Алгебра» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары (ТЖБ № 1)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебра» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары (ТЖБ № 1)

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары (ТЖБ № 1)
Материалдың қысқаша нұсқасы


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу



Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 20


Тапсырма түрі:

КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.











1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы




Бөлім



Тексерілетін мақсат


Ойлау дағдыларын ың деңгейі

Тапсырма саны*

тапсырма*

Тапсырма түрі*

Орындау уақыты, мин*

Балл*

Бөлім бойынша балл






Квадрат түбір және иррацион ал өрнек

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

Білу және

түсіну

1

1

КТБ

2

1








20

8.1.2.2 - квадрат түбірдің мәнін бағалау

Қолдану

1

2

КТБ

2

1

8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару

және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу

Қолдану

1

3

ТЖ

6

3

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру

Қолдану

1

4

ҚЖ

2

2

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

Қолдану

1

5

ТЖ

5

3

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді

орындау

Қолдану

1

6

ТЖ

6

4

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді

орындау

Қолдану

1

8

ТЖ

10

3

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның

графигін салу

Білу және түсіну



1



7



ТЖ



7



3

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің

мәнін табу


Қолдану

Барлығы:



8



40

минут

20

20

Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер









«Алгебра» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары (ТЖБ № 1)

I - нұсқа

Күні:_________

Сынып: 8 _________

Аты-жөні: ____________________________________________


Тапсырма

балл

1

Берілген сандардан иррационал сандарды анықтаңдар.

-4; ; 0; ; -1,333....; 25; 0,116; ;

А) ; -1,333....; В) -1,333....; С) 0,116;

D) -1,333....; 0,116; Е) ;


Жауабы: _____________





1

2

саны орналасқан екі тізбектей алынған натурал санның аралығын табыңдар.

А) В) С)

D) Е)


Жауабы: _____________




1

3

Өрнектің мәнін табыңдар:


3




4

Сандарды салыстырыңдар: және



2


5

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар.




2

6

Өрнекті ықшамдаңдар:


3

7

функциясы берілген

а) функция графигі нүктесі арқылы өтеді. а санын аңықтаңыздар

b) егер болса, онда онда берілген функцияның мәндері қандай аралықта өзгереді?

c) функцияның мәндері аралығында жатуы үшін оның аргументі қандай мәндер қабылдауы қажет.




3

8

Тепе-теңдікті дәлелдеңдер:


5


Жалпы балл

20








































«Алгебра» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары (ТЖБ № 1)

II - нұсқа

Күні:_________

Сынып: 8 _________

Аты-жөні: ____________________________________________


Тапсырма

балл

1

Берілген сандардан иррационал сандарды анықтаңдар.

-10; ; 0; ; -2,(41)....; 100; 1,241; ;

А) 10; ; В) ; С) -2,(41)....; 100

D) ; Е) ; -2,(41)....


Жауабы: _____________





1

2

саны орналасқан екі тізбектей алынған натурал санның аралығын табыңдар.

А) В) С)

D) Е)


Жауабы: _____________




1

3

Өрнектің мәнін табыңдар:


3


4

Сандарды салыстырыңдар: және




2

5

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар.



2

6

Өрнекті ықшамдаңдар:


3

7

функциясы берілген

а) функция графигі нүктесі арқылы өтеді. а санын аңықтаңыздар

b) егер болса, онда онда берілген функцияның мәндері қандай аралықта өзгереді?

c) функцияның мәндері аралығында жатуы үшін оның аргументі қандай мәндер қабылдауы қажет.




3

8

Тепе-теңдікті дәлелдеңдер:


5


Жалпы балл

20



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.10.2024
265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі