Материалдар / Алғашқы адам қалай пайда болды? 5 сынып

Алғашқы адам қалай пайда болды? 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның пайда болуын сипаттайды; Адамдар тобырын, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын ажыратады; Адамдар тобырын, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсінеді; Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, талдайды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

Терімшілер-аңшылардан бастап егіншілер мен мал өсірушілерге дейін


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Кошербаева А.К.

Күні: 07.09.2022 ж.


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алғашқы адам қалай пайда болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.1.1.1 түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;

5.1.1.2 адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Ұқсастық пен айырмашылық

Сабақтың мақсаты

Адамның пайда болуын сипаттайды;

Адамдар тобырын, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын ажыратады;

Адамдар тобырын, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсінеді; Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, талдайды

Бағалау критерийі

Адамның пайда болуы туралы теорияларды анықтау;

Адамның эволюциялық даму сатысын суреттер арқылы сипаттау; Адамдардың алғашқы бірлестік формаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдау


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдас-тыру


Өткен білімді еске түсіру

7 минут

Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Бастапқы ынталандырушы материал

«Ширату»

-«Адам қалай пайда болды?»

«Түртіп алу» стратегиясы

Оқушының жеке іс парағы:

«V» Мен білдім

«+» Мен үшін ерекше 1 жаңалық

«?» Келешекте зерттегім келеді




Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

мадақтау

Тақырыптық суреттер

1 «Ежел гі адамдар» https://www.twig bilim.kz/film/ho mo-sapiens-5455

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут









10 минут









5 минут





10 минут


1 тапсырма «Тақтадағы граффити» әдісі

өз дәйектерін мына сӛйлемдермен жалғастыруы тиіс:

«Біздің ойымызша, адам..... пайда болды, себебі.....»

«Суретті сипаттау»

«Адам түрлерін анықтау»

«Логикалық тізбекті құрастыру»

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Шәкілмен бағалаңыз? Неліктен?

ЕБҚ оқушы (есту, көру, қабылдау қабыілеті төмен) мәтінді үлестірме түрінде ұсынып, қолдау көрсетемін

2-тапсырма «Тарихи кілемше»:

Адамның пайда болуы туралы түрлі кӛзқарас- ты атаңыз

Суретті пайдалана отырып, адамның

эволюциялық даму теориясына сапаттама беріңіз

Суретті пайдалана отырып, адамның даму теориясына сипаттама беріңіз

Венн диаграммасын жасаңыз:

Тобыр Ру Қауым Тайпа ҚБ «Шығыр»

ЕБҚ оқушы (көру, есту қабілеті нашар оқушыға қолдау көрсетіледі .

3-тапсырма «Әңгіме құрау»

«Отты игеру адамның өмірін қалай өзгертті?»

Оқушылар суретті пайдалана отырып, адамның

эволюция-лық даму теориясына сапаттама береді

ЕБҚ оқушы (көру, есту қабілеті нашар) жауабын жазбаша ұсынады



Суретті пайдалана отырып, адамның даму теориясына сипаттайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



ҚБ «Шәкілдеу»:



ҚБ «Ең үздік жауап»









ҚБ «Стикердегі жазба»

Слайд 3 Постер Маркер


ҚБ парағы, Оқулық Үлестірмелі парақтар







«Алғаш- қы адамдардың

өмірі» сурет, стикерлер

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Түртіп алу» стратегиясы

«V» Мен білдім

«+» Мен үшін ерекше 1 жаңалық

«?» Келешекте зерттегім келеді






Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект



Үй тапсырмасы

Алғашқы адам қалай пайда болды?



15 Қырқүйек 2022
983
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі