КАРАҒАНДЫ
ОБЛЫСЫ
ШЕТ
АУДАНЫ
Бұрма ЖОББ
мектебі
Математика пәнінен
шығармашылық жұмыс
Тақырыбы: Квадрат теңдеудің
түбірлерінің формуласы
( 8 «А»
сынып)
Мұғалім: Кенжебаева Гульмира
Амангельдиевна
Тақырыбы:
Квадрат теңдеудің
түбірлерінің формуласы
Мақсаты:
а)
білімділік: Келтірілген квадрат теңдеу
және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын пайдалану,
дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын
анықтау және түбірлердің формуласын қолданып, квадрат теңдеуді
шешу
ә)
дамытушылық: Теңдеулерді шешу арқылы
оқушылардың ой-өрісін дамыту, жетілдіру
б)
тәрбиелік:Ұқыптылыққа, тазалыққа,
ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге үйрету.
Күтілетін
нәтиже: есеп шығарғанда формуланы
пайдаланып, оқушылар квадрат теңдеуді шеше
алады;
- квадрат теңдеулердің дербес
жағдайларын шешуді біледі;
- квадрат теңдеудің формуласын
есеп шығаруда дұрыс пайдалана алады;
- ойларын нақты жеткізе
алады;
- жаңа айнымалы енгізу
әдісімен күрделі деңгейдегі шығармашылық есептерді шығарады және
талдай алады;
-
өз білімдерін сынайды, сыни
тұрғыдан ойлай алады, қызығушылығы артады;
Көрнекілігі: Үлестірмелі
қағаздар,дидактикалық материалдар,интерактивті тақта
мүмкіншіліктері.
Сабақ
түрі: жарыс
сабақ
Әдістер: Деңгейлік
тапсырмалар,математикалық домино ойыны
Сабағымыздың
ұраны: МЕН БІЛЕМІН, МЕН
ҮЙРЕНЕМІН!
Сабақ
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі: Шаттық шеңбер,топқа
бөліну.
ІІ. Анаграмма шешу арқылы топтың
атын беру.
ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
№233
1) -5х² - 34х + 22=0 2) -х² -
20х - 4=0 3) 2х² - х+45=0 4) 6у² - у -
287=0
ІV.
Қайталау «Домино
ойыны»
7
|
|
10
|
|
11
|
|
Араласқан доминолардың қатарын тап:
0,6
|
|
0,3
|
|
1) Сәйкестігін анықта
интерактивті тақта арқылы :
2х²+4=0
|
Рационал
теңдеу
|
у²-3x+8=0
|
Толымды квадрат
теңдеуі
|
10х²+4x-25=0
|
Келтірілген квадрат
теңдеуі
|
х =
5х-6
х-4
х+4
|
Толымсыз квадрат
теңдеуі
|
2) Квадрат теңдеудің
коэффициенттерін жаз:
№
|
Теңдеулер
|
-ның
мәні
|
-ның
мәні
|
-ның
мәні
|
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
3x2=0
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
Квадрат теңдеуді қалай
шешуге болады? Проблема тудыру.
Ү. Мағынаны тану:
ах + bх + с =
0
Оқушыларға оқулықтан тапсырма
беріліп өз ойларын жеткізуге уақыт
беріледі.
-
Дискриминант дегеніміз
не?
-
Дискриминанттың таңбасына
байланысты нені айта аламыз?
-
D › 0 болса, канша түбірі
бар?
-
D = 0 болса неше түбір
болады?
-
D ‹ 0,болғанда түбірлері
туралы не айтамыз?
Мысал
келтіру: 1)
-3 – 1 -
3+1
D=3² - 4·1·1=9-8=1,
√1=
±1, хᵢ= ------ = -2 , хᵢ=------
= - 1 ,
2·1
2·1
Ж:(-
2;-1)
2) 9х² -
12х+4=0
D=(-12)² - 4·9·4= 144 - 144=0
, √0=0
12 12 2
2
хᵢ= ------ =----- = ----- , Ж:
---
2·9 18 3
3
3) 3х²-2х+7=0 D=(-2)² - 4·3·7=
4 - 84= - 80˂0 , Ж: түбірі жоқ Ø
ҮІ. Топпен
жарыс:
Екі топқа екі теңдеу беріп
түбірлер санын анықтау.
А)
,
D=256, екі түбірі
бар
D=
-11˂0 ,түбірі
жоқ
В)16х²-8х+1=0
D=0, бір түбірі
бар.
ҮІІ. Оқулықпен жұмыс
№260.Деңгейлі тапсырмалар:
І топ -
1,3
ІІ топ -
2,4
Деңгейлі
тапсырмалар: А. деңг
Ітоп
-
а=3, в=-5, с=9 теңдеу
құр.
-
5х²+3х=0 коэффиценттерін
анықта.
С. деңг
Ітоп
Бөлшекті
қысқарт. х2
-5х
+6__
х2 - 7х +
12
А. деңг
ІІтоп 1) а=-2, в=7, с=6 теңдеу
құр.
2) -х²+3=0 коэффиценттерін
анықта.
С. деңг
ІІтоп Бөлшекті
қысқарт. х2
-5х
+6__
х2 - 7х +
12
ҮІІІ. Сергіту сәті, интерактивті
тақта арқылы (ауызша)
-
3)
-
4)
ІХ. Ой түйін – тест
тапсырмасы.
Х. Үй тапсырмасы №261.
Бағалау. Формативті түрде.