1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық
бағалауына шолу
Ұзақтығы - 40
минут
Балл саны - 20
Тапсырма түрі:
КТБ –
көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –
қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін
тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың
құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды,
қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8
тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған
жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап
береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар
есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап
береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан
максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын
анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді
таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше
құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
|
Тексерілетін
мақсат
|
Ойлау дағдыларын ың
деңгейі
|
Тапсырма
саны*
|
№ тапсырма*
|
Тапсырма
түрі*
|
Орындау уақыты,
мин*
|
Балл*
|
Бөлім бойынша
балл
|
Квадрат түбір
және иррацион ал өрнек
|
8.1.1.1 иррационал
және нақты сандар ұғымдарын
меңгеру
|
Білу
және
түсіну
|
1
|
1
|
КТБ
|
2
|
1
|
20
|
8.1.2.2 - квадрат түбірдің мәнін
бағалау
|
Қолдану
|
1
|
2
|
КТБ
|
2
|
1
|
8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттерін қолдану;
8.1.2.3 көбейткішті
квадрат түбір белгісінің алдына
шығару
және көбейткішті квадрат түбір
белгісінің астына алу
|
Қолдану
|
1
|
3
|
ТЖ
|
6
|
3
|
8.1.2.6 нақты сандарды
салыстыру
|
Қолдану
|
1
|
4
|
ҚЖ
|
2
|
2
|
8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан
арылту
|
Қолдану
|
1
|
5
|
ТЖ
|
5
|
3
|
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар
өрнектерді түрлендіруді
орындау
|
Қолдану
|
1
|
6
|
ТЖ
|
6
|
4
|
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар
өрнектерді түрлендіруді
орындау
|
Қолдану
|
1
|
8
|
ТЖ
|
10
|
3
|
8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және
оның
графигін салу
|
Білу және
түсіну
|
1
|
7
|
ТЖ
|
7
|
3
|
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері
бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша
аргументтің
мәнін табу
|
Қолдану
|
Барлығы:
|
|
|
8
|
|
|
40
минут
|
20
|
20
|
Ескерту: *
- өзгеріс енгізуге болатын
бөлімдер
|
«Алгебра» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың
тапсырмалары (ТЖБ №
1)
I -
нұсқа
Күні:_________
Сынып: 8
_________
Аты-жөні:
____________________________________________
№
|
Тапсырма
|
балл
|
1
|
Берілген сандардан
иррационал сандарды анықтаңдар.
-4;
;
0; ; -1,333....; 25;
0,116; ;
А) ; -1,333....; В)
-1,333....; С) 0,116;
D) -1,333....;
0,116; Е)
;
Жауабы:
_____________
|
1
|
2
|
саны орналасқан екі
тізбектей алынған натурал санның аралығын
табыңдар.
А) В)
С)
D) Е)
Жауабы:
_____________
|
1
|
3
|
Өрнектің мәнін
табыңдар:
|
3
|
4
|
Сандарды
салыстырыңдар: және
|
2
|
5
|
Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан босатыңдар.
|
2
|
6
|
Өрнекті
ықшамдаңдар:
|
3
|
7
|
функциясы
берілген
а) функция
графигі нүктесі арқылы өтеді. а санын
аңықтаңыздар
b)
егер болса, онда
онда берілген
функцияның мәндері
қандай
аралықта
өзгереді?
c) функцияның
мәндері аралығында жатуы үшін оның
аргументі қандай мәндер қабылдауы
қажет.
|
3
|
8
|
Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер:
|
5
|
|
Жалпы
балл
|
20
|
«Алгебра» пәнінен
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың
тапсырмалары (ТЖБ №
1)
II -
нұсқа
Күні:_________
Сынып: 8
_________
Аты-жөні:
____________________________________________
№
|
Тапсырма
|
балл
|
1
|
Берілген сандардан
иррационал сандарды анықтаңдар.
-10;
;
0; ; -2,(41)....; 100;
1,241; ;
А)
10; ; В)
;
С) -2,(41)....;
100
D) ;
Е)
;
-2,(41)....
Жауабы:
_____________
|
1
|
2
|
саны орналасқан екі
тізбектей алынған натурал санның аралығын
табыңдар.
А) В)
С)
D) Е)
Жауабы:
_____________
|
1
|
3
|
Өрнектің мәнін
табыңдар:
|
3
|
4
|
Сандарды
салыстырыңдар: және
|
2
|
5
|
Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан босатыңдар.
|
2
|
6
|
Өрнекті
ықшамдаңдар:
|
3
|
7
|
функциясы
берілген
а) функция
графигі нүктесі арқылы өтеді. а санын
аңықтаңыздар
b)
егер болса, онда
онда берілген
функцияның мәндері
қандай
аралықта
өзгереді?
c) функцияның
мәндері аралығында жатуы үшін оның
аргументі қандай мәндер қабылдауы
қажет.
|
3
|
8
|
Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер:
|
5
|
|
Жалпы
балл
|
20
|