Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар |
Мектеп: Қ.Сұлтанбеков о/м |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Сартаева А.Л. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлеуметтік инфрақұрылым |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.5.2.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік терминология: «әлеуметтік инфрақұрылым», «қызмет», «әлеуметтік инфрақұрылым салалары/элементтері», «рекреация», «рекреациялық ресурстар».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Экономика,тарих,саяси және әлеуметтік салалармен байланысы бар (тақырыпты анықтаймын) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Көлік инфрақұрылым туралы біледі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру (сәлемдесу,түгендеу,дайындығын қарау) (С) «Миға шабуыл» әдісі .Қызығушылығын ояту,жағымды орта құру. Мұғалім оқушылармен әнгімелесу жүргізеді.
Сұрақтар арқылы оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалайды. (С) Сабақтың тақырыбын анықтау үшін бейнежазба көрсетемін:
Оқушыларға тілектер жазылған тәтті кәмпиттер таратамын.Тілектерінің бірінші сөзінің бас әрпіне байланысты топтасады. А) А әрпінен басталатын тілектерді алғандар бір топқа; Ә) Б әрпінен басталатын тілектерді алғандар бір топқа; Б) Ә әрпінен басталатын тілектерді алғандар бір топқа; «Үш қадамды сұхбат» әдісі (М) 1.Қазақстанда қандай қызмет көрсету орталықтары бар? 2.Осы аталғандардың халыққа пайдасы барма? Олай болса сабақтың тақырыбы : Әлеуметтік инфрақұрылым Сабақтың оқу мақсаты: Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді. Сабақ соңында неге қол жеткізу керек деп ойлайсыз:------
|
Интербелсенді тақта
Тілек жазылған тәтті кәмпиттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«ДЖИГСО» әдісі 1 топ-Әлеуметтік инфрақұрылым 2 топ-Әлеуметтік инфрақұрылымның салалары 3 топ- Рекреацялық ресурс
(ТЖ)Оқушылар берген тақырыпшаны толық оқып шықты. Әр топтан өкіл шығып, қарсы топқа барып түсіндірді.
Таныстырылым жасайды:
- Әлеуметтік инфрақұрылымның салалары - Рекреацялық ресурс
Дискриптор
(С) 1- тапсырма: Әлеуметтік инфрақұрылымның салалары
(С) 2-тапсырма 1. Әлеуметтік инфрақұрылымға (қызмет көрсету): білім беру, денсаулық сақтау, сауда, қоғамдық тамақтану, тұрмыстық қызмет көрсету, театрлар, кинотеатрлар т.б жатады. Осы түрлерді екі үлкен салаға біріктіріңіз:
«Өзара бағалау» әдісі Дескриптор - әлеуметтік инфроқұрылымды әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салаларына ажыратады; - ел экономикасының дамуындағы сауданың рөліне баға береді; - өзі тұратын жерде әлеуметтік инфроқұрылымның дамыған элементтерін анықтайды.
|
Постер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс «Смайлинк» Сөйлемдерді аяқтаңыз 1. Әлеуметтік инфроқұрылым ..... туралы білдім. 2.Әлеуметтік инфроқұрылымның кешені туралы ....қызықты болды 3. Рекреация туралы...........болды. 4.Рекреациялық ресурс туралы түсінікті болды, түсініксіз болды.(астын сыз) 5. Қиын болған сұрақ_________________________________
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
мен оқушыларға түрлі тапсырмалар орындағанда оларға тақырыпты түсінуіне және жұмыс жасауға барынша қолдау көрсетуге тырысамын. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлеуметтік инфрақұрылым
Әлеуметтік инфрақұрылым
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар |
Мектеп: Қ.Сұлтанбеков о/м |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Сартаева А.Л. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлеуметтік инфрақұрылым |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.5.2.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік терминология: «әлеуметтік инфрақұрылым», «қызмет», «әлеуметтік инфрақұрылым салалары/элементтері», «рекреация», «рекреациялық ресурстар».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Экономика,тарих,саяси және әлеуметтік салалармен байланысы бар (тақырыпты анықтаймын) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Көлік инфрақұрылым туралы біледі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру (сәлемдесу,түгендеу,дайындығын қарау) (С) «Миға шабуыл» әдісі .Қызығушылығын ояту,жағымды орта құру. Мұғалім оқушылармен әнгімелесу жүргізеді.
Сұрақтар арқылы оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалайды. (С) Сабақтың тақырыбын анықтау үшін бейнежазба көрсетемін:
Оқушыларға тілектер жазылған тәтті кәмпиттер таратамын.Тілектерінің бірінші сөзінің бас әрпіне байланысты топтасады. А) А әрпінен басталатын тілектерді алғандар бір топқа; Ә) Б әрпінен басталатын тілектерді алғандар бір топқа; Б) Ә әрпінен басталатын тілектерді алғандар бір топқа; «Үш қадамды сұхбат» әдісі (М) 1.Қазақстанда қандай қызмет көрсету орталықтары бар? 2.Осы аталғандардың халыққа пайдасы барма? Олай болса сабақтың тақырыбы : Әлеуметтік инфрақұрылым Сабақтың оқу мақсаты: Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді. Сабақ соңында неге қол жеткізу керек деп ойлайсыз:------
|
Интербелсенді тақта
Тілек жазылған тәтті кәмпиттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«ДЖИГСО» әдісі 1 топ-Әлеуметтік инфрақұрылым 2 топ-Әлеуметтік инфрақұрылымның салалары 3 топ- Рекреацялық ресурс
(ТЖ)Оқушылар берген тақырыпшаны толық оқып шықты. Әр топтан өкіл шығып, қарсы топқа барып түсіндірді.
Таныстырылым жасайды:
- Әлеуметтік инфрақұрылымның салалары - Рекреацялық ресурс
Дискриптор
(С) 1- тапсырма: Әлеуметтік инфрақұрылымның салалары
(С) 2-тапсырма 1. Әлеуметтік инфрақұрылымға (қызмет көрсету): білім беру, денсаулық сақтау, сауда, қоғамдық тамақтану, тұрмыстық қызмет көрсету, театрлар, кинотеатрлар т.б жатады. Осы түрлерді екі үлкен салаға біріктіріңіз:
«Өзара бағалау» әдісі Дескриптор - әлеуметтік инфроқұрылымды әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салаларына ажыратады; - ел экономикасының дамуындағы сауданың рөліне баға береді; - өзі тұратын жерде әлеуметтік инфроқұрылымның дамыған элементтерін анықтайды.
|
Постер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс «Смайлинк» Сөйлемдерді аяқтаңыз 1. Әлеуметтік инфроқұрылым ..... туралы білдім. 2.Әлеуметтік инфроқұрылымның кешені туралы ....қызықты болды 3. Рекреация туралы...........болды. 4.Рекреациялық ресурс туралы түсінікті болды, түсініксіз болды.(астын сыз) 5. Қиын болған сұрақ_________________________________
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
мен оқушыларға түрлі тапсырмалар орындағанда оларға тақырыпты түсінуіне және жұмыс жасауға барынша қолдау көрсетуге тырысамын. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
шағым қалдыра аласыз















