Материалдар / алгебра пәнінен 8 сынып "Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы" жарыс сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

алгебра пәнінен 8 сынып "Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы" жарыс сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
интерактивті тақта көмегін қолданып теңдеулерді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
910
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



КАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ

ШЕТ АУДАНЫ

Бұрма ЖОББ мектебі

















Математика пәнінен шығармашылық жұмыс

Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы



( 8 «А» сынып)



















Мұғалім: Кенжебаева Гульмира Амангельдиевна





Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы

Мақсаты: а) білімділік: Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын пайдалану, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтау және түбірлердің формуласын қолданып, квадрат теңдеуді шешу

ә) дамытушылық: Теңдеулерді шешу арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту, жетілдіру

б) тәрбиелік:Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге үйрету.

Күтілетін нәтиже: есеп шығарғанда формуланы пайдаланып, оқушылар квадрат теңдеуді шеше алады;

- квадрат теңдеулердің дербес жағдайларын шешуді біледі;

- квадрат теңдеудің формуласын есеп шығаруда дұрыс пайдалана алады;

- ойларын нақты жеткізе алады;

- жаңа айнымалы енгізу әдісімен күрделі деңгейдегі шығармашылық есептерді шығарады және талдай алады;

- өз білімдерін сынайды, сыни тұрғыдан ойлай алады, қызығушылығы артады;

Көрнекілігі: Үлестірмелі қағаздар,дидактикалық материалдар,интерактивті тақта мүмкіншіліктері.

Сабақ түрі: жарыс сабақ

Әдістер: Деңгейлік тапсырмалар,математикалық домино ойыны

Сабағымыздың ұраны: МЕН БІЛЕМІН, МЕН ҮЙРЕНЕМІН!

Сабақ жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбер,топқа бөліну.

ІІ. Анаграмма шешу арқылы топтың атын беру.

  • Таиимдкисрнн

  • Үтріб

ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру: №233

1) -5х² - 34х + 22=0 2) -х² - 20х - 4=0 3) 2х² - х+45=0 4) 6у² - у - 287=0

ІV. Қайталау «Домино ойыны»

7



10



11

Араласқан доминолардың қатарын тап:


0,6



9






0,3





1) Сәйкестігін анықта интерактивті тақта арқылы :

2х²+4=0

Рационал теңдеу

у²-3x+8=0

Толымды квадрат теңдеуі

10х²+4x-25=0

Келтірілген квадрат теңдеуі

х = 5х-6

х-4 х+4


Толымсыз квадрат теңдеуі






2) Квадрат теңдеудің коэффициенттерін жаз:

Теңдеулер

-ның мәні

-ның мәні

-ның мәні

1




2




3




4

3x2=0




5




Квадрат теңдеуді қалай шешуге болады? Проблема тудыру.

Ү. Мағынаны тану: ах + bх + с = 0

Оқушыларға оқулықтан тапсырма беріліп өз ойларын жеткізуге уақыт беріледі.

  1. Дискриминант дегеніміз не?

  2. Дискриминанттың таңбасына байланысты нені айта аламыз?

  3. D › 0 болса, канша түбірі бар?

  4. D = 0 болса неше түбір болады?

  5. D ‹ 0,болғанда түбірлері туралы не айтамыз?

Мысал келтіру: 1) -3 – 1 - 3+1

D=3² - 4·1·1=9-8=1, √1= ±1, хᵢ= ------ = -2 , хᵢ=------ = - 1 ,

2·1 2·1

Ж:(- 2;-1)

2) 9х² - 12х+4=0

D=(-12)² - 4·9·4= 144 - 144=0 , √0=0

12 12 2 2

хᵢ= ------ =----- = ----- , Ж: ---

2·9 18 3 3

3) 3х²-2х+7=0 D=(-2)² - 4·3·7= 4 - 84= - 80˂0 , Ж: түбірі жоқ Ø

ҮІ. Топпен жарыс:

Екі топқа екі теңдеу беріп түбірлер санын анықтау.

А) , D=256, екі түбірі бар

D= -11˂0 ,түбірі жоқ

В)16х²-8х+1=0 D=0, бір түбірі бар.

ҮІІ. Оқулықпен жұмыс №260.Деңгейлі тапсырмалар:

І топ - 1,3

ІІ топ - 2,4

Деңгейлі тапсырмалар: А. деңг Ітоп

  1. а=3, в=-5, с=9 теңдеу құр.

  2. 5х²+3х=0 коэффиценттерін анықта.

С. деңг Ітоп

Бөлшекті қысқарт. х2 -5х +6__

х2 - 7х + 12

А. деңг ІІтоп 1) а=-2, в=7, с=6 теңдеу құр.

2) -х²+3=0 коэффиценттерін анықта.

С. деңг ІІтоп Бөлшекті қысқарт. х2 -5х +6__

х2 - 7х + 12

ҮІІІ. Сергіту сәті, интерактивті тақта арқылы (ауызша)

  1. 3)

  2. 4)

ІХ. Ой түйін – тест тапсырмасы.

Х. Үй тапсырмасы №261. Бағалау. Формативті түрде.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!