І. Кіріспе
4
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу
Үй
тапсырмасын сұрау
|
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа даярлығын
қадағалау. Жұмысқа жағымды көңілді қамтамассыз
ету.
Оқушыларды суреттің бөліктерін жинақтау арқылы
топқа бөлу.
Топ басшысына бағалау парағы таратылады, алдағы
жұмыс алгоритмін түсіндіру
Диалогтік оқыту бойынша сұрақтар қойып, дұрыс
жауаптарды мадақтау
Уәжді көтеру
|
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-бірлеріне
жылы лебіздерін білдіреді. Сабаққа дайындалады. Сурет бөліктерін
жинақтауы бойынша ұжым 5-6 адамнан тұратын 4 топқа
бөлінеді.
Әр
топ өз басшысын сайлайды.
|
Түрлі түсті қағаздар, фишкалар,
маркерлер
|
ІІІ. Негізгі бөлім
30
мин.
|
Интерактивті тақтаға электронды оқулық
қосылады.
«Миға шабуыл», «Сын тұрғысынан
ойлау», «ДЖИГСО»,
стратегиялары арқылы
меңгертіледі.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру:
Тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдаланып,
түсінік алуына бағыт береді.
Әр топ электронды оқулықта айтылған ақпаратты
тыңдап болған соң,
1-тапсырма: Алғашқы функцияның қажеттілігі
қандай?
2-тапсырма: «Туындысы белгілі болған
жағдайда бастапқы функцияны» қалай табуға болады? (алғашқы функция
ұғымының геометриялық мағынасын ашады, формулаларын
жазады)
3-тапсырма: Алғашқы функцияның табу
ережелері.
4-тапсырма: Анықталмаған интеграл, оның
қасиеттері.
Әр топ алдарында жатқан
плакаттарына сұрақтардың жауабын жазады. «ДЖИГСО» стратегиясы
бойынша жұмыс жүргізіледі.
|
«ДЖИГСО» стратегиясы арқылы
меңгертіледі. Жұмыс жеке, жұптық, топтық.
Бұл кезеңде үйренуші жаңа ақпаратпен танысады,
тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды, өз бетімен
жұмыс жасайды. 4 тапсырманың сұрақтарына 1-тапсырманы 1-лер, 2-
тапсырманы 2 санын алғандар, 3, 4 нөмірлі топтарға оқуға
тапсырылады.
1- тапсырма:
Қажеттілігі :
-
Механикада материалдық нүктенің жүрілген жолы
белгілі болғанда оның жылдамдығын, үдеуін туындыны қолданып табуға
болады.
-
Алайда механикада материалдық нүктенің үдеуі,
жылдамдығы белгілі болғанда жолды есептеуге тура келеді. Мұндай
есептерді шығару үшін дифференциялдау амалына кері амалы
интегралдау амалы қолданылады.
-
Интегралдау – берілген функцияның барлық алғашқы
функцияларын табу. Қисық сызықты трапецияның ауданы, жазық
фигуралар ауданы, айналу денелерінің бүйір беті ауданы мен көлемі,
қисық сызықтардың ұзындығын есептеуде интеграл қолданылады.
2-тапсырма:
Анықтама. Кез
келген Х
жиынында
өзгеретін х
үшін теңдігі орындалса,
онда F(x) функциясы осы жиында
функциясының алғашқы
функциясы деп
атайды.
3-тапсырма.
4-тапсырма
Келесі кезекте ұжым мүшелері бастапқы топтарымен
қайта табысып, өздерінің үйреніп келген бөліктеріндегі мазмұнды
ортаға салады. Осылайша ұжым мүшелері бірін-бірі оқытуға, сол
арқылы ойлауға үйренеді.
|
Оқулық, А3 форматты қағаз, плакат,
маркер
|
|
Бекітуді ұйымдастыру
«Кубизм» стратегиясы арқылы тапсырмалар
орындалды
Жұмыс жеке, жұптық, топтық.
Жаңа білімді жинақтау
|
Бекіту кезеңі:
Сөйтіп, оқушылар өздері бүгінгі тақырыпты жоспар
бойынша ашады. Ал ол тақырып қаншалықты ашылғанын анықтау үшін
мұғалім оқушыларға пысықтау сұрақтар қояды.
Жаңа тақырып бойынша «Кубизм»
стратегиясын қолданып, тапсырмалар беріледі, ізденіске
жетелейді.
Тапсырма:
«Математикалық эстафета» тақырыпқа байланысты
білімдерін тексеру, қателерін келешекте болдыртпау мақсатында
жүргізу.
|
№
(ауызша)
№1391(ауызша)
Әр топқа бір-бірден қағаз
жіберіледі. Онда берілген формулаларды аяқтап жазыңдар деген
тапсырма беріледі. Әр оқушы бір формуладан
жазады.
Топ
басшылары жауап парағына бағаларын қояды.
|
Оқулық, таратпа қағаздар, интерактивті
тақта
|
ІV.
Қорытынды
5
мин
|
Үйге тапсырма
Бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Кері байланыс «Бүгінгі сабақ саған ұнады
ма?»
|
№1330, № 1334(2), №1340(1-3)
Бағалау парағының нәтижесі бойынша журналға баға
қойылады. Озық болған оқушыларды мадақтау, өзгелердің уәжін
көтеру.
|
Оқушылар таратпа материалдарын сұрақтарға жауап
беріп толтырады
|
Күнделік,
таратпа қағаздар, стикерлер,
бағалау парағы
|