұражайы, Уффици галериясы, ҚР Ұлттық мұражайы.


    Слайдтар


    Карта, кеспе қағаздар,

    Суреттер, смайликтер









    Жаңа сабақ

    Қызығушылықты ояту: «Бейнетаспаны» көрсету.

    Мәтінмен жұмыс. Постер қорғау. Топпен жұмыс

    Дүниежүзінің ең ірі мұражайлары

    І-топ: ҚР Ұлттық мұражайы

    ІІ-топ: Египет ұлттық мұражайы

    -Мысыр мұражайының ерекшелігі неде?


    Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады.

    Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.



    Shape1





    Shape3 Shape2

    Әлемнің ең ірі мұражайларына кестемен жұмыс.

    Жеке жұмыс

    Мұражайдың атауы

    Эрмитаж. Санк-Петербург

    Құрылған жылы

    1764ж. ІІ Екатерина

    Мұражайдағы жәдігерлер

    3 млн.ескерткіштер

    Ерекшелігі

    Надир шах сыйлаған Ұлы моғолдар қазынасын сыйлады

    Қорытынды ой

    Гауһар бөлмесі Мәскеу кремліне ауыстырылып,алмас қорының негізгі қызметін атқарды



    Мұражайдың атауы

    Лувр, Париж

    Құрылған жылы

    1793ж.10тамыз ІФранциск

    Мұражайдағы жәдігерлер

    300000 бар, 35000 ғана залға қойылады.

    Ерекшелігі

    Жәдігерлердің көбі қоймада сақталады, өйткені келушілерге үш айдан артық көрсетілмейді.

    Қорытынды ой

    Еж.шығыс, Египет, Грекия, Рим, ислам өнері, мүсін мен өнер заттары, бейнелеу мен кескіндік өнер.


    Мұражайдың атауы

    Британдық , Лондон

    Құрылған жылы

    1753.1759ж. Хэнс Слоун, Харли, Роберт Коттон

    Мұражайдағы жәдігерлер

    Монеталар мен медальдар.

    Жаратылыстану бағытта

    Ерекшелігі

    Ең ірі кітапхана

    Қорытынды ой

    Еж.шығыс, Египет, Грекия, Рим, Оңт. Шығ.Азия, Еуропа, Африка,Англия


    Мұражайдың атауы

    Метрополитен көркемсурет Нью-Йорк

    Құрылған жылы

    1870ж. 1872ж.

    Мұражайдағы жәдігерлер

    2млн. Египет өнерінің толық жинағы бар

    Ерекшелігі

    Әр жыл сайын Жылдық есеп жариялайды, жаңа толықтырулар санамаланады

    Қорытынды ой

    Америкалық сәндік, кескінде ме мен мүсін өнері, қару-жарақ,сауыт-саймандар т.б.


    Мұражайдың атауы

    Токио , Токио Уэно

    Құрылған жылы

    1872ж .1938ж.

    Мұражайдағы жәдігерлер

    600астам

    120бірлік бар

    Ерекшелігі

    Бас, шығыс,салтанаттық, Хэйсэй мен Хорюдзи храмдар қазынасы орналасқан

    Қорытынды ой

    Табиғи байлықтарды қорғау, мәдени дәстүрлер мен мұраны сақтау.


    Мұражайдың атауы

    Уффици, Флоренция-Италия

    Құрылған жылы

    Медичи 1519ж.

    Мұражайдағы жәдігерлер

    Оғ.кескіндемелік туындылар, антикалық мүсіндер, миниатю ралар, гобелендер

    Ерекшелігі

    Заманауи суретшілердің сыйлықтарымен және үздіксіз сатып алулармен тұрақты толықтырылып тұрады.

    Қорытынды ой

    Боттичелли, Леонардо да Винчи , Тициан белгілі туынд.


    Дескриптор:

    • Мұражайдың атауын жазады

    • Мұражайдың құрылған жылы

    • Жәдігерлердің көлемін жазады

    • Мұражайдың ерекшеліктерін жазады



    Мәтінмен жұмыс

    Дескриптор:

    - Мысыр мұражайдың құрылу тарихын сипаттайды;

    - Мысыр мұражайдың құрылымын анықтайды;

    - Мысыр мұражайдың ерекшелігін ажыратады;

    Мысыр мұражайдың заттарына сипаттама береді

    - Мысыр мұражайдың тарихи маңыздылығына баға береді;












    кестемен жұмыс жасап жеке-жеке тоқталып өтеді.

    Слайдтар кеспе қағаз

    Қорытынды

    Бекіту

    Дәптермен жұмыс. Жеке тапсырма ұсыну.

    Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Орынкулова Гулжанар Мажбеновна
    05 Мамыр 2021
    2864
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әлемнің ең ірі мұражайлары ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әлемнің ең ірі мұражайлары ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға құнды дерек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    4.1. бөлімше

    4-бөлім. Мәдениеттің дамуы

    Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдар

    Педагогтің аты-жөні

    Орынкулова Гулжанар Мажбеновна

    Күні:

    20.04.2021ж.

    Сынып:10 Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Тарихтың пайда болуын, дамуын және ерекшеліктерін зерттеу

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, назарларын сабаққа аудару.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    «Ой шақыру» жеке жұмыс

    1.Мұражай қандай мекеме.

    2.Мұражай тарихы алғаш қалай қалыптасты.

    3.Мұражай әлеуметтік функциясына қарай қанша түрге бөлінеді?

    4.Коллекциялардың тақырыбы мен құрамына қарай мұражайлар қандай топтарға бөлінеді?

    «Галерияға саяхат» Дүниежүзінің ең ірі мұражайлар суреттерін слайдтан көрсету:


    Сәлемдеседі


    Тақырыппен таныс болады

    Оқушылар бейнетаспаны түсініп көріп алады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді


    Суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады


    Мемлекеттік Эрмитаж , Лувр, Британдық, Метрополитен мұражайы, Токио мен Египет ұлттық мұражайы, Уффици галериясы, ҚР Ұлттық мұражайы.


    Слайдтар


    Карта, кеспе қағаздар,

    Суреттер, смайликтер









    Жаңа сабақ

    Қызығушылықты ояту: «Бейнетаспаны» көрсету.

    Мәтінмен жұмыс. Постер қорғау. Топпен жұмыс

    Дүниежүзінің ең ірі мұражайлары

    І-топ: ҚР Ұлттық мұражайы

    ІІ-топ: Египет ұлттық мұражайы

    -Мысыр мұражайының ерекшелігі неде?


    Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады.

    Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.



    Shape1





    Shape3 Shape2

    Әлемнің ең ірі мұражайларына кестемен жұмыс.

    Жеке жұмыс

    Мұражайдың атауы

    Эрмитаж. Санк-Петербург

    Құрылған жылы

    1764ж. ІІ Екатерина

    Мұражайдағы жәдігерлер

    3 млн.ескерткіштер

    Ерекшелігі

    Надир шах сыйлаған Ұлы моғолдар қазынасын сыйлады

    Қорытынды ой

    Гауһар бөлмесі Мәскеу кремліне ауыстырылып,алмас қорының негізгі қызметін атқарды



    Мұражайдың атауы

    Лувр, Париж

    Құрылған жылы

    1793ж.10тамыз ІФранциск

    Мұражайдағы жәдігерлер

    300000 бар, 35000 ғана залға қойылады.

    Ерекшелігі

    Жәдігерлердің көбі қоймада сақталады, өйткені келушілерге үш айдан артық көрсетілмейді.

    Қорытынды ой

    Еж.шығыс, Египет, Грекия, Рим, ислам өнері, мүсін мен өнер заттары, бейнелеу мен кескіндік өнер.


    Мұражайдың атауы

    Британдық , Лондон

    Құрылған жылы

    1753.1759ж. Хэнс Слоун, Харли, Роберт Коттон

    Мұражайдағы жәдігерлер

    Монеталар мен медальдар.

    Жаратылыстану бағытта

    Ерекшелігі

    Ең ірі кітапхана

    Қорытынды ой

    Еж.шығыс, Египет, Грекия, Рим, Оңт. Шығ.Азия, Еуропа, Африка,Англия


    Мұражайдың атауы

    Метрополитен көркемсурет Нью-Йорк

    Құрылған жылы

    1870ж. 1872ж.

    Мұражайдағы жәдігерлер

    2млн. Египет өнерінің толық жинағы бар

    Ерекшелігі

    Әр жыл сайын Жылдық есеп жариялайды, жаңа толықтырулар санамаланады

    Қорытынды ой

    Америкалық сәндік, кескінде ме мен мүсін өнері, қару-жарақ,сауыт-саймандар т.б.


    Мұражайдың атауы

    Токио , Токио Уэно

    Құрылған жылы

    1872ж .1938ж.

    Мұражайдағы жәдігерлер

    600астам

    120бірлік бар

    Ерекшелігі

    Бас, шығыс,салтанаттық, Хэйсэй мен Хорюдзи храмдар қазынасы орналасқан

    Қорытынды ой

    Табиғи байлықтарды қорғау, мәдени дәстүрлер мен мұраны сақтау.


    Мұражайдың атауы

    Уффици, Флоренция-Италия

    Құрылған жылы

    Медичи 1519ж.

    Мұражайдағы жәдігерлер

    Оғ.кескіндемелік туындылар, антикалық мүсіндер, миниатю ралар, гобелендер

    Ерекшелігі

    Заманауи суретшілердің сыйлықтарымен және үздіксіз сатып алулармен тұрақты толықтырылып тұрады.

    Қорытынды ой

    Боттичелли, Леонардо да Винчи , Тициан белгілі туынд.


    Дескриптор:

    • Мұражайдың атауын жазады

    • Мұражайдың құрылған жылы

    • Жәдігерлердің көлемін жазады

    • Мұражайдың ерекшеліктерін жазады



    Мәтінмен жұмыс

    Дескриптор:

    - Мысыр мұражайдың құрылу тарихын сипаттайды;

    - Мысыр мұражайдың құрылымын анықтайды;

    - Мысыр мұражайдың ерекшелігін ажыратады;

    Мысыр мұражайдың заттарына сипаттама береді

    - Мысыр мұражайдың тарихи маңыздылығына баға береді;












    кестемен жұмыс жасап жеке-жеке тоқталып өтеді.

    Слайдтар кеспе қағаз

    Қорытынды

    Бекіту

    Дәптермен жұмыс. Жеке тапсырма ұсыну.

    Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 10 сынып
    05.05.2021
    2864
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Орынкулова Гулжанар Мажбеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации